Hoi meiden, mijn geplande datum valt ook begin oktober. Ik zou hier graag mee willen praten. Maar vooral lezen. Ik ben niet zo 'n actieve schrijver. Ik vind het wel erg interessant om te lezen dat veel deze kwaaltjes hebben. Voor mij is het mijn eerste zwangerschap, dus ik kan veel informatie gebruiken. Ik wens jullie allemaal een voorspoedige zwangerschap! Geniet ervan TS
ahja nu je het zegt van de banners heb hier wel een zwangerschap dagboek en week 1 was de week van mn laatste regels en volgens die boek zit ik nu al week 6 .. mijn 2apps geven ook verschillende foto's aan en mijn week na week zwangerschap boek ook nog eens anders.. ochja wachten tot wat de gyn zegt bij 1e echo merk hier met de hondenschool wel dat ik veel sneller buiten adem ben dan voordien en soms ff pauze moet inlassen..
Hai! Ik ben echt vreselijk misselijk, komt weinig uit mijn handen. Ook pijn in mijn buik tet hoogte van mijn maag Echt het gevoel dat er de hele dag een knoop in zit. Bleh! @Nell: heel pittig voor jou!
Ik heb tussen de middag een uur op de bank geslapen, viel bijna om van de slaap haha. Normaal ook een stuiterbal, maar had het echt even nodig. Vandaag huishouderdag, bah! Maar goed, moet soms eens even. Morgen de badkamer nog en dan geloof ik het wel weer.
Ik sliep ook vannacht van 8-8 (serieus ik viel gewoon zittend in bed in slaap met een kop thee naast me op mijn nachtkastje). En vanmiddag nog weer een uurtje. Ik ben echt doodmoe. Gaat hopelijk weer voorbij! Fijn weekend!
Ik had vandaag weer een eetdag, maar gelukkig slaap ik al een paar dagen heel goed. Ik vind t wel moeilijk om het mijn moeder niet te vertellen dat ik zwanger ben als ik zo een hele dag als vandaag met haar doorbreng. Nog 3 weken en dan is de 1e echo
@Apps/Banners. Ik heb een app op mijn telefoon waar ik al maanden mijn menstruatie in bijhoud. Deze app zegt dat ik 5.6 weken ben, maar op verschillende internetsite staat er minder en ook verschillende aantal weken. Ik neem aan dat ik ongeveer van mijn menstruatie app uit kan gaan omdat die precies mijn cyclus kent. @Kwaaltjes. Vandaag naar de carnavalsoptocht geweest en ben nu heel erg moe pfff. Verder heeeeeeeeel erg overdreven veel last van maagzuur, wat ik ook maar al te goed herken van mijn eerste zwangerschap. Pffff toen verdiende Rennies tonnen met geld door mij hihihi. En ik heb pijn links ter hoogte van de navel, wat ik geloof ik herken als bandenpijn. @Nieuwe zwangeren: Welkom en een goede zwangerschap gewenst! @Zwangeren in onzekerheid: Hopelijk zit het allemaal goed. Laten jullie het horen bij de eerstvolgende echo's?
Ik ben ook doodmoe.. Kan de hele dag slapen. Vandaag een drukke dag op het werk (werk binnen een WBC voor verst. Gehandicapten met redelijk hoog niveau) Ik kijk zo ontzettend uit naar de echo. Morgen nog 8 dagen! Zojuist weer tegen mijn broertje moeten liegen toen hij vroeg wanneer hij nou eens eindelijk oom gaat worden (ik dacht bij mezelf; je moest eens weten, hihi) meteen na de echo gaan we het vertellen tegen ouders/broertjes.. De rest pas over een dikke maand.. Ik wil het van de daken schreeuwen
@2moekes: ik wens je veel sterkte de komende dagen. De echo zal dan eindelijk wat meer zekerheid geven @Ilse: zulke bloedingen herken ik. Als ze maar van korte duur zijn, zonder stolsels en veel kramp, is er waarschijnlijk niks aan de hand. Ik heb er nu ook weer laat van. Heb gevoelige baarmoedermond, ook als ik tijdje achter elkaar sta of veel loop kan er een adertje knappen. Hier ook kortademig, kan al goed hoor met dit termijn. Er gebeurt nu veel in je lijf. Fijne zondag iedereen!
