1 t/m 15 oktober 2015 mama's!

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Lentefris, 21 jan 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. ProudMama90

ProudMama90 Actief lid

28 jan 2013
    209
    0
    0
    @groningers
    Mogen we wel droge worst?

2. ProudMama90

ProudMama90 Actief lid

28 jan 2013
    209
    0
    0
    @mommy1987
    Pas op met je allergie.
    Ik heb die allegie ook en de ene keet gaat het goed en andere keer niet.
    ik krijg er een opgezwollen keel van.

3. Pinac

Pinac Fanatiek lid

13 jul 2014
    1.145
    432
    83
    Ik heb het wat dat betreft makkelijk, hou niet van gekke kazen, lust geen filet american, drink en rook niet.. appeltje eitje :D.

Succes met vertellen Aardbei! Ik zou ook zenuwachtig zijn hoor!

Hier weten 3 goede vriendinnen het, verder nog niemand. Wacht nog wel 3 weekjes ofzo.

4. M0MMY1987

M0MMY1987 Actief lid

25 okt 2009
    280
    0
    0
    Ja irritant he.. maar hier eigenlijk normaal gesproken ALTIJD na een aardbei, kiwi of appe, al is et een klein stukje, meteen last.. Ik krijg altijd rode vlekker langs mn mond, kriebel in mn keel en het activeert mijn astma.. Die medicijnen heb ik dus ook altijd bij me, voor het geval dat.. Verder geen hele heftige reacties gelukkig, dus het was best bijzonder dat ik geen last kreeg.. Ik ga het gewoon rustig aan proberen en hopelijk kan ik het weer zonder zorgen eten zoals voor mijn eerste zwangerschap..

5. Pascalle1980

Pascalle1980 Actief lid

28 mei 2014
    237
    0
    0
    @Proudmama90...ik weet niet als je droge worst mag
    ik eet het wel af en toe op een zaterdag avond
    en ook heb ik het in de eerdere zwangerschappen gebruikt
    en heb gewoon gezonde kinderen gekregen haha

verder vandaag boodschappen weer gedaan en net beneden en boven
    alles schoongemaakt en gedweild
    dus alles weer schoon en fris
    Verder hier alles goed
    ik was eerst een echte eter maar nu heb ik echt een rot gevoel
    bij het eten en eet helemaal niet veel meer
    wel lekkere ijsjes en zoete dingen haha

Ik ga ff mijn kinderen tevreden houden tot half 7 a 7 uur
    daarna gaan ze op bed
    de jongste is ziek en heeft aldoor hoge koorts en hoest erg
    vannacht ook veel wakker gelegen pfff

mvg

6. MI87

MI87 VIP lid

21 dec 2012
    5.119
    1
    0
    Droge worst: ja hoor als hij maar gerookt is. Dus gerookte droge worst ;) bifi worstjes en zo...

7. Lovare

Lovare Fanatiek lid

12 okt 2012
    2.201
    9
    38
    Lekker muziek maken
    NULL
    @mommy, vond jij de negenmaandenbeurs ook niet een beetje klein (maar 2 hallen)?
    Misschien dat je allergie maar van tijdelijke aard is. Als je gelijk stopt na de eerste symptomen willen de antilichamen redelijk snel verdwijnen.

@Luna, thanks. Jij dat valt ook onder softijs, maar moet je echt jezelf alles gaan ontzeggen? In de prehistorie zijn ook gezonde kinderen geboren...

@aardbei, van de cervelaat las ik ook laatst. Terwijl bij mijn vorige zwangerschap heb ik dit altijd lekker gegeten. Ik was er dol op.
    Hoe ging het bij je ouders?

@mammiev6, fijn dat het goed bij haar viel. Wel lastig dat het haar nog steeds niet lukt...

9maandenbeurs was leuk en gezellig met mijn moeder. Lekker beetje inspiratie opgedaan. Ik heb nadeel dat ik er erg jong uitzie en mijn moeder ook. Dus bij elke stand werd mijn moeder aangekeken en aangesproken en ik niet.... :( was een tikkeltje ongemakkelijk. Zeker bij de balie van mvm. Heb me vandaag daar maar aangemeld omdat ik via de vk nog niks gehoord had. Een leuke tas met goodies van ze gekregen. Een alfabetboek en een schaapje (en een wuppie).

8. M0MMY1987

M0MMY1987 Actief lid

25 okt 2009
    280
    0
    0
    @Lovare: mijn allergie was helaas niet tijdelijk.. het was gekomen na mijn eerste (die inmiddels al bijna 6 is) en ik probeerde eens in de zoveel tijd wel een aardbei of iets, maar elke keer allergie.. Voor de zwangerschap van mijn eerste mooit geen allergie daarvoor gehad.. En nu lijkt het bij de tweede weer tr
    erug gedraaid en (hopelijk) weer allergievrij!

9mndbeurs is altijd maar twee hallen geweest en eigenlijk niet zo bijzonder.. het is meer inspiratie opdoen vind ik.. Ik ging eerder altijd met mijn moeder naar de huishoudbeurs en dan ook een rondje 9mndbeurs ookal was ik niet zwanger en mijn zoontje al wat ouder, maar vond het nooit wat aan.. Huishoudbeurs is eigenlijk ook ieder jaar etzelfde.. Vorig jaar ben ik niet geweest, tis dat we dit jaar vrijkaarten hadden gekregen..

