Voel me voor de rest niet heel ziek maar gewoon niet fit denk dat het vermoeidheid is dus heb dochter kunnen overhalen om bij mama op bed tv te kijken hopelijk houd ze dat geduld vast tot papa thuis is
Dat duurt denk ik nog wel 4 uurtjes maar nu lekker frozen kijken ( alweer ) ze is lekker zoet vandaag gelukkig Heb niet heel veel gedaan vandaag even op visite geweest bij mn ouders en thuis gestofzuigd en de was aan gezet en wat opgevouwen dat is t *schaam schaam*
Pff dat is meer dan ik heb gedaan en ook niets om je voor te schamen! Je bent niet lekker en je hebt al een kleintje om voor te zorgen. Lekker rustig dagje is soms gewoon precies wat je nodig hebt!
Veel succes @Luna30! Kun je mooi alles inrichten zoals je t wilt!! En wbt tip voor de verhuizing... Kijk kritisch naar je spullen en doe weg wat je niet meer nodig hebt. Dit is je kans, scheelt je verhuizen en anders staat t in je nieuwe huis weer te staan. Ja, die slappe buik na de bevalling... Echt zo'n drilpudding. Trok wel weer weg... Maar heb een kilo of 2 overgehouden. Daar had ik voor moeten sporten of diëten, maar dat heb ik nooit gedaan... Hier 11 kilo erbij.. hoop niet dat er nog meer dan 5 nog bijkomt. Wat denken jullie?
Gister toevallig met m'n moeder nog eens gehad over bevallingen. Bij m'n ouderen broer werd het een spoed KS en was ie er bijna niet meer geweest omdat je echt muurvast zat. Ik ook net KS geboren omdat ze het simpelweg niet meer natuurlijk mocht proberen. Te smal bekken werd er toen (42 jaar en 28jaar terug) gezegd. Nou kan niemand me vertellen of dit nou erfelijk is of niet.. zelfs ze vlk hebben hierin verschil v mening! Heb m'n zorgen geuit..maar zou niks betekenen. Terwijl de ander weer zegt dat t erfelijk kan zijn. Maar als je kindje in stuit ligt kan dit ook met je bekken te maken hebben. Als kindje niet indaalt aan het einde ook.. Op een of andere manier zit het me toch niet lekker en ben k soms bang dat ik bij voorbaat al geen kans heb om vaginaal te bevallen. Moet ik dit nog n x aankaarten bij de vlk? Kunnen ze zoiets checken? Of inwendig onderzoek wijst dat iets uit?
@poedel15, Is toch genoeg? Gewoon lekker de rust pakken. Zeker als je ziekjes bent. Heb ook t halve huis maar gered toen wilde m'n rug echt niet meer. Dat is echt weer even hopeloos. Net 2u heeeeeerlijk geslapen. Jemig wat n luxe. Lig nog heerlijk na te genieten in bed. Heb overigens Netflix sinds gister.. Wilde ik sowieso al maar vond het nu met slecht weer en zoveel tijd wel n goed moment! Wil ik het proberen, wil ie niet connecten?! Zou onze tv verouderd zijn. Niks werkt?! Arghhh. We hebben gewoon n smart tv met alles erop en eraan maar inmiddels wel 6 jaar oud ja. Gadverdamme.
Ik denk idd dat het niet zo zeer erfelijk is of met je bekken te maken heeft qua indalen en stuitligging.. wel met het feit dat bredere mensen misschien een makkelijker een doorgang maken ofzo maar zelfs dat zou raar zijn want dan zouden de meeste smalle mensen allemaal niet of dramatische gewoon moeten bevallen. Mijn eerste lag netjes met 30 weken goed en daalde al heel snel in. De tweede lag tot 33 weken in stuit en is pas ingedaald bij de laatste 3 weeën ofzo. En nu dus nog in stuit en waarschijnlijk gaat deze uit eindelijk ook niet indalen, ja tijdens de weeën. Dat is net als dat mensen zeggen dat kindjes die niet indalen later geboren zouden worden, dat is ook onzin. Denk niet dat ze zoiets gaan checken, je moet gewoon wat meer vertrouwen krijgen in je lichaam meis haha @poedel2015 Beterschap! gelukkig valt de verhoging mee en kun je lekker in bed liggen.
@Donut, Ja zou t zo rot vinden als t achteraf iets zou zijn wat ze van tevoren kunnen voorzien ofzo. Maar weet er zelf veels te weinig van. Heb altijd m beetje moeite met vertrouwen op deskundigheid van anderen geen idee waarom. Als ik m'n moeder niet als dramatisch voorbeeld had was ik er wrss helenaal niet mee bezig geweest. Gelukkig zijn ze nu veel verder en sneller met ingrijpen dan al die jaren terug.
