Wowieeee Mooie buiken hoor dames!!! En wat een schattige kleertjes allemaal.. Onze kids komen straks niets te kort zo te zien!!! Heb ook (stiekem) weer een pakje besteld hihi.. https://www.degeleflamingo.com/collections/outlet-outfits/products/sofie-schnoor-stoere-playsuit-monkey-grey?variant=30328141896 TIP! in de sale staan een hoop leuke dingen meiden.. Hier heb ik net het geboortekaartje besteld! En dan komen er nog wat aanpassingen natuurlijk En een echte foto! Van de newborn shoot en op de achterkant nog een foto van mijn 3 knulletjes <3 Hier trouwens al heel de avond harde buiken joh! Njaa.. zal wel goed zijn ze doen geen pijn! Krijg het er alleen benauwd van
Wat ongelofelijk netjes van je arbo mmd!! Nou dan ga je toch iedere week even uurtje langs? Leuk kaartje appel! En fijn van de fysio! Hier is ook erg helpend! Leuk donuttie!! En wat een kleding al zeg! Zal hier foto's maken als het kamertje klaar is! Lekker vol al poedel! Je bent rustig met roze zeg! Hier ook wel content met pakjes met voetjes, maar wel een paar. Nooit geen last van gehad. Ik koop kleding ook wel suited. Ik hou er niet van als kleding te groot zit. Rompers met lange mouwen prima. Trek ze suited aan. Dus blijft vaak prima zitten! Ik geef die kleintjes weinig een shirtje aan. Kruipt vaak omhoog. Ben meer van de pakjes en broekjes/romper/vestje. Zo BJ zeker een tijd terug! Fijn dat alles goed is. Minder van die breinaald ook raar even terug 3 dagen werken en dan verlof, maar heerlijk vooruitzicht! Zindelijk worden is heel makkelijk als ze er zin in hebben. Er zijn maar einig jongens van 2 die al zindelijk worden. Geloof dat jij het was me84. Je kan het proberen, maar tis niet raar dat hij nog een jaartje langer nodig heeft. Mijn dochter vanaf 2de bezig geweest met zindelijk maken (niet continu hoor af en toe) en was pas 2 maanden voor der derde ineens zindelijk. Alleen poepen nog in een luier. Dan vroeg ze om een luier! Ooh betreft die buik! Mijn nichtje zit 4 weken voor mij en mijn buik is een stukje groter! Ze denken allemaal dat ik idd over 4/5 weken moet. Was het maar zo'n feest!
@MMD86 wat grappig die kaartjes maken ze bij mij in het winkelcentrum. Heb het ook overwogen daar. Bij ons wordt het een kaartje vn thebirdsandthebees.nl Een langwerpig kaartje, met een polaroid fototag erbij en een kraamborrelkaartje erbij
Dat was ik! Maar indd geen haast.. maar zal het gewoon blijven aanbieden, maar nog niet al te serieus nemen.. binkie word zo snel groot ook ineens! Soms wil ik hem gewoon beetpakken en 1000000000 kusjes geven Hihi
Ooops! Er zijn 3 dames met een M. Dus lukt met niet altijd jullie te scheiden met wat ik lees. BJ fijn dat de puf wel wat helpt! Nooit fijn als ze ziek zijn!
Fijn dat het goed gaat @MLB En dat ie al goed ligt ook.. fijn idee. @Modra, meestal is dat een opgezette klier en kan dit gelukkig geen kwaad, kan wel gevoelig zijn idd. Niet ziekig? Verkouden? Die dingen zwellen al om t minste of geringste. Maar even laten checken kan nooit kwaad. @poedel, WoW wat n kast vol! Nou begin ik te twijfelen of ik wel genoeg heb. Ik heb alleen maar rompers met lange mouwen?! Omdat dat overal op internet staat bij de najaar/winter baby. Gadverdamme.. had t hier even moeten vragen. @Donutlover, wat een mooie plaatjes met de kids! Super lief! En mooie buik en kleertjes ook! Als ik iets vergeet, ongetwijfeld, excuus. Ik ga nu even spammen..
Wow kijk even niet en er staan mega veel berichten bij @BJlover lover ontzettend schrikken is het geen pseudo kroep aanval miss ? Zijn ze ook zo pieperig en benauwd van @MMD86 ontzettend leuk zn kaartje met foto,s is dat niet veel gedoe na de geboorte vraag ik me altijd af ? @Ladylola rustig met roze ? Vind je ? Ik vind het best wel veel voor iemand die altijd geroepen heeft mijn kind hoeft niet alleen maar roze aan denk daar nu overigens heel anders over een meid mag best lekker zoet zijn staat ook te cute haha
N dobberende navelstreng in de weg.. maar veel veel betere plaatjes dan de vorige echo. Ons bolle manneke! In onvolkomen stuit zoiets? Billen beneden hoofd boven.. Benen/voeten langs z'n hoofd! Kind dat moet toch niet lekker liggen...
Alleen rompers met lange mouwen zou ik niet gokken hoor appelsientje miss vind je het wel helemaal niks met aantrekken zoals hier al genoemd is zou er minstens een paar kopen met korte mouwen die zijn gewoon erg handig als je een trui aantrekt of iets met lange mouwen er overheen Zonder mouwen hoeft zeker niet hoor voor de zomer wel een paar op voorraad ! Dan kunnen ze daar nog wel is in slapen
Knap kindje appel ! Zo ligt onze dame ook en vraag me echt af hoe kan je nou lekker liggen maar blijkbaar kan t
Leuk zeg appel! Knappe vent hoor! Hoop voor je dat hij nog draait! Hij heeft nog 6 weken gelukkig! nou jeetje modra ook balen net in zo'n mega reeks ook zwaar verkouden. Bikkeltje ben je hoor!!
Wat een knapperd zeg @Appelsientje89 !!!! En @poedel2015 , we gaan een newbornshoot doen en je stuurt de foto's op naar de makers van het kaartje en zij gaan ermee aan de slag. Dus valt reuze mee!
Oh wat schrikken zeg! Miss wen kroup aanval? Mijn zoontje heeft dat ook heel vaak door zn slappe luchtpijp