Wat een snelle bevallingen ik heb er 12 uur over gedaan met 5 uur weeenstorm zo akelig dus ik hoop nu wat sneller te gaan
Oh wauwww damess wat kletsen jullie hier lekker door!!! Wij zijn een paar weken weg geweest... wij hebben een tuinhuisje in amsterdam West(zonder wifi) dus vandaar mijn afwezigheid... maar wat leuk paar dames erbij! Welkom! Wij zijn hier ook bezig met zindelijkheid.... potje zet ik in de woonkamer en met de afgelopen dagen warme weer was het makkelijk... jurk en ondergoed aan en ze ging zelf Nu het wat kouder is merk ik dat ze het wat moeilijk vind maar verder zou ik het ook niet wetenIk laat haar haar gang gaan Hoe gaat het met iedereen?!
Hier weer een zware nacht achter de rug vanaf 12uur tot half 5 was dochterlief weer wakker en wilde bij ons on bed als ze daar dan eenmaal lag was ze wel stil maar ging ze klieren dus ging ze weer terug haar eigen bed in maar dan ging ze weer huilen om kwart voor 4 hebben we haar wederom weer terug gelegd en begon ze weer te huilen en hebben we haar maar laten huilen wist het gewoon niet meer half 5 was t eindelijk stil maar manlief moest er om kwart voor 6 weer uit dus heeft zich verslapen pffff het levert een hoop stress op als ze huilt bij mij ervaren jullie dat ook ?
Ik weet nooit zo goed vanaf welk moment je moet beginnen met het tellen van de bevalling .. Bij mijn dochter ben ik ingeleid, om ca. 9.30 eerste keer gel, zo eind van de middag werden de weeën serieuzer en om 1.40 's nachts is ze geboren. Ook ineens erg heftig na doorprikken van de vliezen en vervolgens nog 1,5 uur persweeën moeten tegenhouden omdat de laatste centimeter ontsluiting niet kwam. Dat laatste stuk was zwaar!! Inderdaad erg stressvol als ze huilen en niet willen slapen. Heeft mij aardig wat uurtjes nachtrust gekost (dat klieren bij ons in bed herken ik ook helemaal!!). Nu doet ze dat niet meer zo, dus dat is erg fijn.
Ik twijfel tussen deze twee babykamers.. De kamer word okergeel met zwart-wit en hout tinten. Ik neig meer naar de moderne met de zwarte pootjes kan daar onder nog mooi mandjes enzo kwijt Maar die met hout heeft ook wel weer wat... keuzes keuzes keuzes...
Jakkes!! Mijn eerste bevalling duurde ook zo lang blegh Hoop dat deze bevalling net zo gaat als de tweede
He meiden! @appelsientje: Ik wil heel graag weer thuis bevallen. Wij wonen op zo'n 30 minuten van het ziekenhuis. Ik vind het idee van mijn eigen omgeving gewoon heel prettig. Het idee van in het ziekenhuis bevallen staat mij persoonlijk echt een beetje tegen. Als het zou moeten zou ik het natuurlijk doen, maar ik zou er wel van balen. Mijn moeder is trouwens van 4 kinderen thuis bevallen. Van mij, de laatste, niet. Ik lag in stuit- is een keizersnede geworden. Mijn zus wilde ook graag thuis bevallen. Bij de eerste moest ze echter tijdens de bevalling nog naar het ziekenhuis, mijn neefje had te brede schouders. Tweede is ze wel thuis bevallen. Derde wil ze ook graag thuis. Mijn zus was gisteren uitgerekend. Ben benieuwd wanneer de kleine zich aandient, of het een jongetje of meisje is, hoe het heet enz..! Haar beide andere kinderen werden ruim na de uitgerekende datum geboren. Lekker Mom2be92, even ertussen uit. Poedel: Wat vervelend zeg... Het is ook heel lastig dat ze zich nog niet zo heel goed kunnen uitdrukken anders dan huilen hè! @Donutlover: Ik vind ze beide heel leuk. Hoewel ik meestal niet zo van het moderne ben heb ik geloof ik een lichte voorkeur voor die met de zwarte pootjes. Ik heb vakantie sinds vandaag. Hoef pas 4 juli weer aan het werk. Dan zal 't meteen een stuk pittiger zijn, het werken! Ben alleen wel kapot moe nu... Eergisteren kon ik nooit een keer in slaap komen... Uren wakker gelegen. Gisteren late dienst, rond 11 uur pas thuis en daarna kon ik weer niet slapen. En de kleine man doet niet aan uitslapen, die is altijd rond 6 uur wakker, dus dan is het een korte nacht! Het is bijna vaderdag... Ik moet nog een cadeautje... Maar wat?! Naast een knutsel.
