*ho.. dat ging te snel.. Merk dat mn heupen na een tijdje op de ene kant te hebben gelegen pijn doen. Dan weer draaien en kan ik weer een uurtje verder. Ik val wel in slaap, en slaap ook lange nachten. En aangezien we geen andere kindjes hebben slaap ik 's middags ook nog vaak. We zitten nu een weekje op de camping. Ontzettend lekker weer gehad afgelopen twee dagen! Merk wel dat ik echt niet in de zon kan, veel te heet. Krijg meteen een halve aanval van van alles. Benauwd, licht voor mn ogen, enzovoorts. Dus schaduw zit beter sowieso beter natuurlijk.. Gisteren wel even een baal moment. Ik kan gewoon echt niet ver meer lopen door mn onderrug/bekken. Moest eigenlijk naar de fysio van de vk, maarja.. toen gingen we twee weken op vakantie. Anyway, we stonden in de HEMA, en ineens was ik helemaal op. En dan moet je nog teruglopen naar de auto. Echt verschrikkelijk zielig vond ik mezelf dan ga je even in zo'n 'looping'. Al 8 maanden misselijk, niet eens even naar de HEMA kunnen, een walrus uiterlijk, de zon is te heet, mn bikini past niet meer, hoe overleef ik dit nog 6/7 weken, haal het kind eruit, blablabla.. uiteindelijk helemaal goed gekomen maar ik stond serieus bijna te huilen. En ik huil echt bijna nooit! T waren ook wel een beeetje de hormonen gelukkig zitten we in een prima caravan met een luxe matras dus ik heb even twee uur geslapen. Daarna alles een stuk beter. Wat betreft de grootte van je kindje.. mijn zus leek een soort joekelbaby te krijgen en dat viel (bevallen met 40 weken) echt reuze mee toen hij daar eenmaal was. Dus staar je niet gek op die metingen! Snap de bezorgdheid helemaal hoor, maar tis toch een schatting. Kan mee of tegenvallen.
spannend ik heb ook over 2 weken groei echo en wil dus ingeleid worden omdat die met 30 weken op de p 95 lijn zit en wil ook graag dit bespreken . mijn vorige bevalling met inleiding is me super goed bevallen en wil geen risicos lopen met zo grote baby of uiteindelijk alnog spoed keizersnee
denk dat hier de meting wel klopt haahah 3 verschillende hebben een groei meting gedaan en kwamen op hetzelfde uit
Wij gaan straks voor de 3e keer de pret echo proberen maar heb er een hard hoofd in dat hij nu wel er mooi voor ligt. Daarna meteen door naar de groei echo, ben benieuwd! Voor mijn gevoel zit t allemaal wel snor maar dat dacht ik bij de vorige groei echo ook en toen waren er toch wat twijfels. We gaan het meemaken! & dan vanavond nog door naar de vk Babydagje... En ik doe nog even een 33 weken dansje! Over een maand zou hij al mogen komen! Bizar...
@Foeke Yes dat klinkt zeker als n harde buik! Geen pijn maar oncomfi. En inderdaad benauwd en je buik een gekke vorm. Meestal kan ik m met ff goed op de ademhaling concentreren zo weer weg ademen binnen 30sec. Dat benauwde standaard erbij is wel iets vd laatste weken. Snap je baal moment helemaal hoor! Het word echt zwaarder nu. Ik heb ook zo last van m'n rug. Dan heb ik n wasje uit m'n machine gehaald en doet alles me alweer zo zeer. Moet alleen vandaag en morgen nog werken en dan vakantie/verlof.. had helemaal z'n beeld lekker op t fietsje naar de stad laatste spulletjes halen. Lekker rondlopen en neuzen. Nog n biosje of uiteten met manlief of vriendinnetjes.. Terwijl ik nog geen 10min kan lopen of zitten! Ik weiger echt om m'n verlof als n kreupele door te brengen!! Maar het lijkt er wel op. Soms staat (icm met geweldige hormonen) het huilen je nader dan het lachen. Die pijn in de heup heb ik inderdaad ook op m'n linkerzij! Al zoveel uren op doorgebracht afgelopen weken dat ie gaat protesteren denk ik? Lig nu ook vaker rechts.. of met giga veel kussens half rechtop op m'n rug. Ooooo als ik straks toch weer eens op m'n buik kan slapen!!!
Haha @Appelsientje89 die kussens herken ik Derde trimester: wanneer je steeds meer op een prinses op de erwt gaat lijken. More pillows please!
Nou, ik ben vandaag weer aan het werk na ruim 3 weken vakantie.. Ik kom er nog niet zo goed in. Dan lijken 3 weken toch wel lang ineens... Ik slaap nog helemaal kussenloos! Heb het vorige keer geprobeerd, maar werd er gek van als ik dan een keer wilde draaien. En kennelijk ook nog niet echt nodig, want slapen gaat nog best oké (muv een 3-jarige dochter die weer eens een fase doormaakt). @suikertest, het drankje is niet lekker, voor mij werkt het het beste om het zo snel mogelijk in 'één' teug op te drinken, zonder adem te halen, haha. En dan inderdaad boek, laptop, tablet, tijdschrift mee!! Ik ga vanmiddag naar de diëtiste, ben benieuwd hoe vaak ik moet prikken etc. Dat was de vorige keer nog niet!
Heeft iemand tips om mijn peuter van bijna 2.5 snachts gewoon op z'n bed te laten. Mannetje slaapt in Peuterbed en heeft soms , gelukkig nog niet iedere nacht , de neiging om er uit te komen. Soms wel 5 x per nacht. Hij is verder niet overstuur of iets, komt bij ons op de kamer en gaat je dan aanstaren. Als wij uit bed komen gaat ie in een speer naar z'n kamer / bed. Hij weet wel dat hij er niet uit mag. Nu zit ik al te denken aan z'n slaaptrainer. Maar misschien hebben jullie nog andere tips?
Jaa hier wel en dan hebben we kans dat het over een paar maanden er zo maar weer is. Ik leg haar gewoon steeds weer terug en geven er vooral niet aan toe. Laatst kwam ze van 19 tot 23u naar beneden Continu met een rot smoes...
Whaaa.. ik snap niet waar het ineens vandaan komt... Vandaag de eerste dag dat ik niet hoef te werken en mijn dochter naar de opvang is. Heerlijk zou je zeggen en mijn plan was dan ook om vandaag van alles te gaan wassen, de babykamer op te ruimen, schoon te maken, alles uitzoeken etc. Had er ook echt zin in. Ben ik ook wel mee bezig, maar toch.. voor mijn gevoel schiet het niet op en voel me echt vreemd ineens.. misschien toch hormonen? Voel me zo stom :-O Vooral dat gejank ineens.. en echt een heel onrustig gevoel
Naar beneden kan hij gelukkig nog niet. Traphekje En de andere deuren boven hebben we ook al bewust dicht, alleen als wij naar bed gaan blijft onze deur op een kier. Net zoals zijn deur. Hoe oud is jou dochter?
Mijn dochter is bijna 5 dus die kan dat allemaal zelf open maken helaas Ik zou gewoon continu terug leggen, weinig of niks zeggen en weer weggaan