Cola begin ik gewoon niet aan. Die met suikervervangers vind ik niet lekker dus dan maar helemaal niet. Ik ben lekker aan de siroop (en kroepoek). Als mvm maandag nog niet belt heb ik het vermoeden dat mijn vk mij niet heeft ingeschreven (had ik wel aangegeven). Dan ga ik alsnog zelf bellen. Ik vind het wel leuk om te zien hoe iedereen zo'n beetje zijn eigen cravings heeft Ik ben kapot, net terug van een sluitdienst. Even op jullie reageren, dagboekje schrijven en dan tukken. @Tunisiana, hier vanaf het begin al darmendrama... Hier wel gewoon een dooierzak gezien. Die lag direct onder mijn pukkie @Pinac, nog steeds dubbele pret dus @mamiev6, mooie echo @MI, mijn eetdrang is juist nu helemaal weg... Echt amper trek. Alleen maar honger voor maaltijd. Maar is heerlijk toch, zeker nu je misselijkheid zakt
@simkins: grappig . Gefeliciteerd! @pinac: wat mooi om te zien zon echo van 2 babys. Prachtig! Ik heb zelf geen cravings, ja alleen de melk tic maar ik heb weinig trek. Ja ik verlang al wel dagen naar een goed stuk vlees, vanavond uit eten dus dan maar een lekkere biefstuk bestellen!
Haha geniet van je biefstuk vanavond. Mijn moeder gaf net aan dat ze heel graag met mij naar de 9maandenbeurs toe wilt. Aan de ene kant vind ik het eng, als het daardoor mis kan gaan, aan de andere kant heel leuk en dan kan ik me een beetje orienteren.
Fijn, weer goede echo's. En twee kloppende hartjes: Geweldig Pinac! @Tunisiana: Hier ook wel dooierzak hoor, moet ook anders zou ie niet leven. Pas op een later tijdstip verdwijnt dat als de placenta de voeding overneemt. Ik denk bij jou een heel goed echo-apparaat.
Hier ook cravings, voornamelijk mosterdachtige smaak trek! Hahaha.. Wij hebben gister de onthullingsshoot gedaan, super leuk! Nog 1 week tot de echo en bekendmaking. Verder gaat alles nog steeds prima, af en toe bandenpijn en ik probeer erg op mijn stemmingswisselingen te letten.. Ohja, na mijn zoon heb ik een allergie ontwikkeld voor aardbeien, kuwi's en appels etc.. Gister de gok gewaagd op de 9mndbeurs met een Swirl met kiwi en aardbei, en wat denk je?! Nergens last van!! Van de week maar nog es wagen aan los fruit.. hoop het zo, want ik mis het zo! Ik wou graag even wat advies vragen ook.. Nu ga ik vanavond met mijn nicht uiteten; la cubanita (tapas). Ik ben altijd dol op de garnalen/gamba's in olie.. wat zouden jullie doen? Laten staan of nemen? (Mijn nicht weet nog van niks, dus kan ook geen speciale bereiding vragen)
dames met echo's: super leuk om te zien! geniet ervan mommy: gistere op bbq heb ik ook gewoon scampis gegeten hoor het mag als ze niet rauw zijn
Lekker een Swirl! Valt dat onder soft IJs of niet? Ik las dat softijs wordt afgeraden vanwege vieze machines net als milkshake. Geen idee meer uit wat voor machine een swirl komt? Zo niet dan neem ik binnenkort ook een swirl yum echt zin in!! Lovare zou lekker naar de 9 maanden beurs gaan hoor je verdient wel wat leuks na al dat gedoe! Mommy fijn dat je allergie weg lijkt te zijn!!
Valt idd onder softijs, maar ze raden et meer af als machines niet veel worden gebruikt. Hier werd aan de lopende band verkocht dus blijft de machine doorlopen.. net als bijvoorbeeld een slagroom spuitmond.. als dat stil staat (te lang) kan er een bacterie ontstaan en groeien.. softijs van mac of zoals gister de swirl kan prima.. bij een rustig snackbarretje sla ik ook liever over haha.. Over de garnalen in knoflook olie, heb ik geen idee hoe deze worden bereid.. ik denk dat ze (bevroren) daarin worden gebakken of iN de oven? Misschien bel ik ze van te voren even om informatie in te winnen..
