@Donutlover fijn dat je je keuze hebt kunnen maken is toch goed dat er even geweest bent dan voel je de ruimte ook even @Ladylola whaha ja zo heeft onze hond een gebruiksaanwijzing als tegen hem zegt ga op je plaatst gromt hij altijd even gewoon als een soort mopperen haha en loopt overal achter me aan als ik ga douche dan wil hij het liefst voor de douchecabine liggen want is nogal een doetje bij alles wat hij hoort is hij bang haha .... En de kat ligt snachts in de woonkamer en heeft daar s,nachts een kattenbak die zet ik overdag in de schuur hij ligt overdag altijd achter in de tuin en komt binnen om te eten en zodra dl op bed ligt om te slapen zodra ze wakker is vlucht hij naar buiten ze is te druk voor hem hij houd van zn rust
Hier ook twee katten waarvan er één graag in de box ligt. Is sowieso een veel te slim mormel... Wij zetten altijd t boxkleed rechtop als we er niet waren. Slaapkamers mogen ze in principe niet in... Al gaat dat nog wel s mis soms en dan liggen ze natuurlijk t liefst op t babybed... Fijn dat je eruit bent donut! Hier ook vaak wel warm, maar ook vooral overdag op werk.
Die van ons vond de box de vorige keer ook erg interessant ! Zelfs met aluminiumfolie, wat we er toen voor die tijd in hadden .. Uiteindelijk zat het er wel in dat ze er overdag niet in ging, maar 's nachts heb ik haar er weleens op betrapt!
Haha ja stomme beesten die katten, maar zijn ook me kindjes! Alle drie hun eigen karakter. Maar ze zijn erg op zichzelf. En idd liggen graag op bed. Mijn bedeind vind ik niet erg. Mijn dochters bed mag niet. Op zolder hebben ze en logeerbed en kattenmeubel. Daar liggen de mannen altijd. Maar goed de poes moet dus ook vanaf de baby daar. Die ligt graag overal waar het niet mag. Dus moet maar een secret spot voor der maken ofzo.
Jeetje dat is ook wat @Amch! Zie je wel dat bevallen echt wel een 'dingetje' is! Voor mij ook echt geen draaien hoor! @box die komt er echt zo laat mogelijk! Wat een sta in de weg is dat! Maar goed wij hebben dan ook geen katten of honden die er aan moeten wennen...
Haha ja... Wij hebben er een die deuren open kan maken, door miniraampjes springt, door t kattenluik breekt enzovoorts... Onmogelijk dier haha! En een die heel hard en veel mauwt en ontzettend knuffelig is. Ik wilde altijd schootkatten, maar nu denk ik s Avonds wel s, ga eens even ergens anders liggen haha!
Haha zo leuk katten! Ik ben er mee opgegroeid. Mijn man is geen kattenmens maar wel een hondenmens, ik ben allebei dus we hebben een hond! @poedel2015 Zo heerlijk die kleding! Ik ga dit weekend ook maar eens wassen, dan hoef ik niet zo veel te doen als ik met verlof ga met 36 wk (straks komt ze opeens met 37! Maar dat zal wel niet, zoontje ook 40+1). En ben ook weer aan het kijken naar (huur)huizen, nu een mooi huis gezien dat 5 september pas beschikbaar is. Volgende week donderdag open huis dus dan gaan we kijken. Wie weet komt er nog wel een late verhuizing bij haha .
Ah super leuk de kleertjes enzo in de kast. Hier hangt alles al wel maar moet het nog wel even wassen nog. Hier gelukkig geen huisdieren, heb er niks mee. ... Box denk ik ook zo rond 37 weken naar beneden... Idd sta in de weg ding. Baby heeft opeens vet vaak de hik! Hopelijk is dat geen voorbode voor straks ... Morgen alweer 31 weken! Nog 3 weekjes werken. Nog maar 6 halve diensten! Heerlijk kan echt niet wachten! Warm herken ik ook. Slaap continu zonder dekens terwijl ik dat anders echt niet fijn vind. Maandag weer een groei echo. Benieuwd wat de uk nu geschat wordt en of ik een suikertest moet of niet.. Hoop van niet
Ik ga er aluminiumfolie ingooien.. Dan gaan ze er blijkbaar ook niet in liggen. Zag er super lief uit die poes op t boxkleed.. maar dat gaat m Starks toch echt niet worden!
Oh wauw vroeg gewassen zeg! Hier doe ik dat pas als mijn dochter weer jaar school is hoor. Staat wel weer heel lief Poedel! Oh luna een groter huis? Jeetje een verhuizing op het einde! Poeh pittig! Whhha modra omy innovatief beestje dus! Nee hier zijn het oenen hoor! Heb brits kortharen, van die whiskas katten.
Nog n hik baby! Hier vanaf z'n 24 weken denk ik al.. Zeker 4-5x per dag... volgens de verloskundige is ie dan goed aan het oefenen met ademen.