@lycos, haha ik ken je gevoel. We gaan nog even aftellen. Toevallig begon mijn moeder er gister over en ik had precies hetzelfde in mijn hoofd als dat jij schreef. Ik vind t inmiddels wel lastiger om stil te houden. Pff ik raak nu al gefrustreerd van elke ochtend dat ontbijtdrama (en darmdrama)... Ik wordt gewoon zo misselijk van eten en met name brood. Ik heb dus een soort van oplossing gevonden. Ik heb nu ontbijtyoghurt en daar neem ik eerst een slok van. Dat laat ik even zakken en wennen voordat ik verder drink. Hetzelfde werkt helaas niet meer met brood. Dan komt t met elke boer weer omhoog... Bahbahbah. Kheb sowieso sinds gister last van maagzuur.
Je kan prima zonder brood. Ontbijt met yoghurt en fruit, eieren, ontbijtgranen met melk, fruitshake. Succes!
Haha lovare, toevallig! Over 5 weken mag de hele wereld het weten en kunnen we het van de daken schreeuwen Ik heb gelukkig nergens last van qua misselijkheid ofzo. Ik kan ook alles eten, al heb ik nu de voorkeur voor zoet (eerder niet) Vervelend joh dat je er zo'n last van hebt! Probeer inderdaad yoghurt, kwark met vers fruit, alleen vers fruit.. Zo krijg je toch iets binnen. Ik ga me zo eens schminken
Hier gelukkig geen last met eten of misselijkheid. Wel ontzettend veel uitslag in mijn gezicht terwijl ik dat normaal nooit heb Maar liever dat dan misselijk zijn Ik werd van de week ook gebeld door mijn vader dat hij het tijd vond dat hij er nog een kleinkind bij kreeg haha. Lastig om dan te liegen. Hier nog 3 weken tot de 1e echo. Soms heb ik de neiging om te bellen of het niet een week eerder kan
Hoi meiden, Mag ik mee kletsen? Ik ben 24 jaar en zwanger van ons 3e kindje. Met 9DPO positief getest, weliswaar heel licht. Afgelopen vrijdag nogmaals getest en ... Bekijk bijlage 443417 Ben wel heel onzeker. Wisselend last van kwaaltjes. Obstipatie begon, maar vanmorgen ook geen last van, schiet ik gelijk in de stress. wel ben ik vanmorgen weer weeïg in mijn maag, maar buikgriep gaat ook rond. Verder alleen gevoelige tepels. heel hard duimen dat alles goed blijft gaan, zo spannend die eerst weken, durf ook nog niet te blij te zijn. Met 4+6 een echo bij de HA gehad en hierop was heel veel baarmoederslijmvlies te zien en een vruchtzakje. Ze schatte me toen op 5 week, dus dat klopte wel ongeveer. Oja, 15 oktober uitgerekend Groetjes!
Helluuuuuup ik hou het niet bij!!! Whahaha heb een beetje doorheen gelezen. Ik moet echt denk ik maar twee pagina's openen en op de een lezen en de ander regaeren. Hahaha Welkom nieuwe zwangeren! Nou ik ben blij dat dit alleen 1/15 oktober is hoor! Pfffff nog meer mensen erbij van de andere helft van oktober is echt too much! Hahaha 2moekes, o wat moet je nog lang wachten tot de echo...met misschien het idee dat je het verloren bent nu rond lopen. Bah Pinac? Was jij het met de benauwdheid? Totaal normaal hoor. De ene zwangere is de andere niet. Het klopt dat aan het einde de baby tegen je longen druktmaar op dit moment gaat je lijf een halve liter bloed extra aanmaken voor de zwangerschap. Dat betekend meer pompen voor je hart en je longen gaan anders werken nu waardoor je meer zuurstof gaat opnemen en efficienter. Deze veranderingen maken dat je nu inderdaad al kortademig kan zijn. Geen zorgen had ik ook Nu eigenlijk nog niet op gelet Ik ga weer! Mannetje is verkouden en vraagt veel aandacht. Hier buikpijn van de obstipatie. Fijn kwaaltje!!! En de neef van mijn man belde om te vertellen dat zijn vrouw 7 weken zwanger is. Gefeliciteerd!
Gefeliciteerd Flowerpower! Hoe voel je je MI? Niet beroerd meer? En geen bloedverlies meer? Benauwd is groot woord hoor, maar vooral gistermorgen viel het me op. Nu geen last meer van. Wij zijn hier de dagen aan het aftellen tot vrijdag, duurt laaaaaannnggg hahaha.
Goedemorgen! Gefeliciteerd aan alle nieuwe zwangeren! ik heb geen last van kortademigheid maar ik ben wel heel snel buiten adem! gaan jullie naar de 9 maanden beurs? en voor de ervaringsdeskundigen.. is het wat?