1 t/m 15 oktober 2017 -deel II

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door MMD86, 25 mei 2017.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Nyna87

Nyna87 Fanatiek lid

24 dec 2016
    1.668
    781
    113
    Vrouw
    NULL
    NULL
    Hele fijne vakantie!!

Ladylola vindt dit leuk.
  2. Nyna87

Nyna87 Fanatiek lid

24 dec 2016
    1.668
    781
    113
    Vrouw
    NULL
    NULL
    @Appelsientje89 heel goed idee om met die coach te gaan praten. Hopelijk stelt het je gerust en kun je dingen meer los gaan laten. X

3. Appelsientje89

Appelsientje89 Fanatiek lid

22 nov 2010
    3.045
    1.112
    113
    Vrouw
    de Achterhoek
    Thanx voor de lieve woorden.
    Het bruin lijkt weer over..
    (Zegt ze voorzichtig)
    Beeb is lekker druk! Dus dat helpt.
    Gister en vandaag wel super emo.. blegh.. zal ook wel meespelen allemaal.
    Heb overigen wel n super fijne mindful zwanger oefening gevonden waar ik echt ff lekker ontspannend van werd!
    Die houden we erin.

Gister ineens spontaan (of Nouja we waren al aan het kijken)
    Onze 3 deurs polo ingeruild voor een 5 deurs Volkswagen upje met alles erop en eraan! Super leuk ding! Kinderwagen past erin..
    5 deuren.. lekker zuinig.
    Onze nieuwe 'familie' auto haha.
    Over 2 weekjes ophalen.
    Dus dat was wel weer even een goeie afleiding gister!

Vandaag een poging om op onze slaapkamer kurk op de muur te krijgen. Jezus, manlief chagerijnig.. ik een grote jankerd. Hardstikke gezellig. We zijn er maar mee gestopt want t ging voor geen meter Hahah.

Wat een leuke naam brooklyn!!
    Stoer!

esje1984, poedel2015 en Nyna87 vinden dit leuk.
  4. Me84

Me84 Fanatiek lid

18 mrt 2014
    1.180
    363
    83
    Fijne vakantie ladylola! Lekker genieten

Super leuke naam brooklyn!

Lastig zeg appelsientje... Hoop dat nu klaar is en je lekker kan genieten...

Ja Jeetje hier ook alweer 23 weken! De tijd vliegt!
    Dochterlief slaapt sinds deze week in peuterbedje en ledikant staat sinds dit weekend op de babykamer, maakt het nog weer echter :).

Hier als het goed is geen echo's meer.. Of iig niet voor iets speciaals, dan is het omdat er tijd over is en de vk ff schappelijk is. Vorige week was ff bloeddruk, hartje luisteren en klaar.
    Hier wordt ook aan alle kanten door m'n buik gebeukt! Zeer goed te zien en te voelen, heerlijk!
    M'n buik is alsof ik 30+ week ben :rolleyes::eek::oops:.. Zal van de week ff foto maken

5. Appelsientje89

22 nov 2010
    3.045
    1.112
    113
    Vrouw
    de Achterhoek
    Hebben jullie soms ook z'n gespannen gevoel? Je buik?
    Alsof ie op knappen staat haha.
    Geen harde buik, dat voelt echt anders. Maar gewoon dat je huid en alles ook super straks staat.
    Vinf echt n bizar dat je lijf z'n snelle verandering in groei aankan.
    Zeker je huid. Vind bijna raar dat niet iedereen hoe dan ook straie krijgt!

6. Nyna87

Nyna87 Fanatiek lid

24 dec 2016
    1.668
    781
    113
    Vrouw
    NULL
    NULL
    Ja, dat maakt het idd echter! Leuk hè?
    Hier slaapt ze ook sinds een aantal wkn in het peuterbed en is ze naar de andere kamer gegaan.

