1 t/m 15 oktober 2015 mama's!

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Lentefris, 21 jan 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Lovare

Lovare Fanatiek lid

12 okt 2012
    2.201
    9
    38
    Lekker muziek maken
    NULL
    Van mij wel :) gezellig

2. Tunisiana

Tunisiana Bekend lid

3 nov 2014
    550
    146
    43
    NULL
    NULL
    Welkom Sterre :)
    Hoe oud ben je, hoeveelste kindje en wanneer volgende afspraak bij de vk / zkh ? dan kan je op de lijst

3. Catlady25

Catlady25 Bekend lid

14 mrt 2014
    525
    0
    0
    NULL
    NULL
    Welkom Sterre!

4. ProudMama90

ProudMama90 Actief lid

28 jan 2013
    209
    0
    0
    Welkom Sterre!
    Mooie naam!

5. Pascalle1980

Pascalle1980 Actief lid

28 mei 2014
    237
    0
    0
    Welkom Sterre
    mooie naam

ik ben ook 7 oktober uitgerekend
    heb gisteren mijn termijn echo gehad

Gr

6. aardbei1707

aardbei1707 Fanatiek lid

20 aug 2012
    4.245
    681
    113
    @nell wat een goed nieuws! Joehoe! super!!

Welkom sterre en gefeliciteerd! :)

@ilse als het goed is heb je al duidelijkheid nu, ik hoop echt dat het nog gewoon goed zit...

Hoe waren de andere echo's vandaag?

Hier is de misselijkheid er nog wel maar wel minder... en heb het gevoel dat me buik kleiner is... kan dat?:( vind het maar eng... hopelijk is het snel de 20e, maakt je toch weer onzeker..

7. Veetje83

Veetje83 Bekend lid

31 jul 2012
    553
    1
    16
    Fulltime werkzaam in de techniek
    Noord-Brabant
    Hoi meiden!

Even snel een reactie van mijn zijde;
    Vanmorgen echo gehad en alles was weer goed!
    Ik zag de kleine zelfs bewegen.

Volgende week intake en daarna wordt de termijn echo met combinatietest gepland.

@Ilse, ik duim voor je!!

8. mammie van 6

mammie van 6 Actief lid

26 jan 2015
    320
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hier ook weer een onzekere muppet...voel me iets beter. Geen permanente misselijkheid meer en borsten wat minder gevoelig. In plaats dat ik er blij van ben wordt ik er onzeker van. Volgens ml heb ik dat altijd....
    Alleen heb ik nog wel het energielevel van een bejaarde ;)

Sterre: welkom! Stel je ff voor, benieuwd!

Ilse: ws heb je nu je echo wel gehad. Maar wat ontzettend spannend! Hoop ondanks alles dat het wel goed zit.

Marijke: gecondoleerd en sterkte. Wat een lege plek, zo plotseling.

9. MI87

MI87 VIP lid

21 dec 2012
    5.119
    1
    0
    Hoi bikkels!!!

Ben druk, we gaan vrijdag een weekje weg en een dondersteen die me bezighoud naast de vermoeidheid hihi

Ik voel me verder wel goed. Misselijkheid is zo goed als weg en minder moe. Nu ben ik ipv hondsmoe gewoon moe ;)

Maar wilde even laten weten dat alles goed is! Vandaag was de termijn echo.
    Ben vooruit gezet. Vandaag 10+6 en uitgerekend 1 oktober.

Kindje was de clown aan het uithangen. Springend door de buik en steeds de benen strekken en in de lucht gooien alsof hij/zij een handstand maakte steeds. We hebben er met zijn allen dubbel gelegen van het lachen.
    Alles was bij mij ook verder prima, zooi aan buisjes bloed afgetapt volgens protocol en nu de volgende controle over 4 weken.

10. Pinac

Pinac Fanatiek lid

13 jul 2014
    1.145
    432
    83
    Welkom Sterre! Voel je je wat goed?

Fijn al die goede echo's!!

Hoe ging het Ilse?

Ken het hoor, ben met vlagen ook best onzeker. Vergeet soms dat ik zwanger ben, voel me gewoon goed. En borsten hebben idd meer zeer gedaan, of het went.

11. kh82

kh82 Bekend lid

15 okt 2012
    569
    0
    16
    Ilse, oh neeee.... Hoop dat je nu meer duidelijkheid hebt met het liefst natuurlijk positief nieuws.
    Marijke, gecondoleerd meis.
    Alle dames met goede echo's gefeliciteerd.
    De zieke (pinac, was jij dat?) beterschap.
    Sterre, welkom

Hier sinds 3 dagen juist weer veel beroerder. Naast de misselijkheid en het zuur begin ik nu ook echt te spugen. Ook is de extreme vermoeidheid van de eerste paar weken terug. Voel me zo beroerd :$
    Bij ons meisje heeft t voor mij 5 maanden geduurd, hoop toch echt dat t nu niet zolang duurt maar volgens mij is t voor mij geen goed teken dat t juist nu nog erger wordt :(

12. Sterre01

Sterre01 Fanatiek lid

29 mei 2013
    1.563
    46
    48
    Dank jullie wel voor de fijne welkom!
    Als het goed gaat wordt het ons tweede kindje, eerste is geboren in 2008.
    Ik ben 27
    Volgende week vrijdag heb ik de volgende afspraak staan bij de gyn & krijg ik de volgende echo. Ik weet nog niet of ik naar de verloskundige mag of bij de gyn blijf, ons eerste kindje was een dysmatuurtje (ondanks geboren met 39.4) & ik had helaas hellp/zwangerschapsvergiftiging.

