Wel heel spannend zo Marijke, voel je je nog echt zwanger? En test zegt ook ja? Heb me net via internet aangemeld bij MvM
Ja haha, nou ja eerst maar eens zien hoe t zich ontwikkeld, kan nog zoveel misgaan. Maar begin wel te denken ja, alles moet in tweevoud, begeleiding van ziekenhuis en niet van VK. Worden dan septemberbaby's, maar eerst maar weer 2 weken wachten. Ze zette me nu weer op 13 okt dus weer dag eerder.
@pinac, testen doe ik nu nog niet want hcg zit overduidelijk nog jn mn lichaam. mn borsten zijn mega groot en gevoelig en onwjjs moe... van pindakaaslucht ga ik gelijk kokhalzen dus wat dat betreft voel ik me zeker zwanger
Pinac: gefeliciteerd!! Wat leuk! Dubbel zoveel genieten Marijke: dat klinkt zeker nog zwanger! We houden er moed op! Hoe dichterbij mijn echodatum komt, hoe meer zenuwen ik krijg...
Pinac gefeliciteerd! Lijkt me ineens wel een heel vreemd moment als ze zeggen dat ze 2 hartjes horen. Komen tweelingen voor in de fam?
Nee, maar is een bijwerking van de hormoon spuiten. Had 2 eitjes dus wist dat de kans er was, dus helemaal onverwachts is het niet. Net van een vriendin een boek gekregen over zwangerschap, heel leuk geschreven, leuk!
Twee pagina's geopend. Had op iedereen gereageerd, druk ik op de vernieuw knop ipv andere pagina en alles kwijt!!!!! Grrrrrrrrr Overnieuw Lovare, geen 9 tot 5 baan dus speel je in een orkest of musical? Leuk! Lijkt me wel lastig nu met vermoeidheid. Aardbei, hier ook wat meer babytv opstaan hoor. Het is even niet anders maar ik voel me ook schuldig. Ben zo moe ook. Hij moet zichzelf iets meer vermaken nu. Leuk de hh beurs! Wel een hoop hebberige mensen met hele winkelkarren! Niet normaal. Schaamteloos gewoon! Hoop voor je dat je minder beroerd bent. Luna30, ben je niet moe als je in de nacht steeds zo misselijk bent? Ik had het ook maar de emesafene zorgt dat ik beter kan slapen. Kh82, beterschap met je dochtertje. Heeft ze het aan de longen! Er heerdt heel veel nu. Simkins, bij Levi wisten we niet wat het werd dus een meisjesnaam hebben we al Nell, bij de vk geweest. Geen echo? Of heb ik wat gemist? Pinac, waaaaaaaah! Wat lees ik nu???? Ik vroeg me al af wie die kaart hier zou trekken gefeliciteerd! Catlady, trieste pot ja bij widm... Laana, misschien krijg je nu een kindje van het andere geslacht? Ik herken de plasklachten. Had ik toen ook. Dacht ook dat het aan het staand plassen lag. Marijke, hier hetzelfde als bij jou alleen een week al alleen dat bruine. Word het wel zat maarja blijkbaar is de baarmoeder nog bezig met opruimen.
Jeej wat leuk Lycos!! Gefeliciteerd MI ja zeker moe ja, gisteren was ik een zombie!! Dat slecht slapen helpt niet mee natuurlijk. Fijn weekend iedereen! Respect voor iedereen die een kindje heeft rondlopen, lijkt me zo zwaar nu!
goedemorgen, Ik heb me toch maar aangemeld voor moeders voor moeders.. vriendin had uitgelegd waarom zij dat gedaan had.. ( ze weet niet dat ik zwanger ben, ik was op kraamvisiste en toen had ze dat lekkere dekentje om en toen zei ze dat dat van moeders voor moeders was en zo ging ze vertellen ) en toen dacht ik ja heeft ze wel gelijk in.. want een vriendin van ons kan niet zwanger worden.. maar had me er eignelijk niet zo zeer in verdiept Maar vanmorgen dus meteen aangemeld ben benieuwd! pfff hier misselijk na 15 min als ik uit bed kom.. niet te zuinig.. eten gaat dan niet heel makkelijk.. het komt echt in vlagen.. gisteren op mijn werk.. kind was niet heel netjes aant eten en begon al te kokhalzen.. collega zei wat doe je?? ik zo ik ben ineens heel misselijk.. ze vroeg hoe komt dat zo ineens?? ik zo geen idee! hahaha hoe gaat het met jullie?
