1 t/m 15 oktober 2017 -deel II

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door MMD86, 25 mei 2017.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Appelsientje89

Appelsientje89 Fanatiek lid

22 nov 2010
    3.045
    1.112
    113
    Vrouw
    de Achterhoek
    Dank voor alle hoopvolle gedachtes dames!

Haha @Poolvos op handen en knietjes inderdaad.
    Morgen gaan we lekker relaxen in de zwaluwhoeve.
    Miss helpt het als mama's buik ook lekker drijft! Als ik zwem hangt de boel natuurlijk ook lekker.

@Me84
    Vlk heeft idd een gevoel.. vooral gebaseerd op hoe mijn lijf met de zwangerschap omgaat.
    Ze vermoed dat door m'n bouw en hoe ik m draag dat m'n lijf het sneller n soort van zat is zeg maar.
    Maar het blijft natuurlijk onvoorspelbaar!!

@Donutlover
    Ze vreesde dat in n lastige kandidaat ben voor n versie. Gezien m'n buik echt altijd straks staat..ze kan zelf elke x al moeilijk voelen. Altijd 'hard' en nooit ontspannen. En dat werkt nogal tegen, compacte formaat en dat eerste kindje is ook.
    Maar gezien ik het zelf niet wil maakt het eigenlijk niet uit.
    Ben me ervan bewust dat ik ook al m'n eigen kansen/opties op een normale bevalling vergooi.
    Maar het voelt niet goed.

2. Appelsientje89

22 nov 2010
    3.045
    1.112
    113
    Vrouw
    de Achterhoek
    Gut @Poolvos dat is idd wel weinig qua beweging. Of ben je zelf erg veel beweeglijk/druk? Dan valt t echt minder op.
    Andere kant als het de heletijd al zo is is dit wrss haar standaard.. en lijkt het me prima!
    Ik zal echt n beetje in de stress schieten na uren..
    Voel m eigenlijk zeker wel 3x per uur. Als ik rustig zit denk ik meer!
    Marja elk beebje is anders.
    Hopelijk straks ook z'n rustige relaxte dame!

3. Mooss

Mooss Bekend lid

16 jun 2014
    671
    616
    93
    NULL
    NULL
    Best vreemd dat een VK zegt dat een baby eerder komt ivm bouw en soort buik. Zelfs als je een aantal cm ontsluiting hebt kun je er nog weken mee rond blijven lopen. Een bevalling is nooit te voorspellen wanneer die begint!
    Sorry moest dit even kwijt... geen aanval hoor, alleen moeten VK dit soort dingen gewoon niet zeggen!

Luna30, Nyna87, Ladylola en 1 andere persoon vinden dit leuk.
  4. Donutlover

Donutlover Fanatiek lid

1 jan 2017
    3.316
    1.730
    113
    @Mooss dat was precies wat ik ook dacht.. super stom van zo'n vk. Want dat maakt idd allemaal niet uit. Zou makkelijk zijn als ze dat zo kunnen zien haha

@Appelsientje89 aah ja als je t zelf idd niet wilt houd het zowiezo op natuurlijk!
    Duimen dat je nog draait maarja anders kun je niks anders dan t accepteren.

5. poedel2015

poedel2015 Fanatiek lid

12 dec 2015
    2.059
    816
    113
    NULL
    NULL
    Hier wakker in bed met een verdrietig meisje is 1 week goed gegaan maar nu weer mis naja he

6. Poolvos

Poolvos VIP lid

9 jan 2016
    6.875
    12.390
    113
    Vrouw
    Precies! Als je niet anders gewend bent dan dat je hem steeds voelt, moet je ook reageren op minder activiteit. Maar bij mij was 't altijd al zo. Hoe druk ik zelf ben heeft heen invloed. Gisteren juist de hele dag in de weer geweest - toen was ze lekker actief. Eergisteren juist super rustig terwijl ik ook een rustdag had. En soms is 't juist andersom.
    Maak me er vooralsnog niet druk over - omdat 't altijd al zo was. :)

Have fun morgen bij de zwaluwhoeve. Heerlijk relaxen!