Ja bellen kan geen kwaad dan weet je het maar. Hem in dat geval ga ik eens op zoek naar een swirl binnenkort!
Ja heerlijk! Had er ook al een tijdje flink trek in, maar de tijd is er nog niet echt voor dat ze worden verkocht, gister dus erg blij dat de tent op de 9mndbeurs open was haha! En idd blij dat mijn allergie over 'blijkt' te zijn.. wat hormonen wel niet kunnen doen!
@mommy1987 ik heb de swirl kraam ook zien staan op de huishoudbeurs vorige week! jammie!! dat van softijs wist ik niet dat het niet altijd goed is. Ik zag opeens ook op internet staan dat je geen cervelaat meer mag eten. ik denk huh???? bij me dochter dus gewoon gegeten. donderdag aan de vk gevraagd en mag wel gewoon soms zetten ze echt te veel op internet van wat je niet mag. Gelukkig maar dat cervelaat wel mag ik vind de keus van snijwaren al zo weinig nu met de zwangerschap! Hier al nerveus!! we gaan over een halfuurtje richting mijn ouders en me dochter zo der shirtje aangeven haha gek dat je zo zenuwachtig erom kan zijn! hoop zo dat ze blij zijn Van de week vertelde me moeder opeens dat ze in sept op vakantie willen... ik denk oh jee!!! vorige keer ben ik ook te vroeg bevallen dus je weet nooit. Hoogste tijd dat ze het dus weten! Als ik ga bevallen moeten ze toch me dochter opvangen dus handig als ze gewoon in de buurt zijn! Vandaag een iets mindere dag (baal!!) en vanavond dus samen uit eten.... maar ja is niet anders hopelijk helpt de afleiding wel goed!
@aardbei: spannend zeg, succes! Mijn eigen moeder weet het eigenlijk al vanaf dag 1 of 2.. die voelt dat soort dingen gewoon aan.. Ze kwam binnen en zei toen nog net niet; zo, leg de positieve test maar op tafel hahaha! Schoonmoeder wil mijn vriend pas vertellen na de echo, dat onze zoon uitlegt wat het is.. Ja de keuze wat snijwaren is erg beperkt idd.. grillworst met kaas is wel mijn favoriet.. kipfilet met bieslook, maar doe ik nu niet, is volgens mij toch rauw? Gelderse gekookt ook nog wel lekker.. Verder ben ik niet zo van het vlees op brood.. Behalve filet american, wat jammer nu! En brie, ik mis dat warme broodje met gesmolten brie en komkommer rauwkost uit de oven. Overigens van de week wel zalmsnippers gegeten.. Echt heel lang laten bakken hahaha, op advies van de VK.. Zalmpasta kan ik niet laten staan.. Verder ben ik opzich een redelijk lastige eter, dus ik laat (gelukkig in dit geval) al snel dingen staan of voorbij gaan..
@mommy1987 kipfilet op brood kan gewoon hoor. Rauwe kipfilet kan je sowieso niet eten hoor of je nu zwanger bent of niet! ennnuh brie dat mag gewoon hoor! zolang je het in de supermarkt koopt is het niet van rauwe melk gemaakt. in een supermarkt in het buitenland zou ik wel oppassen want dat wordt vaak gemaakt met rauwe melk. Ik geniet nog lekker van de kaasjes zoals brie, geitenkaas etc, ben er weg van!
Ik ben normaliter geen vis,-en kaaseter. Krijg deze zwangerschap wel steeds meer zin in kaas. Maar vis dus echt niet. Maar vleeswaren op brood is wel beperkt. Gooi er vaak komkommer of tomaat op met aromat. Beetje lekkerder maken. Aardbei: veel plezier vanavond! Weet zeker dat je moeder uit d'r dak gaat! Ik heb het net mijn zusje verteld, waarvan ik weet dat ze al 1,5 jaar bezig zijn om zwanger te worden. Het voelde niet goed om nog langer mijn mond te houden. Ze was heel blij voor ons. Pak van mijn hart. Verder nog niemand verteld. Doen we na de termijnecho met 11 weken.