Mamalique, oh nee!!!!! Totaal onverwachts of had je een voorgevoel? Dikke knuffel!!! Dit is zo'n rotperiode die eerste weken...
Heb het hier trouwens een periode moeilijk met drinken! Enige wat ik lekker vind is melk, optimel of chocomelk...dikke dranken dus. Van water, sapkes, aanmaak gruwel ik en als ik er maar over nadenk dat ik thee moet drinken ga ik al bijna over mijn nek. Bah wat is thee toch vies!!!!!!! Ik herken de periode heel erg van vorige zwangerschap maar het maakt het wel lastig goed te drinken. En ik drink al zo slecht... Drinken is nu even niet mijn hobby. Hebben meer hier last van of andere gekke dingen?
Wat een rotnieuws hier vandaag, veel sterkte. Brr krijg hierdoor wel de zenuwen voor de echo. Ik lus geen koffie meer, moet er niet aan denken. En dat terwijl ik altijd een koffieleut was. Best lastig op werk enzo, mensen gaan gek kijken als ik opeens geen koffie wil.
@mamalique heel erg veel sterkte ik heb morgen middag de 1e echo... ik ben echt super zenuwachtig (vooral na al die rot berichten) voor zover is het enige wat ik niet kan verdragen spinazie! dus het valt mee! ik ben wel met vlagen misselijk maar dan is het na 2 minuten alweer weg. Ik heb wel de hele dag trek in vla dus gister maar een voorraadje ingeslagen.
Wat een vervelende berichten. Sterkte meiden! Hier ook wat misselijk. Had ik bij vorige zwangerschap niet, dus dit is nieuw voor mij. Ben het eigenlijk de hele dag door. Drinken hier ook wat lastig. Zag wel spa fruit in de winkel, had ik dan wel weer zin in. Ben benieuwd of ik het ook ga drinken. Koffie inderdaad totaal geen zin meer in!
Gek maar toch fijn dat er herkenning is. Maar gebruik jij nu dus sinds kort medicatie? al gelijk toen je er achter kwam dat je zwanger was? Ik heb geen postnatale depressie gehad al hoewel mijn psycholoog op dat moment er wel bang voor was. Toen ik zwanger was liep ik dus bij de psycholoog maar geen medicatie gehad toen. Na de zwangerschap nog een paar keer geweest maar daarna niet meer... dus ja me vriend vond ook dat ik naar de ha moest gaan maar wil het gewoon nog even aan kijken, het is zo snel, wie weet gaat het straks toch beter. ik hoop het! en volgende week de vk daar kan ik het ook alvast aan geven, kijk wel even hoe ik me dan voel! Jeetje ik schrik ook wel van die slechte berichten sterkte!! Ik moet niet veel hebben van thee, bleh. vooral kruiden thee zoals kaneel etc krijg ik kotsneigingen. en fruit dat komt ook me neus uit. maar ja moet dat toch wel eten. appels vind ik nu echt niets, dus probeer wat anders, maar met moeite. Bij vorige zwangerschap kon ik ananas niet uit staan nu gelukkig (nog) geen last van! en ja de heeeeeeleeee dag zin in vette hap. friet lastig hoor, heb ook veel honger. Gisteren ziet me vriend opeens dat ik al een buikje heb haha! hij voelt ook al stevig net als een zwangerbuikje!! gek toch! dit buikje had ik bij me dochter pas met 14 weken! Ik dacht het zelf van de week ook al te zien maar dacht nee joh lijkt allemaal maar zo haha maar ja als me vriend het dan ook ziet! wel grappig maar ook lastig om dan verborgen te houden!
