1 t/m 15 oktober 2015 mama's!

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Lentefris, 21 jan 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Nell

Nell Bekend lid

5 feb 2015
    670
    0
    16
    Achteraf had ik een dag later hele erge diarree. Er zat iets niet hele aal lekker in mijn darmen denk ik. Pijn is nu weer minder, af en toe bandenpijn maar niet meer dat zeurderige. Nog 2 weken en 1 dag!

2. MI87

MI87 VIP lid

21 dec 2012
    5.119
    1
    0
    Dames die misselijk zijn en emesafene gebruiken of gaan gebruiken: dit medicijn heeft een spiegel nodig. Eentje nemen alleen wanneer je het niet meer trekt werkt dus niet. Meestal drie of vier op vaste tijden over de dag verdpreid ( totaal haha) zo krijg je het beste effect. Ook hoe meer je drinkt hoe beterr het opneemt in je bloed ook!

Even een tip! Mocht dit ook niet baten is er nog primperan. Zofran en haldol word vaak pas in uiterste gevallen gebruikt (hg)

Maar je kunt dus emesafene en primperan nog als volgende medicijn proberen.

3. Pinac

Pinac Fanatiek lid

13 jul 2014
    1.145
    432
    83
    Bah hier vanmiddag wat bruinverlies, niet veel maar genoeg om de onzekerheid weer op te laten komen. Verder geen krampen en geen rood verlies.

Wat is het ook een rottijd eigenlijk, de mmm van zwanger worden moest je een hoop geduld hebben maar nu ook!

4. Lovare

Lovare Fanatiek lid

12 okt 2012
    2.201
    9
    38
    Lekker muziek maken
    NULL
    @nell diaree is echt supervervelend... Word je ook niet zo lekker van

@pinac, kan het na aanleiding van seks zijn? Dat heb ik namelijk bij een eerdere zwangerschap gehad. Je kan altijd voor de zekerheid bellen de vk. Ik vond t erg prettig. Zeker als je een extra checkup kan krijgen.

Ik ga morgen wel echt bellen met de vk, vandaag weer bruin en een zeurderig gevoel in mijn buik. Ik moet echt even zekerheid hebben.

5. Lycos

Lycos Fanatiek lid

23 jan 2015
    1.302
    26
    48
    Pinac; balen dat bruinverlies! Hoeft inderdaad niets te betekenen, toch kan vk bellen geen kwaad.. Zou ik wel doen denk ik!

Lovare; ik duim voor je dat er morgen een plekje voor je is! Ik snap dat je hier ontzettend onzeker van wordt.
    Laten we hopen op voor ons beide morgen een mooie echo, ik ben best nerveus eigenlijk..

6. Lovare

Lovare Fanatiek lid

12 okt 2012
    2.201
    9
    38
    Lekker muziek maken
    NULL
    Ik ben ook heel zenuwachtig. Ik wil inmiddels wel weten waar ik zit...

7. Lycos

Lycos Fanatiek lid

23 jan 2015
    1.302
    26
    48
    Lovare; vandaag mogen we! Ik ben zooooo nerveus! Helaas nog tot 18.00 uur wachten... Jij heel veel succes vandaag! Ik duim voor je!

8. jossie81

jossie81 Bekend lid

14 mrt 2012
    676
    0
    0
    gezinsbegeleidster
    rotterdam
    Succes met de echo dames!!
    Ben op wintersport dus niet alles terug gelezen maar zag dat iemand een tweeling krijgt! Schrikken! Wel heel bijzonder!!
    Meiden met misselijkheid en bruin verlies, heel veel sterkte!
    Deze weken zijn killing.. Als we straks de kleine kunnen voelen dan is dat zooooo fijn! Duurt alleen nog ff..
    Onze kleine van 1,5 geniet volop van de sneeuw en alle aandacht. Er kwam een baby in het restaurant en hij ging spontaan naar de baby en kusjes geven. Dat komt dus wel goed 😉
    Heel z'n slaapritme is aan gort maar dat komt thuis wel weer goed hoop ik.

Hoop op mooie echo's dames! En om 18u pas.. Hoop dat je genoeg afleiding hebt!

9. Nell

Nell Bekend lid

5 feb 2015
    670
    0
    16
    @Jossie81: fijne vakantie!

@lycos en @lovare: succes vandaag met de zenuwen en duimen voor een mooie echo!

10. Luna30

Luna30 Fanatiek lid

8 aug 2014
    1.567
    420
    83
    Zuid-Holland
    Fijne vakantie Jossie!

Succes met de echo's vandaag, spannend!

Pinac zou idd ook even bellen voor de zekerheid, hoe is het nu?

Dat lijkt me echt zo bijzonder en geweldig om je baby te voelen! Can't wait. Hoe lang duurde het voordat jullie (die al een kindje hebben) jullie eerste kindje voelden bewegen?

11. Lovare

Lovare Fanatiek lid

12 okt 2012
    2.201
    9
    38
    Lekker muziek maken
    NULL
    @jossie, veel plezier daar in de sneeuw!

@lycos, ik duim ook voor jou! Over een paar minuten kan ik bellen.

@pinac, hoe is het nu?

