Pinac: succes en veel plezier! Ik ben nog niet misselijk vandaag. Wow! Wat een verschil! Klein beetje stressie ervan....is het wel goed? Stel nou dat het komt doordat er iets mis is gegaan... Maar dan probeer ik me een schop onder m'n kont te geven.
Hier ook een goeie ochtend! Twee boterhammen op met jam. Had ik zin in! En kopje thee met melk. Ben erachter dat ik het zo wel lust WIDM: hmmmm weetje...Rick word steeds verdachter...maar al vanaf het begin staan Margriet en Chris op mijn lijstje. Chris puur omdat ik al vanaf bet begin in de intro filmpjes bij hem steeds in een nano seconde : mol! Voorbij zie komen.... Bij de anderen zie je wel glimpen van jokers waar mol opstaat maar bij hem echt een vinger afdruk met mol! Mijn man ziet het ook. Maar iedereen die ik het vertel ziet het niet. Mijn ouders ook niet... Misschien alleen jonge ogen die het opmerken???? Whahahaha En ze stonden pas met het groepje voor de foto voor een bord: Anker.....tja en Rick is nieuwslezer. Achja.... Complot theorien genoeg hahahahaha Maar allebei mijn mollen zitten er dus nog steeds in!
Ik kijk geen widm, nog nooit gezien! Ik hoor er wel altijd verhalen over Ik volg de laatste tijd sowieso niks meer eigenlijk. Op de blacklist na dan, ohhhh mennnn wat Is dat spannend! Vroeger volgde ik veel programma's, nu geen zin/tijd meer.. Ik ga eens aan de poets..
Bij ons is het heilig wij kijken al vanaf de tijd dat ze nog geen bnners gebruikten. Elke donderdag komt de familie bij elkaar met taart en hapjes en dan is het molletje kijken!!!!! Verder vind ik expeditie robinson ook leuk. Op dit moment kijk ik: breaking bad, modern family, big bang theory...under the dome maar daar haken we een beetje op af. Maar ik zit met smart te wachten op game of thrones en de nieuwe star wars films!!!! Oke het mag duidelijk zijn: nerd alert
Hoioi Dames de afgelopen dagen heb ik wel meegelezen maar niet gereageerd omdat ik daar geen tijd voor had. Ik zit nu middenin theaterproducties en met gister de eerste voorstelling zijn de dagen daarvoor nogal hectisch... Hier alles prima. Vanmorgen geen misselijkheid O_O, lekker uitgeslapen tot 10.00. Ik ben er zelf stil van en vind het wel een beetje eng om nu niks te mankeren. Mijn borsten zijn wel duidelijk een maat gegroeid, want de bh's waar ik normaal makkelijk in pas floepen ze nu een beetje uit... @wie is de mol, nog nooit gekeken. Ik weet waarover het gaat, maar in principe kijk ik nooit tv... Dames die slecht nieuws kregen, Mamalique, Toettoetmama . Heel veel sterkte! Ik ben erg geschrokken van jullie berichten en ik ben er erg van geschrokken van hoeveel dames er nu al uit liggen . Nu maak ik me zelfs zorgen om mijn eigen echo... Voor de dames met het goede nieuws en de mooie echo's, mamavasofia, Catlady, gefeliciteerd! Die goede berichten doen mij weer goed! @marijke, ik ben blij om te lezen dat je bloedingen weer minder zijn geworden. @lycos, jij krijgt de prijs voor de meeste variaties in mijn naam opschrijven . Ik snap alleen niet waarom je de vraag over de lege vruchtzak aan mij richt. Zoals je in mijn afbeelding ziet had ik geen lege vruchtzak bij mijn vorige zwangerschap... @Nell, vervelend dat het niet lekker ging met je pleegkind in huis. Wie weet als je voorbij de 12 weken bent dat het dan weer wel normaal kan. @PGE, lastig van die wietgeur. Als je buren niks hebben komt het misschien van iets verder. Het is een geur die redelijk ver draagt. oooooof, zou je misschien ergens een dode muis hebben liggen? Sommige mensen vinden dat ook naar wiet ruiken? @laana, ik moest wel lachen om het idee dat je baarmoeder op je knieën hangt. @pinac, succes en veel plezier straks!