Ah wat een nare berichten.. Ben ook zo bang voor zelfde bericht aangezien op m'n eerste echo ook ni duidelijk een mooi vruchtje te zien was.. Maar moet helaas nog twee week wachten.. Veel sterkte voor iedereen en duim voor mooie echo s
Ahh nee mamalique! Sterkte MI87, haha jij hebt leuke ideeen vind t wel een goed idee haha. hier vandaag alleen nog bruinverlies met wat sliertjes etc erin... en juist nu nemen mn kwaaltjes toe.... waarom..... laat die dan ook zsm over zijn... kan niet eens naar me borsten wijzen zo groot en pijnlijk
pff wat een rot nieuws allemaal!! Ik ben heel de dag misselijk.. vanavond ook maar mijn tennistraining afgezet.. bij inspanning wordt ik alleen maar misselijker.. dusjah.. maar ff aan mn trainer verteld.. want vorige week ook al niet geweest was ik veeeeel te moe.. en week ervoor was ik ziek.. dusjah.. Normaal vind ik tomaten soep super lekker!! Nu vind ik het na kots ruiken en smaken.. of te wel hier voorlopig geen tomatensoep.. verder eet ik heel weinig heb er echt geen behoefte aan/zin in.. Sinasappels zijn niet aan te slepen!! normaal niet zo fan van ik vraag me iets af.. Bij diegene waar blijkt dat er toch niks zat.. of het hartje niet klopte.. heb je dan wel veel zwangerschapsverschijnselen? of maakt dat allemaal niks uit??
@aardbei ik heb fibromyalgie, daarvoor gebruik ik sinds een half jaar een pijnstiller wat tevens psychisch werkt. Zodra de kinderwens er was ben ik naar de ha gegaan. Die heeft met de gyn overlegd over het gebruik tijdens zwangerschap en dit was geen probleem. Wat een nare berichten allemaal! Pff heel veel sterkte. Ik ben juist helemaal niet misselijk terwijl ik dat bij de vorige zwangerschap heel erg was. Dat is toch niets om zorgen om te maken?! Ik ben nu sinds maandag staand aan het plassen voor MvM 😊 Het is ff wennen, maar het gaat prima!
Jeetje wat een nare berichten allemaal ik word er helemaal nerveus van. Heb vanacht gedroomd dat ik een leeg vruchtzakje had Hopelijk zijn de meeste dromen bedrog! Nog 5 dagen tot de echo Lovvare; ik wil ook graag weten of degene met een leeg vruchtzakje wel symptomen hadden...
Ik moest ook staand! Kreeg die grote kan er gewoon niet onder terwijl ik op het toilet zat. Pastte niet tussen mijn benen door zonder dat ik netjes op de wc bril zat. Schuin geprobeerd en dan raakte de kan de pot.... Uiteindelijk drie maanden staand geplast hihihi
Dit is nu mijn vijfde zwangerschap en tweede miskraam. Indanks dat ik nu een lege vruchtzak heb zijn de symptomen bij mij hetzelfde als bij de eerdere zwangerschappen. Ik ben soms een beetje misselijk en gevoelige borsten. Mijn buikje is ook al behoorlijk opgezet. De vorige zwangerschappen heb ik ook het geluk gehad dat ik weinig kwaaltjes had. En ik heb toch echt ook 3 gezonde kinderen. Ik denk dat het ook verschild per persoon en je moet je absoluut niet druk maken of het wel goed is als je weinig kwaaltjes hebt. Veel of weinig kwaaltjes zegt niets over of het een goede zwangerschap is of niet. Het is nu alleen vervelend dat ik lichte kwaaltjes en een buikje heb, maar een lege vruchtzak heb. Sinds vandaag heb ik wel erg veel pijnlijke steken in mijn rechter lies. Hopelijk is dat snel over...
@mamalique: heel veel sterkte de aankomende dagen! @pinac: doordat ik zo huilerig en vermoeid was ging de plaatsing van pleegkind niet zoals ik zou willen. Ze is doorgeplaatst. Erg moeilijk mee, wel beter zo. We doen voornamelijk crisisplaatsingen, erg uitdagend om te doen omdat je elke keer andere kids in huis hebt. Onze eigen kinderen vinden het erg leuk.
Goedemorgen, Sterkte mamalique! Jammer nell maar wel begrijpelijk, lijkt me ook pittig. Ik was gister na dag werken zoo moe, lag voor 9en al in bed. Net ging de wekker dus zal er eens uit maar kan nog wel klokje rond voor mijn gevoel.
Helaas stap ik uit het forum ben gisteren met spoed geopereerd aan een buitenbaarmoederlijke zwangerschap
Wat een nare berichten allemaal!! Heel veel sterkte!! Vanmiddag mag ik naar de vk ben er nu wel heel erg bang voor geworden na alle verhalen. Ben benieuwd. Ben helaas hier nog steeds misselijk weet her af en toe niet waar ik het zoeken moet en het overgeven gaat helemaal moeizaam met pillen die de neiging tegen houd 😢😢.