1 t/m 15 oktober 2017 -deel II

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door MMD86, 25 mei 2017.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. poedel2015

poedel2015 Fanatiek lid

12 dec 2015
    2.059
    816
    113
    NULL
    NULL
    Het is wel fijn dat de arbo met je mee denkt en ze zijn erg voorzichtig met zwangere vrouwen !
    En tja gewoon leuk proberen af te sluiten kan even goed je kan een drankje doen met ze zodat je met een goed gevoel weg gaat

2. Appelsientje89

Appelsientje89 Fanatiek lid

22 nov 2010
    3.045
    1.112
    113
    Vrouw
    de Achterhoek
    Nou groot gelijk! Wat n fijne bedrijfsarts.. ik krijg altijd de indruk dat ie er maar alles aan doen om je aan t werk te houden.
    Snap dat het gek is.. maar inderdaad..geen risico nemen.
    Lekker relax nu!

Ik zie vandaag m'n terror collega voor het laatst!
    Betekend meer werk voor mij..
    Maar ben t gezeur echt zat.
    Heletijd dat er op me gelet word bah.
    Dus ik vind het stiekem wel fijn.

Luna30 en Nyna87 vinden dit leuk.
  3. poedel2015

poedel2015 Fanatiek lid

12 dec 2015
    2.059
    816
    113
    NULL
    NULL
    Ik ben ook benieuwd appelsientje ! Hoe was jou afspraak bij de fysio ?
    Moet zeggen dat hier de oefeningen wel helpen maar ze heeft vandaag geprobeert wat ruimte te creeren in mn bekken zodat er niet zoveel spanningen op de banden en pezen enz staan maar dat lukt niet omdat mijn spieren te krachtig zijn en de functie al een tijdje proberen over te nemen staan 24/7 gespannen dus daardoor te krachtig zijn geworden nu moet ik nog door gaan met de oefeningen en proberen mn bekken de functie weer te laten overnemen van mn spieren maar dat zal niet mee vallen

4. Appelsientje89

22 nov 2010
    3.045
    1.112
    113
    Vrouw
    de Achterhoek
    Ja gister geweest!
    Ik heb zo'n magisch goeie fysio!
    Ze is ook manueel therapeut en kraakt de boel regelmatig.
    Ik heb vooral tussen de schouderbladen, precies bij de bhband en dan rondom de ribben en de hele boel naar boven alles muurvast. Heerlijk losgekraakt (beter dan n orgasme! Wat n verademing :p) gister en gemasseerd. Voelt zoveel beter.
    Oplossen kan ze het niet omdat het gewoon door de zwangerschap is.. maar t is stuk beter uit te houden!
    Bekken heb k (klop m af) amper last van. Soms van m'n stuit of m'n bil.. maar niet noemenswaardig.

5. poedel2015

poedel2015 Fanatiek lid

12 dec 2015
    2.059
    816
    113
    NULL
    NULL
    Wees daar maar blij mee appelsientje
    Het weer is ons tot nu toe goedgezind het is niet te warm maar wel lekker aangenaam gelukkig maar we zijn nu net pas gearriveerd in augustus dus kan nog alle kanten op ....
    Nog maar een paar weekjes dan hebben we allemaal baby,s haha whoehoe mag morgen weer naar de vk hoop daar te horen de suikertest niet te hoeven en hoop ook eigenlijk dat verder met de grootte van t kindje niks doen

6. Appelsientje89

22 nov 2010
    3.045
    1.112
    113
    Vrouw
    de Achterhoek
    Wij zijn blij :D
    Wilde m toch even delen Hihi.
    Beetje gek om hier neer te zetten.
    Maar dit word m! Onze persoonlijke gegevens buiten beschouwing gelaten ;)
    En nou maar afwachten wat de definitieve datum en getalletjes worden :D

Bijgevoegde bestanden:

Foeke, Drollie, Luna30 en 4 anderen vinden dit leuk.
  7. Nyna87

Nyna87 Fanatiek lid

24 dec 2016
    1.668
    781
    113
    Vrouw
    NULL
    NULL
    Nu ik dit lees (op mijn werk) heb ik net met mijn collega een mega reep chocolade opgegeten whaha oeps :rolleyes:..
    Ik heb ook echt het gevoel dat ik per dag groei :eek:!

