1 t/m 15 oktober 2017 -deel II

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door MMD86, 25 mei 2017.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Donutlover

Donutlover Fanatiek lid

1 jan 2017
    3.316
    1.730
    113
    Etos ect heeft t ook!

Nyna87 vindt dit leuk.
  2. Amch

Amch Fanatiek lid

21 jun 2015
    1.014
    388
    83
    Ow ga ik morgen gelijk halen kan amper zitten met sudocreme is het iets geminderd

3. Appelsientje89

Appelsientje89 Fanatiek lid

22 nov 2010
    3.045
    1.112
    113
    Vrouw
    de Achterhoek
    #3103 Appelsientje89, 13 aug 2017
    Laatst bewerkt: 13 aug 2017
    Nou lig ook eindelijk even plat.
    Gister op visite, erg leuk knulletje 1e verjaardag maar was 1,5u heen en dus ook weer terug (wel meteen de tripp Trapp opgehaald jeeej)
    Daarna thuis gauw hond uitlaten, wat eten en weer door naar verjaardag v collega die 50 werd.
    100 man.. te klein zaaltje.. het was ZO heet. Je ging bijna van je stokje. Keihard gepraat over keiharde muziek. Je kon met je buurman/vrouw nog geen gesprek voeren. En helaas met die rug van me was het na 2uurtjes bekeken. Kon wel janken.
    Enige wat ik dan wil is liggen.
    Huishouden en alles is blijven liggen dus net met veel tussenpozen gedaan. En nu weer plat :(

Verder weinig 'nieuws'.
    Lekkage word wel steeds meer zeg..

@verozorgingsproducten vind ik de Zwitsal uiteraard heerlijk qua geur.
    Maar gebruik zelf veel van vsm.
    Denk dat ik daar eea van wil halen.
    Die laatste dingetjes wil k lekker in m'n vakantie/verlof halen.

@Amch, wat rot van je aambeien. Lijkt me verschrikkelijk.
    Anders iets vragen via de huisarts.

Zag nog n mooie buik voorbij komen!
    En n datum dat iemand de sleutel krijgt v nieuwe huis. :D
    Leuk leuk.

Heb me trouwens nooit beseft hoeveel je bukt in je leven Hahahah.
    Jemig, word er gek van.
    En laat ook net echt alles elke x vallen zodat je wéér kunt bukken.

Nyna87 en Luna30 vinden dit leuk.
  4. MMD86

MMD86 Fanatiek lid

14 okt 2013
    1.006
    870
    113
    Vrouw
    Hairstylist
    Ik durf het niet te zeggen.. verwacht de drogist wel! Maar volgens mij had ik het destijds van de apotheek

5. MMD86

MMD86 Fanatiek lid

14 okt 2013
    1.006
    870
    113
    Vrouw
    Hairstylist
    IMG_3480.JPG Deze heb ik kunnen vinden.. ga nu aan Mn eerste kopje! Mag eigenlijk bij 34 weken, maar ach ben bijna 33:roflmao:

Nyna87 vindt dit leuk.
  6. MMD86

MMD86 Fanatiek lid

14 okt 2013
    1.006
    870
    113
    Vrouw
    Hairstylist
    IMG_3475.JPG IMG_3472.JPG

Mijn bolle toetertje

Foeke, Nyna87, Ladylola en 4 anderen vinden dit leuk.
  7. Luna30

Luna30 Fanatiek lid

8 aug 2014
    1.567
    420
    83
    Zuid-Holland
    *33 weken dansje*

Hier gebruik ik Weleda Calendula billenzalf, heerlijk spul voor tere billetjes!

@MMD86 prachtige buik!

Vervelend van de aambeien @Amch, zou er inderdaad even een speciale zalf voor halen! Maakt dat ze eigenlijk ook minder of verlicht het alleen de pijn/jeuk?

