@PrettyGreenEye hetzelfde met mijn schoonmoeder. Ze wil altijd overheersend zijn, en ik heb mn mond wel op het goeie plekkie zitten en dat kan zij dan niet hebben . Mijn man is haar jongste zoon en ze wil hem niet loslaten en al helemaal niet aan mij. Op ons trouwfilm staat ze huilend op. Toen we vertelden dat we zwanger waren van de eerste vond ze vreselijk. Ze had totaal geen interesse etc tijdens de zwangerschap en toen onze dochter geboren was kwam ze in ziekenhuis en liep ze haar zo voorbij om vervolgens over haarzelf te praten. Inmiddels dochter anderhalf en heeft ze wel een goeie band met haar en doet ze normaal en leuk. Maar toen wij vertelden dat we zwanger zijn van ons 2e vroeg ze gelijk "niet gepland toch?! Is het omdat je nicht zwanger is?". En ze toont wederom weer geen interesse in de zwangerschap...
proud mama: vind dit zo verschrikkelijk! als ze zo doet als ik bevallen ben mag zo direct de kamer verlaten..
ze vroeger zelfs niet hoe ver ik was of hoe ik me voelde, wanneer we controle hadden, helemaal niets.
Wat een verschrikkelijke reactie 😔 Probeer het van je af te zetten en te genieten( ik weet dat het lastig is zelf ook z'n sm)
ik ga het idd van me af zetten althans proberen. ze is het niet waard dat ik me erover blijf ergeren en ons kindje is zeer gewenst en stress is niet goed dus lekker op t gemakje met mn friemel in mn buik
Bah PGE heel naar!! Ik zou haar ook voorlopig maar even links laten liggen hoor! Kan ze zelf aan komen kloppen wanneer ze wel geïnteresseerd kan doen. Overigens ook echt niet leuk van je zwager! Maar zoals je man zegt jullie zijn gelukkig samen en daar gaat het om! En proudmama ook een bizar verhaal zeg. Mijn schoonmoeder weet het dus nog niet maar zal het leuk vinden denk ik. Ze heeft wel zo jaar eigen ideeën over hoe je dingen hoort te doen en hoe je moet opvoeden enzo. Gelukkig wonen ze niet in de buurt 😉
Hier weet sm het ook nog niet. Zeggen het pas na de 2e echo (19 maart) maar vieren dat weekend verjaardag van oudste en dat wil ik niet voor men meisje verpesten. Want de reactie gaat vast niet leuk zijn . Dus misschien nog wat langer wachten
Niet leuk Pge, gewoon van je afzetten jij heb je man achter je en dat is het belangrijkst. Als hun er niet blij mee zijn met hun toekomstige kleinkind dat is hun probleem. Hun verlies!!!
Zo naar voor degenen die nare reacties van hun families krijgen, ik ben dan dubbel blij met mijn schoonouders, zeg En inderdaad, Rotterdam heerst, woot woot! Misschien zullen we later als we al grotere buiken hebben een meeting moeten inplannen
Het blijkt maar weer...vertrouw je eigen gevoel.... Vandaag terug geweest naar gynaecoloog om datum af te spreken voor curretage. Ik gaf aan dat mijn gevoel zei dat ik toch echt zwanger ben. Dan doen we toch even een echo zei ze. En wat denk je... Een vruchtje met een mooi kloppend hartje te zien. Ik wist het wel! Ben wel een paar daagjes korter. Precies kon ze niet zeggen, maar ergens tussen de 6,5 en 7 weken. Maandag 9 maart weer terug voor termijnbepaling. Ik ben zoooooooo blij
Gefeliciteerd mamalique... toch nog goed nieuws volg je gevoel zit het meestal goed ben blij voor je hier morgen de 3e echo heb het steen koud en verwarming staat al hoog vanavond vroeg mijn bedje in gr
@schoonloeders, gelukkig hoef je niet met ze samen te wonen (of wel?) @PGE, het is jammer dat je schoonvader dan zo'n vrouw heeft en 1 zo'n zoon. Gelukkig heeft hij ook een schat van een zoon die er altijd zal zijn voor jou en jullie kleine. @ons2ewonder, ja op verjaardagen vertellen vind ik ook nogal dubbel. Gewoon lekker vieren en een week later op de koffie ofzo @simkins, ik ben helemaal voor een meeting in Rotterdam. Natuurlijk zijn alle dames die van verder komen ook welkom . @mamalique, wat een fantastisch nieuws!!!!!!!! Geniet ervan! @pascalle, ik volg vanavond je voorbeeld. Hier vandaag een iets betere dag wat misselijkheid betreft. De siroop slaat goed aan, al mis ik wel het lessende van gewoon kraanwater. Ach ik moet wat. Net toch even stiekem de stad in geweest langs de babyspullen. Toch een beetje kijken. Ik weet dat er nu nog vanalles mis kan gaan dus kopen doe ik niet.
mamalique, wat goed!!!! Ik dacht bij jou ook ze gaan te snel voor die curettage, wacht nog heel even. Maar goed ook! PrettyGreenEyes, leuk zo'n partypooper...pfffff Ja je verwacht een leuke reactie en dat hoort het ook te zijn. Een leuk moment. Maar ze verknalt het. De kant van mijn man is ook deels zo maar die zijn dus niet bot of dat ze het slecht bedoelen. Ze kunnen op de een of andere manier gewoon niet goed hun gevoelens uiten en komen dan met kromme vage ongeïnteresseerd klinkende reacties terwijl ze het wel heel leuk vinden. Ze hebben moeite om emoties als verdriet of vreugde te tonen. Bij mijn man werd er ook nooit geknuffeld. Tis allemaal iedereen op zichzelf. maar ben eraan gewend geraakt en heb een goede band met mijn schoonouders. En ze genieten enorm van levi. Maar toen ze hem voor het eerst zagen was het: goh...wat is hij...geel... Of goh...wat een apart....uiterlijk (terwijl het kind als twee druppels op papa lijkt dus zo apart??? hahaha) Maar dat is gewoon hun onkunde om zich te uiten.
Wow Mamalique! Wat goed zeg! Gefeliciteerd! Gelukkig je eigen gevoel gevolgd. @Lovare ik heb de neiging ook om te kijken maar doe t nog maar niet. Tzt gaat hij/zij ook een heel ander seizoen in. Maar wel lekker straks weer shoppen