1 t/m 15 oktober 2015 mama's!

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Lentefris, 21 jan 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Catlady25

Catlady25 Bekend lid

14 mrt 2014
    525
    0
    0
    NULL
    NULL
    Gefeliciteerd dames! super!!! :)

jeetje @aardbei dat was vast schrikken!

2. aardbei1707

aardbei1707 Fanatiek lid

20 aug 2012
    4.245
    681
    113
    Super dames! Wat een mooie echo Jossie!

Vk heeft ondertussen al gebeld en ze denkt toch aan me darmen. Zolang er geen bloedverlies bij is dan is het niet ernstig. Moest nu even wat rustig aan doen en als er toch bloedverlies kwam toch gelijk bellen.
    Heftige buikkramp kan ook leiden naar een BBZ maar omdat ik al een echo heb gehad kan dat uitgesloten worden gelukkig! Nu maar hopen dat die buikkramp niet terug komt en sowieso geen bloedverlies...

3. mammie van 6

mammie van 6 Actief lid

26 jan 2015
    320
    0
    0
    NULL
    NULL
    Aardbei: kan heel goed je darmen zijn. Misschien ff een kronkeltje moeten maken door je groeiende baarmoeder. Ik heb het een keer gehad met 20 weken. Dacht echt dat het mis ging. Noemen ze darmkoliek oid. Wel daarna 2 dagen spierpijn in mijn buik gehad. Wel schrikken!

Jossie gefeliciteerd! Wat fijn!
    En B16: lekker als je het hartje al gehoord hebt!

Als je 7 dagen voor de echo voor nekplooimeting bloed hebt laten prikken krijg je de uitslag meteen volgens mij. Heb gisteravond een foldertje gelezen wat in het koffertje zat wat ik meekreeg bij gyn.

4. Lycos

Lycos Fanatiek lid

23 jan 2015
    1.302
    26
    48
    Aardbei; oeh akelig! Nu hopen dag het inderdaad je darmen waren!
    Gelukkig dat er geen bloedverlies is.. Wanneer heb je weer een echo?

Jossie; wauw mooie echo

B16; fijn dat je het hartje hebt horen kloppen.
    Ik heb morgen intake bij de vk. Ik heb vorige week al een echo gehad dus ga er vanuit dat ik er morgen geen krijg, maar dat ze me over een of twee weken terug laten komen. Wat denken jullie?
    Ik ben morgen 9w5dagen

Hier een slechte nacht gehad op t werk. Client weggelopen, dus toen collega van me kwam vanochtend zat ik om 6 uur in de kou al op de fiets te zoeken.. Stress! Niet goed voor het beebje :(

5. Luna30

Luna30 Fanatiek lid

8 aug 2014
    1.567
    420
    83
    Zuid-Holland
    Doe maar even rustig aan vandaag aardbei!!

Lycos dat is inderdaad niet goed voor je stress niveau zeg!

Ik laat van tevoren bloedprikken dus hoop dat ik dan meteen de uitslag krijg :)

6. Lovare

Lovare Fanatiek lid

12 okt 2012
    2.201
    9
    38
    Lekker muziek maken
    NULL
    @catlady, iemand heeft er zin in bij jou thuis :p

@mommy1987, wat naar, extra echo's :p

@Aardbei, wat een geruststelling dan. Ik hoop dat ze gelijk hebben. Ik heb sowieso de laatste weken last van mijn darmen met de buikpijn die daarbij hoort, maar dat is niet gevaarlijk. Wel vervelend.

@jossie, ziet er goed uit :) !

@B16, heerlijk dat je het hartje al hebt gehoord

@lycos, ik denk idd dat je rond je 12 weken weer een echo krijgt. Lastig van je weggelopen client. Wel gevonden? Gebeurt dat vaker bij jullie?

Deze muts had net een boterham met (een klein beetje) schimmel op... Nu hopen dat ik niet ziek wordt :(
    Qua geslacht denken mijn moeder en zusje dat dit een jongen is. Ik ben neutraal :p

Eigenlijk wil ik heel graag mijn angelsounds gebruiken om een keertje naar het hartje luisteren. Dat lukte de vorige keer ook vanaf 9 weken. Ik lees echter zoveel twijfelachtige berichten dat ik het beter niet kan doen...

7. Catlady25

Catlady25 Bekend lid

14 mrt 2014
    525
    0
    0
    NULL
    NULL
    @Lovare dat klopt haha het duurt hem allemaal te lang :D

mn vk zei dat het onbekend is of het schade kan toe brengen vandaar dat ze het pas met 11 of 12 weken doen

8. Simkins

Simkins Lid

25 jan 2015
    67
    0
    0
    NULL
    NULL
    @lovare, angelsounds? Wat is dat?

9. Lycos

Lycos Fanatiek lid

23 jan 2015
    1.302
    26
    48
    Lovare; nee normaal alleen overdag of 's avonds, nooit 's nachts. Dus wel even schrikken ja!
    Ik denk eerlijk gezegd ook dat ik nu nog geen echo krijg, maar we wachten gewoon af.. Wie weet krijg ik een extra echo ;) zou leuk zijn!

Oeh, een beschimmelde boterham kun je idd ziek van worden, maar even in de gaten houden dan!

