1 t/m 15 oktober 2015 mama's!

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Lentefris, 21 jan 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. MI87

MI87 VIP lid

21 dec 2012
    5.119
    1
    0
    Lovare, snap dat je het nog even voor je houd tot de echo bij je ex. Maar meid, je kunt het!!!! Dit kindje wil graag bij jou zijn!

Marijke, ja sliertjes inderdaad. Soms ook bijvorbeeld na de nacht dat er een klodder komt ( beetje vies) maar het blijft nu erg donker en lijkt eel bijna over.
    Weet je Marijke, wat jij hebt klinjt heel erg als wat ik heb. Een holte met nog wat bloed wat in de baarmoeder zit. Je lichaam zal deels eruit gooien en deels zelf opnemen. Maar dat kunnen ze zo op een echo zien.
    En het begon bij mij ook met week lang elke dag rood en behoorlijk wat alsof je gemiddeld ongesteld bent.

Hier valt de misselijkheid mee dankzij wederom die pillen :D kanner beter door eten en dat doorbreekt de cirkel ook denk ik. Heb nog wel paar x per dag aanvallenndat ik echt even flink beroerd word. Het irritantse nu is de vermoeidheid. Ben zoooooooo moe. De pillen maken je ook moe dus dubbelop. Pffff en die kleine wil echt niet slapen in de middag. Dertig minuten max... Nouja betere tijdens komen eraan ( duim duim duim)

2. Miss28

Miss28 Actief lid

2 nov 2011
    146
    0
    0
    NULL
    NULL
    Jeetje Lovare. Heftig hoor. Kan me voorstellen dat je het aan de ene kant graag wilt delen maar toch ook nog even wacht tot maandag. Gelukkig kan je hier wel even lekker kletsen!

Ik woon trouwens in Drenthe en voor de lijst ik ben 32. Zag dat dit er nog niet tussen stond

3. mammie van 6

mammie van 6 Actief lid

26 jan 2015
    320
    0
    0
    NULL
    NULL
    Lovare: heel pittige tijd, die je doormaakt! Hoop dat je maandag ook steun in reallife krijgt! Hier mag je altijd je hart luchten hoor.
    Maar die steken klinken echt als bandenpijn. Ik heb het met hoesten, niezen, omdraaien in bed, kortom te snelle bewegingen.

Misselijk: gisteren had ik een gloriedag. Geen misselijkheid, alleen weeeig gevoel in mijn maag. Maar vandaag heel erg. Bleh, ik zie dan ook overal zo tegenop...pfff..

Marijke: ik geloof er nog wel in dat het goed zit! Maar je wordt er zooooo onzeker van!

Tunisiami: wij hebben nog niet nagedacht over namen. Wel een beetje globaal een keer. Maar voordat de drie maanden voorbij zijn durf ik ook nog niet echt. Ook nog nix te kopen bijv. We hebben nog wel een meisjesnaam van de jongste. Tot nu toe zijn we bij een volgend kind altijd nog geswitcht.

4. mammie van 6

mammie van 6 Actief lid

26 jan 2015
    320
    0
    0
    NULL
    NULL
    O, ja ik kom uit Zeeland

5. Tunisiana

Tunisiana Bekend lid

3 nov 2014
    550
    146
    43
    NULL
    NULL
    we hebben wel namen maar durf ook nog niks te kopen en alleen mn ouders en schoonouders weten het. echt lastig zoiets moois voor je houden..

6. Miss28

Miss28 Actief lid

2 nov 2011
    146
    0
    0
    NULL
    NULL
    Oh namen zijn we echt nog niet mee bezig. Eerst een goede echo en dan nog de 20 weken echo. Bij de 1e vond ik een naam ook zo ontzettend lastig. Uiteindelijk had mijn brief de naam "bedacht".

7. Laana

Laana Lid

19 dec 2014
    87
    0
    6
    NULL
    NULL
    @Lovare. Heftig voor je. Dikke knuffel.

Hier zo'n last van de hormonen! Het ene moment ben ik heel vrolijk en t volgende moment niet te genieten.
    Manlief heeft een mannenavondje, en dat is nu maar goed ook!😄

Oja, ik kom ook uit Groningen!

8. Lycos

Lycos Fanatiek lid

23 jan 2015
    1.302
    26
    48
    Jeeeee wat is er weer veel gekletst :)

@lovare; we zijn er voor je! Zijn jullie met ruzie uit elkaar gegaan? Wat dat bruinverlies betreft; kan ook gewoon een 'opschoonbeurt' zijn, maar wel goed dat je vak hebt gebeld! Nu mogen we samen maandag! Hoe laat heb je de echo?

