1 t/m 15 oktober 2017 -deel II

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door MMD86, 25 mei 2017.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. MMD86

MMD86 Fanatiek lid

14 okt 2013
    1.006
    870
    113
    Vrouw
    Hairstylist
    Hier doet hij ook zijn eigen dingen.. eten zorg ik wel voor, behalve als ik werk, dan kookt mijn vriend! Maar nu ik thuis ben, doe ik het lekker.. ik doe het ook beter haha! Hij kan vooral wereld gerechten maken ;)
    En hier ook altijd samen naar bed doen! We hebben nou wel zo gedaan dat we het douchen en aankleden etc samen doen en dan lezen we om de beurten een boekje voor! Ook ivm die kleine die eraan komt.. heb je vooral in het begin je handen aan vol :)

Appelsientje89, Ladylola en Nyna87 vinden dit leuk.
  2. Donutlover

Donutlover Fanatiek lid

1 jan 2017
    3.316
    1.730
    113
    Haha ik kan ook echt niet koken.. ja aardappels met groente maar echt iets leuks niet!
    Mijn man gelukkig wel.

Ja makkelijk is dat dan.. ff als team!

Nyna87 en MMD86 vinden dit leuk.
  3. Luna30

Luna30 Fanatiek lid

8 aug 2014
    1.567
    420
    83
    Zuid-Holland
    Zo wat veel geschreven weer zo snel. Ik zit lekker op de bank met een kopje frambozenblad thee ;).

We hebben nu te horen gekregen dat we 25 augustus de sleutels van het nieuwe huis krijgen, dus over 2 weken verhuizen! Op zich wel fijn, geeft ons 2 weken om in te pakken en voor te bereiden. Gelukkig al veel hulp van vrienden aangeboden gekregen!

Mijn man helpt mee met was en vaat, en stopt de kleine in bad en brengt hem naar bed. Verder doet hij qua echt schoonmaak werk niet zo veel, en koken kan hij niet haha. Maar vind het prima hoor! Ik lig waarschijnlijk 3 a 4 nachten in het ziekenhuis dus dan zal mijn man wel vrij nemen om er te zijn, in elk geval halve dagen! (en als het op een dag is dat mijn zoontje niet naar de crèche gaat moet hij wel de hele dag doen) en als ik thuiskom uit het ziekenhuis zal hij er ook nog een paar dagen zijn denk ik. Maar hier krijg je ook alleen kraamzorg in het ziekenhuis, zodra je thuis bent ben je op jezelf aangewezen, al komt er na een week wel een vk je huis inspecteren en kijken of alles goed gaat ;)

Nyna87 vindt dit leuk.
  4. Donutlover

Donutlover Fanatiek lid

1 jan 2017
    3.316
    1.730
    113
    Spannend een nieuw huis!

En vind je t lekker haha?
    In t begin vond ik t een beetje mwaaa maar nu drink ik het lekker!

5. Luna30

Luna30 Fanatiek lid

8 aug 2014
    1.567
    420
    83
    Zuid-Holland
    Ja hoor! Maar het is vertrouwd, vorige keer vanaf 36 wk gedronken. Vind er niks mis mee in elk geval, prima naar binnen te werken ;)

6. Nyna87

Nyna87 Fanatiek lid

24 dec 2016
    1.668
    781
    113
    Vrouw
    NULL
    NULL
    Hier gelukkig ook een man die meehelpt in de huishouding!

Ladylola vindt dit leuk.
  7. Nyna87

Nyna87 Fanatiek lid

24 dec 2016
    1.668
    781
    113
    Vrouw
    NULL
    NULL
    Samen naar bed brengen is leuk hè? Doen wij ook bijna altijd!

MMD86 vindt dit leuk.
  8. Ladylola

Ladylola Fanatiek lid

19 sep 2009
    4.832
    1.234
    113
    Naarbij Amsterdam ;)
    Ik werk ook minder. Maar 36 om 28 vind ik niet heel veel minder. Het lijkt wel alsof ik meer thuis ben dan een andere moeder, dat 28u werkt. Ik werk 2 om 3 dagen per week. Maar ik maak langere dagen en heb zoiets van we hebben samen een leven. We ride together, we die together!