Nu wakker omdat de kat een muis mee naar binnen heeft genomen - en die liep dus in de slaapkamer rond. Whaa. Stomme kat levert maar half werk ;)
    Terwijl ik dit schrijf heeft ie m gevangen - dus we kunnen weer slapen :')
    Truste!

Luna30 en Ladylola vinden dit leuk.
  7. Appelsientje89

22 nov 2010
    3.045
    1.112
    113
    Vrouw
    de Achterhoek
    Ja zeg t maar..
    Ze zegt ook niet dat t zo is,
    Maar dat t dr niks zou verbazen
    En miss speelt er meer gevoel mee dan iets anders, I dont know.
    Niemand kan zoiets voorspellen.
    Tis niet dat ik er nu vanuit ga dat ie optijd komt.
    Snap dat niemand zoiets weet..
    Tis ook niet dat ze me ervan wil
    overtuigen. Maar toch heeft ze alles graag een soort van vroeg in orde is mijn indruk.

We wachten het gewoon rustig af.

Vannacht is weer z'n nacht dat ik er iig niet heeeeeeeel vervelend in sta als ie zich optijd aandient haha.
    Dat duwende hoofd jemig, hij zet zich echt af ergens links onderin.
    En soms dat schuren over die blaas ajajaj..

8. Appelsientje89

22 nov 2010
    3.045
    1.112
    113
    Vrouw
    de Achterhoek
    Nou dat denk ik ook...
    Het past gewoon bij dr!
    Zit gewoon heerlijk zen daarbinnen! :D

Heerlijk die katten.
    Die van ons maakt snachts erg graag ruzie waar iedereen dan van mee mag genieten.
    Naar boven kan/mag ie niet dus muizen op m'n slaapkamer (brrrrrrr?!) dat kan gelukkig niet.
    Welterusten maar weer ;)

9. Appelsientje89

22 nov 2010
    3.045
    1.112
    113
    Vrouw
    de Achterhoek
    Als we dan toch wakker zijn maar even n slaperig 33wkn dansje! o_O

MLB, Luna30, Foeke en 2 anderen vinden dit leuk.
  10. Maartje03

Maartje03 Actief lid

9 jan 2017
    344
    218
    43
    NULL
    NULL
    Hier ook weer 10x wakker geweest maar waarom geen idee.... slaap daarna ook gewoon weer. Vandaag heel de dag na een nieuwe klant dus eerst een uur rijden heel de dag daar zitten en weer naar huis pfffdd gelukkig weten ze dat ik zwanger ben en ze kunnen de pot op moet af en toe toch echt even bewegen hahaha

11. MMD86

MMD86 Fanatiek lid

14 okt 2013
    1.006
    870
    113
    Vrouw
    Hairstylist
    34 weken dansje !!! :thumup::thumup::thumup::thumup:
    Whoehoee!

Wat gaat het toch ontzettend hard ineens :eek:!

@Appelsientje89
    Ik duim ook mee met die moxa therapie!
    En anders hoop ik op een voorspoedige keizersnede..

Jeetje... de rest ben ik alweer vergeten! (Zwangerschapsdementie??)

Mijn kleinste man, die is de laatste tijd toch aan t spoken! Elke x roepen 's nachts! En dan moet je er toch heen, anders is heel het huis wakker.. wat er nou is? Geen idee! Mafkip!
    Straks heeft ie Schoolfoto op kdv... aaawhh! :rolleyes:

MLB, Appelsientje89 en Nyna87 vinden dit leuk.
  12. Nyna87

Nyna87 Fanatiek lid

24 dec 2016
    1.668
    781
    113
    Vrouw
    NULL
    NULL
    Lekker genieten vandaag bij de Zwaluwhoeve!

Appelsientje89 vindt dit leuk.
  13. Nyna87

Nyna87 Fanatiek lid

24 dec 2016
    1.668
    781
    113
    Vrouw
    NULL
    NULL
    Succes vandaag!

14. Mooss

Mooss Bekend lid

16 jun 2014
    671
    616
    93
    NULL
    NULL
    Dat hebben wij ook al een hele tijd! Heel vreemd! Hopelijk is het een fase!!