Appelsientje89 vindt dit leuk.
  8. Appelsientje89

22 nov 2010
    3.045
    1.112
    113
    Vrouw
    de Achterhoek
  9. Appelsientje89

22 nov 2010
    3.045
    1.112
    113
    Vrouw
    de Achterhoek
    De mama's met de babys die al lekker goed liggen.. ben wel benieuwd wat jullie vooral qua bewegingen voelen en waar?
    Dan ook vooral bovenin?
    Of ook nog onderin en last vd blaas enzo? Meer links of rechts?
    Of all over de the place?

10. Donutlover

Donutlover Fanatiek lid

1 jan 2017
    3.316
    1.730
    113
    Rug/kont links of rechts boven benen dan contra zeg maar helemaal aan de zijkant van mn buik

Voel voornamelijk het geschuif momenteel van zn kont of rug

Poolvos vindt dit leuk.
  11. Appelsientje89

22 nov 2010
    3.045
    1.112
    113
    Vrouw
    de Achterhoek
    Oke.. dat klinkt idd toch nog wel anders als bij mij.
    En de hik? Waar voel je die.
    Ik voel m meestal rechts onderin.
    Maar daar zouden vooral z'n billen/rug liggen..

12. MMD86

MMD86 Fanatiek lid

14 okt 2013
    1.006
    870
    113
    Vrouw
    Hairstylist
    Heyy appel.. hier voel ik de billen bovenin en soms gaat ie van de ene naar de andere kant! Knietjes/voetjes ook bovenin en zijkanten en de hik eigenlijk overal wel, maar vooral onder en bij z'n rug! Onderin voel ik ook van alles maar in mijn liezen meestal wat gekriebel van ik verwacht, zijn handjes ???

13. Appelsientje89

22 nov 2010
    3.045
    1.112
    113
    Vrouw
    de Achterhoek
    K heb echt 9 vd 10 keer rechts boven z'n harde bobbel.
    Wat t hoofdje dan moet zijn.
    Dan naar beneden rug.
    En dan links van m'n buik allerlei toestanden voeten/handen/knieeen?
    Regelmatig ook bovenin maar dat kunnen dan ook weer voeten zijn bij onvolkomen stuit? Of handen.
    Maar soms zulke rake trappen op m'n blaas.. dan ligt ie weer met z'n voeten beneden denk ik.
    Maar dat eeuwige koppie rechts boven. Soms hoop ik dat t toch de billen zijn haha.. maar volgens mij heeft ie dan wel erg grote billen :p

N luikje om naar binnen te kijken zie ik nog steeds wel zitten ;)

14. Me84

Me84 Fanatiek lid

18 mrt 2014
    1.180
    363
    83
    Curanol is goede creme. Zelfs bol.com heeft het haha

Hier qua verzorging. Zwitsal maar ook wel neutral. Billendoekjes van de Kruidvat en pampers luiers.
    Owja en van Kruidvat zemelenbadje altijd als ze in bad gaat vanaf baby. Is tegen droog huidje.

Mooie buiken weer!

En wow nog verhuizen!! Succes komende tijd hopelijk hoeft er niet teveel te gebeuren?

En mijn man is ook echt een topper.. neemt nu het hele huishouden over. Ik doe graag zelf was in de machine maar dat wil ik zelf en ik kook meestal.

Vandaag even naar de supermarkt heen en weer gewandeld nou dat doet me nu alweer verrekte zeer :( ... dacht dat wordt een mooi loopje in mn verlof maar dat gaat em helaas niet zo vaak worden... rug en schaambot doen goed zeer....

15. Me84

Me84 Fanatiek lid

18 mrt 2014
    1.180
    363
    83
    Hier ook meestal een bobbel tegen mn ribben aan waarvan ik vermoed dat hoofdje is... maar voel daar ook wel gepriegel en geschop en bewegingen... dus of ligt echt dubbel met beentjes bij het hoofd? Hik voel ik ook voornamelijk onderin...
    Ben toch bang dat ie nog steeds in stuit ligt... we horen het donderdag.. .

