1 t/m 15 oktober 2015 mama's!

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Lentefris, 21 jan 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Mie88

Mie88 Bekend lid

9 jan 2015
    652
    430
    63
    Vrouw
    Bij de action heb je voor paar euro hele fijne topjes voor s nachts..
    Heb moment geen last van maar in borstvoedngsperiode deze s nachts aan gehad.. Gewoon lekker losjes maar toch houdt et alles bij elkaar😇
    Oh en heb ok hele dag zin in vette hap..soms wat misselijk maar trek in eten blijft😋

2. Najade

Najade Actief lid

8 okt 2013
    217
    0
    0
    NULL
    NULL
    Jee, wat is er veel gekletst. Voor mij niet bij te houden met werk en gezin.

@pinkcloud, ik wens je heel veel sterkte. Hoop dat het geen bbz blijkt te zijn. Heftig hoor.

@Marijke, ook ik heb ervaring met dat soort bloedingen. Beetje bloeden zoals een bloedneus. Als het maar niet met stolsels is een snel stopt is er volgens mij niets aan de hand.
    Ik snap alleen niet dat je nog steeds geen echo hebt aangevraagd. Waarom niet? Ze doen het graag voor je, denk ik. Het geeft zekerheid.

@ meiden met goede echo's: super! Ik mag 5 maart.

3. Lovare

Lovare Fanatiek lid

12 okt 2012
    2.201
    9
    38
    Lekker muziek maken
    NULL
    @pinkcloud, wat ontzettend heavy Ik hoop zo dat het geen buitenbaarmoederlijke zwangerschap is. Dat lijkt me zo heftig. Heel veel sterkte en succes daarna met je volgende ronde!

@lycos, klinkt als een leuke foto :). Persoonlijk zou ik hem in een lijstje doen, ik neem aan dat je het aan je (schoon)ouders geeft. Die willen het vast nog wel bewaren voor later.
    Ook een leuk idee van de foto van je hond.
    Ik ben benieuwd hoe iedereen op gaat reageren :)

@pascalle, jij bevestigt eigenlijk wat ik altijd al in gedachten heb van de maand oktober en februari. Ik kom uit een familie waarin vrijwel iedereen jarig is in oktober of februari. En nu kom jij met al die verjaardagen in februari. Veel plezier met vieren ;)

@aardbei, wat vervelend van je humeur. Is het niet handig om dit te bespreken met je huisarts? Zeker als je merkt dat het naar de vorige keer neigt te gaan. Het is gewoon prettig als je controle hebt over je mentale toestand.

@Catlady mijn 7-10 weken echo's waren inwendig. Vraag even van te voren of je wel of niet mag plassen. Bij sommige echo's vinden ze het fijn als er een beetje urine in je blaas zit ivm de stand van je baarmoeder.

@MI, katten en timing hahahaha. Je weet dat katten en overdag slapen (en uitslapen) niet heel goed samen gaan. Oordopjes in (maarja dat is eng met de kleine)

@pinac, ik herken je behoefte en vraag me echt af waar het vandaan komt. 2 verschillen tussen deze en de vorige zwangerschap is dat ik nu dol ben op pasta en pizza en het toen niet kon uitstaan, terwijl ik nu in tegenstelling tot voorheen een letterlijke afkeer heb voor noodles, blegh.

@marijke, hier ook moeite met groente eten ... erg jammer want het is zo belangrijk

Jeej, vandaag geen hongeraanvallen :D, maar, op de grond liggen en daarna (in normaal tempo) opstaan zit er voor mij niet meer in. 1 mijn banden gingen gemeen steken 2 het wordt zwart voor mijn ogen. Heel eng en niet aan te raden O_O....

Ik ben momenteel bezig met een tas te maken voor mijn moeder. Ik wil eigenlijk na de echo in de tas een kopie van de echo doen en een speentje met "I love opa", voor mijn ouders. Ik heb namelijk geen ander idee hoe ik ze moet vertellen dat ik zwanger ben.