MMD86 vindt dit leuk.
  15. Ladylola

Ladylola Fanatiek lid

19 sep 2009
    4.832
    1.234
    113
    Naarbij Amsterdam ;)
    Hier deel ik je mening hoor Mooss. Zeker bij een eerste moet je dat niet zeggen. Meeste nieuwe moeders kunnen daar ook wat minder goed me omspringen, omdat de ervaring mist.

En ik zou ook geen versie doen. Er is een reden waarom een kind al vanaf het begin dwars ligt.

Ooh leuk zo'n poes Poolvos, hahaha. Hier vangen ze alleen maar vliegjes en vlinders.

Vervelend van de nachtbrakers dames.

16. Donutlover

Donutlover Fanatiek lid

1 jan 2017
    3.316
    1.730
    113
    @MMD86 yeahh!! Ik dans met je mee!

34 weken alweer! Gaat nu snel he
    Ik heb zojuist besloten dat ik alvast een babywasje ga doen hihi

Dag 3 zonder luier ben benieuwd! Als we weg gaan doen we hem ook niet meer om,
    Alleen nog in de avond met slapen.

Ik heb geen idee of ik een versie zou doen of niet of een stuitbevalling of niet ect.
    Vooralsnog ga ik er vanuit dat hij goed is gaan draaien.

Ik ga zo richting de dokter voor de 2e b12 spuit
    Veel te vroeg haha

Nyna87 en Ladylola vinden dit leuk.
  17. Appelsientje89

22 nov 2010
    3.045
    1.112
    113
    Vrouw
    de Achterhoek
    Och dat is bikkelen.
    Veel succes!!

18. Amch

Amch Fanatiek lid

21 jun 2015
    1.014
    388
    83

ja idd dat zei de gynecoloog dus ook hij drukt op je longen toen dacht ik nog maar ik buk dan ff en dan zakt t weer weg

19. poedel2015

poedel2015 Fanatiek lid

12 dec 2015
    2.059
    816
    113
    NULL
    NULL
    Pfff heb nog steeds jeuk ! Vandaag voornamelijk boven op mn hand tussen mn duim en wijsvinger smeer me rot met olie lijkt niks uit te halen en s,avonds word t erger heel raar gisterenavond kon ik gewoon niet slapen het begint met een soort speldenprik op de plek en dan krab je een een x en dan ontstaat heftige jeuk rondom die plek en gisteren waren mn voeten en scheenbeen aan de beurt grrr en mn onderarm jeuk ook vaak mn scheenbeen had ik gisterenavond al open gekrabt en mn handpalmen zijn ook rooier dan anders hebben jullie dat ook is dat warmte of vocht ?

20. Mooss

Mooss Bekend lid

16 jun 2014
    671
    616
    93
    NULL
    NULL
    Misschien toch even met VK overleggen? Wellicht weten zij iets wat je er aan kunt doen of wat het is?!

Hier trouwens vreselijk last van nesteldrang! Allemachtig, alles moet opgeruimd zijn van mij! Vanochtend geen kids hier in huis dus kon eindelijk de 'losse' speelgoed zooi eens goed aanpakken. Woonkamer is nu voor heel even dus opgeruimd! Zit echt tussen m'n oren hoor want zo'n rommel is het hier niet in huis! Merk gewoon dat ik alles netjes wil hebben voordat ik in m'n kraambed lig. Maar ken het gevoel helemaal niet want bij de vorige twee heb ik het niet gehad!

Bij mij komt donderdag de kraamzorg een intake doen. Ben benieuwd wat zij te zeggen hebben! Ik vind het vooral belangrijk dat er hier iemand komt die goed met grotere kids overweg kan en evt ook kan ophalen van school! Moet trouwens ook m'n kraampakket gaan halen. Dan heb ik die ook maar alvast in huis. Oh oh wat moet ik nog veel van mezelf! Gelukkig neem ik ook genoeg rust tussendoor maar had beter een kleed kunnen gaan haken ofzo want iedere keer bedenk ik weer iets....

MMD86 vindt dit leuk.

Deel Deze Pagina