1 t/m 15 oktober 2015 mama's!

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Lentefris, 21 jan 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mamavascosofia

mamavascosofia Actief lid

28 jan 2015
    147
    0
    0
    Hoi meiden,

Eindelijk een goede dag tot nu toe dan☺.
    Hoop dat de misselijkend weg blijft.
    Ga vanavond voor het eerst sinds 2 weken weer werken.
    Op het werk weet iedereen het al. Laatste keer dat ik me ziek melde, toen was ik zwanger van Sofia ruim 3 jaar geleden. Had het ook maar eerlijk verteld dan is dat tenminste gebeurd. De meeste mensen in de familie weten het al en de rest vertellen we na de termijnecho 19 maart ben benieuwd naar de reacties.

Iedereen succes met de echo's vandaag!

2. Pinac

Pinac Fanatiek lid

13 jul 2014
    1.145
    432
    83
    Haha nee niet vandaag gedaan? Heerlijk die kinderopmerkingen!

Allemaal een beetje al aan vertellen hoor ik wel, heb ik ook echt zin in.. Maar durf het nog niet.

3. Tunisiana

Tunisiana Bekend lid

3 nov 2014
    550
    146
    43
    NULL
    NULL
    pff ik precies hetzelfde. mn man wil het iedereen vertellen. ik durf het echt niet. gevoel dat het ongeluk brengt ofzo :(

4. aardbei1707

aardbei1707 Fanatiek lid

20 aug 2012
    4.245
    681
    113
    Ja dat gevoel herken ik! lastig he! net zoals dat ik twijfelde om al een afspraak te plannen voor een geslachtsecho, heb het toch gedaan want ben bang dat er dan die dag geen plek is maar maakt je wel weer onzekerder... van als het maar geen ongeluk brengt:(

5. aardbei1707

aardbei1707 Fanatiek lid

20 aug 2012
    4.245
    681
    113
    Hoe waren de echo's vandaag?

6. Lovare

Lovare Fanatiek lid

12 okt 2012
    2.201
    9
    38
    Lekker muziek maken
    NULL
    @Luna :p leugentje om bestwil. Nog even geduld en dan kan de waarheid naar buiten ;). Goed dat het gezellig was en dat je maag zich gedragen heeft.

@Mammiev6, ik herken het "ongeluk"-gevoel. Leuk dat ze zo enthousiast reageren! Geniet van deze feestelijke dag

Mijn vaste werk hoeft het voorlopig nog niet te weten. Voor de rest weten ze bij de flexibele locaties ook niks. Zo lang het er nog niet toe doet hou ik het lekker voor me, dan heb ik ook nog even geen gezeur met de baas.

7. Pascalle1980

Pascalle1980 Actief lid

28 mei 2014
    237
    0
    0
    Hoi

hier weet verder niemand het nog
    en dit houdt ik ook eerst nog voor mezelf en man lief
    kinderen weten het ook nog niet

Morgen echo en vindt het zoooo spannend
    ben ook zooooo bang
    ik weet niet wat het nu is maar echt pffff
    wou dat het al dinsdag 11.40 uur was haha

kom vanavond later wel ff weer gluren
    ga zo boven even poetsen en een dweil er door heen gooien
    ook beneden straks ff alles afnemen en een dweil erdoor heen
    de vloeren zijn hier alweer vies en kan er echt niet tegen

gr

8. Miss28

Miss28 Actief lid

2 nov 2011
    146
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hi ladies!
    Hier weten de ouders en schoonbroers/zussen het. Verder niemand. Vrienden gaan we nu langzaam inlichten maar het werk pas na de 2e echo (na 13 weken).

9. ilse1980

ilse1980 Actief lid

12 mei 2010
    383
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hoi dames,

Ik ben heel druk geweest en heb heel veel gemist zie ik....

Zelf had ik een afspraak staan voor intake vk volgende week dinsdag en echo volgende week woensdag. Ik vloei al vanaf zondag en vandaag heeft de vk een echoafspraak voor me gemaakt voor morgen, vandaag ging niet meer helaas. Vorige week een kleine bloeding gehad maar nu dus al vanaf zondag. Geen krampen dus dat is wel een goed teken natuurlijk maar ik ben er constant mee bezig in mijn hoofd dus ben blij dat ik nu echo krijg.

10. Luna30

Luna30 Fanatiek lid

8 aug 2014
    1.567
    420
    83
    Zuid-Holland
    Hè bah Ilse! In elk geval fijn dat je morgen al mag komen. Ik duim voor je Ilse!

