1 t/m 15 oktober 2017 -deel II

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door MMD86, 25 mei 2017.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. MMD86

MMD86 Fanatiek lid

14 okt 2013
    1.006
    870
    113
    Vrouw
    Hairstylist
    Hey klets kousen!

Alles goed hier?

@Appelsientje89 Whahahaa.. vind het heerlijk hoe je schrijft! Lig soms in een deuk.. maar wat een aanbod! Massage van je baas:roflmao:
    Je zou zo een blog kunnen schrijven of iets! Talent!

Nog iemand met suiker las ik.. he bah! Vervelend he? Moet je nou ook prikken? Ik moest beginnen met 7x pd elke dag en inmiddels mag ik 2x pw 4x pd ! Hier alles onder controle met m'n dieet!

Ik ben vandaag bij de gyn geweest voor een groei echo! Baby zit nu op p98 dus word zowieso geen bevalling met de vk. Waarschijnlijk word de baby wel eerder gehaald, maar we zijn het er wel mee eens dat voor ik ingeleid wordt, ik eerst aantal keer gestript word om het al een beetje aan de gang te brengen! Iemand nog tips? Bij de vorige deed ik voetreflextherapie, dat ga ik ook maar weer doen.. en misschien frambozenbladthee ? Hihi.. wie weet!
    Ananashart eten, bitter lemon en seks.. we halen alles maar uit de kast zo met 37 weekjes hahaha! :p

Luna30, Foeke, Appelsientje89 en 3 anderen vinden dit leuk.
  2. Poolvos

Poolvos VIP lid

9 jan 2016
    6.875
    12.390
    113
    Vrouw
    Ik zou ook álles proberen! Maar als het moet, dan moet het.
    Intussen heb ik ook een paar veel minder heftige verhalen gelezen van vrouwen die werden ingeleid - dus het kan ook meevallen! Hopelijk geldt dat voor jou ook :)

3. MMD86

MMD86 Fanatiek lid

14 okt 2013
    1.006
    870
    113
    Vrouw
    Hairstylist
    Ja bij mijn jongste had ik al ruim 1cm en met nog eens flink strippen en een tablet kwam ik uit op 3cm en toen konden ze mijn vliezen breken!
    Het enige was dat ik een hele tijd op 4cm bleef hangen en dat terwijl ik weeen had van 8 a 9 cm ! Maar goed.. ik kreeg een pompje en weeen opwekkers en toen ging het ineens hard!

Poolvos vindt dit leuk.
  4. Appelsientje89

Appelsientje89 Fanatiek lid

22 nov 2010
    3.045
    1.112
    113
    Vrouw
    de Achterhoek
    Haha nou dankje :D

Och tjeempie das wel n joekel :rolleyes:

Ik heb geen tips. Want ik zou echt niet weten wat helpt haha.
    Frambozenbladthee heb ik er wel meer over gehoord hier.
    Wil het ook gebruiken.. maar wacht eerst af of het geen KS gaat worden hiero met mnr Stuit.

5. Me84

Me84 Fanatiek lid

18 mrt 2014
    1.180
    363
    83
    Pfff dames netjes hoor met de aantal kilo's. Hier al +16... ga me ook niet meer wegen.. :cry:..

Oooh jakkie vies baasje dus gelukkig heb je em meteen op zn plek gezet.

Knuffel poolvos goede keus gemaakt!!! Hopelijk nemen de hartkloppingen gauw af...

Oooh mmd wordt je dan ook overgedragen naar een gyn als de beeb groot geschat wordt?
    Ik wil zo graag thuis bevallen en gewoon met mn eigen vk...
    Maarja beeb ligt nog in stuit vooralsnog, kindje wordt erg groot geschat. Nu elke keer een groei echo... dus zie de bui al hangen ben ik bang...:$

Euh wat verder nog vergeten?

Nog 2 daagjes werken volgende week en dan verlof. Vandaag te lang gebleven en dat mag ik nu weer bekopen met een hele zere rug...