Bevallingslijst 1 - 15 oktober 1 oktober (1) Simkins: 30 jaar, 3e kindje 2 oktober (3) NonAmanda: 26 jaar, 2e kindje Poefie: 30 jaar, 1e kindje Pascalle1980: 34 jaar, 6e kindje 3 oktober (4) Aardbei1707: 27 jaar, 2e kindje MI87: 28 jaar, 2e kindje Femhe: 30 jaar, 2e kindje Miss28: ...jaar, 2e kindje 4 oktober (4) Ilse1980: 34 jaar, 4e kindje Kh82: 32 jaar, 2e kindje Lycos: 27 jaar, 1e kindje Rkd: ... jaar, 2e kindje 5 oktober (4) Mammie van 6: 34 jaar, 6e kindje MOMMY1987: 27 jaar, 2e kindje Jade86: ... jaar, 2e kindje Mie88: 26 jaar, 2e kindje 6 oktober (3) Catlady25: 25 jaar, 1e kindje Bloem19: ... jaar, 2e kindje Beautevil: .. jaar, ?e kindje 7 oktober (1) Chayennah: 34 jaar, 4e kindje 8 oktober 9 oktober (2) Mom13: 32 jaar, 4e kindje Tunisiana: ? jaar, ? kindje 10 oktober (5) Luna30: 30 jaar, 1e kindje Mamavascosofia: 34 jaar, 3e kindje Lovare: 25 jaar, 1e kindje mloes89: ? jaar, 1e kindje xxBloesem: ? jaar, 1e kindje 11 oktober (5) Ons2ewonder: 26 jaar, 4e kindje Veetje83: 31 jaar, 2e kindje Najade: ? jaar, 4e kindje Kimmartijn: ? jaar, ? kindje keepvogel: ?jaar, ? kindje 12 oktober (4) Jossie81: 33 jaar, 2e kindje Marijke88: 27 jaar, 3e kindje Laana: 28 jaar, 2e kindje proudmama90: 24 jaar, 2e kindje 13 oktober (2) Ilse1986: 28 jaar, 1e kindje Prettygreeneyes: 22 jaar, 1e kindje 14 oktober (3) Pinac: 29 jaar, 1e + 2de kindje Unbelievablee: 24 jaar, 1e kindje Nell, 30 jaar, 3e kindje 15 oktober (1) Flowerpower50, 24 jaar, 3e kindje 20 oktober (1) Roosenkids, 25 jaar, 3e kindje (bevalt wk 39 mbv keizersnede) Totaal: 43 zwangeren Sterretjes; NathalieD - 6 wkn Shendari 2moekes - 5 wk 5 dg Pinkcloud Mamalique - 6wk 2 dg Toettoetmama - 6 wk 2 dg, bbz Afspraken februari! 23-02 Lycos: Echo Vk 23-02 mloes899: Intake en echo 25-02 Veetje83: Echo Vk 26-02 Aardbei1707: Intake Vk en echo 26-02 Mammie van 6: Echo Gyn 27-02 NonAmanda: Echo Vk Afspraken maart! 02-03 MOMMY1987: Intake Vk 03-03 Jossie81: Echo 03-03 Roosenkids: Echo 04-03 Lycos: Intake Vk 04-03 Miss28: Echo Vk 04-03 Ilse 1986: Intake en echo 04-03 Laana: Echo Vk 04-03 proudmama90: Echo Vk 04-03 Kimmartijn: 1e Echo 04-03 Mie88: Echo Ha 05-03 PrettyGreenEye: 1e echo 06-03 Lovare: Intake Vk en echo 06-03 Beautevil: Intake Vk 06-03 Pinac: Echo 09-03 MOMMY1987: Echo Vk 10-03 Nell: Echo Vk 11-03 MI87: Termijnecho 16-03 Luna30: Intake en echo 16-03 Beautevil: Echo Vk 18-03 Veetje83: Intake Vk 18-03 PrettyGreenEye: 2e echo 18-03 Catlady: Intake Vk + termijnecho (2e) 19-03 Mamavascosofia: Afspraak Vk 31-03 Luna30: Echo Afspraken april! 01-04 PrettyGreenEye: 3e echo 12 wkn + nekplooimeting __________________
Goedemorgen! Hier gaat ook nog steeds alles goed. Heb alleen totaal geen zwanger gevoel meer. Hoop niet dat het een voorteken is. Het is ook meer een gevoel maar ook geen kwaaltjes meer. Weet dat dat niets zegt maar toch. Dan duren 2 weken nog wel erg lang...
