Over het gemeen kunnen ze ook wel voelen of je genoeg vruchtwater hebt en ook de ligginh kunnen ze voelen maar als je bezorgd bent gewoon ff vragen of ze willen kijken doen ze vast wel even om je gerust te stellen
Ooh bummertjes nyna dat je zo slecht slaapt! Hier merk ik ook al verschil, maar nog niet extreem! Jeetje modra 21u naar bed wauw! Hier pas 24u vaak maar is toch wel normaal 21 a 22u klaar met klussen. Nou ja tis vast snel klaar en dan ligt het weer mooi Donut en nyna enige pakjes! En ja 50€ is duur, maar goed bij mijn dochter hadden we een simpel eerste pakje en heeft ze nooit aangehad. Bij haar hadden wij allerlei poespas niet. Dus nu wil ik in een prachtig eerste setje mijn kind meteen mee naar huis nemen, in een mooi aangeklede maxicosi. De eerste foto's maken zoals normale mensen dat doen ipv van met een uitgeputte plofkop op de IC naast je kind poseren, in comateuze toestand en 20 verschillende infusen aan de beademing. Heb op deze dame ook 2,5 jaar gewacht en ja ik hou van luxe Ik wilde voor de maxicosi v. House of jamie, maar wordt toch een set van sibble!
Vruchtwater kunnen ze gewoon voelen deed ze bij mij ook zei ze ook genoeg vruchtwater toen zei me zoontje nog heeft die wel een zwembroek aan hahaha
Lief he! T okergele vestje en mutsje zijn gemaakt door mijn moeder, t witte pakje is van Noppies. T andere setje is van salena een merkje uit zwitserland geloof ik
Jaa een vk kan prima voelen hoe een kindje ligt en als ze twijfelen maken ze een echo. Ik had gisteren niks gezegd (we hadden de echo daarvoor gehad) en toen ze ging voelen zei ze zelf al heuh.. zn hoofd is weer naar boven want onder voelt het 'leeg' haha En idd in de papier las ze t toen terug. Wij hebben nu weer een echo met 36 weken maar hoop dat ze over 2w al zelf kan voelen dat hij weer gedraaid is. Van de draai van dwars naar hoofdligging twee weken terug heb ik niet gevoeld en vervolgens de draai weer terug maar stuit heb ik ook niet gevoeld dus t blijft een verassing haha Ik kom net terug van een avondje bij mijn vriendin. Ze had lekkere hapjes gemaakt en we hebben een spelletne gedaan. Vond t zo lief! Ze zegt zo kan ik je afleiden van dat nare gevoel en dat werkt echt! Want nu lig ik in bed en heb ik het weer. Vanmiddag heb ik 1,5 uur op de bank gezeten/gelegen en niks gedaan.. voelde me echt nutteloos en naar. @Modra ooh in snap je helemaal wat irritant zeg!
Inmiddels alweer 02.00 uur en nog geen oog dichtgedaan! Ik ben zo moe dus ik snap er niks van! Ik kom gewoon niet in slaap!
He klote meid. K zit net te verkondingen dat ik weer beter slaap en natuuuuuurlijk moet je zoiets niet hardop zeggen. K weet gewoon echt geen houding meer die goed voelt. Het is of benauwd, of een stuiter baby die in de prak komt? Of m'n rug doet zeer. 3 opties en geen van allen slaapt lekker! Hopelijk pak je toch nog wat uurtjes!
Gewoon lekker doen! Ja het is prijzig.. Maar je hebt wat te vieren dat deze dame gewoon lekker mee naar huis gaat! Op haar mooist gekleed in n luxe pakje omdat jij dat graag wilt. Meer reden heb je niet nodig.