13. Pascalle1980

Pascalle1980 Actief lid

28 mei 2014
    237
    0
    0
    @ILSE.....hoe is het gegaan meid
    denk hele tijd aan je
    hopelijk heb je goed nieuws
    Laat het ons snel weten aub
    gr

14. mammie van 6

mammie van 6 Actief lid

26 jan 2015
    320
    0
    0
    NULL
    NULL
    MI87: toppie! Goed nieuws en lekker vooruit gezet! Geniet van jullie vakantie!

Sterre: kunnen we elkaar een handje geven. Van mijn 5 zs heb ik 3x hellp gehad. De jongste ook dysmatuur. Nu dus gyn, want mijn bloeddruk is weer hoog. Gelukkig slaat de medicatie wel aan. Wat dat betreft zou ik aan een jongen denken...had het bij mijn drie jongens.

15. Sterre01

Sterre01 Fanatiek lid

29 mei 2013
    1.563
    46
    48
    Jeetje wat heftig dat je het zo vaak hebt gehad, wat naar!
    Heb je dan gelijk vanaf het begin hogere bloeddruk? Ik kreeg het later in de zwangerschap (30weken) maar is te laat opgermerkt. Ik heb er daardoor weken mee rond gelopen. Ik had het inderdaad ook bij onze zoon :(
    Heb je gelijk medicatie gekregen?

16. Lovare

Lovare Fanatiek lid

12 okt 2012
    2.201
    9
    38
    Lekker muziek maken
    NULL
    Grappig dat het minder ziek zijn en minder borstpijn hebben ons allemaal zo onzeker maakt... We zouden blij mogen zijn... Maar ergens "klopt" het niet met het beeld wat je van een zwangerschap krijgt via verhalen. Alhoewel sommige dames dit voorbeeld wel volgen en dikke vrienden met het toilet en de emmer zijn... Soms hoop ik op steekjes, of een andere bevestiging, maar als ik weer steekjes krijg dan maak ik me daar weer zorgen om :(

@Aardbei, het kan zijn dat je darmen nu een beetje tot rust komen, doordat je hormonen omlaag gaan. De placenta neemt nu de aanmaak van de hormonen over dus je hebt nu wat minder hcg en dus minder chaos in je lichaam. voorlopig heb ik de buik van iemand die 20 weken zwanger is...

@Veetje, heerlijk dat alles goed is! We kunnen wel weer wat goed nieuws gebruiken.

@Mammiev6, en zeker het looptempo van een daihatsu move (niet snel dus)

@MI, we maken er gewoon een bejaarden slaapclubje van. Super dat alles goed is met de kleine. Wie weet kan je hem/haar straks inschrijven bij circus rotjeknor of zoiets :p .

@Sterre, oh wat naar hellp. Ik doe nu mee aan een onderzoek naar zwangerschapsvergiftiging. Ik wordt 4 keer tijdens deze zwangerschap in zijn geheel gescreend. Ze willen kijken of ze het kunnen voorspellen in welke vorm dan ook.

@Ilse, al nieuws?

Vandaag tussen alles door mijn eerste stukje deken gehaakt. Ik ga er een met sterren maken in het grijs. Het zijn allemaal vakjes met sterren. Zodra ik weet wat het wordt doe ik er een kleurtje tussen roze/blauw. Heb ergens het gevoel alsof ik de goden verzoek, maar ik wilde nu wel gewoon wat doen. Laat het snel dinsdag worden, ik mijn kleintje zien.
    Ik heb trouwens volgende week waarschijnlijk 2 echo's. 1 van de vk voor het termijn en 1 van het ziekenhuis omdat ik meedoe aan een onderzoek.

17. ilse1980

ilse1980 Actief lid

12 mei 2010
    383
    0
    0
    NULL
    NULL
    Wat lief dat jullie allemaal zo meeleven! Helaas is het mis en op de echo was duidelijk te zien dat de baarmoeder zich aan het sluiten was zei de echoscopiste. Ik moet nu plat liggen met mijn benen hoog ivm enorm bloedverlies. Ik kan niet eens in een keer de trap op...

18. MI87

MI87 VIP lid

21 dec 2012
    5.119
    1
    0
    Och Ilse wat een klap! Was dus echt mis. Pfff hopelijk knap je snel op. Goed aan de ijzer hoor! En voorlopig even bijkomen.

19. jossie81

jossie81 Bekend lid

14 mrt 2012
    676
    0
    0
    gezinsbegeleidster
    rotterdam
    O wat naar Ilse! Ben je het kindje al verloren? Moet je nog terug voor controle? Pas goed op jezelf! Heeeel veel sterkte!

20. Lovare

Lovare Fanatiek lid

12 okt 2012
    2.201
    9
    38
    Lekker muziek maken
    NULL
    Wat verschrikkelijk Ilse! Heel veel sterkte en doe rustig aan. Hopelijk komt alles snel weer goed!

Deel Deze Pagina