1 t/m 15 oktober 2017 -deel II

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door MMD86, 25 mei 2017.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Modra

Modra Fanatiek lid

24 jul 2014
    1.656
    445
    83
    Groningen
    #2901 Modra, 9 aug 2017
    Laatst bewerkt: 9 aug 2017
    He meiden!

Alles wel gelezen, maar druk druk...
    @Poolvos: Ahw, dan is het ook echt op. Goed dat je de stap zet en nu mooi tot rust komen en genieten!

Hier nog een drukke week. Vandaag en morgen aan het werk, vrijdag vrij, zaterdag, zondag werken, maandag vrij, dinsdag nog een late dienst... Daarna hoef ik nog maar twee daagjes te werken tot ik met verlof ga de 26e. Het voelt allemaal een beetje dubbel, aan de ene kant ben ik zo moe en klaar met werken, aan de andere kant lukt het nog wel en weet ik hoe lang die 6 weken thuis, vol ongemakken, de vorige keer duurden.

Ik ben trouwens ook bang om, als ik met verlof ga in een walrusje te veranderen. Ik ben nu zo'n 10 kilo aangekomen... Wat zou daar nog bij opkomen? Ik wil graag niet zwaarder worden dan ik aan het eind van mijn vorige zwangerschap was.... Er mag dus nog maximaal zo'n 6 kilo bijkomen heb ik in mijn hoofd. Maar tegelijkertijd heb ik niet de discipline om lekkere dingen te laten staan...

Wbt babyfoon, wij hebben een Luvion met camera, ik vind het wel erg fijn één met camera te hebben zodat ik kan zien wat er gebeurt... De controlfreak in mij speelt daar wel in mee ben ik bang. :$

Nyna87, Luna30 en Poolvos vinden dit leuk.
  2. Donutlover

Donutlover Fanatiek lid

1 jan 2017
    3.316
    1.730
    113
    haha ik sta op 15+ kg.. ik werk vanuit huis waardoor ik gemakkelijk lekker aan het snaaien ben.
    Ik denk er ook niet heel erg om qua eten, enige wat ik vooral doe is veel wandelen.
    2 a 3x in de week 5 tot 8 km.. vanavond ga ik ook weer
    Niet dat ik daar nu van afval ofzo maar het geeft me wel een fit gevoel..anders voel ik me echt een walrus namelijk haha

welke van Luvion heb jij? mijn broer heeft echt zn mega grootte vind dat ook wel wat maarja zooo duur... dat vind ik dan weer beetje onnodig

3. Modra

Modra Fanatiek lid

24 jul 2014
    1.656
    445
    83
    Groningen

Maar jij begon toch met ondergewicht? Ik heb een normaal postuur, maar ik merk dat ik nu een dikkere kont en dikkere benen heb, dat was de vorige zwangerschap ook zo... Zo rond het midden van de zwangerschap bleef het allemaal plakken. Uiteindelijk ben ik toen ongeveer 18 kilo aangekomen en is er toen zo'n 2 kilo blijven hangen, ik was nog wel slank, maar er zat een beetje extra vet rondom heupen en buik. Dat is oké, maar ik hoop niet dat er nu meer blijft plakken omdat ik dus op +2 al startte.

En in mijn verlof stukken wandelen... Het is een beetje de vraag of ik dat dan nog kan. De vorige keer kon ik nog wel een stuk lopen, fysiek gezien, maar had ik na een kleine 10 minuten al het gevoel nodig te moeten plassen, dus kwam ik niet bepaald ver... Ik geloof dat dit tot nog toe wel minder erg zo is, deze zwangerschap... Het constant moeten plassen. Ik moet nu ook wel vaak plassen, maar niet zo extreem.

Deze heb ik! :) Bevalt prima!

http://www.prenatal.nl/shop/thuis-Babyfoons/Luvion-Luvion-Babyfoon-Platinum-3-115421.htm?id=115421

4. Mooss

Mooss Bekend lid

16 jun 2014
    671
    616
    93
    NULL
    NULL
  5. MMD86

MMD86 Fanatiek lid

14 okt 2013
    1.006
    870
    113
    Vrouw
    Hairstylist
    @Poolvos goed aan jezelf denken! Probeer maar goed uit te rusten.. je hebt je energie nog hard nodig! Sterkte..

Jaa ik heb die grote, prestige touch 2 ! Duur, maar we hebben toch 2 camera's nodig en super beeld ook.. ik ben tevreden!

Ik zit geloof ik op 8 a 9 kg, erg netjes al zeg ik het zelf! Zo is dat koolhydraten dieet toch nog ergens goed voor ;)

Poolvos vindt dit leuk.
  6. Nyna87

Nyna87 Fanatiek lid

24 dec 2016
    1.668
    781
    113
    Vrouw
    NULL
    NULL
    Ja sinds de laatste twee weken heb ik dat ook!! Gek he haha!

7. Nyna87

Nyna87 Fanatiek lid

24 dec 2016
    1.668
    781
    113
    Vrouw
    NULL
    NULL
    Aaah knuffel voor jou!
    Niet fijn, maar super goed dat je voor jezelf hebt gekozen.

Poolvos vindt dit leuk.
  8. Linnel

Linnel Actief lid

12 mrt 2014
    365
    174
    43
    NULL
    NULL
    Nou, hier toch ook weer suiker, bleh.. Maar ja, we gaan er nog even tegenaan, nog maar een paar weekjes!!

Wij hebben ook een babyfoon met camera, ik vind het erg fijn.

Even een gekke vraag, maar hoe scheren jullie de bikinilijn???? Met een spiegel? Dat vind ik namelijk erg moeilijk, maar kan niets anders verzinnen. Of zou van die ontharingscrème ook gewoon mogen nu??