@Ligging, Oke ga er dan maar vanuit dat ze de hoeveelheid vruchtwater ook wel kunnen voelen. Vorige controle was het ongetwijfeld stuit.. die ervoor lag ie goed maar moest ze zich erg concentreren om te voelen... denk dat ze t toen wel verkeerd had. Had vorige keer overigens en te blije invaller, echt n beetje creapy zodat je denkt dat er niks oprechts aan is. Hoop niet dat k haar maandag weer heb.. De controles erop over belangrijke zaken zoals de bevalling wil k echt n bekend gezicht!! Mag je zoiets aangeven? Voel me dan weer zo'n zeikerd.
Hier slaap ik eigenlijk nog heel goed, met uitzondering van een enkele nacht. Denk dat je iemand anders bedoelt ! Groot gelijk dat je nu groots uitpakt❤️!! Idd mooie foto's maken in haar prachtige pakje! Super leuk!
Hier ook een slechte nacht gehad een hele drukke baby en kon geen houdiing vinden die echt lekker lag uiteindelijk rond een uur of 2 in slaapgevallen en half 7 ging mn wekker weer maar voel me nu niet moe Mijn hele buik voelt nu echt beurs aan dis ben bang dat ze vannacht toch weer gedraaid is zo niet dan heeft ze wel een dikke party gehad jeetje zeg mn blaas doet ook gewoon zeer en om over mn zijkanten van mn buik nog maar te zwijgen aja we moeten wat te klagen hebben toch
Slapen Balen dames dat jullie zo slecht slapen! Afgelopen nachten heb ik redelijk geslapen. Wel veel op m'n rechterzijde want als ik op links ga liggen, heb ik last van maagzuur. Vooral bij inslapen heb ik dat. Vannacht zelfs gewoon niet wakker geweest!!! Zo fijn! Kilo's Oh wat heb ik daar moeite mee zeg. Het bizarre is dat ik helemaal niet veel eet maar dat ze er echt aan vliegen!!! Gisteravond op de weegschaal en ben gewoon al 13 kg aangekomen!!! Bij m'n vorige zwangerschappen was dit uiteindelijk max 12 kg! Hopelijk werken m'n volle darmen hier ook aan mee, want ik ga weer erg lastig naar de wc. Echt keiharde keutels en dan ook niet veel... sorry dames voor de details! Heb er geen buikpijn van maar oh wat zou ik graag even een keer goed willen gaan . Verloskundige Weet niet of je aan kunt geven wie je erbij wilt hebben. Bij m'n eerste bevalling had ik toevallig een VK erbij waarbij ik nog nooit op controle was geweest maar die voelde mij super goed aan! Bij de tweede was het gewoon n verloskundige uit het ziekenhuis. Dus die kende ik ook niet maar vond het allemaal prima zolang die kids er maar uit kwamen!! Volgende week vrijdag weer een groeiecho. Maak mezelf al iets minder druk over de grootte. Zal allemaal wel loslopen! Ben heel benieuwd hoe de komende weken gaan verlopen. Over ruim 3 weken 'mag' ik al bevallen... zal natuurlijk nog wel veel langer duren maar is wel zo'n vreemd idee!
Haha, daar heb ik ook last van! Moet steeds zoveel terug lezen, dat ik allang niet meer weet wie wat heeft gezegd! Wat grappig dat jullie zo druk zijn met dat geboortepakje. Ik had daar nog helemaal niet echt over nagedacht. Natuurlijk wel dat de baby kleren aan moet, maar niet zozeer dat dat het allermooiste pakje moet zijn, haha! Ik ga nog eens naar het aanbod kijken in de kast . Gisteren begonnen met prikken voor de zwangerschapssuiker, gisteren heel de dag mooie waarden. Ik hoef trouwens 'maar' 4 keer per dag te prikken en dan twee keer per week een curve inleveren bij diëtiste en diabetesverpleegkundige. Valt mee dus! Over slecht slapen, een collega van mij ging naar de voetreflextherapie hiervoor. Kennelijk toch weer iets wat veroorzaakt wordt door hormonen, dus niet écht iets aan te doen, maar voor haar hielp het wel om diezelfde nacht wat beter te slapen. Misschien een tipje?