Ja vind het ook echt vervelend dat ik zo beperkt ben.. kan zo weinig doen wat ik graag nog wil... Ik weet ook echt niet wat wat is hoor, puur gissen haha. er schuift nu steeds onder mn ribben, niet heel prettig! Ik heb een simpele rekbare buikband. Gewoon soort versteviging onderop de buik. Die trek je gewoon aan zeg maar niet met klittenband oid... maar het helpt eigenlijk niets... Qua billenzalf heb ik eigenlijk van alles. Bepanthen, sudo. Voor andere plekjes gebruik ik vaak weer vsm calendulan creme... het is toch zoeken wat beste werkt bij welk plekje/dingetje en verschilt denk ik ook echt per kindje .....
zo ik heb deze 2 dagen weer iets teveel gedaan gister helemaal alleen de kinderkamer van me zoontje ze nieuwe meubels in elkaar gezet was wel helemaal kapot vooral me rug vandaag de box in elkaar gezet en morgen maar aan de commode beginnen dan zijn we klaar ik heb geen geduld me man is druk met werken en overuren dus kon weer niet wachten (nestelen ofs) ahhaah
vreselijk he die pijn gelukkig is die al wat kleiner geworden neem nu ook andere houding aan op het toilet wat veel prettiger is wel elke keer erna gedoucht en even ingesmeerd met sudocreme en snachts koud washandje tussen me billen hahaha heeft blijkbaar geholpen
Je groeit ook lekker amch heerlijk en staat de box al ? Hier nog niet sterker nog ik heb de afgelopen 2 weken niks gedaan aan de babykamer we gaan binnenkort maar even zn naamtreintje halen , moet verder nog de box neerzetten wieg neerzetten en opmaken en de kinderwagen nog opmaken kussenhoes erom doen van t aankleedkussen enz hier gebeurt er ff niks meer Hier helemaal uitgeblust van een leuke verjaardag van onze dochter morgen officiee gewoon alweer 2 jaar gaat snel morgen nog wat visite en dan dinsdag kraamzorg hopelijk vanaf dan in wat rustiger vaarwater
Oké dames even een vraagje... wat zouden we kunnen vragen als 'kraamcadeau' van broer/zus. Vind het wel lastig omdat het wel een wat groter cadeau mag zijn maar we hebben al zoveel!! Wil geen kleertjes ofzo meer iets 'blijvends' of wat langer gebruikt kan worden... jullie nog ideeen?!
Pff jeetje erg lastig idd ik zou t niet weten wij hebben het zelfde probleem iets met een naam van het kindje miss ? Een armbandje met naam of zo ik weet t ook echt niet lees even mee
Ja de box staat morgen de commode dan is alles klaar moet nog wel alles opmaken enz donderdag komt bij mij de kraamZorg ben benieuwd
Oh dat is wel heftig haha mn man zei vannochtend ineens te twijfelen aan de naam en een paar minuten later zegt hij het is eigenlijk ook wel goed dus weet t ook niet zeker ik zei vond sidney ook een mooie naam maar nee hij wil t toch bij de eerste naam houden
Vind t voor een jongen nog moeilijker wij hadden voor een jongen jax of mason in gedachte en harvey maar blijft moeilijk
Hier gisteren verrast met een baby shower was super leuk !!!!!!.....kwa verzorging producten voor bolletje bebanthan en badschuim enz van de Etos.. ...kraam cadeau kan je ook een zilver bestelde.... ik eet nog steeds met die van me zelf van vroeger hahah
Goedemorgen! Hier is mijn moeder een babyshower aan het organiseren begreep ik.. maar wanneer ??? Dat is een verassing.. Ik zei ook, heb echt meer dan genoeg kleertjes! Laten mensen kadobonnen geven van mijn favoriete winkels of weleda verzorgingsproducten... zo een lange washand dat je baby nie uit je armen glijd, als mensen iets onder elkaar willen doen, zou ik graag een voetenzak willen voor mij m'n nieuwe wagen.. maar die is best kostbaar.. zo een babynestje van done By deer, vind ik heel leuk! Maar te kostbaar om zelf aan te schaffen dus wie weet haal je hier inspiratie uit ? @Mooss @Amch mooie buik! Lekker groot! En van watvoor namen houden jullie? Of liggen jullie te ver uit elkaar qua smaak ?
Thanks, babynestje krijg ik inderdaad van vriendinnen... ik ga nog wel even verder nadenken, weet het echt even nog niet. Nou ja heb nog n paar weken de tijd...
Nee het is meer dat we er geen tijd voor hebben gehad haha We willen een simpele korte Marokkaanse naam