1 t/m 15 oktober 2015 mama's!

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Lentefris, 21 jan 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. ilse1986

ilse1986 Actief lid

7 sep 2014
    247
    34
    28
    @Pinac ik blijf niet zo snel thuis.. ik heb nu ook echt in mn hoofd.. ben zwanger niet ziek… maar ben ook wel heel benieuwd hoe het gaat vandaag.. als het niet gaat meld ik me morgen wel ziek.. maar wie weet werkt de afleiding wel heel goed:) kan ik er niet heel de tijd aan denken…

@MI87 ik probeer zoveel mogelijk kleine beetje te drinken.. mijn lippen zijn helemaal uitgedroogd en mijn urine super geel.. heb ik ook tegen mijn huisarts gezegd.. ben benieuwd..

Heb om de week een auto want mijn vriend carpoold.. gelukkig van de week een auto.. anders had ik ruim 25 minuten moeten fietsen naar mijn werk.. dat had ik sowieso niet getrokken..dan was ik denk wel thuis gebleven:)

2. Nell

Nell Bekend lid

5 feb 2015
    670
    0
    16
    @lovare: oh wat fijn! Supers!

3. Catlady25

Catlady25 Bekend lid

14 mrt 2014
    525
    0
    0
    NULL
    NULL
    @Lovare Super!!!!

succes met de andere echo(s) meiden!

4. Luna30

Luna30 Fanatiek lid

8 aug 2014
    1.567
    420
    83
    Zuid-Holland
    Lovare wat fijn een goede echo! Ben benieuwd naar de foto :) Haha ik snap ook wel dat wij nog even geduld moeten hebben voor beweging, maar was gewoon benieuwd! Je leest dat het zo vanaf 18 weken kan maar soms ook later als het je eerste is. Of eerder dus! 14 weken, wow MI87!!

Ilse: ach wat vervelend! Hoop dat het snel wat minder wordt voor je.

Hier vandaag al wel rond de wc gehangen maar ik kon het binnenhouden. Gelukkig heb ik het niet de hele dag maar gewoon in vlagen, dus dat gaat nog wel :)

5. Lovare

Lovare Fanatiek lid

12 okt 2012
    2.201
    9
    38
    Lekker muziek maken
    NULL
    @pinac, jaaaa. En fijn dat je bruinverlies gestopt is!

@Aardbei, klopt ja. Ik belde gelijk toen de praktijk open was en net voor ik de telefoniste te pakken kreeg had er iemand anders afgezegd dus ik kon gelijk op haar tijd. Wel heerlijk om nu al te weten dat alles goed zit.
    Het aftellen is nu echt begonnen bij jou ;)

@MI, bedankt :) !

@Ilse1986, dat is een goede gedachtengang, maar als je hondsberoerd bent van de hormonen kan het niet kwaad om een dag te rusten. Zeker als je gal gaat spugen.

@Nell & catlady, Jaa :)

Vanavond ga ik het aan mijn ouders vertellen. De tas voor mijn moeder is nog niet af dus ik ga gewoon leuke rompertjes kopen.
    Wat betreft mijn ticker en dus mijn uitgerekende datum. Niks aan veranderd :D Ik loop op schema

6. ilse1980

ilse1980 Actief lid

12 mei 2010
    383
    0
    0
    NULL
    NULL
    Locatie wat fijn! Kun je het nu ook aan je moeder vertellen of was vandaag de verjaardag van je zusje? Dan gefeliciteerd ket je zusje!

7. ilse1980

ilse1980 Actief lid

12 mei 2010
    383
    0
    0
    NULL
    NULL
    Eh, niet locatie maar lovare

8. Lovare

Lovare Fanatiek lid

12 okt 2012
    2.201
    9
    38
    Lekker muziek maken
    NULL
    @Luna, vervelend van de misselijkheid, maar gelukkig niet over je nek.
    Ik ben zelf ook opgelucht met de goede echo. Was ook niet lang zoeken naar een kloppend hartje. Mijn echo was trouwens uitwendig!

9. ilse1980

ilse1980 Actief lid

12 mei 2010
    383
    0
    0
    NULL
    NULL
    Foto is in een rare hoek genomen maar mijn buik is al behoorlijk!

Bijgevoegde bestanden:

• image.jpg
      image.jpg
      Bestandsgrootte:
      33,5 KB
      Weergaven:
      8
  10. Lovare

Lovare Fanatiek lid

12 okt 2012
    2.201
    9
    38
    Lekker muziek maken
    NULL
    @ilse1980, nee de verjaardag van mijn zusje was gisteren. Bedankt :D
    Ik ga het inderdaad vanavond vertellen. Zodra mijn moeder klaar is met werken.

11. Lovare

Lovare Fanatiek lid

12 okt 2012
    2.201
    9
    38
    Lekker muziek maken
    NULL
    @ilse, haha ik hing half ondersteboven om je foto te bekijken. Je hebt idd al een beetje een buikje. Ik ook, maar is echt van mijn darmen.
    En wat een droppie trouwens!