@luna vervelend die misselijkheid! :(

@pascalle1980; ohhh heerlijk kwarktaart! Hier gaat alles wat zoet is naar binnen :D
    Ik ga voor maandagavond cupcakes bakken met botercreme en muisjes.. Dan gaan we het aan onze (schoon)ouders vertellen

@Pinac; ohhh dat meen je niet! Zooo frustrerend, al het werk voor niks. Vooral nu met die vermoeidheid.. Pfff

@nell begrijpelijk dat je je zorgen maakt. Pfff konden we deze 4 weken maar overslaan, zodat we allemaal weten of het goed zit!

@ tunisiana; we heen al wel wat gebrainstormd over namen, zo leuk om te doen :D

Oh ja ik woon trouwens in Limburg!

9. Lovare

Lovare Fanatiek lid

12 okt 2012
    2.201
    9
    38
    Lekker muziek maken
    NULL
    @Nell, inderdaad best pittig, maar hopelijk komt het goed.
    Is de buikpijn steken? obstipatiepijn of echt gewone buikpijn?

@Marijke, balen dat het dan zo door blijft bloeden. Hopelijk houd het na een rustig weekend op...

@Ilse1980, heel erg bedankt! Ja ik weet niet hoe ik het moet plaatsen. Het is niet dat deze steken onbekend zijn, maar ze zijn nu gewoon pijnlijker en ik kan me niet herinneren dat ze dat ook bij mijn vorige zwangerschap waren.
    Balen dat de misselijkheid niet weg wilt... Misschien eens kijken of je het ergens anders mee kan oplossen, een cracker ofzo?

@Pinac, ik snap het. Gelukkig dat de ha je gerustgesteld heeft. Hier heb ik mezelf gerustgesteld na jullie berichten en gebeld te hebben met de vk. maar het blijft lastig alleen... De vorige keer wist mijn moeder het al vanaf het begin dus kon ik haar alles vragen.

@MI, superlief dank je! Ik wil dit kindje graag ook straks in mijn armen sluiten.

@Miss, bedankt!

@Laana, bedankt! Haha, lekker even uitrusten.

@Lycos, bedankt! Ja, ik had gewoon even een professional nodig om mij gerust te stellen. Dat schoonmaken had pukkiej wel kunnen bewaren voor na de bevalling, dan doe ik het zelf wel... Scheelt mij weer wat stress.
    Ik moet maandag even bellen of er nog ergens een gaatje die dag is. Dus ik weet het nog niet (maakt nu nog niet uit want ik heb de hele dag vrij). Hoe laat is jouw afspraak?

@allemaal, jullie zijn schatten en het doet me goed om bij dit groepje te zitten :)

Bij de warming-up net nog wat series steken gehad, voornamelijk met het uitrekken van mijn bovenlichaam en draaien. Dus gelijk gestopt en maar kleinere dingen gedaan... Ook het spelen zelf was niet heel prettig, met name als ik bijna door mijn lucht heen ben en mijn middenrif en buikspieren iets meer aanspan. Gelukkig voor de rest tijdens de voorstelling geen steken gehad of pijn. Gelukkig ook geen bruinverlies gehad dus dat is ook wel fijn... Ik blijf me toch nog wel een beetje zorgen maken :(
    Morgenochtend weer werken... gelukkig maar een korte dienst dus dat scheelt. Daarna verjaardag.

@Namen, ik heb altijd al van kinds af aan voorkeursnamen gehad dus uit die lijst kies er :p .

10. Miss28

Miss28 Actief lid

2 nov 2011
    146
    0
    0
    NULL
    NULL
    @Lycos, leuk idee om t zo te vertellen! Wilde ik ook gaan doen :)

11. ilse1980

ilse1980 Actief lid

12 mei 2010
    383
    0
    0
    NULL
    NULL
    Wij hebben al namen. We zijn het vwb namen altijd snel met elkaar eens geweest!

Ik woon in Gelderland, achterhoek

12. Lycos

Lycos Fanatiek lid

23 jan 2015
    1.302
    26
    48
    Lovare; mijn afspraak is pas om 18.10 uur. Ik moet eerst van 7-16 werken, dus ik denk dat de tijd heeeeeeeel langzaam zal gaan morgen! ;)

Vandaag al 8 weken! :D heb zoooooon zin in morgen! Eindelijk vertellen. Ik denk dat mijn moeder als een kip zonder kop door het huis gaat stuiteren!

13. ilse1986

ilse1986 Actief lid

7 sep 2014
    247
    34
    28
    hoi dames! Weer veel bij te lezen zeg!

@lovare! We zijn er voor je! Lijkt me heel lastig voor je.. als je je verhaal kwijt wil gewoon doen!

Hier echt super misselijk en vannacht ook overgegeven.. voelde even als een opluchting maar al snel werd ik gewoon misselijk… Morgen weer gaan werken.. weet niet goed hoe ik dat moet gaan doen.. werk in de kinderopvang dus moet heel de tijd vrolijk en gezellig zijn maar dat ben ik op dit moment niet echt omdat ik me zo beroerd voel.. omdat ik haast niks binnenkrijg en wat ik binnenkrijg al snel uitspuug:(..

