Gefeliciteerd ladies met de mooie echo's!!! Super fijn. @pretty green eye, jaaa eindelijk. Maar pas savonds om 1910. En voel me nu alles behalve fit dus hoop niet ziek te worden. Anders misschien nog verzetten..maar ben er wel aan toe want al bijna 10 weken nu....
Ik vind fb wel leuk, maar dan kunnen jullie alles van mij zien toch? Foto's e.d. Ik wil (nu) liever nog ff anoniem blijven. Dat vind ik zo prettig aan dit forum.
Mommy1987: ik las ergens dat week 9 de meeste kans op bloedverlies is. Bijna altijd onschuldig! Daar gaan we bij jou toch ook voor?! Maar wat een stress, je staat wel weer met beide benen op de grond...
Pff.. nou idd! Zo onzeker als je geen echo hebt nog! De pijn is weg, het was niet echt pijn, maar meer een drukkend gevoel. Ik heb sws een gevoelige linker eierstok, die ik erg voel als mn darm vol zit die er dan tegen aan drukt. Dat gevoel had ik! Maar ook het idee dat ik ongesteld moet worden. Op het moment voel ik niet veel meer gelukkig, straks als ik thuis ben maar even douchen en kijken. Morgenochtend sws bellen en eerder komen, als het niet heftiger wordt althans. Week 9 is vaak inderdaad sneller bloedingen, heb het bij de eerste ook gehad, maar kan me niet zo goed herinneren meer of het hevig was of niet.
@lovare, precies ik vond het ook helemaal niets toen ik hoorde over die nieuwe begeleiding. Ik vroeg ook al gelijk, maar je kan ook nog gewoon alleen op controle net zoals bij me dochter (want toen was dat niet) ja hoor dat kan, maar voelde een kleine irritatie... maak me dan gelijk druk he... zo van als ik toch individueel doe, ik me dan zo'n zeur voel zo bezwaard. Me vriend zegt ook gewoon doen waar jij je goed bij voelt, je betaald er toch voor (naja de verzekering etc) het is echt weer zoiets als kostenbesparend zo van hup 10 mensen in een groep scheelt weer tijd als ze allemaal apart individueel komen @mommy1987 dat is schrikken! je hebt nog helemaal geen echo gehad? duim dat alles goed is! maar was het veel bloed?
Had je heftige bloeding of dat niet? Hopen dat het meevalt! Ja zou wel kostenbesparend zijn.. Maar idd doen wat voor jou goed voelt! Kom net bij Fysio weg, zat vast en overal last van. Voelt nu weer stuk beter, al kom ik niet meer van de bank af.
bij ons kon alleen nog maar hal 12 of kwart voor 12 niet heel handig midden op de dag maarja ik ga dat denk ik ook niet doen vind dat eigenlijk niks
Hier nog steeds super misselijk..maart blijft bijna allemaal binnen... Hoe is dat bij jullie? Ik weet wel vaarvoor ik het doe..♡
Dames met mooie echo's -gefeliciteerd! Mommy, wat een nachtmerrie, maar hou je sterk, het komt allemaal goed Ik voel me overdag bijna prima, maar naarmate de avond dichterbij komt begint weer zo'n gevoel alsof mij maag het niet meer doet, misselijk, moe, koudmaar dat is altijd beter dan hele dag kotsmisselijk te zijn, dames die hier last van hebben - sterkte! Over centering pregnancy heb ik nog niet lang geleden in gratis tijdschrift why's van verloskundigen gelezen. Alle zwangeren die meededen waren heel erg tevreden. Je deelt dan de ervaringen en kan je eitje kwijt, er is altijd iemand die zelfde meegemaakt heeft, of juist discussiëren etc. Ze gaan ook zelfde voor consultatiebureau maken. Mijn buik is ook al supersnel aan het groeien, wordt er beetje bang voor ik herinner me nog hoe ik niet kon wachten tot de buik er was met de eerste, nu is het zoiets van - als het nu al zo groot is, wat zal ik met 9 maanden hebben
Het is geen heftige bloeding, gelukkig! Het lijkt met vlagen te komen en dan gemengd met afscheiding. Net thuis gedoucht en het was alweer bruin geworden en de rest normaal. Heb wel stukken minder afscheiding ineens dan normaal.. Ik heb besloten niks meer op te zoeken, ik maak mezelf helemaal gek! dit dondertje is net als zijn/haar broer, die deed dit ook! Ik ga morgen ochtend gewoon bellen en hoop op een plekje nog voor het weekend (het liefst morgen ochtend) ter geruststelling. Heb nog steeds mn moodswings en gevoelige borsten, dus das een goed teken denk ik maar! Mijn toets is ondanks dit toch goed gegaan gelukkig!
Hier niet zo'n goed bericht! Ik ben bij de verloskundige geweest en het is niet goed. Er was helemaal niets te zien op de echo, zowel in als uitwendig. Meteen in het ziekenhuis bloedgeprikt voor HCG. Dit was 13000 wat betekend dat ik 6-8 weken zwanger zou zijn. Morgen moet ik naar de gynaecoloog voor verder onderzoek. Ik moet rekening houden met een buitenbaarmoederlijke zwangerschap.
Laana, he gadsie...sterkte morgen... maar een kindje van 8 weken zou toch in de eileider ook te zien moeten zijn? En je hebt toch niet buikpijn? Of wel....? Mommy1987, leeftijdsgenootjuh jij maakt het spannend!!!! Ik duim voor morgen dat er niks is. Aan allen met een mooie echo: Gefeliciteerd! hier is eindelijk het bruinverlies helemaal klaar. Lekker, alles is schoon. En dat moet zo blijven. En ja, hier ook zoooooo moe! Weet gewoon niet hoe de dag door te komen met werk en baby. Alsof iemand de zwaartekracht hoger heeft gezet...alles is vermoeiend. Inmiddels is hier het shirt aangekomen met ik ben stoer want ik word grote broer. Volgende week hopelijk een mooie echo. Dan mag hij aan . en daarna op vakantie. Heerlijk. Zin in.
He bah Laana! Hoop niet opgeven, 1e zwangerschap zagen ze bij mij ook niets en een week later wel. Kan verkeerd geecho'd zijn.. Hoop ik voor jou! Sterkte!
Heel veel sterkte Laana laten we hopen op een verkeerd gemaakte echo of een beeb die zich verstopt En fingers crossed voor jou Mommy!
Jeetje Laana, hopen idd dat echo niet goed gemaakt is veel sterkte anders, wat zijn de verdere procedures nu? MI87 leeftijdsgenootje idd! Van welke maand ben jij? Ik word de 24ste van deze maand 28. Ik kan vanaf 9 uur bellen, dat ga ik ook direct doen haha! Heb geen idee meer wat ik moet voelen en wil nu gewoon zekerheid!