@luna, voor het voelen van beweging moeten we denk ik nog even wachten ;)

12. Nell

Nell Bekend lid

5 feb 2015
    670
    0
    16
    @luna: bij de tweede al met 14 weken. Maar dat was omdat ik het gevoel al kende van een klein jaar eerder bij nr 1.

13. Najade

Najade Actief lid

8 okt 2013
    217
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hey meiden,
    Dat was wel weer even terug lezen. ben heel druk, maar ben nu gelukkig een paar dagen vrij.

Een tweeling, wauw Pinac!
    Lovare, sterkte met alles. Heftig zeg!

Meiden met goede echo's, gefeliciteerd!

Ik heb ondertussen ook een goede echo gehad. Ik had wat rood-en bruinverlies en heb het laten checken. Kloppend hartje en iets terug gezet in tijd. Denk nu zo rond 15/10.
    Hartje was net op gang gekomen, klopte nog wat traag. Garanties geven ze natuurlijk nooit maar voor het termijn zag het er goed uit.

Meiden die voor een echo gaan, succes!

14. ilse1986

ilse1986 Actief lid

7 sep 2014
    247
    34
    28
    Goedemorgen!

Meiden met een echo vandaag.. succes en geniet ervan!

Hier heel de nacht gal aant overgeven geweest:( ben in 4 dagen tijd al 2.5 kilo afgevallen...vanmorgen toch maar even de dokter gebeld…moet tussen 11 en 12 terug bellen.. assistenten moest even overleggen met de arts. ben benieuwd!
    Moet zo gaan werken.. ben benieuwd hoe het gaat..! ga het mijn directe collega's denk ik maar vertellen.. was vorige week ook al heel misselijk maar hield wel alles binnen toen kreeg ik al vragen.. toen gezegd denk wat verkeerd gevallen.. maar dat kan ik natuurlijk niet vol blijven houden;) hahaha…
    En ik werk in de kinderopvang dus sommige dingen triggeren die misselijkheid.. die heerlijke poepluiers enzo en dan kunnen collega's dat tenminste overnemen;)
    njah ben benieuwd! Vanavond ook nog een cursus tot half 10.. ben benieuwd.. niet echt fut voor.. na een nacht (nacht) braken…

we zullen zien!!

15. Nell

Nell Bekend lid

5 feb 2015
    670
    0
    16
    Succes vandaag Ilse!

16. MI87

MI87 VIP lid

21 dec 2012
    5.119
    1
    0
    Oo Ilse jij hebt het echt zwaar te pakken! Ik zou echt wat vragen hoor tegen de misselijkheid! En houd je wel vocht binnen? Elke 10 minuten een slokje bijvoorbeeld? Anders echt aan de bel trekken!

Voelen van beeb: hier vrij vroeg met 14 weken maar tot 16 weken twijfelde ik nog. Daarna was het me echt wel duidelijk! En na de 20 weken is het een heel bounce feest. Bij mij zag je armen en benen naar buiten steken en over mijn buik heennen weer bewegen. Hahahaha.
    Of een paar dagen steeds porren op hetzelfde stukje...pffff dat word dan helemaal beurs!

17. Lovare

Lovare Fanatiek lid

12 okt 2012
    2.201
    9
    38
    Lekker muziek maken
    NULL
    @ilse1986, wat ontieglijk rot!! Hopelijk kunnen ze je helpen. Het lijkt me echt heel naar. Ik wens je beterschap toe!

@najade, top dat je een hartje hebt gezien!!

@ ECHO, net mijn intake gehad met echo. Die van 6 maart vervalt en gaat naar di 17 mrt!
    Zojuist een hele goede echo gehad. Alles is goed met pukkie. Hart klopte stevig door en geen directe bloedingen om de vruchtzak heen. Wel een paar kleine plekjes met oud bloed dus ze denkt dat ik mijn banden gewoon erg voel en dat er oud bloed nu los komt.
    Echo afbeelding volgt!

18. Pinac

Pinac Fanatiek lid

13 jul 2014
    1.145
    432
    83
    Super zeg!!! Lycos veel succes met geduld hebben tot vanavond!

Jeetje Ilse, vind t knap dat je nog gaat werken.

Geen bruinverlies meer, alles bij elkaar niet veel. Hoop dat het hier bij blijft. Verder ben ik gewoon onzeker omdat ik me veel te goed voel voor mijn idee, het is wat haha.

19. aardbei1707

aardbei1707 Fanatiek lid

20 aug 2012
    4.246
    681
    113
    @lovare je mog snel komen vandaag lees ik. Toch een geruststelling dat alles goed was, fijn!!
    @lycos succes met de echo vanavond! Hoop dat alles goed is!

Hier voelde ik mijn dochter pas bij 22 weken maar mijn placenta lag aan de voorkant dus de vk had al gezegd dat het bij mij ws niet zo vroeg zou zijn!

Hier nog 3 nachtjes slapen tot de 1e echo! Zo spannend...

Voor degene met bloedverlies ik duim voor jullie!

Meisjesnaam hebben wij trouwens al. Jongensnaam twijfelen we nog een beetje over. Ik vind jongensnamen zoveel lastiger. Meisjesnamen kan ik zo nog 3 leuke op noemen!! Maar we wachten het gewoon af!

20. MI87

MI87 VIP lid

21 dec 2012
    5.119
    1
    0
    Lovare, super meid!!!!

Deel Deze Pagina