9. Nell

Nell Bekend lid

5 feb 2015
    670
    0
    16
  10. Lovare

Lovare Fanatiek lid

12 okt 2012
    2.201
    9
    38
    Lekker muziek maken
    NULL
    @nell ken ik niet. Klinkt wel grappig. Wie weet werkt het. Ik hou uberhaupt niet van lollys en ben ook al dagen niet misselijk dus ik hoef t niet te proberen

11. jossie81

jossie81 Bekend lid

14 mrt 2012
    676
    0
    0
    gezinsbegeleidster
    rotterdam
    Zo, we zijn weer in de lucht😃
    Ik ken die lolly's ook niet.. T is het proberen waard maar best duur vind ik.
    Hier nog misselijk met vlagen. Net een zak drop gehaald en die hou ik goed binnen 😃
    Dinsdag echoooooo

12. Nell

Nell Bekend lid

5 feb 2015
    670
    0
    16
    Ik ben nog steeds de hele dag misselijk en ben doodmoe ik wil het liefst de hele dag slapen. Ik ben niet echt happy daardoor. Ik hoop echt dat het snel overgaat.

13. Luna30

Luna30 Fanatiek lid

8 aug 2014
    1.567
    420
    83
    Zuid-Holland
    Heb je die gember capsules al geprobeerd Nel?

14. Pinac

Pinac Fanatiek lid

13 jul 2014
    1.145
    432
    83
    Allergisch voor fruit lijkt me echt verschrikkelijk, ben echt dol op fruit.

Ken die lollies ook niet.

Hier vandaag ook beroerd, niet overgeven maar continue misselijk. Maar mag niet klagen, tot nu toe weinig last gehad.

15. Lovare

Lovare Fanatiek lid

12 okt 2012
    2.201
    9
    38
    Lekker muziek maken
    NULL
    @pinac dat had ik ook afgelopen week. Komt allemaal wel weer goed :)!

@Nell dat had ik ook in week 7, bij mij gelukkig nu over (moe is iets geminderd). Ik hoop dat t voor jou ook werkt. Misschien een middagdutje?

Hier net heerlijk even gezwommen. In t begin voelde ik mijn banden wel, maar lekker rustig aan gedaan

16. Lycos

Lycos Fanatiek lid

23 jan 2015
    1.302
    26
    48
    So! Wat is er weer veel geschreven..

Grappig die lolly's! Op een lekkere manier van je misselijkheid afkomen ;)

Ik ben gisteren weer geweest uiteten, Pff! Het word hoog tijd dat ik weer ga sporten. Ben inmiddels al twee weken niet geweest. Kan me er momenteel echt niet toe aanzetten, zo moe ben ik.
    Nu een paar dagen vrij geweest dus overdag doe ik geregeld een dutje.
    Morgen weer slaapdienst, zie er nu al tegenop.

Vriendlief en ik hebben gisteren een oud kastje op de kop getikt ;) wat we op willen knappen en willen gebruiken als commode! Zo leuk!

Bekijk bijlage 445750

Nu alleen nog even bedenken of we deze houtkleur laten of dat ik het kastje met lichtgrijze krijtverf ga schilderen!
    Ik wacht even tot de geslachtsbepaling.

Ik zie de babykamer al helemaal voor me.. Overal zie ik zo'n kamertjes met meubeltjes uit één serie.. Ik ben juist iemand die graag oud met nieuw, robuust met modern combineert..
    Je moet er van houden... Maar ik vind het geweldig! :D

17. Lycos

Lycos Fanatiek lid

23 jan 2015
    1.302
    26
    48
    Lovare; heerlijk dat zwemmen.. Ik lees overal dat het heel goed is om te zwemmen als je zwanger bent.
    In de sportschool waar ik sport hebben ze ook een zwembad.. Denk dat ik ook maar eens ga zwemmen dan :)

18. Lovare

Lovare Fanatiek lid

12 okt 2012
    2.201
    9
    38
    Lekker muziek maken
    NULL
    @lycos, leuk kastje. Ik ben benieuwd hoe je deze straks gaat opknappen :)
    Bij welke sportschool sport jij?

Pff, ik begon me inmiddels wel af te vragen waarom het zo koud werd in huis. Blijkt de CV er weer uit te liggen. Gelukkig werkt het CV-bedrijf ook op zondag dus hopelijk komt er zo iemand weer de CV maken... Nu de elektrische kachel maar weer aangezet in de woonkamer zodat er iig 1 ruimte warm is.

19. Lovare

Lovare Fanatiek lid

12 okt 2012
    2.201
    9
    38
    Lekker muziek maken
    NULL
    Even nieuwsgierig. Wie van jullie heeft de laatste dagen moeite om zich tot de dagelijkse belangrijke zaken te zetten? Mijn hoofd wil gewoon niet meer en ik maak mezelf helemaal gek...

20. Nell

Nell Bekend lid

5 feb 2015
    670
    0
    16

Deel Deze Pagina