Hallo dames, Hier ben ik weer even. Vandaag een redelijke dag (tot nu toe) maar voel me echt niet fijn.. Bij me dochter de zwangerschap heb ik veel last gehad van een down gevoel (depressie) en helaas is dat nu ook weer het geval. Van het weekend ging het helemaal niet goed. Ben de hele dag chag en huil heel snel. Omdat ik ook gewoon in het 'normale' leven snel last heb van een depressie wordt dit met zwangerschap erger. Ik kan het als ik niet zwanger ben redelijk onder controle houden (zijn wel eens uitschieters qua dagen natuurlijk) maar verder belemmert het mijn dagelijkse leven dan niet. Nu gaat het helaas niet lekker.... als ik afleiding heb gaat het wel omdat ik dan gezellig moet doen maar thuis ben ik soms niet te genieten. Ik kan heel weinig hebben en heb al helemaal geen geduld met me dochter, dat doet me pijn vandaar dat ik even wat afstand hiervan heb genomen! Ik las nog wel mee maar kon het niet opbrengen om te schrijven.. Degene met een goede echo, super!! en nieuwe dames gefeliciteerd en welkom! @pinkcloud heel veel strekte! Klachten verschillen toch nog per dag, maar gisteren ben ik zo moe geweest! en de dames met al een buikje, zijn jullie dan ook al aangekomen in gewicht?
wat jammer voor je meid! helaas doet de natuur niet altijd zijn werk goed en weten we dit niet op voorhand. hopelijk is het snel achter de rug en kan je terug beginnen aan een nieuwe zwangerschap! dikke knuffel meid!
Marijke, pfoe, dat scheelt. Maar schrik niet als het nog eens gebeurd of als je nu bruin gaat verliezen. Misschien willen ze wel even kijken of er een oorzaak te vinden is? Pinkcloud, oh nee!!!!! Hopelijk zijn ze er op tijd bij en kunnen ze je eierstok redden. Hou er rekening mee dat je hoogwaarschijnlijk onder het mes moet. Hoe ver zou je nu moeten zijn?
@pinkcloud: sterkte! Lijkt me allemaal heftig en spannend! @aardbei: ik heb het niet eerder gehad maar ik ben de afgleopen dagen ook ontzettend down. Ik denk zelf dat ik overprikkeld ben, de pleegdochter is ontzettend huilerig en normaal kan ik dat best hebben maar nu.... Stuk moeilijker. Ik ben doodmoe en heb het gevoel de hele dag op punt van huilen te staan. Hopelijk waait het over!
Bah wat eng Pinkcloud, heel veel sterkte! Jij ook sterkte aardbei, krijg je er ook hulp bij? Ik heb het idee of heb ik meer vetrol als anders, maar gaat wat op en af heb ik t idee. Of ik kijk soms scheef . Ja ik snap de fotolijstjes/foto's ook, leuk!
Misschien een stomme vraag maar is de 7 weken echo in of uitwendig? Ik kreeg 0.0 info van de VK... snap wel dat ik zwangere nummer 100000 ben maar toch..
Inwendig met deze termijn is ook veel duidelijker. Misschien dat ze het uitwendig wel even probeerd? Vandaag een zoon die besloten heeft geen dutjes te doem. Hij sprokkeld hier en daar een half uurtje... Maar jeetje. Ik wilde zelf zo graag een dutje doen. Ben zooooooo moe. Heeft een tijdje geduurd tot hij eindelijk sliep ( uiteindelijk kwartiertje) was ik net zelf 5 minuten in dromenland gaan de katten vervelend doen. Pffffffff aaaaaaaaargh
@pinkcloud wat vreselijk voor je! Ik begrijp dat je angstig bent. Heel veel sterkte. @aardbei. Ik begrijp je als geen ander. Ik ben zelf ook gevoelig voor psychische klachten en heb met de vorige zwangerschap een pre- en postnatale depressie gehad. Het was vreselijk. Ik gebruik medicatie wat is toegestaan tijdens de zwanzwangerschap. Dit had ik de vorige zwangerschap niet. Ik vind het geen prettig idee dat ik medicatie gebruik tijdens de zwangerschap, maar het is voor mij net zo belangrijk dat ik een aangename moeder ben én blijf! Ik merk dat de hormonen goed bezig zijn mij somber te laten voelen, maar het wordt genoeg onderdrukt nu. Ik zou sowieso met de huisarts gaan praten over eventuele hulp, want ik weet als geen ander hoe zwaar het is! Veel sterkte!
Zwanger zijn maakt een ongezond mens van mij, ik heb echt zo verschrikkelijke zin in kroketten met flink mayonaise, patat en pizza. We eten altijd gezond dus geloof dat ik de frituurpan niet kan weerstaan...
ik ben opzoek naar een tip Ik heb veel last van mijn borsten als ik beweeg/ buk etc. en als ik dan mijn bh aan heb gaat het nog wel.. maar als ik wil gaan slapen kan ik gewoon niet slapen van de pijn heeft iemand een tip(A).. ik slaap er namelijk ook slecht door en wil snachts eigenlijk geen bh aan.
Tja dat was mijn tip slapen met bh aan. Hm hier totaal geen last van de boobs. Bij Levi ook nooit gehad. Maar eenmaal stuwing....oe net twee opgeblazen ballonnen! Weet nog dat ik dan op mijn zij lag en mijn armen ertegenaan pijn deed. Is dat ook een beetje wat je nu hebt? Verder ben ik weinig behulpzaam hahaha Blegh... Ik kan niet meer tegen de cavia's. Het hooi brrrrr dat stinkt zo! Word er erg misselijk van...pffff zoek zoiezo een nieuw baasje. Heb er totaal geen tijd voor meer met Levi en nu met de volgende erbij... Arme beestjes hahaha heb al iemand op het oog maar vraag het nog niet. Want dan moet ik ook de reden vertellen
het trekt een soort.. vind het moeilijk te omschrijven.. maar als ik dan op mijn zei lig " hangen" ze en dat doet dan pijn. met een bh slapen heb ik al geprobeerd maar vind ik echt niet prettig.. gaat draaien en dan zit het niet meer lekker hahaha...
Ooo pinac dan kunnen we elkaar de hand schudden! kroketten en curry ik doe er een moord voor! Alleen die lucht al en ik ga bijna kwijlen Groente krijg ik echt niet weg als ik s avonds uberhaupt al eet.... meestal eet ik rond 3 uur wat en dan niks meer.... word heel beroerd in de avond
Nou heb net heerlijk kroket en patat gehad haha. Ik heb ook verschrikkelijk zere borsten, heb van die sporttops bij de Hema gehaald, stuk beter al. Maar traplopen ofzo word je niet blij van, ze staan op knappen zo voelt het.