11. Lovare

Lovare Fanatiek lid

12 okt 2012
    2.201
    9
    38
    Lekker muziek maken
    NULL
    Vervelend Ilse, fijn dat je wel nog snel terecht kan. Hopelijk is het niks ernstigs!

12. Nell

Nell Bekend lid

5 feb 2015
    670
    0
    16
    Succes met de zenuwen ilse! Ik ben vanavond aan de beurt pas om 21.15! Ben bloednerveus!

13. Lovare

Lovare Fanatiek lid

12 okt 2012
    2.201
    9
    38
    Lekker muziek maken
    NULL
    Spannend Nell, is dit je 1e echo?

14. aardbei1707

aardbei1707 Fanatiek lid

20 aug 2012
    4.245
    681
    113
    Wat vervelend Ilse:( Fijn dat je morgen terecht kan!

@nell succes en veel plezier vanavond!

15. Simkins

Simkins Lid

25 jan 2015
    67
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik had vandaag een date met mijn erwtje, maar zoals ik al bang voor was, was die net te klein om nekplooi te kunnen meten, mijn vk dus moet even haar kennis opfrissen, want zij heeft die afspraak voor mij gemaakt.
    Volgende week moet ik terug voor de combi, vandaag alleen termijn vastgesteld, ik ben dus paar dagen eerder uitgerekend, 29 september, maar ik blijf bij mijn rekeningen, paar dagen maken toch niet veel uit.
    Voor de rest was het veels te vlug allemaal, maar paar keer gemeten en goedgekeurd. Zag wel dat de baby een hik had:D
    Voor meiden die vandaag ook aan de beurt zijn - veel goede emoties toegewenst!

16. Catlady25

Catlady25 Bekend lid

14 mrt 2014
    525
    0
    0
    NULL
    NULL
    ook ik duim voor je @Ilse!

@Nell succes!!

@Simkins fijn dat de baby voor zover goedgekeurd is!

17. Nell

Nell Bekend lid

5 feb 2015
    670
    0
    16
    @lovare: ja. En bij de vorige zwangerschap was dit het moment dat we erachter kwamen dat het kindje niet meer leefde dus het is een beladen moment.

18. Pinac

Pinac Fanatiek lid

13 jul 2014
    1.145
    432
    83
    Succes Nell! Hoe voel je je nu verder?

Oh wat spannend Ilse, succes morgen.

Zal die folder eens doorlezen over de combinatietest, nog niet gedaan..

Hoe voelen jullie je verder? Hier wel goed eigenlijk, niet echt misselijk, wel moe. Maar af en toe probeer ik even kwartiertje op de bank te liggen en dan gaat het weer beter. Vorige week erg druk op werk, elke avond moest ik weg, mishandeld door de fysio..was zooo moe op laatst. Donderdag op het werk een giga migraine aanval, dus heb van donderdagmiddag tot vrijdagochtend plat gelegen en toen weer topfit. Elke avond weg ben ik ook wel even klaar mee nu.

O ja, een vraagje. Moet morgen eerste kratten MvM omruilen, moet er nou per krat een elastiekje met nummer aan of per fles?

19. Lovare

Lovare Fanatiek lid

12 okt 2012
    2.201
    9
    38
    Lekker muziek maken
    NULL
    @Nell, dat maakt het zeker nog spannender. Maar deze keer zit het vast goed :) !

@Pinac, ik heb geen idee? Bij mij zitten er helemaal geen nummertjes aan en worden ze op maandag opgehaald... Dat hele moeie merk ik ook en dan lijkt het mij ook niet prettig als je geen rust kan krijgen in de avond... Is dat bij jou elke week zo of nu de uitzondering?

Ik heb weer honger en megatrek in pizza... En het is nog niet eens avond...
    Soms nog kleine gemene steekjes die uit het niets komen. Zal het een groeispurt zijn?

20. marijke88

marijke88 Fanatiek lid

29 dec 2008
    1.996
    0
    36
    kop van n-h
    Spannend Nell!

duim voor je Ilse!

hier mega moe.. verder niet echt misselijk tenzij mn maag te leeg is dan moet ik er zelfs van overgeven...darmen zijn wel ontzettend bezig...
    borsten ene dag erger dan de andere
    vandaag een erg zeurende buik... en net mega hoofdpijnaanval...

bruine afscheiding heeel minuscuul beetje, lijkt nu meer snotterig??

Deel Deze Pagina