Nou dames, hier ook eindelijk wakker. Gisteren de hele dag geslapen en nu vanacht gewoon weer 14 uur. Blijkbaar was het nodig @poedel2015 goed dat je gebeld hebt en 't checkt! Misschien zijn het wel indalingsweeën - maar beter het zekere voor 't onzekere nemen! @Appelsientje89 bijna weekend! Jemig meis, wat heb jij gewerkt. Het zal vandaag ook wel een drukke dag worden. Én Vrijdag én de laatste voor de vakantie van de HA. Huphup! @Me84 prachtige buik!! De tijd gaat snel hè?
@Poolvos, O heerlijk toch! Vast en zeker nodig gehad. Hoe is het met de hartkloppingen? Doen jullie mandarijen, sinaasappels/meloenen ook z'n zeer? Alsof ze nu echt gaan knappen? Steken erin Pfoe. Ja de laatste loodjes (met de praktijkdeur open) Het is 'n chaos vandaag, zoals altijd de laatste dag voor de vakantie. En t zijn altijd dezelfde Ach heb me iets nog zo aangetrokken afgelopen week. Tweeling geboren bij 25+6.. Na enorm veel medische aandacht en liefde tot groot verdiet toch beiden overleden. Ik heb zo ongeveer zitten janken toen ik de kinderarts moest doorverbinden. Wat afschuwelijk.
We krijgen net een mailtje dat we het huis hebben gekregen! Dat wordt dus verhuizen volgend weekend !
Oh bah @Appelsientje89 vreselijk... En oude schoolvriendin van vroeger gebeurde dat tijdens mijn vorige zwangerschap, zo verschrikkelijk!!!
@Donutlover waar haal je frambozenbladthee? Tuinen ofzo? En vsm tabletjes kun je niet in de winkel krijgen?
Oh en wbt indalen.. hier zeker wel aan de hand! Ben miss ook wel net ff een weekje verder (heb t namelijk sinds een of twee dagen) maar af en toe felle steken in mn punani gedeelte en t hoofdje lag al behoorlijk laag vorige week tijdens controle. Oja en ff he.. 33 weken dans!!!!!
Bij de onlinedrogist.nl geloof ik heb ik de pillen en de thee besteld. frambozenbladthee van Jacob hooy Is geloof ik 3/4€ en de pillen €12
Hmmm dit is verwarrend. De ene thee van jacob hooy zegt idd baarmoederversterkend en de andere thee zegt: niet te gebruiken tijdens zwangerschap..
Klopt idd Ik heb t de vorige zw gewoon gebruikt en nu dus weer. T wekt geen weeen op ofzo hoor dus daar hoef je niet bang voor te zijn Anders was ik nu vast al bevallen haha Ik heb die van 4,55
Hé meiden! Wat fijn Luna! Super. @MMD86: Kan me wel voorstellen dat je liever niet ingeleid wordt. Hopelijk gebeurt het toch al spontaan! En valt het je anders mee! @Me84: Fijn dat de shoot zo goed gelukt is! Hoop dat de kleine niet eigenwijs is en toch nog draait... Goed vooruitzicht nog twee daagjes werken! Prachtige buik. @Ladylola: Voor jou ook echt aftellen dus! Nog 3 dagen! @Nyna87: Geniet ervan. En wat een superleuk pakket! @poedel2015: Hoop dat t meevalt! Hier weet ik niet wat ik allemaal voel wbt baby. Ik voel het wel schoppen, of met vuistjes bezig, maar ik heb geen idee wat wat is en of het nou aan de ene of de andere kant ligt. @appelsientje: Nog eventjes! Kan me indenken dat je je zoiets aantrekt, zo verdrietig... In mijn vorige bevallingstopic was iemand met een stilgeboren kindje, ook zo vreselijk dat soort dingen...
@luna Gefelicteerd!! Een nieuw huis jippie. Dat word nog even druk. @Foeke, 33weken tjeeees. Ben benieuwd of je ook als eerste aan de beurt met met bevallen Hihi. Ik kan 13u naar huis! Halleluja!! M'n baas heeft me voor volgende week n soort van vrij spel gegeven qua uren. Als het niet gaat gaat het niet en kan k zelf invullen dus. Moet eigenlijk nog 3 dagen. Maar dit geeft wel meer lucht. Deur vd praktijk zit dicht en als ik het zat ben ga ik gewoon. BIJNA vakantie/verlof!!' Whoop Whoop.
Jeej stokke Tripp Trapp op de kop getikt van marktplaats. Netjes toch? Vond alles nieuw toch echt wel even n beetje prijzig...
Super leuk Appelsientje!! Goed geregeld Frambozenblad thee schijnt ook goed te zijn voor na de bevalling, minder bloedverlies en je baarmoeder krimpt weer sneller.
Oh @Appelsientje89 wat fijn!! Ik kan me dat zo goed voorstellen, dat dat lucht geeft. Fijn dat je baas (toch nog) mee denkt. @Modra en @appel Wat verdrietig van die kindjes. Echt heel verdrietig. Ik merk zelf dat ik nu niet meer zo goed tegen 'slechte' verhalen kan. Eerder altijd overal in geïnteresseerd en nu.. toch soort zelfbescherming denk ik. Top van de stokke stoel, wij hebben er ook eentje via mp! Is helemaal prima! @Luna30 ja top! Tis besteld. Morgen binnen. Dan maar meteen met de thee beginnen. Haha lekker.. in Normandie frambozenbladthee met die hitte He even een vraagje aan de ervaren borstvoedings mama's.. ik heb echt totaal geen last meer (alleen heel eventjes in t begin vd zwangerschap) van gevoelige borsten. Ze zijn wel gegroeid, maar ik ben overal gegroeid. Maar heb dus ook echt geen last van lekkages ofzo.. zegt dat iets over je melk productie straks? Of zegt dat helemaal niks?
Hier vandaag weer aan het bloedprikken had de vk nog gemaild van de week of ze het echt nodig vonden dat ik weer moest prikken maar ze vonden het nodig van het kindje zit op p98 zo nog 1x prikken en dan weer afwachten