Ik zit trouwens op 6,5 kilo nu. Nu het koolhydraatarm dieet er gevolgd moet eisen, zal het qua kilo's dus hopelijk wel binnen de perken blijven!

9. poedel2015

poedel2015 Fanatiek lid

12 dec 2015
    2.059
    816
    113
    NULL
    NULL
    Gewoon op de tast haha een spiegel beslaat onder de douche niet erg handig ik zie t ook allemaal niet meer

10. poedel2015

poedel2015 Fanatiek lid

12 dec 2015
    2.059
    816
    113
    NULL
    NULL
    Hier toch elke dag wel een paar een soort menstruatiekramp onderin mn buik ook bijv als ik buk vet irritant ik herken het helemaal niet van mn eerste zwangerschap miss juist wel omdat t de 2de zwangerschap is

11. Appelsientje89

Appelsientje89 Fanatiek lid

22 nov 2010
    3.045
    1.112
    113
    Vrouw
    de Achterhoek
    Heel goed poolvos!
    Groot gelijk. I feel you!
    M'n rug word met t uur ondragelijker. Snap het niet! Fysio direct gebeld, vrijdag heen.
    Vaatwasser uitpakken of met de hond wandelen lukt al niet meer.
    Zitten janken van frustratie zostraks.
    Vanmiddag 1,5u geslapen.. maar sta er zo weer mee op.
    Ik weet oprecht niet of ik het nog red tot volgende week donderdag.
    Wat n kutzooi.
    Ga jij morgen lekker genieten en bijkomen!!! Dik verdient!!

Poolvos vindt dit leuk.
  12. poedel2015

poedel2015 Fanatiek lid

12 dec 2015
    2.059
    816
    113
    NULL
    NULL
    Jeetje appelsientje wat klinkt dat ongemakkelijk en niet fijn ik heb ook geen tips voor je

13. MMD86

MMD86 Fanatiek lid

14 okt 2013
    1.006
    870
    113
    Vrouw
    Hairstylist
    @Appelsientje89 wat ontzettend vervelend :(
    Wat niet gaat, gaat niet, hè! Denk aan jezelf!!!

14. Appelsientje89

Appelsientje89 Fanatiek lid

22 nov 2010
    3.045
    1.112
    113
    Vrouw
    de Achterhoek
    Kan er slecht tegen als ik het en niet goed kan verklaren en geen oplossing weet :(
    Ik hoop niet dat het zo erg blijft.
    Dan heb ik echt nog lange 9 baal weken :(
    Welterusten allemaal!

15. Ladylola

Ladylola Fanatiek lid

19 sep 2009
    4.832
    1.234
    113
    Naarbij Amsterdam ;)
    Tis wat het is Poolvos! Vervelend dat het zo moet aflopen, maar tis al bijna verloftijd :)

Zoo pittig donut 5-8km wandelen. Jeetje nou hier totaal een behoefte aan. Fiets wel nog dagelijks. Maar niet heel ver meer.

Hier ook vandaag een offday! Dochterlief zat in mijn aura. Doet ze altijd als ik als het ware last heb van mezelf. Dan wil zij veel van mij, omdat ze bevestigd wil hebben dat het niet aan haar ligt. Maar ik word daardoor alleen maar kribbiger, omdat ze maar aan me trekt. Voel me dan wel een heksenmoer hoor :-O
    Ben benieuwd hoe het straks gaat als ik op het einde loop. Zij gaat dan weer naar school tot 14u. Dus hopelijk kan ik voor ik der haal dan wel een tukkie doen.

Poolvos vindt dit leuk.
  16. Nyna87

Nyna87 Fanatiek lid

24 dec 2016
    1.668
    781
    113
    Vrouw
    NULL
    NULL
    Naar jezelf luisteren hè? Als het niet gaat, gaat het niet, hoe moeilijk dat ook is..
    Knuffel!

17. Nyna87

Nyna87 Fanatiek lid

24 dec 2016
    1.668
    781
    113
    Vrouw
    NULL
    NULL
    Herkenbaar! Dat voelen ze haarfijn aan hè?

18. Nyna87

Nyna87 Fanatiek lid

24 dec 2016
    1.668
    781
    113
    Vrouw
    NULL
    NULL
    Ik zou het bijna vergeten; 32 wkn vandaag :-O ❤️

MLB, Appelsientje89, Luna30 en 3 anderen vinden dit leuk.
  19. MMD86

MMD86 Fanatiek lid

14 okt 2013
    1.006
    870
    113
    Vrouw
    Hairstylist
  20. poedel2015

poedel2015 Fanatiek lid

12 dec 2015
    2.059
    816
    113
    NULL
    NULL
    Ik kan weer is niet slapen !
    Hier voelt dochter ook heel goed aan als ik zeg maar even met mezelf bezig ben en ze zichzelf maar moet vermaken dat gaat normaal prima maar op dat soort momenten vraagt juis mega veel aandacht ook vanavond ineens weer huilend wakker te veel prikkels gehad vandaag veel gespeeld met andere kindjes en dan is het raak s,avonds en papa is tegenwoordig niet goed genoeg meer het is alleen maar mama en manlief word daar nogal pikkelig om ook zegt hij dat ze door mij te weinig prikkels krijgt op een normale dag omdat ik teweinig met haar weg gaat en ze er daarom niet aan went
    Maar naar mijn idee kan ze er gewoon slecht tegen en als ze lekker thuis of in de tuin aan het spelen is slaapt ze prima maar als ik bijv veel dingen doe op een dag zoals combinatie van naar opa en oma en daarna nog boodschappen doen en dan s,avond douche is er drama iemand ervaringen mee ??

Deel Deze Pagina