Your mind is everything! Hoe je mentaal een bevalling in gaat is al zo belangrijk.. als je mentaal verrot je bevalling in gaat, of tijdens je bevalling je mentaal niet kunt focussen afsluiten en je allerlei angsten omhoog gaat halen, gaat dat je zowiezo tegen werken. Let it go! Elke bevalling is anders en helaas kunnen we er weinig van te voren over vastleggen. Zelf als met de stuit, ik maak me er totaal niet druk om deze kleine gaat gewoon ook netjes draaien over een week of 2. En anders ? Tsja dan zien we het dan wel weer
@Appelsientje89 een smal bekken is niet erfelijk ik heb me laten vertelleb dat als je kindje aan t eind nog in stuit ligt het vaak aan de vorm van t bekken of baarmoeder ligt maar weet niet of dit klopt aan gezien mijn schoonmoeder haar eerste in stuit is geboren ( is niet aan t raden zei ze want ze was oaars dat ze eruit kwam) en de andere 4 lagen gewoon koppie naar beneden dus lijkt me toch gewoon een soort van pech geval @ netflix wij hebben ook netflix gehad en onze tv is nog ouder dus moet niks uitmaken maar als je toch een smart tv hebt zou ik liever voor pathe thuis gaan kun je de film die net uit de bios zijn kijken en het is geen abbo je moet gewoon geld erop zetten en dan kun je kijken tot dat geld weer op is dus een soort opwaarderen ik vind t een aanrader zo hebben wij kong skull ieland gezien en belle and the beast en john wick 2 echt veel beter als al die oude films van netflix en series zonde van je 10 euro per maand
Ik wil niet heel lullig doen maar miss had je moeder het beter niet zo kunnen vertellen nu heb jij er een rot gevoel aan over gehouden om je doom scenario voor te schotelen ik denk als jij moxa therapie gaat doen en het kindje draait dat je prima natuurlijk kan bevallen maar miss toch over na denken om in het ziekenhuis te bevallen zodat als er iets gebeurd je al veilig in t ziekenhuis bent en miss geeft dat je ook een zekerder gevoel
@Donutlover Ja af en toe van die vlagen. Ene moment denk in hoppa.. gaan we doen. Op en eigen kracht en alles komt goed en dan ineens slaat n dag de twijfel weer toe. Spanning vd eerste keer en wat je te wachten staat zal ook allemaal meewegen. Samen met de hormonen We doen ons best om er Zen in de te gaan! @poedel2015 Ja heb nu n maand gratis proberen zeg maar.. Vind series wel leuk! Kan met Pathé niet denk ik? Heb geen seconde aan Pathé gedacht trouwens, Videoland wel.. Maar das veelal Nederlandse series enzo en daar heb k echt niks mee. Kga Pathé eens checken. Thanx voor de tip!
Ja in deze situatie geen leuk verhaal. Al wist ik het al hoor.. dat t bij haar doemscenario was.. maarja nu worden die dingen natuurlijk weer meer besproken. M'n broer en ik lagen overigens prima met koppie naar beneden. Dan ben je er toch weer ff mee bezig. Als ie maandag nog verkeerd ligt start ik dinsdag met moxa. Word vanaf 33wkn aangeraden dus timing is perfect. Heb lang getwijfeld inderdaad waar ik wilde bevallen. En omdat ik zo graag in bad wil is de keus voor thuis gevallen aangezien dit niet in het ziekenhuis kan. Anders was dat het geworden! Maarja. We hebben het ziekenhuis op 3min.. Dat kan ook bijna niemand zeggen! Dus dat stelt me enigzins gerust. Maar eens afwachten wat t monster doet, als ie in stuit blijft liggen dan maakt hij de keus voor mij
haha ik vond de eerste keer juist het fijnst omdat ik er niks van wist.. ging er helemaal open in. Dus wat dat betreft werkt dat in je voordeel! Wij huren regelmatig een filmpje via de pathe app op de tv!
Whaha ja de eerste x ga je er blanco in en nu met de 2de of 3de als t begint denk je oja shit dit was t ja en dan weet je ook wat je te wachten staat met bevallen en helen en bloedverlies enz En pathe is zo fijn gewoon en is idd niet zo heel bekend geloof ik maar wij hebben t gewoon is geprobeerd en het beviel gelijk na netflix te hebben gehad en je bepaald gewoon zelf wat je uitgeeft netflix betaal je hoe dan ook ook al kijk je bijv een maand niet omdat je geen tijd of zin hebt en dat is bij pathe anders geregeld wij kijken ook echt niet 3x per week film