1 t/m 15 oktober 2017 -deel II

Discussion in 'Bevallingslijst forum' started by MMD86, May 25, 2017.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Donutlover

Donutlover Fanatiek lid

Jan 1, 2017
    3,316
    1,730
    113
    Phoee volgens mij tot 40 weken elke week ik ben nooit langer geweest maar vriendin van me ging op het laatst wel vaker en kreeg ook ctgs dan ect
    dus ze zaten er wel dicht op

2. Donutlover

Donutlover Fanatiek lid

Jan 1, 2017
    3,316
    1,730
    113
    Jaa toch wel, het schijnt zo veranderd te zijn sinds 2012 ben benieuwd in wat voor zin en wat voor gevoel ik erbij krijg

3. Appelsientje89

Appelsientje89 Fanatiek lid

Nov 22, 2010
    3,045
    1,112
    113
    Female
    de Achterhoek
    Dan maar n zeikwijf.
    Je goed recht na zoveel ellende.
    Denk ook niet dat er iemand is die het niet snapt!
    Ik heb geen reden tot zeiken maar als ik dit allemaal zo hoor dan moeten ze ook van goeie huizen komen willen ze me tot 42wkn krijgen. Al lijkt inleiden me ook echt zooo tegenstrijdig en akelig, maargoed.

Ladylola likes this.
  4. Amch

Amch Fanatiek lid

Jun 21, 2015
    1,014
    388
    83
    na mij weten heb je er geen zeggenschap over of je moet er echt helemaal doorheen zitten ik vind 38/39 ook prima

bij me zoontje als ik niet ingeleid was was die ook wel blijven zitten denk ik hij was nog niet eens ingedaald met 37 weken
    ik ga het zeker wel aangeven hooguit tot 40 weken

5. Amch

Amch Fanatiek lid

Jun 21, 2015
    1,014
    388
    83

inleiding is heftig maar snel maar denk dat dat ook weer verschilt per ziekenhuis hoe je ingeleid word bij mij was het met gel inwendig gewoon ik hoor met infuus is nog pijnlijker
    dat zie ik dan ook weer niet zitten aahaha
    laten we hopen dat onze kindjes allemaal voor 40 weken komen

6. Nyna87

Nyna87 Fanatiek lid

Dec 24, 2016
    1,668
    781
    113
    Female
    NULL
    NULL
    Aahh leuk! Super dat jullie de naam nu vast hebben staan!

7. Donutlover

Donutlover Fanatiek lid

Jan 1, 2017
    3,316
    1,730
    113
    Jaa ben echt zo blij ermee ook!
    Weer wat kunnen afstrepen haha, heb nu al twee leuke opzetjes voor een kaartje klaar staan

Ladylola, Nyna87 and Appelsientje89 like this.
  8. Appelsientje89

Appelsientje89 Fanatiek lid

Nov 22, 2010
    3,045
    1,112
    113
    Female
    de Achterhoek
    Jemig, zo krijg je wel hartkloppingen.
    Net een anticonceptieconsult gehad met 'n jongedame van 24, die er nog aan had gedacht zoiets te gebruiken en dus n maand geleden een curretage heeft ondergaan vanwege ongewenste zwangerschap.
    Met alle respect, fijn dat ze nu iets aan de anticonceptie doet.. en ik blijf proffesioneel maar vanbinnen doet me dat echt wel iets!!
    Hoe ik met die curettage daar heb gelegen totaal verslagen.. en dat iemand zegt haal er maar uit want je bent niet gewenst. Daar kan ik niks mee!!' Nu niet, nooit niet.
    Geloof dat ze het zelf ook wel erg ongemakkelijk vond om tegenover m'n dikke buik te zitten.
    Hele abortus is n gevoelig onderwerp i know, wil er niemand mee tegen de borst stoten maar ik
    vond het consult echt verschrikkelijk om te doen net.
    Bah. Heb al 3 chocolaatjes in m'n mond gepropt, word er niet rustiger van. :mad::cry:

9. Amch

Amch Fanatiek lid

Jun 21, 2015
    1,014
    388
    83

zo dat snap ik heb het ook niet op abortus hoop dat de chocolaatjes helpen hahah

10. poedel2015

poedel2015 Fanatiek lid

Dec 12, 2015
    2,059
    816
    113
    NULL
    NULL
    Ja abortus is een heel moeilijk ding en vind t ook zo oneerlijk zei is degene die er niet goed over na gedacht heeft maar daar is het kindje de dupe van want die krijgt geen kans op leven maar ja er zijn natuurlijk altijd belaalde situatues waar je ook geen kind in wil groot brengen ! Maar dan moet je er voor zorgen dat je niet zwanger kan raken met anticonceptie en of een spiraal of en extra condoom.

Eet jij maar lekker chocolade hoor appelsientje

11. poedel2015

poedel2015 Fanatiek lid

Dec 12, 2015
    2,059
    816
    113
    NULL
    NULL
    En er staat een naam vast uhm weet even niet meer van wie sorry ! Maar altijd fijn weer iets weg te strepen en nu kan je door met het volgende de geboortekaartjes ook altijd fijn

Wij hebben morgenochtend vroeg de groei echo ben benieuwd hoe.dat verloopt en wat er uit komt :rolleyes:

Appelsientje89 and Nyna87 like this.
  12. Nyna87

Nyna87 Fanatiek lid

Dec 24, 2016
    1,668
    781
    113
    Female
    NULL
    NULL
    Kan me voorstellen dat het niet je meest leuke consult was idd :-O!!!
    Kan dan ineens heel confronterend voelen he?