4. PrettyGreenEye

PrettyGreenEye Fanatiek lid

13 dec 2014
    1.858
    0
    0
    pas ontslaan omdat ik aan mijn kinderwens begon, n
    ham, limburg, belgie
    @nell: hoe gaat het met de pleegdochter ondertussen? heb je altijd maar 1 pleegkindje of soms ook meerdere?

@catlady25: ik denk inwendig ja.. we zullen moeten afwachten wat dat zal geven :)

@MI87: hier doet de kat de laatste dagen ook dingen die ze anders nooit doet.. zou dat komen omdat ze merkt dat er bij ons vanalles veranderd? de onze is normaal heel rustig nu is ze echt een hyper kat op sommige momenten van de dag. gaat ze opeens aan de tv hangen, aan de boxen van de homecinema krabben, op de diepvries slapen en op de kattenpaal slapen. allemaal dingen wat ze NOOIT doet.. het enige waar ze slaapt is op de verwarming of in de zetel

@ilse1986: hier zijn mijn borsten gewoon precies weer groter geworden :( pff dat vind ik maar niets.. ik ben klein en mager en heb al een D dus voor mij hoeft er niet veel bij te komen. tepels zijn wel gevoelig de rest niet. Dat is ook een van de redenen dat ik borstvoeding wil geven, op de hoop dat er achteraf wat minder in mijn bh moet zitten ;)

@najade: dezelfde echo dag als mij :) nog 16dagen te gaan ;)

@hier vanavond na het eten nog gaan winkelen mat mijn ventje, normaal doet hij dat niet graag maar nu vraagt hij wanneer moet je naar de winkel? zullen we nu gaan dan kunnen we samen gaan? oh ja prima! ik zeg niet nee hoor, fijn dat hij zijn best nu al voor me wil doen, had ik niet verwacht van hem :)
    daarna een lekkere donut gegeten, kaasblokjes en nog even aan de chips gehangen :)

5. MI87

MI87 VIP lid

21 dec 2012
    5.119
    1
    0
    PrettyGreenEyes, ja de katten zijn gestoord nu! En ze willen constant op schoot. Oef!

6. Simkins

Simkins Lid

25 jan 2015
    67
    0
    0
    NULL
    NULL
    Sorry ik heb niet bijgelezen dus weet niet wat er allemaal met anderen gebeurd is:(hier gaat het niet al te best, mijn kleine meisje is ziek, gisteren hele dag overgeven, vannacht ook. Gisteren hou ik haar boven de wastafel en moet zelf ook keihard spugen. Daar staan we dan allebei te kotsen:D was bijna komisch geweest als ik me niet zo beroerd voelde...ach ja, zal wel goed komen:cool:

7. PrettyGreenEye

13 dec 2014
    1.858
    0
    0
    ham, limburg, belgie
    mi87: ja inderdaad, :) haha als ik de laptop op mijn buik leg en in de zetel lig gaat ze op mijn tietel liggen zodat ik niets meer zie van mijn scherm :)

@simkins: veel beterschap voor de kleine meid!

8. Lovare

Lovare Fanatiek lid

12 okt 2012
    2.201
    9
    38
    Lekker muziek maken
    NULL
    @simkins, beterschap een je meisje

9. MI87

MI87 VIP lid

21 dec 2012
    5.119
    1
    0
    O meiden...de misselijkheid begint door de emesafene door te breken. Gister was ik al misselijk en vandaag hele tijd kokhals neigingen...pffff ik slik ze nog wel maar bah...hoop dat ze snel weer werken.

10. marijke88

marijke88 Fanatiek lid

29 dec 2008
    1.996
    0
    36
    kop van n-h
    Nou dames vannacht weer mega bloeding gehad... voelde t lopen en werd er wakker van, alless zat onder :(

Laten t nu zn beloop, t heeft gewoon niet mogen zijn.. was wat mis...

Nemen even rust, alles een plekje geven, want 2x in 2,5 maand is teveel van t goede.... zien t over een paar weken/maanden wel...

jullie allemaal heel veel succes verder en kom zeker af en toe nog langswippen!