En owja wil graaf foto's laten zien van de shoot maar de openbaarheid houdt me toch wat tegen vooral omdat mn dochter er ook veel op staat en overal plaatjes voor plakken is ook niet mooi...
    Maar de shoot daarentegen is echt mooi geworden

Luna30, Nyna87, MLB en 1 andere persoon vinden dit leuk.
  6. Poolvos

Poolvos VIP lid

9 jan 2016
    6.875
    12.390
    113
    Vrouw

Fijn dat je ook nog maar een paar daagjes hebt tot verlof! Heb je nu weekend om bij te komen van de lange dag vandaag?
    Super leuk zo'n shoot! Helemaal gelijk dat je de fotos niet deelt als je dochter erop staat. Lekker zelf van genieten :)

Ik wist dat er nog iemand was met stuitbaby - dus we gaan ook voor jou duimen dat 'ie nog draait!!
    Hoe groot wordt beebje geschat? Want ziekenhuis-indicatie is wel pas boven p90 ofzo?

7. poedel2015

poedel2015 Fanatiek lid

12 dec 2015
    2.059
    816
    113
    NULL
    NULL
    @Me84 ik snap dat je ze daarom niet wil delen ze blijven toch rond zweven en je dochter heeft daar dan niet om gevraagd ik geloof dat de shoot mooi is geworden het zijn kunstenaars wat dat aan gaat

@MMD86 wauw wat een knoeperd die van ons zat laatst op p92 dus benieuwd donderdag
    En strippen vond ik erg vervelend maar ja als je dan zo nog een soort van natuurlijke bevalling kan opwekken zou ik t zeker doen sex schijnt ook te helpen

Nou heb eindelijk de vk gesproken ze is er niet zo gerust op dus als het erger word moet ik gelijk bellen en zo ie zo morgen mijn urine weer laten controleren en moet maandag hoe dan ook langs komen ! Dus we wachten t af

8. Poolvos

Poolvos VIP lid

9 jan 2016
    6.875
    12.390
    113
    Vrouw
    Goed dat je gebeld hebt @poedel2015! Beter een keer teveel dan een keer te weinig!
    Hopelijk valt 't mee en is 't morgen gewoon weer weg! :)

9. Appelsientje89

22 nov 2010
    3.045
    1.112
    113
    Vrouw
    de Achterhoek
    @poedel2015
    Ik hoop dat iets simpels als een blaasontsteking de krampen kan verklaren!
    Miss heb je gelijk en is ze gedraaid en verzorgd dat toch ineens andere pijn of toch ook wat indaling.
    Sterkte.

@Me84,
    We steken de duimen bij elkaar!
    Ik wil ook erg graag thuisbevallen.
    Lang getwijfeld maar nu echt m'n zinnen op gezet. In m'n badje!
    Ga jij nog draaipoging oid doen mocht het nodig zijn?
    Stuitbevalling?
    Dat ie groot is zal daarin ook allemaal wel niet meehelpen.

10. Ladylola

Ladylola Fanatiek lid

19 sep 2009
    4.832
    1.234
    113
    Naarbij Amsterdam ;)
    Zo kwebbels!

Haha leuke werkgever heb je appel! Zou er alleen maar om kunnen lachen haha!

Aaah me84! Nu idd loslaten. Proberen beetje op de suikers en koolhydraten letten, meer kun je niet doen. Hier ook al op 12! En de shoot mooi voor jezelf houden :)

Mmd wat een joekel! Wel fijn dat ze al met je de mogelijkheden bespreken.

Hier 2u eerder naar huis van werk. Erg fijn :) nog 3 diensten te gaan!