13. Foeke

Foeke Bekend lid

Jan 19, 2017
    573
    511
    93
    NULL
    NULL
    @appelsientje Oh dat lijkt me idd ook helemaal niks.. altijd lastig: proffesioneel blijven en eigenlijk echt wat anders voelen en denken.

@Donutlover ah TOF, de naam hebben is heel fijn!

@inleiden.. Joh ik had daar ook geen weet van. Ik wist niet dat het extra risico's meebracht!

He ff een vraagje.. hebben jullie al luiers in huis en zo ja welke en hoeveel? Ik heb 1 pak pampers gekregen en een klein pakkie pampers uit de blije doos.
    Nu is er dus woensdag (TIP!) een aanbieding bij de Etos.. 1+1 pampers..

Maar misschien gebruiken ervaren mama's ook wel andere merken?

Hier trouwens weer een verschrikkelijke misselijke week. Echt weer als vanouds. Altijd wel misselijk maar dit was weer extreem. Dus.. lees wel mee, maar niet altijd zin om te reageren:)

14. Donutlover

Donutlover Fanatiek lid

Jan 1, 2017
    3,316
    1,730
    113
    Ja echt heerlijk! ben al helemaal aan het wennen aan de naam haha

Oh dat is een leuke aanbieding ik zag bij de wehkamp:
    2x maat newborn en 2x maat 2 en babydoekjes als soort set voor 30 euro geloof ik en gratis verzenden, dat is toch ook niet duur?

Nyna87 likes this.
  15. Ladylola

Ladylola Fanatiek lid

Sep 19, 2009
    4,832
    1,234
    113
    Naarbij Amsterdam ;)
    Ooh leuk donu ben benieuwd :)

Jeetje ja inleiden vreselijk! 5 dagen geduurd, dus no thx!

Niemand gaat graag overtijd. Ze houden je echt wel in de gaten. Maar eerder inleiden omdat je er klaar mee bent, doen ze niet zo snel. Denk hier dat ze allen voor 40w zullen strippen, maar kan alleen als je bmm al verstreken is.

Hier laatst al bij de appie de pampers 2 voor 1. Heb newborn en maat 1 gehaald. Komt als ze er is vast ergens weer een leuke aanbieding.

Tjah abortus. Tis fijn dat het er is. In sommige gevallen maar beter ook. Maar hier zou ik het zelf ook niet zo snel doen. Maar je weet nooit in wat voor situatie je terecht komt.

Man man ben gebroken. Middagje in de stad wezen shoppen!

16. Mooss

Mooss Bekend lid

Jun 16, 2014
    671
    616
    93
    NULL
    NULL
    Oh meiden... ik heb wat nieuws sinds een paar dagen.... heb ineens een vreselijke droge huid, echt overal op m'n lichaam... en dat jeukt als ik weet niet wat en gaat zelfs irriteren... smeer mezelf nu een paar keer per dag in maar niks helpt... IK WORD GEK VAN DE JEUK!!!!!

17. poedel2015

poedel2015 Fanatiek lid

Dec 12, 2015
    2,059
    816
    113
    NULL
    NULL
    @Moos heb er vaker van gehoord het heeft ook een naam en komt alleen voor in de zwangerschap kan alleen ff niet op de naam komen sorry

@ pampers wij hebben gewoon het merk pampers heb 2 pakken nr 1 gehaald en 1 pak nr 2

18. poedel2015

poedel2015 Fanatiek lid

Dec 12, 2015
    2,059
    816
    113
    NULL
    NULL
    Heb net gelezen dan minder dan 1% van de zwangere dat heeft en heeft te maken met een onderliggend lever probleem
    Je kan mentholcreme gebruiken of kokosolie dat schijnt verlichting te geven maar eigen werkt niks @Moos

19. Poolvos

Poolvos VIP lid

Jan 9, 2016
    6,875
    12,390
    113
    Female
    Nou de eerste paar dagen van 't werken @ evenement overleefd! Samen met een verpleegkundige en een fysiotherapeut 180 patienten in 2 dagen gehad!
    Tot nu toe relatief weinig "echte" acute dingen. Gelukkig zijn er 100'en ehbo-vrijwilligers en is er een trauma-arts in 't veld voor als er zoiets is :)

Morgen rustdag en daarna nog 3 dagen. Spannend!

Ik zal morgen wel even kunnen bijlezen :)

Luna30 and Appelsientje89 like this.
  20. Mooss

Mooss Bekend lid

Jun 16, 2014
    671
    616
    93
    NULL
    NULL
    Ik denk dat het vooral te maken heeft met droge lucht, zon, douchen en zwemmen in zwembad en combinatie van zwanger zijn... volgens mij droogt mijn huid daar nu zo extreem van uit. M'n buik en rug hebben allemaal rode streepjes en na het insmeren brand het helemaal. Nu net ingesmeerd met iets zonder parabenen en parfum erin. Volgens mij lijkt het te werken althans als er geen spanning op m'n huis komt. Dus benen naar gewoon recht houden en zo min mogelijk bewegen.... .. kan in ieder geval weer een beetje rustig zitten. Ik houd het wel even in de gaten, anders ga ik hier op vakantie iets bij de apotheek halen...

Share This Page