1 t/m 15 oktober 2015 mama's!

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Lentefris, 21 jan 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mammie van 6

mammie van 6 Actief lid

26 jan 2015
    320
    0
    0
    NULL
    NULL
    Oh nee Ilse! Pas goed op jezelf. Als dit enorme bloedverlies aan blijft houden weer aan de bel trekken hoor!
    Sterkte met alles!

2. Pascalle1980

Pascalle1980 Actief lid

28 mei 2014
    237
    0
    0
    @ilse....oh wat erg meid
    doe rustig aan meid en heeel veel sterkte toegewenst

3. Nell

Nell Bekend lid

5 feb 2015
    670
    0
    16
    Ilse ach meid wat een klap! Heel veel sterkte
    En inderdaad: pas op jezelf met al het bloedverlies! Dikke knuffel!

4. Catlady25

Catlady25 Bekend lid

14 mrt 2014
    525
    0
    0
    NULL
    NULL
    Heel erg veel sterkte Ilse, wat naar zeg :( hopelijk komt alles snel goed

5. kh82

kh82 Bekend lid

15 okt 2012
    569
    0
    16
    Dikke knuffel Ilse

6. Pinac

Pinac Fanatiek lid

13 jul 2014
    1.145
    432
    83
    Heel veel sterkte... en idd, trek aan de bel als het niet gaat.

Bah, had gehoopt dat de slecht nieuws berichten voorbij zouden zijn :(...

Moest al steeds aan je denken, had gehoopt dat er nog een wonder zou zijn maar helaas..

7. marijke88

marijke88 Fanatiek lid

29 dec 2008
    1.996
    0
    36
    kop van n-h
    Pfff dus toch.... sterkte ilse!

8. aardbei1707

aardbei1707 Fanatiek lid

20 aug 2012
    4.245
    681
    113
    Sterkte ilse, wat een rot nieuws:(

@veetje en MI super dat de echo's goed zijn bij jullie!

9. marijke88

marijke88 Fanatiek lid

29 dec 2008
    1.996
    0
    36
    kop van n-h
    Ooo leuk!
    ken welnt gevoel vanmiddag nieuwe buggy besteld:) ook wel voor onze jongste maar ook voor de maxi cosi strakjes....

10. ProudMama90

ProudMama90 Actief lid

28 jan 2013
    209
    0
    0
    Ohh Ilse heel veel sterkte!
    En idd pas goed op jezelf met het bloedverlies!

Pff dames ik moet ff wat kwijt.
    Toen ik zwanger was van de eerste was schoonmoeder hier niet blij mee. Ze heeft het toen ook rond lopen vertellen waardoor iedereen het al met een week of 6 wist. We hebben heel veel ruzie hier om gehad.

Dit keer vond schoonmoeder wederom de zwangerschap niet leuk, en vanmiddag komt er ineens iemand van de familie naar mij toe: "He wat heb ik gehoord gefeliciteerd met jullie zwangerschap!"
    Na wat rondvragen kom ik erachter dat mijn hele schoonfamilie al op de hoogte is en het verhaaltje gaat al verder rond. Ik baal hier zo vreselijk van!

Ik denk dat wij het maar bekend gaan maken.... (morgen 9weken). Want ik vertel het nog altijd liever zelf in plaats van dat het rond gaat. Wij wonen allemaal vlakbij elkaar, zowel familie als vrienden dus alles gaat altijd als een lopend vuurtje. We willen dan liever zelf de eer nog hebben. En ik heb dan maar zoiets van als je 20 weken bent kan het ook nog fout gaan toch?

11. Lovare

Lovare Fanatiek lid

12 okt 2012
    2.201
    9
    38
    Lekker muziek maken
    NULL
    #1971 Lovare, 11 mrt 2015
    Laatst bewerkt: 11 mrt 2015
    @proudmama, ja dat klopt het kan overal in de zwangerschap helaas mis gaan. Maar wat een rotmens ben je dan zeg! Echt schande dat ze jouw mooie nieuws gaat rondbazuinen :mad: .... Veel plezier dan toch maar met iedereen te vertellen!

