1 t/m 15 oktober 2017 -deel II

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door MMD86, 25 mei 2017.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Appelsientje89

Appelsientje89 Fanatiek lid

22 nov 2010
    3.045
    1.112
    113
    Vrouw
    de Achterhoek
    Oke ik heb 3 dagen niks..
    En de nesteldrang begint het hier over te nemen.. ik wil echt alles poetsen..en opruimen en uitzoeken.. weet niet waar ik moet beginnen! :eek:
    En alles moet NU en snel..
    En dan heb je ook nog eens n tempo van niks :p hahaha.

MMD86, Nyna87, Luna30 en 1 andere persoon vinden dit leuk.
  2. poedel2015

poedel2015 Fanatiek lid

12 dec 2015
    2.059
    816
    113
    NULL
    NULL
    Ja het is idd vroeg maar ja ach maakt ook niet uit ben blij dat schoonmoeders het wil doen scheelt mij een hoop werk ik haat strijken en zij vind het leuk dus prima .....nog niet eens alles is gewassen en gestreken ze zei dat het wel associaal veel was hahaha :roflmao::roflmao: en ik vond t nog wel mee vallen niet eens alles uit gezocht vond t wel prima zo

Pff ben niet vooruit te branden vandaag , moet de hond nog doen enz totaal geen zin en nu was dl ook ineens om 6:45 wakker halleluja dat is vroeg voor haar doen

3. poedel2015

poedel2015 Fanatiek lid

12 dec 2015
    2.059
    816
    113
    NULL
    NULL
    Whaha ja herkenbaar manlief moet van mij toch echt van t weekend de kast van onze dochter behangen het moet gewoon klaar !

MMD86 en Luna30 vinden dit leuk.
  4. Nyna87

Nyna87 Fanatiek lid

24 dec 2016
    1.668
    781
    113
    Vrouw
    NULL
    NULL
    Haha die van ons ging er gewoon alsnog in ;-P

5. Appelsientje89

22 nov 2010
    3.045
    1.112
    113
    Vrouw
    de Achterhoek
    Meen je niet? Haha.
    Gadsie dat voelt en klinkt dat toch niet lekker dat folie haha.
    Nou ben benieuwd dan.
    Ballonnen heb ik ook nog gelezen.
    Die van ons is niet z'n held..
    Vrees dat als er echt 1 knapt die kat n hartverzakking krijgt :p

6. poedel2015

poedel2015 Fanatiek lid

12 dec 2015
    2.059
    816
    113
    NULL
    NULL
    Ik doe of een stoel erin of haal het boxkleed eruit is echt de best oplossing van silverfolie geeft nog geen garantie

7. Appelsientje89

22 nov 2010
    3.045
    1.112
    113
    Vrouw
    de Achterhoek
    K heb bij alle klusjes m'n man nodig grrrrr. Ik zat te stressen gister en hij zegt doe toch eens rustig..
    Tijd genoeg..
    Tijd genoeg?! Hahaha zeker, zeg dat maar eens tegen m'n zwangere brein. Die vind 7 weken tijd tekort.
    Ben alle kasten maar gaan uitzoeken. Wat n zooi kan n mens hebben zeg!

8. Nyna87

Nyna87 Fanatiek lid

24 dec 2016
    1.668
    781
    113
    Vrouw
    NULL
    NULL
    Haha dat zou mooi zijn als het werkt!
    Wij hebben een poging gewaagd met folie en ballonnen, maar die van ons vond het alleen maar leuk Haha maf beestje!

9. Nyna87

Nyna87 Fanatiek lid

24 dec 2016
    1.668
    781
    113
    Vrouw
    NULL
    NULL
    Wij haalden idd ook altijd het boxkleed eruit als we er niet waren

10. Mooss

Mooss Bekend lid

16 jun 2014
    671
    616
    93
    NULL
    NULL
    jeetje wat goed, al die kleding al gewassen!! Dat ga ik pas ver na de vakantie doen. Eerst na de vakantie (nog anderhalve week) de vakantiewas wegwerken. En tegen de tijd dat die was weg is dan gaat de oudste weer naar school, denk dat ik er dan wel tijd voor heb. Dat zal dan wel rond de 35/36 weken zijn. Hoef alleen de kleertjes maar, hydrofiele ga ik echt niet doen. Die gebruikte ik tot een paar maanden geleden nog voor de jongste!
    Ik slaap overigens nog echt prima! Nergens last van, ook niet van de warmte... tot nu toe ga ik fluitend overal doorheen.

De jeuk is overigens helemaal weg. Moet wel 3 keer per dag insmeren en uitkijken met chloorwater. Dus niet veel in het zwembad. Dat droogt nog meer uit. En voor onder de douche heb ik sanex gekocht waar geen parabenen, zeep en parfum in zit.

Luna30, Appelsientje89 en Nyna87 vinden dit leuk.
  11. Foeke

Foeke Bekend lid

19 jan 2017
    573
    511
    93
    NULL
    NULL
    @Ladylola hmm dat is ook wat. Heb je zo'n lekkere bemoeierige kraamzorg met eigen wetten. Lekker vasthouden aan je eigen regels hoor!
    Wbt je angsten.. goed dat je het zo eerlijk aan

@Donutlover fijn dat je eruit bent wbt zkh of thuis!

@Nyna87 mooie buik, mooie mama!