11. Luna30

Luna30 Fanatiek lid

8 aug 2014
    1.567
    420
    83
    Zuid-Holland
    Ach nee Marijke!! Ga je niet even de VK bellen en een echo vragen? Hele dikke knuffel!

12. MI87

MI87 VIP lid

21 dec 2012
    5.119
    1
    0
    Marijke ik zou toch echt nog even een echo aanvragen... Misschien is het mis en kun ne het afsluiten of er is niks aan de hand...

13. Pascalle1980

Pascalle1980 Actief lid

28 mei 2014
    237
    0
    0
    @Marijke...ik zou ook een echo aanvragen
    Dan weet je het zeker
    duim voor je meid

Vandaag is mijn zoontje jarig
    Onze Levi is alweer 3 jaar
    tijd gaat super snel pfff
    veel met hem mee gemaakt
    leuke en vervelende dingen maar gelukkig gaat nu alles goed

gr

14. Catlady25

Catlady25 Bekend lid

14 mrt 2014
    525
    0
    0
    NULL
    NULL
    Oh jeetje Marijke wat naar :( inderdaad wat de rest zegt toch voor even checken?

heeft @2moekes al wat van zich laten horen?

15. mammie van 6

mammie van 6 Actief lid

26 jan 2015
    320
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ja, ik ben ook heel benieuwd hoe het met 2moekes gaat.

Marijke: sterkte!

En degene met verdenking bbz. Hopelijk kan je eileider gespaard blijven!

Pascalle: gefeliciteerd met je zoon! Leuke naam. Hou ik ff in mijn achterhoofd ;)

Ml87: ik loop hier ook om het minste en geringste te kokhalzen. En heel de dag misselijk. Ik zat er gisteravond ff helemaal door. Vandaag kan ik er weer beter tegen.

Aardbei: sterkte met je gemoedstoestand. En vooral niet aarzelen om hulp te vragen!

16. PrettyGreenEye

13 dec 2014
    1.858
    0
    0
    ham, limburg, belgie
    ai meid! zo jammer om te horen. het komt bij mij al hard aan dus ik snap wel dat je er even niet goed van bent!
    ik wens je veel sterkte en steun toe. en hoop dat jullie het een plaatsje kunnen geven. ga je wel een afspraak met de vk maken? zodat je weet dat alles inorde en proper is vanbinnen?

liefs x

17. PrettyGreenEye

13 dec 2014
    1.858
    0
    0
    ham, limburg, belgie
    catlady: nee van 2moekes niets meer gehoord..

pascalle: proficiat met je zoontje! dikke kus voor zijn verjaardag!

18. marijke88

marijke88 Fanatiek lid

29 dec 2008
    1.996
    0
    36
    kop van n-h
    Thnx dames,

laat het nu allemaal even ze beloop, denk dat ik over een week of 2 even laat checken

19. MI87

MI87 VIP lid

21 dec 2012
    5.119
    1
    0
    Pascalle, gefeliciteerd! Jeeeeej wat een mooie naam heeft jou zoontje hihihi
    Hier ben ik al op zoek naar een naam die erbij zou passen. Lucas word het njet. Zo heet mijn neefje al ;)
    Dacht eerst aan Levi en Luuk maar dat is ook teveel hetzelfde als Lucas. Levi en Lenn....hoeft nket perse met een L. Hahaha

Marijke, ik begrijp dat je het even wilt laten zo. Maar als je het maar even na laat kijken. Over twee weken is ook prima. Zou toch moeten gebeuren om te zien of je schoon bent. Hopelijk zit er dan nog een eigenwijs kindje ;) sterkte meid

20. mamalique

mamalique Lid

8 feb 2015
    10
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ook hier helaas niet goed. Vandaag een echo gehad. Zou nu 6 weken en 5 dagen moeten zijn. Op de echo was alleen een lege vruchtzak te zien. Geen vruchtje of dooierzak te zien. Nu afwachten of miskraam zelf op gang komt en anders volgende week een curettage. Het kindje was zo gewenst, maar het heeft niet zo mogen zijn :(

Succes meiden!

Deel Deze Pagina