@marijke, haha stiekem een buggy met een dubbel doel bestellen :p.
    Als ik wat meer stukjes heb maak ik wel een foto en plaats ik hem hier. Nog geen idee hoeveel stukken ik moet maken voor een ledikant, maar elk stuk is eigenlijk al best groot.

Nu heb ik echt weer honger... Heb normaal avondeten gegeten en geluncht en ontbeten (kwam ook tot de conclusie dat ik geen brood heb voor de lunch voor morgen, zucht en heel stom) en nu heb ik weer honger. Dus ik dacht ik maak die gyrosschotel want die vond ik vorige week lekker. Nou niet dus. Zodra het gaar was en de geur door het huis heen verspreidde begon ik al half te kokhalzen. Maar ik heb nog steeds honger en niks meer in huis....

EDIT, nu maar 2 plakjes ham gegeten.....

12. ProudMama90

ProudMama90 Actief lid

28 jan 2013
    209
    0
    0
    Ohh Lovare hier hetzelfde. En ben ik ook nog een boodschappenlijstje aan het maken en groente en fruit aan het bestellen. HONGERR.

13. Lovare

Lovare Fanatiek lid

12 okt 2012
    2.201
    9
    38
    Lekker muziek maken
    NULL
    Haha, gelukkig niet alleen.. Ik zit zelfs nog te overwegen om buiten iets te halen, maar ik weet niet wat.... Ik woon gelukkig dicht bij het centrum dus zat hier. Alleen geen supermarkt ben ik bang nu

14. Tunisiana

Tunisiana Bekend lid

3 nov 2014
    550
    146
    43
    NULL
    NULL
    Heel veel sterkte Ilse! Wat moet dit vreselijk zijn. geen woorden voor :( knuffel

15. marijke88

marijke88 Fanatiek lid

29 dec 2008
    1.996
    0
    36
    kop van n-h
    Ooo proudmama wat vervelend!
    dat is bier de reden dat zij het nog niet weten.... met mn oudste hadden wenook gevraagd of ze dr mond wou houden, dat zou ze doen zei ze en gewoon toch verteld aan heel veel mensen.
    bij de jongste hebben we het pas na de 10 wken ecjo verteld en toen hebben we ook de tijd niet gehad wat te vertellen :(

Nu weet ze t nog niet en w8 er ook iig nog 1 a 2 weken mee, ze heeft t zelf verbruikt

16. Lovare

Lovare Fanatiek lid

12 okt 2012
    2.201
    9
    38
    Lekker muziek maken
    NULL
    @Proudmama, heel aantrekkelijk, maar ik ga het niet doen. Ik heb nu 4 plakjes ham op en ik heb t zuur :( dus ik denk dat ik maar gewoon ga slapen

17. Lycos

Lycos Fanatiek lid

23 jan 2015
    1.302
    26
    48
    Oh nee Ilse dat meen je niet! Wat een verdrietig nieuws :(
    Heel veel sterkte! Dikke knuffel

Proudmama; wat een nare schoonmoeder zeg! Bah! Ik zou haar hier zeker op aanspreken. Zulk nieuws hoor je zelf met je dierbaren te delen..
    Wij hebben het ook al verteld tegen familie en vrienden.. We zijn dan wel ietsje verder dan jij, maar ach.. Na de 12 weken kan het ook nog verkeerd gaan! We hopen gewoon dat er nu geen negatieve berichten meer geplaatst hoeven te worden en dat er in oktober een heleboel mooie kleine wondertjes ter wereld komen :)

Hier net terug van avonddienst. Morgen tijdens vergadering collega's en daarna cliënten inlichten! Zin in!

18. Miss28

Miss28 Actief lid

2 nov 2011
    146
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ach jee Ilse. Wat verdrietig!! Heel veel sterkte. Knuff

Proudmama wat een belachelijke actie van haar!!! Je zou dr nog eens wat vertellen pfff

19. Najade

Najade Actief lid

8 okt 2013
    217
    0
    0
    NULL
    NULL
    Goedemorgen

Sterkte, Ilse! Hoop dat het snel beter gaat met je.

Ook weer goede echo's, fijn meiden!

Ik mag straks weer....Spannend!

Deel Deze Pagina