12. ilse1980

ilse1980 Actief lid

12 mei 2010
    383
    0
    0
    NULL
    NULL
    Haha ja hij staat op kop zie ik. Dat mopje ernaast is Laura, onze jongste.

13. PrettyGreenEye

PrettyGreenEye Fanatiek lid

13 dec 2014
    1.858
    0
    0
    pas ontslaan omdat ik aan mijn kinderwens begon, n
    ham, limburg, belgie
    ik heb mijn lijstje namen al wel maar wil er pas echt over gaan denken als ik het geslacht weet :)

loveare: wat goed!:)

pinac: heb ook 1dag bruinverlies gehad, zolang het bruis was geen zorgen zei de ha. ben weer gerust :)

14. Luna30

Luna30 Fanatiek lid

8 aug 2014
    1.567
    420
    83
    Zuid-Holland
    Cool die echo Lovare! En succes met vertellen!

Idd al een buikje Ilse. Bij mij is het vooral 's avonds wat opgezwollen, maar echt nog darmen.

Vraagje: smeren jullie tegen striae? Zo ja, wanneer beginnen jullie daarmee en wat gebruiken jullie? Ik hoorde dat Bio Oil heel goed werkt.

15. MI87

MI87 VIP lid

21 dec 2012
    5.119
    1
    0
    Hihi ilse! Ik gister ook al een foto gemaakt. Heb echt een buik alsof ik twintig weken ben! Hopelijk valt het niemand op. Zal eens een foto plaatsen.
    En ik heb een broodje kaas/komkommer/tomaat tick. Kan het de hele dag wel eten!!!
    Gelukkig iets gezonds...

Darmen hoogstwaarschijnlijk ;)
    Maar eentje van boven. Je ziet net de rand van mn borsten dus kun je nagaan hoe bol hij staat :D

16. Lovare

Lovare Fanatiek lid

12 okt 2012
    2.201
    9
    38
    Lekker muziek maken
    NULL
    @MI jeetje, ook al een buik O_O.

@Luna, bedankt :)

17. Tunisiana

Tunisiana Bekend lid

3 nov 2014
    550
    146
    43
    NULL
    NULL
    ik heb de bio oil gekocht. wil er ook binnenkort mee gaan beginnen. nou ik denk na 12 weken. het is niet heel goedkoop en ik heb een grote buik :)

18. aardbei1707

aardbei1707 Fanatiek lid

20 aug 2012
    4.246
    681
    113
    Wow wat een buikjes allemaal haha! dan is de mijne nog niets hoor. Dacht vorige week ook dat me buik al gegroeid was maar nee hoor is weer weg, me darmen waren denk ik gewoon een beetje opgeblazen;)

Zag inderdaad gelijk dat jou echo uitwendig was lovare. fijn dat het zo konden zien! hoop echt dat dat bij mij ook het geval is, echt geen zin in dat inwendig haha!

Hier bij me vorige zwangerschap niets gesmeerd en ga ik nu ook weer niet doen. heb ook geen striae gekregen dus hoop dat ik dat nu ook niet krijg! ik geloof niet zo in die zalfjes, je hebt er aanleg voor of niet maar ja kwaad kan het toch niet! Ik heb wel een zwangerschapsstreep gehad op het einde en die bleef nog wel een halfjaar zichtbaar vervaagde wel langzaam dus is nu wel helemaal weg!

19. mammie van 6

mammie van 6 Actief lid

26 jan 2015
    320
    0
    0
    NULL
    NULL
    Lovare: mooie echo en fijn dat het goed was!!

Ilse: ik hoop dat de medicatie aanslaat.
    Ik ben nu sinds 2 dagen een stuk minder misselijk. Ben al 5 kilo afgevallen. Maar goed, ik ben nog al spekkig ;)

Straie: is bij mij te laat...haha. Bij de eerste meteen enorm. Er is ook nix tegenaan te smeren. Ik was vrij jong bij de eerste. De vk vertelde dat je huid dan minder soepel is dan als je wat ouder bent.

Lycos: ik hoop dat de tijd vliegt naar 18:00!!

MI: wow, best buikie al. Prachtig! Iedereen die goed naar je kijkt raadt het al ;)

Nog 3 nachtjes aardbei...ik ook...spannend!

Pinac: het zit vast helemaal snor van binnen. Ze maken nu al ruzie wie z'n kamer op moet ruimen ;)

Jossie: lekker vakantie! Geniet ervan!

Ff iets heel anderd. Mag je eigenlijk mozarella als je zwanger bent?

20. aardbei1707

aardbei1707 Fanatiek lid

20 aug 2012
    4.246
    681
    113
    Ja hoor mozarella mag gewoon!! gelukkig!!!! ik lust het graag, net zoals feta kaas en geitenkaas jam!! zei het pas nog tegen me vriend ben zo blij dat ik dat wel gewoon mag, want carpaccio, filet american etc lust ik ook zo graag maar ja helaas!

Je mag alleen geen kaasjes die gemaakt zijn van au lait cru (rauwe melk)

Deel Deze Pagina