Hahaha mmd mij man is ook type wereldgerechten. Dus ik kook altijd, want ik eet liever geen pakjes of potten. Avonden dat ik werk, eet hij vaak bij onze ouders met mijn dochter en in de weekenden, kookt hij nu wel. Vaak pannekoeken, aardappel groente en vleesje hoor. Geen hogere wiskunde ;)

Nou super luna! Fijn nog 2 weken! Wel pittig nog even tussendoor. Ben wel nieuwsgierig hoor, wil je een foto plaatsen van het huis?
    Hier enorme liefde voor australie, mijn ouders hebben er gewoond, ze zijn vlak voor de uitgerekende datum terug naar NL verhuisd, anders was ik ook een aussie.
    Hopelijk over een jaar of 4 gaan we eindelijk in de zomer er doorheen reizen met een camper.

Nyna87 vindt dit leuk.
  9. Linnel

Linnel Actief lid

12 mrt 2014
    365
    174
    43
    NULL
    NULL
    Mijn man doet heel veel in het huishouden, zeker 50/50! Het enige wat hij niet doet is strijken, verder poetst hij alles, kookt, doet boodschappen etc etc. Als we samen thuis zijn doen we vaak samen dochterlief naar bed, anders kan hij dat ook prima alleen. Nee, ik mag niet klagen!

Nyna87 vindt dit leuk.
  10. Poolvos

Poolvos VIP lid

9 jan 2016
    6.875
    12.390
    113
    Vrouw
    Hier ook niets te klagen. We werken ongeveer evenveel en het huishouden is ook ongeveer 50/50 verdeeld. Er is niets dat hij niet doet - maar automatisch vaak zo dat ik kook terwijl hij gras maait ofzoiets.
    De laatste weken is de verdeling meer 90/10. Hij doet alles terwijl ik alleen maar rust <3
    Hopelijk kan ik nu weer wat meer doen nu m'n verlof is begonnen en ik een beetje heb bijgeslapen. :)

Luna30, Appelsientje89 en Nyna87 vinden dit leuk.
  11. Donutlover

Donutlover Fanatiek lid

1 jan 2017
    3.316
    1.730
    113
    Zo te lezen hebben we goede mannen haha
    Dus dat komt straks wel goed dan :thumup:

Luna30, Nyna87, Ladylola en 1 andere persoon vinden dit leuk.
  12. poedel2015

poedel2015 Fanatiek lid

12 dec 2015
    2.059
    816
    113
    NULL
    NULL
    Wat voor soort producten gaan jullie gebruiken bijv billendoekjes , shampo en bodywash en billenzalf ben ik benieuwd naar !
    Ik ben nu namelijk een beetje aan het uitproberen wij gebruikte altijd sudocreme voor de billen maar ben nu vsm callendulan babybillenzalf aan het gebruiken bij mn dochter is van 0-4 jaar ( ze heeft kapotte billen door de laatste 4 kiezen die door komen ) en deze lijkt goed te werken zo ook bijv hebben we een hele voorraad een billendoekjes van pampers maar deze prikken nogal als de billen stuk zijn dus nu water wipies geprobeerd en daardoor doet t niet zeer en geen huilend kind bij het verschonen
    Met haar en body producten gebruikte we bij dochter eerst zwitsal maar hier bleek ze niet tegen te kunnen elke x uitslag dus over gegaan op neutral ( ja ik weet t rete duur ) ook dit hebben we nu on huis samen met zwitsal bij mn dochter gebruik ik nu alleen nog de bodywash van neutral haar haar was ik gewoon met onze shampo en dat gaat nu wel goed ben benieuwd naar jullie ervaringen en producten

13. Mooss

Mooss Bekend lid

16 jun 2014
    671
    616
    93
    NULL
    NULL
    Voor billenzalf gebruik ik altijd bepanthen. Werkt hier het best.
    Billendoekjes worden weer die van kruidvat sensitive. Prima en vaak in de aanbieding!
    Andere verzorgingsproducten van Zwitsal. Zo'n lekker geurtje. Als de kleine er niet tegen kan dan zullen we op iets anders overgaan maar in principe wordt het dit. De oudste twee deden het prima met deze producten dus ik hoop nu ook gewoon.
    Luiers kopen we weer van kruidvat. Bij de oudste altijd pampers gehad omdat kruidvat voor geen meter zat en bij de tweede juist andersom. Ik ga dus niet onwijs in slaan want als het niet goed zit dan zit ik met een voorraad luiers...
    heb trouwens alles van deze spullen nog niet gekocht hoor. Dat ga ik echt pas in de allerlaatste weken regelen.