@MI87 ik kijk dit keer ook WIDM en vindt het lastig te zeggen wie de mol is. Rick vond ik gisteren wel verdacht... toch neig ik ook een beetje naar marlijn... maar ja weet het gewoon niet! @pinac succes vandaag en hopelijk een mooi kloppend vruchtje! Vandaag een mindere dag, vanochtend al misselijk bleh normaal begint het bij mij pas eind van de middag op te komen.. dus zware dag vandaag ben ik bang. Me dochter vanochtend maar voor de tv gezet voel me echt niet lekker. maar ja dan wel weer schuldig naar haar toe. Maar ach vanmiddag gaan we peutergymen (2 keer per maand op vrijdag) dat ga ik wel gewoon naar toe beetje afleiding is wel goed! Morgen naar de Huishoudbeurs met me moeder en me zus en heb er wel zin in, maar duim wel heel hard voor een goede dag! anders wordt het wel lastig want me moeder en me zus weten niets...
Lovare; hahaha, komt denk ik door die stomme woordvoorspelling op de iPad! Dan heb ik me vergist in naam (wat betreft de lege vruchtzak) denk ik excuses! Ben de laatste tijd ontzettend vergeetachtig terwijl ik normaal echt alles (bijna eng gewoon) onthoud. Laten we het er maar op houden dat het door de zwangerschap komt, haha
Ik heb ook nog nooit WIDM gezien, maar moet zeggen dat het wel klinkt als iets dat ik leuk zou vinden, met complot theorieën enzo Symptomen: Bah heel misselijk en heel moe vandaag! Word elke nacht wel een paar keer wakker, en 's ochtends word ik wakker met een gevoel alsof ik echt een 10 gangen diner heb gegeten de nacht ervoor. Verder ben ik binnenkort wel toe aan een nieuwe bh, lol Hehe maar ik heb het er allemaal makkelijk voor over, soms schiet het weer even door mijn hoofd en dan ben ik zoo happy Hopelijk een goede echo 16 maart!
mamavasofia, Catlady, gefeliciteerd! Pinac, spannend zo. Ik duim voor je. Ik heb om 14.00 de 1e intake bij de vk. Ben benieuwd wanneer ik dan de 1e echo krijg. Hier verder goed misselijk, maar heel wisselvallig hoe dat door de dagen heen gaat. Kan er niks op plannen Hier eenziek meisje dus ik houd het kort! Fijn weekend allemaal
Ik kijk de mol ook al jaren. Mijn mol is Margriet, maar ik dacht gisteren ook al...wat doet Chris verdacht. Ben benieuwd! Klinkt bij jullie als een leuke happening Ml87! Kh82: hopelijk krijg je toch een echo of proberen ze het hartje te luisteren!
@Marijke, ik kan even niet achterhalen, maar had je wel krampen of alleen bloedverlies? Als er geen krampen waren, zou ik de moed nog niet opgeven @MI, ik zag je over jongensnamens hebben, maar heb je bedacht dat het ook een meisje zou kunnen zijn? Ik probeer mijn vk te bereiken maar ze neemt niet op, dan maar een e-mail sturen, ben blij dat het niets dringends is
Wauw @Pinac dubbel gefeliciteerd! spannend! Wij kijken ook altijd WIDM, het lijkt alsof ze allemaal niet heel erg hun best doen om geld binnen te halen!
@Pinac whooow 2 hartjes! Wat een verrassing! Dubbel gefeliciteerd! Ik kijk al sinds seizoen 1 WIDM. Ik ben er echt verslaafd aan.. Mijn mol is Chris, maar neig ook naar Marlijn. Ik vind het wel een leuke groep dit jaar. Dikke lol! Hebben jullie ervaring met MvM? Ik kan dus alleen maar staand plassen en had gisteren (nu nog, maar niet zo erg meer) heel erg pijn in mijn buik. En nu dacht ik dat het mijn blaas wel es kon zijn. Misschien plas ik niet goed uit doordat ik nu een andere houding heb tijdens het plassen. Komt dit iemand bekend voor? Mijn buik is ook echt 'opgezwollen' heb get idee dat hele wereld het aan mij kan zien. En mijn normaal zo gladde huid zit nu onder de puistjes en droge vlekjes... Nog steeds niet misselijk, waar ik mij een beetje zorgen om maak. Met de vorige zwangerschap was ik rond deze tijd bijna uitgedroogd door het overgeven.. Zullen de zwangerschappen dan zooo verschillend kunnen zijn?
Wow pinac gefeliciteerd!! @simkins, nee helemaal geen krampen gehad, gaat nu btje als volgt Dag 1, 1x bloedverlies verder bruine afscheiding dag 2, alleen bruine afscheiding dag 3 , 1x fljnk bloedverlies, verder bruine afscheiding dag 4, alleen bruine afscheiding dag 5, 1x bloedverlies, verder bruine afscheiding heel typisch dus... om de dag bloedverlies en verder continue bruinverlies met sliertjes