16. Modra

Modra Fanatiek lid

24 jul 2014
    1.656
    445
    83
    Groningen
    Ik kan er niks van maken wat ik waar voel. Ik voel van alles, maar geen idee of het nou benen, armen, een rug of billen zijn. :p

@Amch: Wat vervelend van de aambeien zeg! Ik heb het na mijn vorige bevalling heel erg gehad. Die hechtingen voelde ik niet, maar die aambeien... Vreselijk! Terwijl ik daar voor mijn zwangerschap nooit last van heb gehad. Curanol zalf en pillen heb ik ook gehad. Ze verkopen het niet bij iedere drogist trouwens. Bij ons alleen bij de Etos...
    Ik heb het zelf nooit gedaan, maar ik heb eens als tip gekregen een z

Wbt verzorgingsproducten ben ik fan van Naïf, ruikt lekker en is niet zo chemisch... Maar ik vind het wel wat duur. Heb nog shampoo van Zwitsal, we gebruiken steeds maar zo'n klein beetje bij mijn zoontje dat we nu ongeveer op de helft van een klein flesje daarvan zijn...
    Billendoekjes van Zwitsal, de sensitive variant. Wbt crème voor de billen zweer ik bij Bepanthen. Ik vind Sudocrème lang zo goed niet werken! Sudocrème heb ik wel bij smetplekjes gebruikt.

Nou, hier 't weekend gewerkt... Dan dinsdag nog een late dienst, dan 7 dagen vrij en daarna nog twee daagjes werken... Heb 't bijna gered..! Heb er wel vertrouwen in dat dit laatste staartje nog gaat lukken!

Wat vervelend @Me84, dat je zoveel lichamelijke klachten hebt. :( Wel fijn dat je man veel overneemt!

Hier prijs ik mezelf gelukkig wat betreft wat ik allemaal nog kan... Ik word lomper en het gaat allemaal moeizamer, maar ik kan eigenlijk alles nog wel.

17. MMD86

MMD86 Fanatiek lid

14 okt 2013
    1.006
    870
    113
    Vrouw
    Hairstylist
    Jaa, ik wil ook een luikje! Zou toch geweldig zijn! Moet wel zeggen dat ik echt steeds benieuwder ben naar dit kleine hummeltje ! Komt steeds dichter bij.. maar word daarentegen ook weer steeds wat zwaarder :)

18. Appelsientje89

22 nov 2010
    3.045
    1.112
    113
    Vrouw
    de Achterhoek
    Ja die zware laatste loodjes wat k dan altijd hoorde begin ik wel te geloven.
    Nog 3 daagjes bikkelen en dan languit in de tuin in het zonnetje?! Als we die nog gaan zien deze zomer.

@Me84..
    Ik hoop dat onze beebjes nog draaien!
    Heb 21e weer controle.
    Toch wel spannend.

Iemand trouwens idee of z'n buikband fijn is qua extra steun?
    Dacht miss scheelt dat ook in de rugpijn.

19. poedel2015

poedel2015 Fanatiek lid

12 dec 2015
    2.059
    816
    113
    NULL
    NULL
    @ appelsientje ik voel nu soms een handje onderin mn lies en een rug schuiven en dan trappen links of rechts van mn buik ik heb een buikband gehad en ik vond het 3x nik zat gewoon oncomfortabel ook nog een een onderbroek geprobeert met een versteunende buikband maar dat vond ik ook niks ik kan nj erg weinig hebben aan mijn buik zit gauw te strak of knelt voor mijn gevoel

20. Poolvos

Poolvos VIP lid

9 jan 2016
    6.875
    12.390
    113
    Vrouw
    Precies zo bij mij @Appelsientje89 - de buikband hielp tegen de bekkenpijn.. maar na een paar uur was ik 'm zo zat. Niet fijn aan m'n buik.

Deel Deze Pagina