@mamalique: wauw, dat bewijst maar weer...gevoel volgen! Gefeliciteerd! @pge, belachelijk zeg. Zou er ook wel klaar mee zijn. Hier uit Overijssel. Morgen gynaecoloog, hoop op echo. Zeker weten doe ik het niet. Ben om 10:10 aan de beurt.
Ik merk dat ik dagelijks heen en weer schommel tussen het gaat fout, en het gaat goed. Wat zal ik blij zijn als we een echo gehad hebben en er zekerheid is. Nog 13 dagen! Misselijkheid komt en gaat, net als de groeiende borsten en de bolle buik. Heb erge last van obstipatie en weinig honger dus ik eet plichtmatig. Ik zal blij zijn als het tweede trimester eraan komt! En de lente!
Wauw mamalique!! Geweldig zeg! Ik ken dat gevoel helemaal, maandag dacht ik echt het is mis. Voel me nu wel weer zwanger, nu voel ik me een aansteller dat ik ziekenhuis gebeld heb en extra echo heb. Hormonen.. Kansloze dingen haha
Mamalique; oh wat een supergoed nieuws! Ik moet er hier gewoon een traantje voor wegpinken! Pinac: zo herkenbaar. Hier ook de hormonen die door mijn lijf gieren en me als een irrationele dwaas laten zijn 😅 Aardbei: ik heb 15:00 echo. 15:15 gyn. Echt retespannend! Hoe laat moet jij? En Pascalle?
Ik om 10 uur! Hier is het ook elke dag wisselend met de misselijkheid. Vanmiddag weer veel last.... soms kan.ik.zo boos worden om niets best vervelend
Ik ben juist veel stabieler dan ik laatste half jaar was, ook geen stemmingswisselingen ofzo. Heb veel last gehad van hormonen tijdens behandeling en dan is dit echt een verademing!
Hoi meiden! Bedankt voor alle succes wensen! We hadden vanmorgen om 8.45 al onze echo en gelukkig was hij helemaal goed!! Een mooi klein pindaatje met kloppend hartje. Ze schatte me op 7+5, 2 dagen verder. PGE, vreselijke schoonmoeder, helaas heb je ze niet voor het uitkiezen �� Mamalique, wat een geweldig nieuws!! Zo zie je maar dat moedergevoel het vaak goed heeft!! Alle meiden die morgen een echo hebben veeeeeel succes! Ik mag 11 maart weer
@Veetje, super van je goede echo! Ik heb 20 maart een extra onderzoek en echo in het Erasmus MC. Ik doe mee aan een onderzoeksprogramma waarbij ze onderzoeken of ze vroegtijdig al zwangerschapsvergiftiging kunnen traceren of de aanleg hiervoor. Daarnaast onderzoeken ze nog 2 andere dingen die ik vergeten ben. Ik heb die week dus 2 echo's
Fijn dat jee en goede echo had veetje! Pascalle, aardbei en mammie van 6; veel succes morgen met jullie echo!