Ladylola vindt dit leuk.
  8. Nyna87

Nyna87 Fanatiek lid

24 dec 2016
    1.668
    781
    113
    Vrouw
    NULL
    NULL
    Veel plezier vanavond! Ik ga voor je duimen dat hij zich vanavond goed laat zien!!

Appelsientje89 vindt dit leuk.
  9. Nyna87

Nyna87 Fanatiek lid

24 dec 2016
    1.668
    781
    113
    Vrouw
    NULL
    NULL
    Haha ja idd! Ik ben ook erg benieuwd!!

10. Nyna87

Nyna87 Fanatiek lid

24 dec 2016
    1.668
    781
    113
    Vrouw
    NULL
    NULL
    Heel verstandig! Idd jammer, maar zeker geen risico nemen!

11. Nyna87

Nyna87 Fanatiek lid

24 dec 2016
    1.668
    781
    113
    Vrouw
    NULL
    NULL
    Wauw! Super leuk kaartje! Echt heel mooi!!

12. poedel2015

poedel2015 Fanatiek lid

12 dec 2015
    2.059
    816
    113
    NULL
    NULL
    Super leuk kaartje appelsientje ! Heel mooi

13. Appelsientje89

22 nov 2010
    3.045
    1.112
    113
    Vrouw
    de Achterhoek
    Het word wel heel echt allemaal zo he :rolleyes:

Hebben jullie de kaartjes al klaar?

14. Me84

Me84 Fanatiek lid

18 mrt 2014
    1.180
    363
    83
    Fijn dat de bedrijfsarts zo goed gezind is..
    Hier gelukkig ook een erg fijne!

Leuk kaartje!
    Hier nog niet uit de kaartjes. Moet natuurlijk ook 2 uitzoeken :rolleyes:... spiek wel wat online af en toe maar nog niet echt serieus bezig..

Idd met bezoeken geen tijden op het kaartje...

Hopelijk geen suikertest!

Poeh verneem dat ik deze dagen veel heb gedaan.. mn schaambot doet weer mega zeer...

Ik groei ook nog steeds als .. zowel in kilo's als de buik en de rest...
    Hoor om me heen ook alleen maar... oeh de laatste weekjes zeker? :evil::mad:, wordt echt zat van die opmerkingen.... met als vervolg vraag of ik wel zeker weet dat het er maar 1 is... :confused: mensen die opmerking is niet grappig meer, je bent de 100ste.... grrrrrrrrrrr

Sorry voor wat ik verder nu vergeten ben...

Oeh ja veel plezier met de echo en hopelijk ligt ie nu wel even goed voor een paar mooie beelden :)

Luna30, Nyna87 en Appelsientje89 vinden dit leuk.
  15. poedel2015

poedel2015 Fanatiek lid

12 dec 2015
    2.059
    816
    113
    NULL
    NULL
    Whaha ja die opmerkingen verschrikkelijk stond laatst bij de ijssalon zegt een vrouw ohh heeft de baby honger uhm dacht ik bij mezelf mag ik geen ijsje halen net als jij ? Waarom zou ik anders zijn ook ik vind een ijsje op zn tijd lekker
    Vreselijk je word er gek van

16. MMD86

MMD86 Fanatiek lid

14 okt 2013
    1.006
    870
    113
    Vrouw
    Hairstylist
    Wat een ontzettend leuk kaartje! @Appelsientje89

@poedel2015 wat een mensen af en toe he met hun opmerkingen Haha!! Pfff

Ff off topic,
    Ik probeer beetje bij beetje met zindelijkheid te oefenen, mijn zoontje is 1 mei 2 geworden. Maar elke keer als zn luier uit is, zeggen we als je moet plassen gaan we naar het potje he? En dan paar x helpen herinneren en op de pot pogingen wagen.. maar hij voelt het echt nog niet aankomen. Echt pas wanneer het gebeurd is! Dan zegt ie 'oh oh geplast mama!' Laten we hem even met een vieze broek
    Lopen zodat het niet fijn voelt!