7. Nyna87

Nyna87 Fanatiek lid

24 dec 2016
    1.668
    781
    113
    Vrouw
    NULL
    NULL
    Jaaaaa zeker herkenbaar dat gevoel!
    Echt af en toe het gevoel alsof ik op knappen sta :oops:

8. Mooss

Mooss Bekend lid

16 jun 2014
    671
    616
    93
    NULL
    NULL
    Ja heb ik ook hoor! En als ik buk om m'n schoenen aan te doen begint het ook heel erg te jeuken. Volgende keer bij de verloskundige van die verkoelingsgel vragen. Dat is heerlijk om erop te smeren als je buik groter wordt en gaat jeuken...

9. Appelsientje89

22 nov 2010
    3.045
    1.112
    113
    Vrouw
    de Achterhoek
    Oke herkenbaar dus ! :rolleyes: Hihi.
    Jeuk inderdaad ook snel.. smeer me elke dag in, helemaal..
    Anders word alles zo droog en trekkerig.

Pff vannacht aan het spoken geweest. Wist niet hoe ik liggen moest. Lag te plat ofzo, last vd darmen en maag.. werd er misselijk van. Ons bed heeft (nog) geen hoofdbord.. dus net hele lading kussen was rechter op gaan liggen en toen werd het eindelijk beter. Maarja dan word je met n gebroken rug nekpijn en koppijn wakker. :( Blegh.
    Morgen weer aan t werk na 2wkn vakantie. Dat gaat ook weer even wennen zijn.

Fijne pinksterdag nog!

10. Nyna87

Nyna87 Fanatiek lid

24 dec 2016
    1.668
    781
    113
    Vrouw
    NULL
    NULL
    Aahh dat is niet fijn dat je zo slecht geslapen hebt.
    Succes morgen weer op je werk, maar vandaag nog lekker ff genieten van je vrije dag!!

11. Amch

Amch Fanatiek lid

21 jun 2015
    1.014
    388
    83
    zoo ben lang niet geweest even alles terug gelezen
    weer veel gebeurd.

hier afwezig ivm me man en zoontje hebben een ongeluk gehad op de snelweg dus veel geregel auto helemaal total loss ben blij dat ze nog leven zoals aan de auto te zien is konden ze dood zijn heb hier ook behoorlijk wakker van geleden ik had namelijk me man aan de telefoon (handsfree) en toen hoorde ik ineens gegil/geshreeuw en een huildje van me zoontje ik kreeg me toch een harde buik en een steek werd helemaal gek dacht klaar maar gelukkig me zoontje paar blauwe plekjes en een kras onder ze oog en me man gekneusde ribben en tenen en schaafwond van de gordel de auto is niks meer van over helaas net 2 weken oud hij moest uitwijken ging een camper keihard op de rem dus ging me man na de vluchtstrook maar de camper ook ineens toen klapte die op de vangrail gelukkig sliep me zoontje dus alleen geshrokken van de klap en eerst nacht nachtmerries gehad bah ellende weer.

en nu zit ik ook nog met een forse blaasontsteking had zo buikkramp laatste dagen en het hield aan dus nu een kuurtje

12. Appelsientje89

22 nov 2010
    3.045
    1.112
    113
    Vrouw
    de Achterhoek
    Jeetje amch wat heftig!
    Gelukkig gaat het naast de schrik goed met ze.
    Ik zou me ook kapot schrikken zeker als je het nog hoort ook.
    Maar even lekker tot rust komen en genieten van elkaar.

13. Amch

Amch Fanatiek lid

21 jun 2015
    1.014
    388
    83
    nou idd dat geluid door de telefoon staat me nog steeds bij was even een dagje van verdriet maar ook geluk dat we elkaar nog allemaal hebben je gaat toch anders overal na kijken

we hadden het ook aan de telefoon net over dat ongelijk van die bekende van tv die een dag later was gevonden hij reeed erlangs en precies aan de overkant gebeurde het echt bizar gewoon

14. Appelsientje89

22 nov 2010
    3.045
    1.112
    113
    Vrouw
    de Achterhoek
    Thanx nyna! Lekker op n kleedje op t gras. Met n stapel vt wonen en Libelle! Wat hebben we het zwaar.

Wat bizar amch..
    Snap dat je weer even extra bewust bent van alles.
    Gelukkig is alles goed afgelopen.

Nyna87 vindt dit leuk.
  15. Modra

Modra Fanatiek lid

24 jul 2014
    1.656
    445
    83
    Groningen
    He meiden!

