Hallo Hallo dames, Hier gisteren positief getest, ben 9 oktober uitgerekend! Voor mij is het mijn 4e kindje, heb een dochter van 8 en tweeling van 5. Voor mijn partner is het zijn eerste kindje, dus extra spannend Wij hebben 16 februari onze eerste afspraak staan bij de gynaecoloog... Groetjes
Ik zag dat ik nog een vriendschapsverzoek heb gekregen, als je een verzoek stuurt wil je dat dan even hier melden, dan weet ik dat ik je toe kan voegen op Fb.
Gezellig dat de groep groeit! Welkom allemaal Lentefris, wat een goed nieuws! Vandaag naar ha geweest. Bloeddruk veel te hoog, nieuwe medicatie en volgende week terug. Hij meldt me ook aan bij gyn. In week 8/9 krijg ik dan een echo.
Welkom mom13 en gefeliciteerd! Oh jee mammie van 6 klinkt niet goed. had je daar bij je vorige zwangerschappen ook last van? Ik ga er nog even over nadenken of ik mee ga kletsen via fb! zijn er veel die zich hebben aangemeld?
Gefeliciteerd meiden! Was al op zoek naar een clubje van oktober. Misschien hebben sommigen mijn topic gezien bij 'ik ben zwanger' maar dit is dus een onverwachts cadeautje. Vandaag getest en ben 4+3 weken zwanger. 3 oktober uitgerekend volgens de site. Word pittig met een klein hummeltje. Ik wil graag mee kletsen met jullie! Ik ben sinds vandaag best misselijk. Eet erg weinig. En pijnlijke darmen. Dit had ik met Levi pas allemaal met 6 weken. Hoop niet dat het erger word. Al vrees ik ervoor Hier mijn test van vannochtend. Dag 30 van cyclus...
Welkom MI87 en gefeliciteerd! Wauw wat een knaltest! *speelt voor duivel* misschien is het wel een tweeling. Zonder gekheid, mijn oudste was 4,5 mnd toen ik zwanger werd van nr 2. Ze schelen 14 maanden uiteindelijk. Ik vond dat minder zwaar dan de vier jaar die tussen nr 2 en nr 3 zit. Dan heb je al een heel ander ritme( school) en straks zit je nog in de luiers (wel een paar maten groter maar wel luiers) en zit je nog in de middagslaapjes.
O wat fijn te lezen dat je ervaring hebt! Hihi Levi zal 14 maanden zijn als deze komt. We zijn al best geschokken zeg! Ga jij nu nog ff lekker met tweelingen gooien??? Maar hoort hij nog niet zo te knallen dan? Vorige was met ivf... Weet niet meer hoe dik de streep was op welke dag Ik las dat sommigen een spannende tijd hebben gehad met wat bloedverlies. Hoe is het met Staffie? Ik vrees ervoor omdat ik niks meer lees... Ik kom ook uit de mmm dus weet wat het is. ( behalve nu dan ben ik vruchtbare maria blijkbaar)
Gefeliciteerd en welkom! Oee dat is al snel dat je misselijk bent! ik weet het niet goed meer wanneer dat bij me vorige zwangerschap kwam maar zie er wel tegenop Dat is trouwens echt een duidelijke streep!
Bevallingslijst 1 - 15 oktober 1 oktober NathalieD: 24 jaar, 3e kindje Simkins: 30 jaar, 3e kindje 2 oktober Masrya: ... jaar, 2e kindje 3 oktober Aardbei1707: 27 jaar, 2e kindje Staffie84: 30 jaar, 2e kindje MI87: ... jaar, 2e kindje 4 oktober Ilse1980: 34 jaar, 4e kindje Kh82: 32 jaar, 2e kindje Lycos: 27 jaar, 1e kindje 5 oktober Mammie van 6: 34 jaar, 6e kindje Pascalle1980: ... jaar, 6e kindje 6 oktober 7 oktober 8 oktober 9 oktober Mom13: ... jaar, 4e kindje 10 oktober 11 oktober 12 oktober 13 oktober 14 oktober 15 oktober Afspraken! 16-02 Mom13: Echo Gyn
Thanx! Ja ik hing vannochtend al over de emmer. Maar tegen half 9 mijn zoontje bij mijn moeder gebracht en naar de kruidvat gekropen voor een test Na 1 minuut zat ik al jankend beneden bij mijn moeder van de schik! En daarna een tijdje zitten giebelen. Moest eigenlijk werken maar ik heb gewoon schoonmaak adresjes en die van vandaag is overdag niet thuis dus maakt niet veel uit wanneer ik ga. Dus ik ga morgen dan daar naartoe. Ik zie dat we tegelijkertijd zijn uitgerekend! Hadden jullie de dag van de test niet dat je totaal verstrooid rondliep? Ik kan me nergens op concentreren! En mijn man zit al de hele avond te googlen op spullen als een buggie of meerij zitje voor achter de wagen...en een extra cabriofix... Maarja ik leef nu eerst naar de echo toe. Zal binnenkort maar eens bellen dan. Vanavond achterin de kast nog een restje foliumzuur gevonden en daar maar aan begonnen Mijn leeftijd: 28 ...bijna dus zet maar 28 neer
Ja snap wel dat jullie even moeten schakelen en helemaal overdonderd zijn! Nou ik was 1 dag overtijd en toen wist ik al genoeg eigenlijk. Heb een regelmatige cyclus dus kon niet missen. Maar moet zeggen ik moet erg aan het idee wennen hoor. Ik ben de 2e ronde al zwanger geworden en vond het eigenlijk nog een beetje vroeg... we waren gestopt met de pil zo van we zien wel. t mag al gebeuren maar als het nog even duurt is het ook goed... en nu gewoon zonder op iets te letten 2e ronde al zwanger! ik had dit echt niet verwacht. Bij me dochter wel de 3e ronde zwanger maar daarbij hebben we echt op de vruchtbare dagen gelet! maar ja we beginnen steeds meer aan het idee te wennen en zijn er super blij mee! Maar idd jullie moeten straks een duo wagen etc hebben succes met zoeken
Ik loop nog steeds een beetje verstrooid rond. En ben ook al vanaf zaterdag af en toe misselijk. Bij ons weten alleen mijn twee beste vriendinnen het.... Mijn broertje woont tijdelijk bij ons in (hij heeft zijn slaapkamer en woonkamer in onze schuur) en die weet wel dat we nog een kindje erbij willen. Hij vroeg vorige maand een keer terloops of ik al zwanger was. Vandaag zaten we in de auto en reed hij met me mee, ik word vooral in de auto heel misselijk heb ik gemerkt en dus heb ik ontbijtkoek in mijn auto liggen. Ik vroeg hem een ontbijtkoek te pakken voor me en hij zei: ben je soms zwanger ofzo.... Ik heb er overheen gepraat
@MI87 gefeliciteerd! Geef je nog borstvoeding? Ik heb echt bewondering voor moeders die zo snel weer zwanger kunnen raken. Wij hebben het echt geprobeert, maar sneller dan twee jaar ertussen was het niet gelukt. Vraag voor andere - hoeveelste ronde was het raak?
Bij Levi was de bv niet gelukt. Een maandje gegeven maar heb er heel erg mee gezeten dus ik ga er nu weer voor! Dit keer met meer kennis Aardbei, ja dat is ook schrikken! Ineens moet je omschakelen he. Ilse, bij Levi was ik tot 16 weken beroerd maar het auto rijden bleef een verschrikking! Tot ik erachter kwam dat het beter ging als ik zelf reed. O heb zoveel in de auto gespuugd toen. Vandaag ook weer zakjes klaar gelegd