Die met schuine pootjes ! Super leuk haha. Maar dat komt omdat we echt vd vintage zijn en bij ons veel schuine pootjes heeft. Gewoon lekker doen wat je zelf leuk vind. Vind ze allebei mooi.
Aanstaande papa is zondag jarig.. En bijna vaderdag.. vind n cadeautje wel leuk maar weet niet zo goed wat voor aanstaande papa. Morgen weer weekend. Halleluja wat valt die eerste week met die drukte me giga tegen!! Dat gestress kan ik echt niet meer hebben. Blegh. Toch wel veel thuisbevallers!! Lees dat 50% bij bevalling van de eerste vaak alsnog naar het ziekenhuis moet?! Jemig. Dat helpt niet haha. Maar heb het bad gereserveerd voor thuis! Wil m'n twijfels nog wel even bespreken. Heb altijd n beetje met controle uit handen geven en vertrouwen op in dit geval de vlk. Kunnen ze me vast wel in geruststellen. Ben zo benieuwd hoe is eruit ziet!!! We hebben 7 juli voor m'n bday een 3D pretecho.. Hoe realistisch is zoiets?
Allebei de kamertjes zijn mooi maar die er voor mij uitspringt is die met dat hout vind ik heel erg leuk!
Oh menn ik wist niet dat bandenpijn zoveel pijn kon doen lig al de hele dag op de bank met een kruik of sta onder de douche. Vreselijk dit zeg. @Donutlover ah beide Kamertjes zijn leuk inderdaad! Vind denk ik de bovenste net is leuker maar het is persoonlijke smaak.
Leuk! Wij gaan 26 juli. Bij m'n vriendinnetje was het echt exact hetzelfde. Je zag ook duidelijk de aanstaande papa erin en dat is nu in het echt ook zo dus die van hun van aardig realistisch
Wij hebben al om 17 juni een 3d pretecho. We willen zo graag het geslacht weten zodat we kleertjes, kinderwagen enz kunnen kopen. Maar denk dat de 3d echo dan toch gaat tegenvallen, omdat ik dan pas 23 weken zwanger ben..
Ooo spannend.. wist niet dat het zo echt was al.. lijkt me echt zo gek om te zien. Nu is het allemaal nog zwart en grijs. Vind m nu al de knapste hahaha Maarja he.. Nou kan ik niet meer wachten haha!
Haha gewoon positief denken! Van die 50% zijn namelijk ook veel dames die uit eindelijk wel pijnstilling willen. Gewoon een houtje kopen om op te bijten hihi ben benieuwd wat je straks van in bad bevallen vind! Hier helaas geen fatsoenlijke ruimte voor
Die bandenpijn.. waar voel je dat allemaal? Heb vaak vooral de zijkanten vd onderbuik.. maar soms ook hoger en dwars over m'n buik van die felle scheuten. Blegh. Of de flanken.. bij de ribben naar beneden.. lijkt soms wel of t gewoon niet past (zeker na eten!) en dat er giga spanning op staat. Vet pijnlijk!
Wij eigenlijk ook amper. Moet op zelfde verdieping als je bed. Of n bed in de woonkamer nou dan past t bad niet meer. Dus dat word bevallen op de babykamer! Vind beetje gek idee.. Maarja.. andere kant maakt het ook niks uit natuurlijk. Daarna word opgeruimd en beebje ligt toch eerst in wiegje op onze kamer. Ben ook heel benieuwd. Als ik daadwerkelijk in bad mag bevallen (zonder toestanden) laat ik zeker even weten hoe het was!