Hier ook een goede echo! Hartje zien en horen kloppen. Prachtig! Echt een wonder. Het is nu 17mm. En mijn datum klopte precies met de echo! Over drie weken weer: 17 maart. Bloeddruk was te hoog, dus nu naar 3x daags pil. Gelijk bloed laten prikken.
@MI87....OOK jij gefeliciteerd met het goede nieuws heb je echo foto, ben wel benieuwd haha @Mammievan6...ook jij gefeliciteerd met het goede nieuws heb jij ook een foto? kom hier later wel ff weer kijken mvg
Gefeliciteerd ladies met de mooie echo's. Super goed nieuws! MI87, fijn dat je extra heen kon. Stress en zorgen is veel minder. Gelukkig alles goed met de kleine uk. Ik duik zo op bed, maar nadat de chips op is. Tegenwoordig is t bij mij iedere avond raak. Had ik bij de 1e totaal geen last van maar nu.....
Pascalle zal morgens eens zien. Kreeg het crappy apparaat. Lekker wazig hihi en heb een nieuwe tablet. Had net een nieuwe die bleek kuren te hebben. Nu dus weer nieuw maar deze werkt totaal anders. Dus een foto maken en plaatsen moet ik weer even uitvinden. Welterusten iedereeeeeeeen...pfffff moe...gaaaaaap
Fijn dat jullie ook een goede echo hadden MI en mammie van 6! Ik ben ook doodop! Vanavond ook een hele zak chips weggewerkt En een hoop gestresst over hoe het mijn vriendinnen te vertellen. We hebben een grote vriendinnengroep en datums vinden waarop iedereen kan is altijd heel moeilijk. Nu wil ik het volgende week zondag vertellen, maar een paar vriendinnen kunnen niet!
Ik zat te denken aan iig de 20 wekenecho en de bevalling. Dan heeft hij even ademruimte. Wat hij er dan mee doet maakt me wederom niet uit, maar dat hij het weet. Ik vind tot nu toe week 7 wel een meest vermoeiende week. Ik ben echt telkens toe aan minidutjes. @MI top van je echo! lekker op naar de volgende! @mammav6, top van je echo, alleen balen van je bloeddruk. Ik hoop dat je het snel onder controle krijgt! @miss, ik heb zojuist ook mijn favoriete zak chips gevonden! Erg slecht O_O.... Terwijl ik was eigenlijk een koekjesmonster. Gelukkig moest ik de zak delen dan scheelt dat weer @lycos, lastig, ja en anders zijn er een paar ineens 'buiten' het nieuws gelaten...
wat grappig dat jullie ook aan de chips gaan. ik heb er normaal niet veel mee maar gisteren ook een zak leeggegeten! ! bij mij was de echo ook goed gisteren. ik hoef niet meer bij de gyn. ik mag een vk zoeken
Mooie echo tunisiana! Gefeliciteerd!! Hier slaat de misselijkheid toe en bijna geen eetlust.. Elke avond uit eten in de vakantie maar krijg geen hap door m'n keel.. Gelukkig morgen weer naar huis en dan bijna echo!!!
Ik heb een fles cola met stevia in de koelkast gezet en daar pak ik regelmatig een slok van. Lijkt te helpen tegen de misselijkheid.
Fijn al dat goede nieuws! Hier nog een beetje misselijk, maar is een stuk minder dan vorige week. Verder weinig last.
bij mij is de misselijkheid ook erg afgenomen. maar nu is het constant een brandend gevoel in mn buik. mn darmen lijken druk bezig te zijn. hebben jullie dat ook ?
Goedemorgen meiden, Gefeliciteerd met de meiden die gisteren mooie echo's hebben gehad. Hier is de misselijkheid sinds vanmorgen ook aan het afnemen. Heb gisteravond wel mijn heerlijke patatjes overgeven en ik heb nu wel flink veel pijn heb aan mijn slokdarm. Alsof er een mega brok zit wat niet weggaat. @Tunisiana, daar heb ik ook echt last van, dat branderige gevoel. Denk dat het al maagzuur is. Kinderen zijn sinds gister heerlijk bij oma en opa gaan logeren dus vanmorgen heerlijk uitgeslapen. Ga zo maar wat in huis doen voordat ze eind van de middag thuis komen. Heerlijk alles op mijn gemak.
Heerlijk he, even het huis voor jezelf! De kids zijn hier ook uit logeren vanaf vanavond ivm met ons 8 jarige huwelijksjubileum! We gaan lekker uiteten samen en genieten van de rust . Zin in!
Heerlijk ff kinderloos . Fijn alle goede echo's!!! Net belde Moeders voor Moeders, die komen dinsdagavond . Vanmiddag een echo, ben doodnerveus haha. Mn gevoel en hormonen knallen alle kanten op.
Goed dat jullie ook meedoen met mvm ! ik vind het echt een goed doel. heb zelf ook medicijnen gebruikt en vind het wel belangrijk mee te doen. ik heb er een week opzitten. vond het erg meevallen. geen moeite. in een emmertje plassen
@pinac....succes met de echo straks wel een foto showen he, we zijn benieuwd haha Hier een rustig dagje Straks als de folders er zijn gelijk ff voor zoon weg brengen heb niets te doen dus gaat de dag ff wat sneller maandag moeten de kids gelukkig weer naar school tel de dagen al af haha gr
Succes Pinac!! Hier ook al een paar dagen last van mn darmen, 's avonds echt een enorm opgblazen buik. Zucht. Verder heb ik echt zo een slecht humeur haha echt ongeduldig! Hoop dat het niet lang zo blijft.