Hier ook een tijdje niet gereageerd. Vooral druk in mijn hoofd. Mijn vader is inmiddels gedwongen opgenomen ivm suïcidale neigingen en een ernstige depressie. Erg moeilijk, vooral ook omdat ik zelf al een heel moeizame band met hem heb en ook niet met hem kan praten. Maar goed, daar inmiddels wel twee keer geweest ook, nare situatie allemaal.
    Verder gaat het op zich wel oké, zit wel wat met het dubbelsysteem van de nieren van ons kindje in mijn hoofd en hoe het in de toekomst vorm gaat krijgen.

Mijn moeder zei trouwens, toen ik over het dubbelsysteem vertelde, dat toen mijn vader behandeld werd voor een niersteen, hij ook te horen had gekregen dat hij zoiets had. Toen ik mijn vader ernaar vroeg zei hij dat de arts hem destijds vertelde dat hij meer last van die niersteen had moeten hebben, maar dat hij een extra nier had of zo die de functie deels overnam. Ze konden het me allemaal niet precies vertellen, maar wie weet heeft mijn vader het ook. Misschien ik ook wel, geen idee, zal volgende keer eens vragen of het erfelijk is.

Verder gaat het eigenlijk heel prima, ik zit gewoon zelf niet zo heel lekker in mijn vel op het moment.

Ik lees hier wel alles mee. :)

Ik moet nog twee dagen werken en dan heb ik haast 4 weken vakantie. Dat zal wel weer even omschakelen zijn naderhand ineens met een veel dikkere buik weer aan het werk! Nog twee maanden dan...

We gaan vanaf zaterdag een weekje naar een vakantieboerderij in Duitsland. Ben erg benieuwd. :) Misschien ook wel goed, even alles achter ons laten.

Amch: Oef, wat stressvol en naar! Kan me voorstellen dat je enorm geschrokken bent. Gelukkig dat het met een sisser afgelopen is... Hoop dat je gauw van je blaasontsteking af bent ook!

16. Nyna87

Nyna87 Fanatiek lid

24 dec 2016
    1.668
    781
    113
    Vrouw
    NULL
    NULL
    @Amch wat ontzettend heftig!!!!!
    Gelukkig is het allemaal goed afgelopen..

@Modra wat heftig!!! Veel sterkte! Hele nare situatie...

Logisch ook dat je af en toe nadenkt over het dubbelsysteem..

Succes nog met je laatste twee werkdagen en daarna hopelijk, ondanks alles, vooral genieten van je vakantie.

17. Appelsientje89

22 nov 2010
    3.045
    1.112
    113
    Vrouw
    de Achterhoek
    Wat een heftige verhalen komen er toch voorbij. Sterkte Modra.
    Ik denk dag er even tussenuit heel goed is.
    Ik zit soms om veel mindere redenen slecht in m'n vel..
    En wil dan eigenlijk niks, maar toch helpt afleiding het beste! En lekker op tijd je rust pakken.

18. esje1984

esje1984 Actief lid

12 apr 2017
    271
    317
    63
    NULL
    Rotterdam

Jeetje wat een verhalen allemaal zeg!

@ Amch gelukkig is alles goed afgelopen, maar wat moet jij geschrokken zijn!. Lijkt me heftig omdat via de telefoon te moeten horen!..

@Modra Ook heftig zeg! sterkte! En vervelend dat je niet lekker in je vel zit! Ik wens je een fijne vakantie in Duitsland!..

19. Mooss

Mooss Bekend lid

16 jun 2014
    671
    616
    93
    NULL
    NULL
    @Amch wat een bizarre, heftige tijd zeg! Echt vreselijk om het aan de telefoon te horen

@Modra heel veel sterkte! Fijne vakantie!

Hier geen bijzonderheden. Gisteren en vandaag lekker geverfd in de babykamer, erg leuk!

20. Maartje03

Maartje03 Actief lid

9 jan 2017
    344
    218
    43
    NULL
    NULL
    Wat een heftige verhalen zie ik zo hier oven :(hier inmiddels thuis van lekker 4 dagen weg heerlijk genoten

Deel Deze Pagina