Ben ik gewoon te vroeg ?? Of blijven doorgaan?? Hmmmm... bij de oudste was het opeens gewoon zo! Hij plaste op het potje en op een dag zei ik, de luiers zijn op! Nooit meer in zn broek geplast! Echt top..

17. MLB

MLB Fanatiek lid

1 nov 2016
    1.825
    1.153
    113
    Hello ladies, even weer een update van mij in deze drukke periode. Hier gaat alles nog steeds heel goed. Net bij de verloskundige geweest en meneer is al gezakt met zijn hoofd mooi naar beneden vandaar de pijntjes in mijn buik en schaambot. Ijzer geprikt en was ook goed (7.9). Geboortekaartje is eindelijk gevonden, uiteindelijk toch geen tag kaartje maar een langwerpige. Verder heb ik inmiddels alles gewassen en moeten we alleen nog een wiegje voor naast het bed en nog wat kleine prul. Verder zijn we er klaar voor, laat het aftellen maar beginnen haha.
    Hoop dat met jullie ook alles goed gaat, even snel wat terug gelezen maar gelukkig geen erge dingen gelezen behalve wat normale klachtjes. Keep up the good work haha.

Appelsientje89 en Nyna87 vinden dit leuk.
  18. MLB

MLB Fanatiek lid

1 nov 2016
    1.825
    1.153
    113
  19. Modra

Modra Fanatiek lid

24 jul 2014
    1.656
    445
    83
    Groningen
    Hé meiden!

Hier net 3 dagen gewerkt, 't zwaarste deel zit erop, morgen 1 dagje vrij, dan 3 dagen dagdiensten, dan kan ik 's avonds tenminste gewoon slapen ipv die korte nachten met avonddiensten.

Kan wel merken dat het fysiek allemaal moeizamer gaat. Ik doe alles nog, mensen aankleden (die helaas vaak niet al te veel kunnen meehelpen), zware rolstoelen duwen enzovoorts en ik kan het ook nog wel, maar pfoeh...

Ik ontdekte trouwens gisteren een soort onderhuidse bult, groter dan een knikker. Naast mijn lies, in de schaamstreek. Het geeft een soort drukkend gevoel en als ik erop druk is het wat pijnlijk. Omdat ik aan het werk was had mijn man de vk voor mij gebeld, die dacht dat het niet zwangerschapsgerelateerd was, dus morgen even naar de huisarts.

Ik heb wel alles gelezen wat er geschreven is, niet alles onthouden.

Kinkhoest vaccinatie zal ik mij morgen bij de vk ook even over laten inlichten...

Amch: Is t wat gelukt met verhuizen?

Appel: Wat vervelend van je werk zeg! Zo'n werkklimaat kan veel energie kosten, jammer! Misschien na je verlof toch eens om je heen kijken naar een andere werkplek?
    En wat een superleuk kaartje! Hier hebben we wel een idee wbt kaartje maar nog niet klaar, we hebben het zo druk de laatste tijd...

@MMD86: Fijn dat er goed voor je gezorgd wordt! Nog even op een mooie manier afsluiten en genieten van je verlof. :) Snap wel heel goed dat je er dan heel gek uitstapt!
    Als ik het zo lees denk ik dat het voor hem inderdaad nog wat te vroeg is wbt zindelijkheidstraining... Volgens mij zijn er ook veel kinderen die met een jaar of 3, of nog wat later zindelijk worden.

MLB: Fijn dat het zo goed gaat! :)

20. poedel2015

poedel2015 Fanatiek lid

12 dec 2015
    2.059
    816
    113
    NULL
    NULL
    Dat heeft onze dochter idd ook als ze dan begint te plassen begint ze te huilen en zegt mama plas ze heeft waarschijnelijk nog niet echt t gevoel dat ze in de blote tokus loopt maar al zet ik haar op de pot van te voren dan wil ze er niet meer af dan zit ze mooi dus ik denk zelf dat het nog te vroeg is

Deel Deze Pagina