1 t/m 15 oktober 2017 -deel II

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door MMD86, 25 mei 2017.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Nyna87

Nyna87 Fanatiek lid

24 dec 2016
    1.668
    781
    113
    Vrouw
    NULL
    NULL
    Spannende periode!

2. poedel2015

poedel2015 Fanatiek lid

12 dec 2015
    2.059
    816
    113
    NULL
    NULL
    Ik twijfel tussen deze 4 pakjes de roze en die met sterren is 50 die andere 2 56 moet in iedergeval 2 van deze mee een 50 en een 56 help

Bijgevoegde bestanden:

Luna30, MMD86, Donutlover en 1 andere persoon vinden dit leuk.
  3. Nyna87

Nyna87 Fanatiek lid

24 dec 2016
    1.668
    781
    113
    Vrouw
    NULL
    NULL
    Ik zou de twee bovenste meenemen!

4. Appelsientje89

Appelsientje89 Fanatiek lid

22 nov 2010
    3.045
    1.112
    113
    Vrouw
    de Achterhoek
    Ja ik ook!
    Die met sterretjes vind k erg leuk!!

5. Modra

Modra Fanatiek lid

24 jul 2014
    1.656
    445
    83
    Groningen
    @poedel2015: Kan je dochter het ook uittrekken als het slaapzakje een rits op de rug heeft? Veel succes die periode dat je vader in het ziekenhuis ligt! Ik vind die met sterretjes het leukst. :p

Bij mijn zoontje heb ik niet echt een geboortepakje uitgezocht haha. Helemaal niet zo bij nagedacht. Weet nog dat mijn man zei, ''wat moet hij aan''? En dat ik zoiets had van pak maar wat uit de kast van wat we gekocht hebben! :p

Ditmaal ben ik er in dat opzicht wel weer iets bewuster mee bezig en ga ik wel op voorhand de kleertjes die ik het liefst als eerste aan heb klaarleggen.

@Appelsientje89& @BJlover: Geniet van jullie verlof!

@Ladylola: Ik vind het een prachtig pakje! Ik zou het alleen zelf wel teveel geld vinden om uit te geven. Maar het is ook maar net wat je er mee wilt... Wil je bijvoorbeeld een mooie reeks foto's maken in het eerste pakje is het 't misschien wel waard ook.

@Donutlover: Ohhh, minder fijne berichten! Het komt ook vast allemaal goed, maar toch wel even schrikken. Hoop dat 't een beetje wil meer rust te pakken en dat het allemaal wat bijtrekt. Succes meid!

@Drollie: Hier geen ervaring. Snap dat je er ongerust van wordt! Hoop dat het meevalt!

Vriendin van mij is vandaag bevallen! :D Ze wisten het geslacht niet op voorhand, maar ze was overtuigd van een jongetje. Haar man dacht ook dat het een jongetje zou zijn. Maar het is een meisje, hihi. :D

Ugh, ik begin al een beetje zat te worden van dit lijf. Wordt de laatste weken gauw lomper en onhandiger, alles gaat meer moeite kosten. Ah ja, het wordt nog wel een tijdje erger... :rolleyes: Ben nu wel toe aan verlof eigenlijk. ;)

Luna30, Appelsientje89 en Nyna87 vinden dit leuk.
  6. poedel2015

poedel2015 Fanatiek lid

12 dec 2015
    2.059
    816
    113
    NULL
    NULL
    @ modra dat heb ik nog niet geprobeerd maar vraag me af of dat lekker ligt ze ligt eigenlijk wel altijd op haar buik
    En ja ik merk nu ook dat t snel minder word met de mobiliteit kan haast niet meer bukken en zowel doet mn buik en mn rug zeer , ver lopen lukt ook niet meer en begin nu deze dagen met zonnig weer vocht in mn voeten vast te houden en auw wat doet dat zeer

@ pakjes ja ik denk dat ik die met die sterren zo ie zo mee neem ! De twijfel zit hem nu nog in t pakje maat 56 ik vind die onderin links ook wel leuk maar anderzijds is dat pakje weer makkelijker en comfi denk ik voor de baby omdat er geen broekje aan zit

7. esje1984

esje1984 Actief lid

12 apr 2017
    271
    317
    63
    NULL
    Rotterdam
    Zijn er nog meer die zo slecht slapen?

Ik slaap bijna al 2 weken ontzettend echt, waarvan de laatste paar dagen maar 2 uurtjes! Ik kom gewoon niet in slaap terwijl ik zo moe ben! Verder is de kleine heel de nacht druk in het weer in mijn buik en ik moet constant plassen en er komen dan maar wat druppeltjes.

Ben overdag zoooo erg moe!
    Met pijn en moeite kom ik nu de dagen door. Hoop niet dat dit tot de bevalling gaat aanhouden. Ik denk nu al heel de dag door ik hoop dat ik eerder ga bevallen, want dit trek ik niet. En daarna voel ik me weer schuldig dat ik zo denk en voel ik me een enorme klager :rolleyes:
    Wilde juist genieten van mijn laatste zwangerschap, maar t lukt me niet echt meer en dat vind ik dan weer zo jammer.

Sorry moest er even uit hoor! :D

8. Modra

Modra Fanatiek lid

24 jul 2014
    1.656
    445
    83
    Groningen
    Ons zoontje slaapt al heel lang in een ZipadeeZip slaapzakje. Vroeger lag hij ingebakerd. Hij is altijd erg ingewikkeld geweest met slapen. De overgang naar niet meer inbakeren was moeizaam. De Zipadeezip is een speciaal slaapzakje met een beperktere spanwijdte, dat de overgang makkelijker maakte.