Luna30; thanks, maar ehmmm waarmee feliciteer je me? Ik denk dat je pinac bedoeld? Hier een rustig ochtendje, vriendlief komt over 3 uurtjes thuis van vakantie en ik moet tot vanavond laat werker zometeen. Niet leuk! Maandag echo! Zoooooo veel zin in!
Hier weer mijn ochtendmisselijkheid weer een beetje terug. Ik vind het wel fijner dat bij deze zwangerschap ik ermee wakker wordt, ipv zoals bij mijn vorige zwangerschap het pas na een paar uur ineens inkickt. Nu kan ik gewoon eerder opstaan en het rustig laten zakken. Wel nu mega obstipatie dat helemaal door mijn buik heen steekt en naar het toilet gaan werkt niet Ik vind het wachten op de echo maar lastig. Bij mijn vorige zwangerschap had ik al een echo met 6w4d en met 7w4d ook nog een met 8w en een met 11w4d... Die 8 was omdat ik een bloeding had gehad. Die met 7 was omdat er met 6 alleen de vruchtzak en geen hartje te zien was. @aardbei, veel plezier op de HHbeurs. Ik wil ook heel graag gaan maar had niemand om mee te gaan @lycos, stomme Ipad @Luna, wij zijn net zo ver, maar ik snap nog steeds niet waarom jij nog zo lang moet wachten op je echo. Ik mag 10 dagen eerder en ik kan niet eens wachten . @Nell, voelt het niet als een domper? Zo dicht in de buurt van een echo en dan moet je nog zo lang wachten... @Pinac, precies zoals je zei met je twee eitjes. Dubbel gefeliciteerd. Ik hoop voor je dat ze allebei blijven plakken, dan het je straks dubbel feest. Maar je blijft wel bij ons in de groep heh niet stiekem weglopen naar september. @Marijke, dat is best veel bloedverlies als ik het zo lees. Ik blijf nog steeds voor je duimen. @MI, nope geen 9 tot 5 baan. Ben ik ook niet zo voor gemaakt denk ik. Ik zou me enorm gaan vervelen. Ik ben muzikante en docente muziek (in opleiding). Ik ben op dit moment bezig met een muziektheaterproductie. Dus de muzikanten zijn de acteurs en lopen met instrument over het podium. Ik was gister ook pas weer over 12ven thuis... Vandaag waarschijnlijk nog een keer. @miss, geniet van die dagen. Bij 10 weken knalde bij mij de vorige zwangerschap de symptomen er pas echt in ...
Net met de steken ook bruinverlies... Stress O_O... Edit: net gebeld met vk. Ik kan maandag komen voor een echo ipv over 2 weken. Ik maak me echt zorgen. Zou dit dan door die obstipatie komen?
He bah! Ga lekker liggen en rustig aandoen Lovare en als je het niet vertrouwt de verloskundige bellen! Edit: Zie dat je dit al gedaan hebt, goed!! Over de verstopping: probeer eens magnesium tabletten en psylium vezels (bij de drogist verkrijgbaar). Dat helpt mij erg!
Hoe is het met de erg misselijken hier trouwens? Goed dat je gebeld hebt Lovare, dan heb je sneller zekerheid! Nee ga niet naar de sept.groep hoor, loop in principe gelijk op met jullie en vind t te leuk hier . Knap keel- en hoofdpijn hier, bah. Wat grieperig, moet vanmiddag nog op kinderverjaardag maar geloof t wel. Gun mezelf de bank, mag ook wel s