Ik heb net nog wat geslapen, nu nog steeds heel brak, dus lig lekker op de bank met cafeïne vrije cappuccino :D

10. Lovare

Lovare Fanatiek lid

12 okt 2012
    2.201
    9
    38
    Lekker muziek maken
    NULL
    @lycos, was vast maar een klein plekje want het broodje wat ik daarna wilde eten had ook maar een klein plekje. Ik heb het niet eens geproefd.

11. marijke88

marijke88 Fanatiek lid

29 dec 2008
    1.996
    0
    36
    kop van n-h
    Opes toen was t ineens een uur later... geloof dak toch moeier was dan ik wil toegeven...

12. Lovare

Lovare Fanatiek lid

12 okt 2012
    2.201
    9
    38
    Lekker muziek maken
    NULL
    Haha, soms heb je dat heh :p

13. Najade

Najade Actief lid

8 okt 2013
    217
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hier ook een angelsound. Kan niet wachten het weer te gebruiken.
    Vorige zwangerschap ook gedaan, zo bijzonder.

14. Lovare

Lovare Fanatiek lid

12 okt 2012
    2.201
    9
    38
    Lekker muziek maken
    NULL
    Nu echt het gevoel alsof er een kacheltje in mijn onderbuik zit. Het goed geen pijn maar voelt wel heel vaag. Het straalt ook uit naar mijn bovenbenen. Iemand anders hier die dit herkent?

@najade, de vorige keer wist ik niet dat het schadelijk was voor 12 weken dus had het toen gewoon geluisterd. Was erg mooi en niet moeilijk te vinden. Moet de neiging nu erg onderdrukken

15. Miss28

Miss28 Actief lid

2 nov 2011
    146
    0
    0
    NULL
    NULL
    Gefeliciteerd met de mooie echo's!
    Hier nog 2 dagen wachten pfff...
    Ik werk trouwens 32 uur als Hr adviseur. Voorkeur hebben we niet. Praktisch is een meisje t handigst maar een jongen zou ook wel heel leuk zijn. Als t maar gezond is! En bevallen ga ik lekker in t zhuis doen. De 1e bevalling was een hel. Uiteindelijk met gyn gelukt maar was al een hele tijd onderweg. Daar moet ik nu echt nog niet aan denken haha

Marijke heb je al wel een afspraak inmiddels?

16. Pascalle1980

Pascalle1980 Actief lid

28 mei 2014
    237
    0
    0
    @Marijke...ik ben ook wel benieuwd als je inmiddels een
    afspraak hebt?

en even een vraag: hebben jullie nog kwaaltjes zoals
    last van borsten/tepels en of moe enz
    of is het minder geworden?

lees morgen wel weer want ga nu zo op bed
    morgen weer vroeg dag
    onze zoon is dagje vrij van de peuterspeelzaal maar
    dochter moet wel naar basisschool

gr

17. Lycos

Lycos Fanatiek lid

23 jan 2015
    1.302
    26
    48
    Pascale; ik heb nog altijd pijnlijke borsten, ze groeien enorm. Ook de vermoeidheid is nog niet verminderd! Verder nergens last van..

Bij ons ook geen voorkeur. Het is ons eerste kindje. Al zouden er met een meisje 4 generaties zijn, wat ook wel leuk is! We zien het wel.
    Als het kindje maar gezond is, dat is het meest belangrijk!

18. Lycos

Lycos Fanatiek lid

23 jan 2015
    1.302
    26
    48
    Ik ga ook lekker onder de wol, na die vreselijke nacht.
    Morgenvroeg om 8.30 u intake bij de vk :)

19. M0MMY1987

M0MMY1987 Actief lid

25 okt 2009
    280
    0
    0
    Hier ook een onzeker moment.. Heel dag niks aan de hand geweest, tot ik tegen 8 ging douchen. Bruine streep bloed in mn slip! Onder de douche van binnen schoongemaakt, was alleen maar bruin en niet heel veel, ook niet het idee dat het erger wordt. Heb wel beetje krampen hier en daar, maar mijn darmen spelen ook al op sinds ik zwanger ben en de bandenpijn.

Voor de zekerheid gebeld; zolang het niet helderrood is of heftige buikkramp is het in orde, anders moet ik terug bellen en wordt de echo van maandag eerder gedaan. Waarschijnlijk een geknapt bloedvaatje omdat de doorbloeding in week 9 extra is ofzo zei ze. Had vandaag ook veel gelopen en trappen op en af op school met een zware tas, misschien is dat de reden geweest.

Ik weet dat het niks hoeft te betekenen, had het bij de eerste ook in de 9de week. We zaten het gister nog te bespreken en af te kloppen bij de VK -_- Maar zolang je nog geen echo hebt gehad en het in de eerste weken is, blijft het toch erg onzeker weer vind ik!

20. Lovare

Lovare Fanatiek lid

12 okt 2012
    2.201
    9
    38
    Lekker muziek maken
    NULL
    @mommy, erg vervelend, maar zal vast wel goedkomen als het hierbij blijft

@pascalle, eigenlijk vrijwel nergens last van. Alleen mijn darmen... Vandaag dan dag brandende gevoel in mijn onderbuik maar zal vast zijn door een verkeerde beweging ofzo zijn.

Deel Deze Pagina