Nu hij groter is heeft hij een grotere maat en is die beperktere spanwijdte niet meer zo van toepassing en niet meer zo nodig, maar de slaapzakjes vind ik nog steeds heel prettig. Goede kwaliteit, goed gemaakt.

Het is een slaapzakje met de rits op de achterkant en met gesloten handjes, zodat die ook warm blijven. De rits op de achterkant is erg goed gemaakt, je voelt het niet. Je hebt ze in een zomeruitvoering, een gewone uitvoering en een winteruitvoering. Ons zoontje groeit nu bijna uit de large. Voor grotere kindjes heb je een flying squirrel, een soort pyjamapakje... Ik denk dat wij die hierna gaan bestellen. Onze kleine man ligt namelijk ook echt niet onder de deken. Of soms, als hij er zin in heeft, haha...

www.sleepingbaby.com

9. Donutlover

Donutlover Fanatiek lid

1 jan 2017
    3.316
    1.730
    113
    Wat schattig! De bovenste twee!

@Modra dankjewel! Jaa ik ben alweer van de schrik bekomen gelukkig en weer helemaal
    Positief haha! Komt idd vast goed! Ik heb er vertrouwen in en anders ben ik in goede handen

@esje1984 ik slaap uit eindelijk goed alleen het inslapen is een ramp en dat komt door dat gejaagde & benauwde gevoel

10. Nyna87

Nyna87 Fanatiek lid

24 dec 2016
    1.668
    781
    113
    Vrouw
    NULL
    NULL
    Slaaptekort doet veel met een mens..
    Hopelijk slaap je snel meer dan twee uurtjes per nacht.

esje1984 vindt dit leuk.
  11. poedel2015

poedel2015 Fanatiek lid

12 dec 2015
    2.059
    816
    113
    NULL
    NULL
    @ modra bedankt voor de tips maar denk dat t dan zn pyama pakje word want onze dochter word gek als ze niet vrij kan bewegen in bed is ze ook erg bewegelijk ligt elke 10 min wel anders

12. poedel2015

poedel2015 Fanatiek lid

12 dec 2015
    2.059
    816
    113
    NULL
    NULL
    En ja slecht slapen heb ik veel nachten ook last van ! Afgelopen nacht maar 1x wakker geweest dus dat was een heerlijke bedoening

esje1984 vindt dit leuk.
  13. Drollie

Drollie Actief lid

16 jul 2013
    222
    153
    43
    Utrecht
    @Ladylola wat vervelend dat jij er dus ervaring mee hebt. Kreeg jij eerst te horen dat teveel vruchtwater had en daarna kwam je er pas achter dat er een afwijking was? Of wist je al eerder van de afwijking en kwam het vruchtwaterprobleem er later pas bij? Ik probeer me echt wel rustig te houden en op zich lukt het wel, we kunnen gelukkig vrijdag al terecht. De 20 weken echo was hier goed, net als dat de verloskundige gister nog even heeft gekeken naar hartje, maag, blaas en nieren. De blaas en maag waren ook beide goed gevuld.. dat vond ze een goed teken. We duimen dat alles gewoon goed is en dat het gewoon zo is dat ik zoveel vruchtwater heb..

Hier hebben we als geboortepakje het mintgroene pakje van noppies met sterretjes. Die vind ik altijd zo schattig en heb ik al vanaf dat ik net zwanger was in huis..

Luna30, Nyna87 en Donutlover vinden dit leuk.
  14. Donutlover

Donutlover Fanatiek lid

1 jan 2017
    3.316
    1.730
    113
    Ik twijfel tussen deze twee
    Is wel beide 56..
    3106039A-7831-4C27-9B1F-339EBBD39EEC.jpg F7FBCFFD-C438-444B-9BDB-99FD2C9D0D2A.jpg 49430497-60D2-47F5-9B51-F441DBBB0BC6.jpg

Luna30, Foeke, Ladylola en 3 anderen vinden dit leuk.
  15. Modra

Modra Fanatiek lid

24 jul 2014
    1.656
    445
    83
    Groningen
    Ik kies blauw. :D Maar ik zou voor 50 gaan persoonlijk. ^^

16. Donutlover

Donutlover Fanatiek lid

1 jan 2017
    3.316
    1.730
    113
    T is grijs hahaha
    Jaa die grijze heb ik niet in 50 is ook niet te krijgen in die maat

17. esje1984

esje1984 Actief lid

12 apr 2017
    271
    317
    63
    NULL
    Rotterdam
    Owh vervelend zeg dat benauwde gevoel. Heb ik ook gehad in t begin van mijn zwangerschap, was erg naar. sterkte ermee!

18. Modra

Modra Fanatiek lid

24 jul 2014
    1.656
    445
    83
    Groningen
    Oeps, ik zie het. :$ Snap niet dat ik dacht dat het blauw was haha! Dat is wel jammer. Bij mijn zoontje paste maat 50 goed, hij was 3830 gram, bij een kindje aan de kleine kant wordt 56 zo groot... :p

19. Nyna87

Nyna87 Fanatiek lid

24 dec 2016
    1.668
    781
    113
    Vrouw
    NULL
    NULL
    Allebei geweldig mooi ❤️! Ik kan niet kiezen! Heb je dus niks aan; sorry haha!

Ik heb deze onder andere in gedachten als eerste pakje:

Maar mij kennende kan het zo ineens iets heel anders worden!

Bijgevoegde bestanden:

Luna30, Foeke, Ladylola en 1 andere persoon vinden dit leuk.

Deel Deze Pagina