Hey.. hier baby op de p98 lijn! En hij was vorige week 2,5 kg Ook rond de 9 pond rond 40 weken. Hier word ukkie waarschijnlijk iets eerder gehaald!
k Ja ik wil ook met 38 weken ingeleid worden ga het over 2 weken aangeven dan heb ik weer een groei echt me broer is met 11 pond geboren die is gehandicapt omdat die te zwaar was dus wil geen risico's lopen ben benen zitten ook op de p98 lijn hier
Nou ze zei niks over de groeilijn. Vorige keer hoorde ik van mijn vk terug dat ze groeide op p50. Verwacht niet dat ze nu ineens op p90 zit. Hoor het donderdag wel. Ze zei niks over te groot, ze vond het prima. Ja iets boven het gemiddelde.
Ik laat gewoon iedere acht weken highlights zetten hoor en zit er zelf ook over na te denken om mijn wimpers te laten verven!
Zoooo irritant probeer al weken beetje te shoppen bij sibble en cozykids, maar die websites functioneren gewoon niet op mijn macbook. Loopt steeds vast, kan niet tot bestellen komen. Heb dat alleen hierbij. Heel hinderlijk als je nu van alles wil gaan bestellen...
Stom hier werkt het prima! maar ik heb gewoon een windows pc Ook niet via mobiel te doen? Anders bestel ik t wel hoor haha
Het drankje is niet vies alleen heel erg zoet je moet zien als dat je pure limonade siroop op drinkt een beetje die zoetigheid verder valt t mee maar t stilzitten vond ik het ergste
Gisteren bij de vk besproken hoe nu veder omdat de onze nu ook op de p98 lijn zit en dus 2 kilo geschat word nu. Heb een doorv. Naar de gynaecoloog om een gesprek aan te gaan omdat me vorige bevalling ook traumatische is geweest even overleggen hoe en wat
@Appelsientje89 ik lees het idd maar wat verstaan ze onder medische ingrepen want je kindje zal gelijk na geboorte evengoed zuurstof moeten hebben omdat de longen nog niet volledig ontwikkeld zijjn dus het zal niet zo zijn als bij een normale bevalling dat je kindje gelijk op je borst gelegd word niemand wil nu nog bevallen want dat betekend dat je kindje echt nog in het ziekenhuis moet blijven @Ladylola ik vind je kindje niet riant wat gewicht betreft hoor mooi gewicht juist je kindje komt gemiddeld 200 gram aan per week dus tel de overige weken x 200 gram dan komt er 1,6 kilo bij ong dan komt ze uit op 3400 a 3500 gram is toch prima en het blijven schattingen onze eerste dochter werd met 32 weken wel 2200 gram geschat en zou 4 kilo wegen kwam ze bij lange na niet aan @ hier ik ga mn bedje maar is uit en hier boven poetsen vanavond komt de kraamzorg moet t toch echt brand schoon zijn vind ik ben benieuwd wat ze ons te vertellen heeft wat we nog niet weten denk dat we gauw klaar zijn zal haar ook gelijk mededelen dat mn bed niet op klossen kan dan weet ze dat ook maar
Ik vond het niet erg hoor dat drankje. Tja het was zoet maar vond het niet onwijs vies ofzo. Daarna ben ik lekker gaan werken achter m'n laptop dus ging de tijd met wachten snel.
Hier vanochtend naar de VK geweest. Die heeft bevestigd dat m'n hartkloppingen geen kwaad kunnen - maar gewoon heel vervelend zijn. Hb weer rond 7.0, dus wat laag maar nog steeds heel prima. Maar bloeddruk 95/50, dus nog steeds laag. Die combinatie kan ook voor hartkloppingen zorgen. Meten en luisteren weer prima. Buikomvang netjes op de groeilijn Vandaag verder lekker rustig aan. Dat vroege opstaan was zwaar na een week luieren :')
Jeetje wat leuk er worden allemaal ineens baby's geboren. Gister een buuf verderop en een oude kennis. Vandaag nog iemand :-D Jeetje komende maanden babyboom.
Hier juist twee vriendinnen en een collega die allemaal net hebben aangekondigd dat ze begin februari een kleintje verwachten. <3
@poedel. Neeeee laat m lekker nog ff zitten. Maar het is n fijne gedachte dat er niet veel medische toeters en bellen nodig zijn mocht het gebeuren. Uiteraard mag ie dan nog niet mee naar huis. We willen de eerste pas vanaf 37wkn! Ben zo benieuwd naar alle baby'tjes van iedereen!
@poedel2015 ja dat heb ik ook, kan vaak beter op rechterzij liggen dan links.. wat de boekjes ook zeggen @Appelsientje89 ik wist dus nooit wat nou precies een harde buik is maar nu je omschrijft dat je t standaard benauwd hebt tijdens een harde buik denk ik ze ook te hebben. Mijn buik word dan inderdaad een stuk harder en krijgt een beetje een rare vorm, maar krijg t zelf ook echt eventjes benauwd. Houd gelukkig nooit echt lang aan. Heb er ook niet mega veel per dag.. stuk of.. 10? Is dat veel? Oh en wbt dat liggen op je zij.. ik slaap al sinds 25 weken ofzo met kussen tussen mn benen. Maar de grap is dat ik m nu verruild heb voor tussen mn armen, om die benauwdheid beetje tegen te gaan. Alsof ik iemand omhels.. maar dan dus mn kussen. Ik merk sowieso dat slapen minder chill word. Ik word gewoon zwaar en mn heupen doen pijn als ik een tijdje ip
@Foeke 10 op een dag dat mag als het maar gewn 10 in een uur worden en dat van die heup heb ik dus als ik op mn linkerzij lig gaat mn linker heup zeer doen en word gewoon een soort van beurs rechts heb ik daar geen last van tja slapen gaat over het algemeen niet echt lekker meer vaak wakker en als je je omdraai wat een gedoe dan ben je ook al weer klaar wakker vannacht heb ik wel heerlijk geslapen ! Was vannacht 1x wakker om naar t toilet te gaan en daarna ook weer als een blok in slaap gevallen heb denk ik zn 8 uur slaap gehad dat doet een mens goed maar is wel zelde op dit moment @ baby,s ben ook heel benieuwd naar de baby,s en ook hoe zwaar ze nou daadwerkelijk zijn en hoe ze het doen buiten de buik zijn het huilers of juist heel zoet en ben nu ook wel erg benieuwd naar mijn eigen dame komt nu wel al dichterbij die bevalling klinkt raar maar heb er zin in ! Ik denk dat we binnenkort toch maar alles moeten klaar zetten he en zo ook de vluchttassen bizar