Hier vandaag weer even een off day. Twee nachten al heel onrustig geslapen en veel last van maagzuur. Waardeloos!! Maar goed heb Antagel in huis en dit werkt gelukkig wel.
    Morgen alweer 33 weken! Gaat zo hard dat ik mij niet voor kan stellen dat het over 4 weken al evt kan komen... klinkt zo snel!!!

Foeke vindt dit leuk.
  14. poedel2015

poedel2015 Fanatiek lid

12 dec 2015
    2.059
    816
    113
    NULL
    NULL
    Oke toch weer andere producten is zo handig om te weten wat bij andere mensen werkt zodat je het miss ook eens kan proberen als onze dame er niet goed opreageert

Ja gaat snel he ! Ik zeg toevallig net tegen manlief deze week vliegt voorbij is nogal een drukke week die we tegemoed gaan en dan donderdag alweer een groeiecho en 32 weken dan denk wauw deze laatste loodjes schieten al wel op ! Zo gek had ik bij mn eerste helemaal niet keek de dagen voorbij , had je dat ook bij je eerste ?

15. Mooss

Mooss Bekend lid

16 jun 2014
    671
    616
    93
    NULL
    NULL
    Bij de eerste had ik dat helemaal niet, leek het heel lang te duren. Bij de tweede was het al een stuk minder dat gevoel en nu is het dat m'n buik soms in de weg zit en nu veel minder trek heb in eten en last van maagzuur heb maar soms vergeet ik gewoon dat ik zwanger ben...

16. poedel2015

poedel2015 Fanatiek lid

12 dec 2015
    2.059
    816
    113
    NULL
    NULL
    Ja dat bedoel ik ook had ik t verkeerd geschreven ? Haha ik had bij de 1ste dat ik dagen voorbij keek en het mega lang duurde en nu bij de 2de gaat het allemaal veel sneller af en toe ook niet als je van die offdays er bij hebt maar als je lekker aan de gang bent zijn de dagen zo voorbij en ja die buik zit in de weg he bij mij is schoenen aan trekken al zn dingetje pfff ....

17. Mooss

Mooss Bekend lid

16 jun 2014
    671
    616
    93
    NULL
    NULL
    Ben blij dat het weer het nog toe laat dat ik slippers aan kan doen... Pff wat een gedoe met schoenen aantrekken zeg!

Appelsientje89 vindt dit leuk.
  18. poedel2015

poedel2015 Fanatiek lid

12 dec 2015
    2.059
    816
    113
    NULL
    NULL
    Ja verschrikkelijk ! Kan er gewoon niet bij .... had het er net over met manlief dat het weer overigens goed te doen is niet te warm niet koud gewoon lekker bij mn dochter was ik ook hoog zwanger in de zomer ( 14 augustus 2015 geboren ) en toen was het me toch heet bah ik kon niks anders dan rustig zitten of liggen op de bank en s,ochtends heel vroeg mn bed uit gaan om het huis te doen anders lukte het gewoon niet nu hoeft dat gelukkig niet

19. Ladylola

Ladylola Fanatiek lid

19 sep 2009
    4.832
    1.234
    113
    Naarbij Amsterdam ;)
    Zal je zien dat we in september nog een hittegolf krijgen....hoop het niet, maar iets warmer en meer zon zou fijn zijn.

Hier voor mijn dochter weleda gebruikt, en combi sudo en bepanthen voor de billen.
    Ik wil nu van naif of rituals gaan halen. Verder ben ik verzot op bulgari bodylotion petit en mamam, dus als ze wat groter is smeer ik dat op als we de deur uit gaan, zo lekker!
    Verder zwitsal doekjes en pampers.

Gaat nu wel sneller ja. Zeker nu ik eindelijk die 30'voorbij ben!

20. poedel2015

poedel2015 Fanatiek lid

12 dec 2015
    2.059
    816
    113
    NULL
    NULL
    Ja dat is ook weer zn mijlpaal he die 30 weken waarom weet ik niet maar dat lijkt bij iedereen wel zo haha net als de 37 weken ook een mijlpaal is
    Verder ken ik weleda wel goeie dingen over gehoord en bepanthen en sudo natuurlijk wel bekend maar al die andere dingen nee geen idee ken het niet sorry !

Deel Deze Pagina