@mamavsof, ik moet nu echt rustig doen met melkproducten want daar kan ik al niet tegen. Ik denk dat ik zo siroop ga halen
Zitten jullie ook aan de gemberpillen? Dat schijnt goed te werken voor sommigen. Ik heb ze in huis, maar niet misselijk meer dus geen ervaring.
we waren gisteren bij mijn schoonouders langs geweest om het nieuws te melden. pff wat een tegenvaller seg! mijn schoonmoeder is zowizo altijd wel iemand die altijd wel een scheef antwoord klaar heeft. (mijn creativiteit hoe wij het vertellen staat in mijn album) Mijn man geeft het doosje af. ze kijkt en doet het open, ze pakt het ei vast en geeft het aan mn schoonvader terwijl zegt ze: "ge zijt toch ni zwanger zeker?!" met een heel zuur gezicht. ik en mn man waren aant lachen en mijn schoonvader nog aan het eitje aant prullen want hij wou het niet stuk doen. pas toen hij het briefje had gelezen had hij het door. hij was wel blij maar zei heeft de hele avond nietmeer tegen me gesproken en heb zelfs geen proficiat te horen gekregen. ik ben zo kwaad nu! ik en mijn man hebben de laatste jaren nogal wat watertjes doorzwommen en gevechten overwonnen, nu gaat alles prima en zijn we terug super gelukkig en zei kan er haar niet over zetten terwijl mijn man haar altijd zegt, die tijd is voorbij het gaat terug super nu!... pff wat een teleurstelling.. liep ze dadelijk naar de kamer van mijn schoonbroer (22jaar) en gaat ze het direct zeggen. hoor ik: "Nu is die zwanger!" tof hoor!!!! krijgen we ni eens de kans om het zelf te vertellen tegen hem en gaat zei het zo zeggen. toen zijn mijn man en ik even naar mijn schoonbroer gegaan en heeft mijn man nog eens gezegd dat we zwanger zijn. hij speelde gewoon zijn pc spelletje verder met zijn koptelefoon op :s wat een intresse ben er echt niet goed van! mijn besluit staat al vast mijn schoonbroer word geen peter daar zijn we het over eens en mn schoonmoeder moet niet verwachten dat ik nog vriendelijk ga doen tegen haar en al zeker niet dat ze na de geboorte de kleine in handen krijgt!!
Jee wat ontzettend naar!!!! misschien overviel het hun een beetje en draaien ze bij als ze jou buik zien groeien, ik hoop het voor je! want dit is echt niet leuk! sterkte!
@mie, gefeliciteerd. Je bent nu wel bijna een week terug gezet. Die zal je straks vast wel weer terug krijgen @PGE, Wat is dat voor respectloze rarigheid! Zeker ook van je zwager. De ongeïnteresseerde houding en dan je schoonmoeder die loopt te vitten. Wat is er nou slecht aan dat jij zwanger bent van haar zoon? Dat vraag ik me dan af... Maarja wij zeggen niet voor niks Schoonloeder... En Trouwma (= trauma).... Ik hoop dat je dit lekker van je af kan zetten. Jullie krijgen straks een kleine, zij weten dat je het krijgt en nu kan je lekker samen en mer de positieve helft van de familie genieten!
Jeetje pretty green eye. Wat een verhaal. En wat een schoonfamilie. Pff... Kan me voorstellen dat je daar klaar mee bent. Mie88. Gefeliciteerd. Wat fijn!
@mie88 super!! Gefeliciteerd!! @prettygreeneyes wat vreselijk egoïstisch van je schoonouders en schoonbroer!!! wat vind je man ervan??
PGE: wat ontzettend vervelende reactie. Belachelijk! Maar lekker van je af laten glijden en vooral genieten! Maar ik kan me voorstellen dat het heel frustrerend is! Mie88: Wauw! Wat fijn! Kan het met je eigen berekeningen ook dat je minder ver bent? Veetje83: succes vandaag! Laat je ff wat horen hoe het was?
loveare: wat een lastige situatie MI: kapster aanwezig normaal kan het geen kwaad je moet natuurlijk altijd opletten voor verkleuringen ook als je niet zwanger bent maar de producten tegenwoordig zijn van minder agressieve dingen gemaakt dan vroeger.
Super Mie!! Tsjong PGE, wat ontzettend triest..ook van je zwager! Is het hun eerste kleinkind? Ik ben hier ook heel benieuwd naar de reacties. Mijn moeder kan ook zo uit de hoek komen, die heeft schoonzus ook heel sneu behandeld toen ze zwanger was. Maar eigen is toch weer anders denk ik, maar botert niet zo. Pa zou t wel heel leuk vinden. Schoonouders heb ik niet meer, wel 4 schoonzussen en die willen ontzettend graag familie-uitbreiding haha. Wanneer zijn jullie gebeld door MvM? Ik heb vrijdag via de website ingeschreven, ook bevestigingsmail gehad maar nog geen telefoontje.
mie: proficiat! aardbei: bedankt loveare: dank je voor de mooie woorden. het is moeilijk om het van me af te zetten. mijn schoonpapa zag er wel gelukkig uit en was aant lachen en grapjes aant maken dus dat was wel leuk dat hij er wel achter stond, van hem had ik ook verwacht dat hij het leuk zou vinden. hij zei ook dadelijk: fijn dat jullie trg gelukkig zijn catlady: mijn man zegt dat ik het me niet te hard moet aantrekken, we zijn een team zegt hij hij heeft zen moeder wel duidelijk gemaakt dat hij het niet leuk vond dat ze zo deed
pinac: je 1e kleinkind nell: ik vermoed alles wat er enkele jaren geleden gebeurt is tussen ons, maar dit hebben wij achter ons gelaten en mijn man zei ook tegen zen moeder dat ze dit ook moest doen!
Prettygreeneye; Belgisch Limburg is ook goed Jezus zeg wat een nare reactie van je schoonfamilie! Ik zou er niet teveel woorden aan vuil maken nu. Stress is niet goed voor je kindje! Laat ze maar lekker zelf komen nu.. Misschien dat ze zelf nu ook wel inzien dat hun reactie alles behalve fijn was voor jullie! Mie88; wat super! Gefeliciteerd met je mooie echo! veetje; succes vandaag!