Pff ben blij dat ik zwanger ben..want zijn zat mensen waarbij het helaas niet lukt.. Maar had het toch liever zonder die misselijkheid gehad;)

Iemand tips??

14. Tunisiana

Tunisiana Bekend lid

3 nov 2014
    550
    146
    43
    NULL
    NULL
    Ik ben ook heel de dag door misselijk. Voor mij helpt het een beetje om een beschuitje te eten en daarna gewoon een goed ontbijt/lunch/diner. En als ik even vol zit gaat het wel een tijdje goed. De misselijkheid is vooral bij een lege maag.

15. Miss28

Miss28 Actief lid

2 nov 2011
    146
    0
    0
    NULL
    NULL
    @ilse een aantal gebruiken tabletten voor de misselijkheid. Misschien iets voor jou?

16. mamavascosofia

mamavascosofia Actief lid

28 jan 2015
    147
    0
    0
    Hoi meiden,

Ben al een paar dagen niet meer geweest.
    Wat is er veel geschreven.

Ben heel de dag door misselijk en overgeven, lig hele dagen op bed met mijn emmer echt verschrikkelijk.
    Gelukkig is het nu weekend en neemt mijn man de zorg voor de kids over. Helaas is het morgen weer maandag en moet ik het zelf doen. Ben blij dat de oudste vakantie heeft dan kunnen we het rustig aan doen.
    Leef hier echt uit naar de 10 weken dan hebben worde het hopelijk wat minder en kan ik in iedergeval een beetje normaal functioneren.
    Zelfs de medicijnen helpen bij deze zwangerschap voor geen meter :( :(

17. Pinac

Pinac Fanatiek lid

13 jul 2014
    1.145
    432
    83
    Had je het de vorige keren ook zo erg? Bah..

Wat voel ik me dan goed vergeleken jullie, maar snel afkloppen. Gister en vandaag helemaal niet misselijk, ook niet zoveel zin in eten waar ik vorige week weer mega honger had. Maakt je soms beetje ongerust, met 2 schijnt het erger te zijn dan met 1 lees ik overal maar mag tot nu toe in mijn handjes knijpen.

18. Simkins

Simkins Lid

25 jan 2015
    67
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik moest bij alle twee heel veel spugen. Bij mij helpt emasafene zetpillen. Ik gebruik ze niet elke dag maar als het eenmaal heel erg wordt en ik niet kan stoppen met overgeven. Ben dan nog steeds misselijk maar het remt het spugen een beetje, kan ten minste wat drinken.

19. mammie van 6

mammie van 6 Actief lid

26 jan 2015
    320
    0
    0
    NULL
    NULL
    Het gaat hier over de hele linie iets beter met de misselijkheid, maar ook wat dat betreft hoop ik gauw die drie maanden voorbij te zijn. Bij mijn andere zwangerschappen zo erg niet gehad. Maar goed, als het maar goed zit en het niet voor nix is.

Pinac: ik ken ook iemand die een tweeling verwacht en helemaal geen kwaaltjes had.

20. Lovare

Lovare Fanatiek lid

12 okt 2012
    2.201
    9
    38
    Lekker muziek maken
    NULL
    @lycos, maar dan ben je tenminste bezig. Ik heb een vrije dag. Dus dat gaat helemaal traag. En dan nog hopen dat ze maandag een gaatje voor mij hebben.
    Voelt wel als een opluchting heh, dat je het mag gaan vertellen. Ik zit nu met mijn moeder zusje en oma. Lastig om het stil te houden :p

@Ilse1986, thanks :) .
    Balen van de misselijkheid. Als ik les moet geven voelt mijn humeur ook zo nep. Zeker als ik me niet zo lekker voelt. Bij mij werkt licht eten tussendoor omdat ik vaak misselijk wordt van een lege maag en dan niet gelijk iets zwaars kan eten. Dus ik eet crackers, rijstwafels en drinkyoghurt tussendoor.

@mamavasof, wat lastig! ik hoop dat het snel minder wordt! Echt superrot dat medicijnen ook niet helpen. Lijkt me erg frustrerend.

@Pinac, over het algemeen valt het hier ook mee. Ik moet alleen zorgen dat ik op tijd eet... Als ik niet goed eet ga ik me ook niet lekker voelen. Of in een te warme ruimte.

Het bloeden is na gisteren weer gestopt, maar de steken blijven dus ik opper maandag gewoon een echo. Duim voor me dat er ergens die dag een plek is. Ik zal gewoon zeggen dat ze me ook mogen bellen als er onverwachts iets uitvalt. Ik woon toch letterlijk om de hoek (ongeveer 3 minuten lopen)

Deel Deze Pagina