Heel andere vraag.. iemand al bezig met de vluchttas? En wat doen jullie erin? Er bestaan lijstjes.. maar dames die ervaring hebben nog tips? Heb zonet m'n voedingsbeha's en hipsters gewassen. En al n setje aan de kant gelegd. We wonen op 3min loopafstand van het ziekenhuis dus er is gauw even iets extra's gehaald.
Ja dat houd ik mezelf ook maar voor.. we hebben nog weken en ze hebben maar enkele seconden nodig. Zou toch moeten lukken!
Pff zo dichtbij! Luxe! Ik geloof dat ik dan helemaal niet zo bezig zou zijn met een vluchttas. Hier is het ziekenhuis 1 uur rijden (niet ongewoon in Zweden) en is 't ook nog eens normaal dat je minimaal een week tot 10 dagen in het patienthotel blijft. In ieder geval totdat alles goed loopt en je enigszins uitgerust bent - het is in plaats van kraamhulp. Desondanks hier nog niet echt begonnen. Wel een lijstje gemaakt - zodat ik kan afstrepen wat ik heb en duidelijk kan zien wat nog mist. Ik moet dan ook meerdere setjes meenemen voor de baby - en onszelf. Het lijstje leek me vooral handig als ik plots te vroeg zou moeten en mijn man een tas moet gaan halen of we snel alles bij elkaar zouden moeten pakken.
Alles bijgelezen es kijken wat ik kan onthouden ben echt vreselijk vergeetachtig momenteel.. . Hier ook fan van de Hema stretch rompers. Gisteren even gewinkeld en geluncht met vriendin, ben daarna echt gebroken met zere rug en schaambot. Vind lastig dat ik zo weinig kan. Wil hier thuis ook nog zoveel maar lukt gewoon vaak niet.... Hier dacht ik ook dat uk goed zou liggen omdat ik hik onderin voel, maar ligt helaas ook nog in stuit... Ik zou echt balen als ik niet thuis en natuurlijk kan bevallen.... Maar idd alles voor de veiligheid van de beeb. Hier gaat het slapen gelukkig nog goed. Voor manlief wat minder want ik snurk nogal.... Fijn dat groei echo goed was.! Hoppa 32 weken alweer! Verder even vergeten en een piepende peuter om me heen dus moet even mn aandacht verleggen
Gefeliciteerd met 32 weken! Gaat snel! En jij ook al stuit! Ik ben benieuwd dames. De meeste van jullie beebjes gaan zeker nog draaien! Hopelijk allemaal gewoon
Vlucht tas totaal nog niet mee bezig en geen idee wat erin moet. Vorige x stond ie half klaar dus als we weg hadden gemoeten nog had niet eens alles erin gezeten . Vind ook niks dat dingen zolang in een tas zitten.... Zal rond 36 weken es kijken wat er in hoort te zitten maar hoop em niet nodig te hebben.... Eerst andere dingen die nog klaar moeten.
Nee ga ik denk ik pas doen tijdens de weeen ofzk gewoon wat kleding voor jezelf en de beeb! Alsof je een dagje uit logeren gaat dus extreem veel hoef je ook niet mee te nemen. In de meeste gevallen ben je binnen een paar uur weer terug En idd anders is t zo gehaald
Gut, nog niet mee bezig dus de meeste. Ze adviseren met 32wkn dat ie klaar staat zoiets toch? Ook beetje met oog op als ie zich nu al aandient? Zo tegenstrijdig gevoel. Er is nog tijd zat / het komt al zo dichtbij! Haha. Heb in ieder geval z'n eerste pakje net gewassen
Met 5 min. Is er een tas gepakt hoor haha en als hij nu geboren word mag hij toch geen kleren aan. Of iemand brengt ff wat langs.. genoeg opties en mogelijkheden haha
@Poolvos, een uur?! Jeetje das n heel eind inderdaad. Dan is het zeker even n checklistje maken! Ook als je daar langer verblijft in zorghotel. @Donutlover, ja dat is ook wel zo.. Ik ben graag goed voorbereid denk ik haha. En ik kan gewoon niet meer wachten! Ik wil iéts doen!
Ik zit me vandaag ook echt stierlijk te vervelen! Zoveel dingen die ik wil maar niet kan doen. Aaaarghh!
Is niet heel raar hoor appelsientje bij de eerste. Je moet doen wat voor jou goed voelt. Hier is het wel het laatste waar ik aan denk. Is zo gepakt en wat nog mist, is zo gehaald. Jeetje wat een dwarsliggers! Nou dames er zullen sowieso 1 of 2 daarsliggers van overblijven! Voelde hik vandaag ook bovenin. Dus hier draait ze ook nog hoor. Hoor het 14 augustus wel hoe het ervoor staat! Jeetje dat is alweer bijna over een week! De laatste echo!
@Appelsientje89 nog niet bezig met de vluchttas Maar dit moet je er ongeveer in hebben 1x romper mt 50 1x romper mt 56 1x pakje mt 50 1x pakje mt 56 Sokjes Mutsje Voor jezelf Bh Onderbroek Kleding voor de bevalling Kleding voor erna Shampo wasgel Borstel Eventueel tandenborstel en tandpasta Sokken Foto toestel
En weet jij ook of het daadwerkelijk gaat helpen of kan ik beter de huisarts bellen morgen voor wat sterkers? Ben al drie dagen niet geweest en 't lijkt me echt totaaaal ongemakkelijk worden als ik binnenkort dan wél moet. Haha
Het helpt wel degelijk hoor je zou ook nog gedroogde pruimen of verse pruimen kunnen eten werkt ook goed en als dit niet gewerkt heeft maandag idd even de huisarts bellen maar je hebt ook nog van die zakjes die kan oplossen bij de drogist vandaan weet alleen even niet hoe het heet volgens mij heet dat movicolon kun je gewoon bij de drogist halen dat heeft mijn vk me voor geschreven werkt ook
Gewoon proberen!! De huisarts schrijft in eerste instantie ook gewoon lactulose of iets soortgelijks dat je receptvrij kunt kopen. Sterkte!