1 t/m 15 oktober 2015 mama's!

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Lentefris, 21 jan 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Laana

Laana Lid

19 dec 2014
    87
    0
    6
    NULL
    NULL
    De vk belt om 9 uur de gyn om mij er tussen te proppen, ik zal dan wel meer horen. De kans dat het goed is, is erg klein zei de vk.

2. Miss28

Miss28 Actief lid

2 nov 2011
    146
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ach jeetje Laana. Heftig hoor. Veel sterkte!

3. aardbei1707

aardbei1707 Fanatiek lid

20 aug 2012
    4.245
    681
    113
    @laana wat heftig!! jeetje:( ik duim echt dat er toch iets zit hoor!!

@MI87 en mommy1987 hier nog een leeftijdsgenootje;) ik ben ook van 1987 (zie je niet in mijn nickname) maar ik word pas in september 28, net voordat de baby komt!

@mommy1987 duim voor jou dat ook alles goed is!

Zijn er vandaag nog echo's? succes! en hopelijk is alles goed!

4. Miss28

Miss28 Actief lid

2 nov 2011
    146
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ja aarbei ik mag! Maar heb er een raar gevoel over. Kwaaltjes weer volledig weg. Gisteren toen ik naar bed ging nog steken. Pfff ik weet t niet. Moet ook pas savonds.

5. Lycos

Lycos Fanatiek lid

23 jan 2015
    1.302
    26
    48
    Jeetje Laana wat schrikken zeg! Hopelijk zit je beebje gewoon goed verstopt.. Ik duim voor je!

Mommy; veel succes vandaag! Hopelijk kun je meteen terecht.

Ik heb weer slecht geslapen vanacht. Vriendlief is ziek thuis gebleven en ik zou eigenlijk vandaag het huis poetsen. Denk dat ik maar rustig aan ga beginnen, veel puf heb ik niet, maar het moet!
    Vanaf morgen weer 6 dagen werken...

6. Lycos

Lycos Fanatiek lid

23 jan 2015
    1.302
    26
    48
    K ben trouwens ook van 1987! Alleen dan van oktober.. Dus ik ben net nog 27 of net 28 als beebje geboren wordt! Vriendlief ook van oktober..
    Zijn we een oktober gezinnetje :D

7. marijke88

marijke88 Fanatiek lid

29 dec 2008
    1.996
    0
    36
    kop van n-h
    Nee laana! Duim dat alles goed is!

gister na 2 sagne niks ineens weer wat bruinrood bloedverlies :( ben dr klaar mee... net vk gebeld en mag om 12:00 komen....
    Ik durf niet... ben zo bang.... terwijl ik er jn me hoofd al wel afscheid van heb genomen.....

8. Miss28

Miss28 Actief lid

2 nov 2011
    146
    0
    0
    NULL
    NULL
    Succes Marijke. Hoop dat het goed zit!!

9. Nell

Nell Bekend lid

5 feb 2015
    670
    0
    16
    Sterkte Marijke!

10. Catlady25

Catlady25 Bekend lid

14 mrt 2014
    525
    0
    0
    NULL
    NULL
    laana & Marijke ik duim voor jullie!!!

11. Pascalle1980

Pascalle1980 Actief lid

28 mei 2014
    237
    0
    0
    Laana en Marijke....ik duim voor jullie!!!!
    Hoop dat alles goed zit....

gr

12. ilse1986

ilse1986 Actief lid

7 sep 2014
    247
    34
    28
    ik hoop dat het ook voor jullie allemaal goed zit Laana en Marijke!

13. M0MMY1987

M0MMY1987 Actief lid

25 okt 2009
    280
    0
    0
    Succes Laana en Marijke :(

Ik heb om 9 uur gebeld, de assistente deed erg geirriteert :( zag de bui al hangen, kreeg als antwoord: Oh, ja?! Ja? Is dat afgesproken ja dat je terug zou bellen?

Dus ik het verhaal uitgelegd nog een keer en dat er was gezegd dinsdag dat als het weer terug kwam er een eerdere echo zou plaats vinden. Dat het gister avond dus terug kwam, alleen ik niet in de buurt was en had verwacht in de avond langs had kunnen komen en daarom vanmorgen terug moest bellen. Ze zei: Nou, ik ga het even overleggen, je hoort nog van me.

