@Ladylola, ik heb n boxpakje vd zeeman. Met n walrusje erop super zacht en zo cute!! Wilde er nog een bijhalen met n inktvis erop maar helaas allenaal grote maten. Maar wat je zegt zeeman heeft ook leuk spul! Ik ben niet zo goed in dure merken.. vind de prijs echt belachelijk soms, kan ik bij de Hema of whatever 3 dingen voor halen!! We hebben wel n boxpakje v noppies met mutsje en sokjes van m'n schok ouders gekregen. Van dat lieve zachte groen. Tis ook allemaal zo super lief. Het idee dat er straks z'n klein mini mensje in zit Hihi.
Thanks ladies En begrijp me niet verkeerd hoor @poedel2015 vind roze zeker leuk en heb zelf ook roze gekocht maar wat variatie vind ik toch ook leuk .
Dat heb ik ook hoor. Ongeveer alles wat ik in een merk had/heb voor de jongens, is gekregen. Ik koop echt veel bij hema, h&m, zeeman, wibra. Vind het leuk als de jongens met regelmaat in iets nieuws lopen. Ook kijk ik wel eens bij outlet op internet wat betreft merken. Dan heb ik het van het vorige seizoen of zelfs van het voorgaande jaar maar zo ben ik wel al een aantal keer goed geslaagd voor bv een winterjas of mooie spijkerbroeken.
Idd wat moos zegt lekker in de uitverkoop kopen scheelt heel veel vaak Ik vul het aan met hema en prenatal vaak en koop bijv van de kinderbijslag merkkleding wil nu voor dochter all star converse schoenen kopen maar kan nergens in haar maat vinden dus dat word hem niet denk ik oja wat schoenen betreft heb ik altijd wel goeie schoenen erg belangrijk voor je kindje en dat hoeven dan niet perse dure schoenen te zijn maar wel goeie flexibele zool die goed kan mee buigen en schoenen die niet te strak zitten
Hier vrijwel niks van de hema, zeeman en hennes. Tis vaak net niet het model of stof waar ik warm voor loop. Haal nagenoeg alles bij zara, mango, z8, tumble n dry en nog wat van die kleine merkjes en boetiekjes spul. Uiteraard ook veel met de sale Ben af en toe fan van scotch, vingino, retour....koop ik alleen met sale voor mijn dochter. Zeker nu innde fase alles gaat kapot en krijg de vleken er niet meer uit! Ik vind wat ik ook op noem niet DE merken. De echte merken zijn iets meer dolletjes. Die vindt je bij coccinelle en poppedol en kellebel etc. Kenzo, armani, burburry, stone island, woolrich etc
Ik en m'n man lopen bijna altijd op Allstars.. wilde voor onze man ook all stars halen! Maar newborn bestaat geloof ik niet.. moet nog even kijken wat de kleinte maat is. Lijkt me zo schattig.
Zei iemand nou laatst ook benauwd te zijn? Had het eerst soms met harde buiken en als ik op m'n rug lig. Maar nu gewoon eigenlijk de hele middag al.. zou t komen omdat ie in stuit ligt? Z'n hoofd en voeten alles bovenin?
Ik had dat! Ik twijfel of dat indalingsweeen zijn?? En Allstars heb je voor ik weet ook in newborn hoor! Zal eens kijken voor je ..
http://www.converse.com/on/demandware.store/Sites-converse-nl-Site/nl_NL/Product-Variation?pid=MP_176&dwvar_MP__176_color=white&overrideDefaultSizeSelect=true&csid=PS%7CGOOGLE%7CShopping_Ads%7CSH-(Chu)-%5BA%5D-(U)-ClassicChuck(AllProducts)&product_country=NL&product_id=81229_19%20(0-1%20jr)&gclid=Cj0KCQjwtpDMBRC4ARIsADhz5O4fd3m5aspz38KKJy668P2hppbXScNPrrFmdw39W_oUtJeRBM4zaAAaAnvUEALw_wcB&gclsrc=aw.ds
Hahaha dat leer je straks gauw genoeg! Hier ook van die mini all stars voor de beeb draag ze zelf ook altijd en de kids ook haha
Dat kan ook zeker door de ligging komen appelsientje ik heb af en toe het idee dat ze onder mn ribben ligt en daardoor moeilijk door kan ademen maar lukt uiteindelijk wel gewoon hoor
Hé meiden! Hier koop ik veel voor mijn zoontje bij www.nextdirect.com. Zal ik voor de baby ook wel weer doen denk ik. Is niet zo duur. Merkkleding koop ik eigenlijk niet. Schoenen koop ik wel bij de schoenenzaak- meestal Shoesme, zijn vaak wel duurdere schoenen, maar ik vind dat wel heel belangrijk... @appelsientje: Bij mijn zoontje had ik een minimum aan kleertjes...Maar ik kreeg ook al gauw veel kleertjes en er is ook zo wat bijgekocht/ besteld. Wij kopen sowieso ook graag wat na de geboorte omdat we 't geslacht nog niet op voorhand weten. Hier willen zowel de kraamzorg als de verloskundige graag dat we voor de eerste week metalen kruiken hebben... Maar, wij hebben ook een Zensy, gekocht voor de geboorte van mijn zoon, en vind dat wel echt een aanrader! Geen gedoe met heet water, een tijdje aan de stroom en hij is lekker warm... Ook voor onszelf wel veel gebruikt in de winter. Helaas is de oplader van onze Zensy afgelopen winter al stukgegaan... Toen een nieuwe Zensy met oplader gekocht. Nu hebben we dus twee Zensy's. Hier is het huis ook een zootje... We werken op 't moment allebei veel en komen er dan niet echt aan toe... Nou ja, wordt wel weer beter... Ik val de afgelopen nachten heel slecht in slaap... Lig serieus uren wakker. Mijn hoofd stopt niet met denken, ik heb last van rusteloze benen en moet tig keer plassen... Bleh, kan mijn slaap goed gebruiken. @luna: Ahh ik snap dat je graag wilt dat alles klaar is en er tegenop kijkt alles met 36 weken nog eens te moeten doen! Toch even aankaarten bij je man denk ik, misschien kunnen jullie samen wat tijd ervoor inplannen... Hier hebben we ook nog heel veel niet gedaan... We hebben 't op 't moment zo druk. Ik heb er zelf ook geen ruimte voor.. Maar dan scheelt het wel dat ik vanaf 34 weken vrij ben, dat is toch weer een paar weekjes langer...
Luna, ik snap dat je wat meer gedaan wilt hebben. Het schiet nu allemaal op. Donut, gefeliciteerd met je trouwdag Verder las ik nog over kleding. Ik moet even alles bekijken wat ik heb. Heb een stapeltje rompers met korte mouwtjes en een stapeltje met lange mouwen. Dit heb ik gedaan omdat ik redelijk veel shirtjes en jurkjes met korte mouwtjes heb gekregen, dus dan vind ik met lange mouwen eronder fijner als het wat kouder is. Ik denk maandag eens het kamertje een beetje inrichten. De meubels en zo staan al geruime tijd, maar nu nog even indelen. Het huishouden staat hier ook een beetje op een laag pitje. Vriendlief is na een weekje vakantie deze hele week weer aan de slag. Ik heb zelf alleen volgende week nog vakantie. Vandaag heb ik wel de keuken gesopt. Kreeg gelijk commentaar van mijn vriend. Omdat ik al zo'n last heb van mijn buik etc was hij boos dat ik de keuken had gedaan. *oeps*
https://www.facebook.com/schattigebabykleertjes.nl/posts/878046692346133 Ook een heel leuk merkje geworden!