Veetje, super!!! Gefeliciteerd! Aardbei en mammie van 6: succes morgen!!!!! Spannend!!! Hier zit ik ook (on) geduldig te wachten op 11 maart. Al drie dagen minder misselijk....word er onzeker van ja in de avond komt het nu opzetten. Maarja bij vorige ook gehad bij 9 weken dus ik moet mezelf niet gek maken...maar ik doe het wel. Ook hier hormonen!!!! Hahahaha
Ik wou het dan nog voor de verjaardag vertellen ( via mail of telefoon) ze wonen voor ons te ver om zomaar langs te gaan. 100 km enkele reis en wij hebben geen auto. En gezien haar vorige reacties wil ik ook geen geld uit geven aan een treinreis 😉 Mamalique : wat een super goed bericht
loveare: bedankt voor je mooie woorden. tranen in mn ogen. mamalique: super! ik ben zoooo blij voor jou!!
@veetje fijn dat alles goed was!!! Wat zijn er morgen veel die een echo hebben! Allemaal succes! Voel me al wat zenuwachtig hoop zo dat alles goed is!
@aardbei wat vind jij ervan dat als je in het ziekenhuis wil bevallen je een krab krijgt?? Mijn wederhelft zei.. ik rij naar breda hoor! ik wil geen krab! haha hier nu erg moe.. en heel de dag misselijk.. hoop dat ik me snel beter voel.. kan op deze manier er niet echt van genieten Wat een fijne berichten! En idd altijd naar je moedergevoel luisteren!!
Wat fijn mamalique!!! Veetje ook super fijn van jouw goede echo! Leuk met een hele groep wintersporten.. Iedereen zit te paffen boven dus ik zoek m'n rust beneden op met een boekje. De meeste weten het wel maar daar wordt geen rekening mee gehouden dus.. Bahbah! Zelf gerookt hoor maar zoveel rokers bij elkaar trek ik nu echt niet! Succes met de echo's morgen meiden!
@PGE hormonen , maar het zijn feiten en we moeten genieten van de kleine dingen die we wel hebben @ons2ewo, haha jullie zijn ver weggerend @ilse1986, hier ook telkens heel moe. Heb zelfs voor mijn gevoel een middagdutje nodig @Jossie verstandig, alleen jammer dat zij daar geen rekening mee houden. Hier, net ineens gezellig bezoek gehad van mijn moeder en zusjelief. Echt superlief hadden ze een cadeautje mee. Haha, ik raadde dwars door de verpakking heen wat ik kreeg, dat vonden ze wel jammer . Ik heb buikcreme gekregen (zelf vond ik het onzin dus had het niet gekocht), het 1e flesje en een lief kaartje. Ook een aanbod om de meubels te kopen voor de kamer en leuke kleertjes voor een bepaald bedrag. Echt megalief, een groter gebaar dan ik had verwacht. Nu moet me kleintje echt blijven plakken hoor, pukkie heeft al zoveel gekregen