2 Uur later belde ze me op, ik moest het maar afwachten. Ze vonden het toch niet ernstig genoeg, aangezien ik overdag niet echt bloed. Dus, ik blijf in onzekerheid zitten :( Ik moest maar weer terug bellen als het weer terug kwam. Ik zei dus lekker sarcastisch: Ja, dat zal vanavond wel weer zijn!

Dus waarschijnlijk hang ik vanavond weer aan de telefoon en dan sta ik erop dat ik een echo voor het weekend krijg ter geruststelling. Anders weet ik het wel weer, het weekend wordt toch weer lastig gedaan, want dan moeten ze moeite doen om naar de praktijk te komen. BAH, baaldag dus!

14. Catlady25

Catlady25 Bekend lid

14 mrt 2014
    525
    0
    0
    NULL
    NULL
    @Mommy nou wat rot zeg! en wat raar dat ze je gewoon in onzekerheid laten! ze horen er voor jou te zijn...

15. M0MMY1987

M0MMY1987 Actief lid

25 okt 2009
    280
    0
    0
    Ja ik vind het ook totaal niet leuk, maar goed. Ik heb gelukkig nergens weer last van, gister had ik overdag wel wat kramp, maar dat waren denk ik meer mijn darmen. Nu nergens last, ben nog niet weer naar de wc geweest, maar vanmorgen was het bloed zo goed als weg. We zullen het vanavond wel weer gaan merken, of hopelijk niet ;)

Ik baal gewoon dat ze me valse beloftes hebben gedaan, omdat er dinsdag is gezegd dat als het terug kwam er een eerdere echo zou komen. Gister avond kon ik komen, maar was niet in de buurt en moest dus juist vanmorgen terugbellen voor een andere mogelijkheid en dan krijg ik dit te horen :(

We wachten het wel WÉÉR af.. Gelukkig weet ik dat het niks ernstigs kan zijn, omdat ik het bij de eerste ook heb gehad, maar toch maakt het je onzeker zolang ik nog geen echo heb gehad met een wumpie wat overeen komt met de weken en een kloppend hartje.

16. aardbei1707

aardbei1707 Fanatiek lid

20 aug 2012
    4.245
    681
    113
    @mommy1987 want ontzettend lullig:( maar ws had je nu dus iemand anders dan die het jou beloofd had? kan zo per persoon verschillen! Als er weer bloed is gewoon gelijk bellen hoor!!

17. M0MMY1987

M0MMY1987 Actief lid

25 okt 2009
    280
    0
    0
    Ja had nu de assistente, maar degene die het mij beloofd had, heeft een melding gezet inde computer. Was ook te zien, maar ze vegen dat gewoon van tafel -_-'

18. Luna30

Luna30 Fanatiek lid

8 aug 2014
    1.567
    420
    83
    Zuid-Holland
    Wat belachelijk mommy! Stom zeg, gisteren kon je komen en nu moet je weer afwachten? Lekker mens!

Nou ja hoop voor je dat er geen reden meer voor je zal zijn om eerder te bellen.

Fingers crossed ook voor jou Marijke!

19. jossie81

jossie81 Bekend lid

14 mrt 2012
    676
    0
    0
    gezinsbegeleidster
    rotterdam
    Sterkte dames! Wat een hoop onzekerheid..

20. marijke88

marijke88 Fanatiek lid

29 dec 2008
    1.996
    0
    36
    kop van n-h
    Wowwowwow... zit hier te shaken:$

Net echo gehad, na een paar telen zei ze het zit idd niet goed. Je baarmoeder is al leeg dus idd miskraam.
    na papierwerk een standaard procedure echo om eventuele afwijkingen te kunnen ondekken, zegt ze ineens, zie jij wat ik zie??

en ja hoor daar zat ons wondertje!! Ons mini boontje, excact op schema met kloppend hartje!
    Even twijfel of het wel op de goede plek zat maar wat blijkt mn baarmoeder ligt wederom heel ver naar achteren en gekanteld!

kan t niet geloven... ben helemaal ondersteboven!

Deel Deze Pagina