Luna30, Nyna87, Poolvos en 1 andere persoon vinden dit leuk.
  11. MMD86

MMD86 Fanatiek lid

14 okt 2013
    1.006
    870
    113
    Vrouw
    Hairstylist
    Heyy! Ja boven de p90 neemt de gyn het over! Ik mag zowieso niet meer thuis bevallen.. ivm bloedverlies-->bloedtransfusie bij de eerste! Dus ik weet nie, maar verwacht eigenlijk boven de p90 beter inleiden, maar daar zijn discussies over schijnt.. of het in alle gevallen nou 'beter' is! Maar ik wil het 't liefst zo lang mogelijk uitstellen en de kans geven zelf te komen iig! Ben wel heel benieuwd naar die knul die m'n ribben aan flarden schopt hahaha!

Appelsientje89 en Poolvos vinden dit leuk.
  12. Ladylola

Ladylola Fanatiek lid

19 sep 2009
    4.832
    1.234
    113
    Naarbij Amsterdam ;)
    Inleiden is soms niet mals, maar sommige zijn er heel goed in om binnen een dag zo hatsiklatsie te bevallen.
    Alles valt en staat met een beetje met of je baarmoedermond al is verstreken en of je wel of geen ontsluiting hebt. Scheelt dat jouw lijf wel weer hoe het werkt.

13. Nyna87

Nyna87 Fanatiek lid

24 dec 2016
    1.668
    781
    113
    Vrouw
    NULL
    NULL
    Heel goed dat je gebeld hebt!!

14. Nyna87

Nyna87 Fanatiek lid

24 dec 2016
    1.668
    781
    113
    Vrouw
    NULL
    NULL
    Mijn vakantie/verlof is begonnen! Gek idee!
    Wel super fijn dat ik nu de komende weken bezig kan met het kamertje afmaken, de laatste dingen kopen etc.❤️

Kijk eens hoe lief van mijn collega's:

Bijgevoegde bestanden:

MLB, Luna30, Poolvos en 4 anderen vinden dit leuk.
  15. poedel2015

poedel2015 Fanatiek lid

12 dec 2015
    2.059
    816
    113
    NULL
    NULL
    Als jullie zitten of staan kunnen jullie dan ook gewoon alle ledermaten voelen van jullie baby ?

Boven de p90 naar een gyn ? Echt dan zou ik ook niet bij de vk mogen bevallen en of ingeleid worden dat vind ik niet oke nou als ik deze zwangerschap compleet ga uit lopen tenminste want weet t ff niet die krampen heb ik al een paar dagen en zijn gewoon echt niet leuk heb ook gewoon t idee dat ze niet meer verder kan groeien alsof ze te groot is en haar bewegingen doen ook gewoon zeer aan mn banden zijn best sterk

16. Ladylola

Ladylola Fanatiek lid

19 sep 2009
    4.832
    1.234
    113
    Naarbij Amsterdam ;)
    Aah super lief! Hier een mooi bosje bloemen gekregen namens mijn team. Doen verder niet echt aan cadeautjes in ons team.

Nyna87 vindt dit leuk.
  17. poedel2015

poedel2015 Fanatiek lid

12 dec 2015
    2.059
    816
    113
    NULL
    NULL
    Wat ongelofelijk lief ! Je word echt gewaardeerd zo te zien

MMD86 en Nyna87 vinden dit leuk.
  18. Nyna87

Nyna87 Fanatiek lid

24 dec 2016
    1.668
    781
    113
    Vrouw
    NULL
    NULL
    Ook heel leuk een mooie bos bloemen!

19. Appelsientje89

22 nov 2010
    3.045
    1.112
    113
    Vrouw
    de Achterhoek
    Ach wat lief @Nyna87 !
    Ze zijn zeker gek met je!

Nyna87 vindt dit leuk.
  20. Appelsientje89

22 nov 2010
    3.045
    1.112
    113
    Vrouw
    de Achterhoek
    @poedel2015

Als ik op m'n linkerzij lig in bed voel ik vaak vanalles drukken.. alsof ik ergens op lig, je voelt m soms echt letterlijk z'n beetje liggen ja.
    Ammehoela nog plek genoeg om te draaien denk je dan!
    Vind zeker erg pijnlijk als ie op m'n blaas trapt!! Het gaat echt hard inmiddels.

Deel Deze Pagina