@poedel2015 hier elke dag

@Mooss beter dat de jeuk weg is!!

Ik ben vandaag gewoon al 31 weken! Wiehoeeeeee! Ik kan niet wachten tot ik niet meer zwanger ben en het kindje er gezond uit is ☺ al is dat getrappel en geschuif echt zooo mooi. Maar of het opweegt tegen alle niet leuke kanten.. ik weet het niet.

Babykleertjes en spullen wassen doe ik ook pas na onze vakantie. Dus dan ben ik.. 36 weken denk ik. Lijkt me prima.
    Box zet ik ook niet eerder klaar. Mag van mij wel last minute. Ook geen dieren hier die er gebruik van kunnen maken dus dat is relaxed.

Luna30, Ladylola en Nyna87 vinden dit leuk.
  12. poedel2015

poedel2015 Fanatiek lid

12 dec 2015
    2.059
    816
    113
    NULL
    NULL
    Dat is goed nieuws dat die jeuk weg is ! Jeuk is vaker nog erger als pijn voor pijn heb je nog pijnstillers

13. poedel2015

poedel2015 Fanatiek lid

12 dec 2015
    2.059
    816
    113
    NULL
    NULL
    Heb op dit moment echt vreselijke cravings in zoetigheid heb nog de hele zwangerschap niet echt gehad eigenlijk en buiten mn zwangerschap ook geen zoet mens maar nu kan er gewoon niet vanaf blijven ohh stoute ik whaha

14. Donutlover

Donutlover Fanatiek lid

1 jan 2017
    3.316
    1.730
    113
    @poedel2015 heerlijk!! Zoet! Daar ben ik net vanaf haha nu is t vooral zout wat ik lekker vind.
    Had net lekkere noedels maar had niet gezien dat er onwijs veel peper in zat whahaha mijn bek stond in lichte laaie:p Dat word rennies eten straks

Vandaag kreeg ik de babybox binnen van een shop uit duitsland.
    Oubollig/vintage maar ik hou ervan! Zo schattig! Allemaal gemaakt in Zwitserland van schapenwol:rolleyes:

Vanmiddag richting he echo centrum voor de placenta en groei echo! Leuk om weer ff te kijken naar de kleine :)

IMG_9217.JPG IMG_9214.JPG IMG_9215.JPG

MMD86, MLB, Ladylola en 4 anderen vinden dit leuk.
  15. Appelsientje89

22 nov 2010
    3.045
    1.112
    113
    Vrouw
    de Achterhoek
    O donut wat n geweldige spulletjes!!
    Waar komt het vandaan?
    Dat is ook echt onze stijl.
    Lang leve vintage.
    Dat olifantje is ook echt geweldig!

16. Appelsientje89

22 nov 2010
    3.045
    1.112
    113
    Vrouw
    de Achterhoek
    En WoW Foeke!'
    Ik ben elke x onder de indruk haha.
    31 weken alweer jeetje.

Foeke vindt dit leuk.
  17. Nyna87

Nyna87 Fanatiek lid

24 dec 2016
    1.668
    781
    113
    Vrouw
    NULL
    NULL
    Hele mooie spulletjes ❤️!
    Veel plezier vanmiddag!

18. Ladylola

Ladylola Fanatiek lid

19 sep 2009
    4.832
    1.234
    113
    Naarbij Amsterdam ;)
    Wauw 31 weken Foeke! Ben morgen eindelijk 29 hihi! 31 klinkt nog zovee weg!

Jeetje wat een dag! Alle loopt anders en chaotisch. Boodschappen doen met me minime werd me even te dolletjes. Zij werd ook dwars en ik moe. Echt een top combinatie:confused:

Hier ook alleen maar foute trek! Gelukkig ben ik wel snel content en kan ik niet oneindig doorgaan.

Vandaag me onderrug weer gemasseerd, ouchiiiie! Man man die pijnpunten vreselijk. Maar helpt wel super! Ben der erg blij mee. Kon 3 weken terug geen boodschappen meer doen zonder stralingspijn bij me billen en onderrug!

Super leuke spulletjes donut!

19. Nyna87

Nyna87 Fanatiek lid

24 dec 2016
    1.668
    781
    113
    Vrouw
    NULL
    NULL
    Aah bizar! Zo'n dag heb ik vandaag ook!!
    Mijn dochter van slag, ik van slag ;-P

20. Donutlover

Donutlover Fanatiek lid

1 jan 2017
    3.316
    1.730
    113
    De placenta is voor de uitgang weg dus dat is super fijn!
    Wel blijkt hij idd wat aan de kleine kant te zijn dus over 3 weken moeten we nog een keer terug voor een groei echo.
    T lijntje buigt wat af vergeleken met de 20w echo dus we zullen t zien. Hij groeit nu op de P19 lijn.

Maar wel lange benen haha dus dat trekt t gewicht weer een beetje in evenwicht.
    We gaan t meemaken!

dinsdag lag hij nog dwars maar nu mooi met z koppie naar beneden hopelijk blijft dat zo haha

Wel nog een leuke foto mee gekregen hihi

@Appelsientje89 schattig he! T is van BABYBOX uit duitsland maar de kleertjes zijn van t merk Selena, verkopen ze hier in nl ook

Bijgevoegde bestanden:

MMD86, Luna30, Nyna87 en 2 anderen vinden dit leuk.

Deel Deze Pagina