Auw Moos!! Even met de voetjes omhoog! Mijn werkdag ging wel goed, blijkbaar moest ik een nieuwe collega inwerken, dus was ik niet alleen. En zij moest alles leren, dus zij heeft veel gedaan Zag ik dat Mn werkgever me mijn laatste werkdag de drukste en zwaarste dienst van de hele week heeft gegeven. Gelukkig heb ik een hele lieve collega die die voor mij wilt werken, en als Mn manager akkoord gaat hoef ik er geen terug te werken. Dus dat scheelt weer Ik krijg nu iedere 2 weken een groeiecho en met 38 weken de bepalende, als daaruit blijkt dat ie groot is gaan ze me met 39 weken inleiden. Dus mag nog 3x spieken Vanmiddag ons zelf maar eens uitnodigen bij Mn broer, die heeft een groot zwembad staan
Lekker hoor iedereen die gaat zwemmen! Heb ook veel zin om in bad te gaan de laatste tijd. En spannend @Wendy88 maar fijn dat ze je in de gaten houden! Hebben jullie trouwens nog "cravings" de laatste tijd? Ik heb echt veel zin in fruit en ook veel dorst! Wij hebben morgen weer een bezichtiging van ons huidige huis. Aangezien we ons contract verbreken willen we graag snel nieuwe huurders. 's Ochtends dus iets later naar werk en nog even opruimen en schoonmaken.. dan naar werk en eind van de middag naar de baby kijken! Druk dagje maar wel mooie beloning aan het eind van de dag (baby zien). Zal zo blij zijn als we verhuisd zijn en dit achter de rug is!! Dan nog een week werken en met verlof!!
Wanneer ga je verhuizen dan ? Mag wel allemaal snel gebeuren dan want heel erg veel tijd heb je niet meer wel dapper dat je het durft trouwens
Wow Luna zo'n dag zou ik echt niet meer trekken hoor. Knap dat het je allemaal nog zo goed lukt. Succes met verhuizen dit weekend!! Een flubber buik? Is dat nog mogelijk in dit stadium? Ben benieuwd wendy ! Al hoor en zie ik steeds meer mis schattingen om me heen. Vriendin Is bevallen en met groei echo's zou rond de 3.5 kilo zijn..nou kwam een mooie 4.4 kilo uit. Hoezo zien ze dat dan niet vraag ik me af?? Hier ook p100 geschat nou ik zie het wel.... ga maar van groot uit, kan het altijd meevallen...
Nou hier een p92 maar echt zie mezelf geen groot kind krijgen wij hebben helemaal geen grote mensen in de familie ook dus denk hier ook een misschatting hoor je kan je er beter maar niet druk om maken moet er toch uit en of dat dan met of zonder scheuren is of met of zonder snee in je buik het moet gebeuren ik maak me dus totaal niet druk maar ja kan me voorstellen dat als je voor de eerste x moet bevallen dat je je toch wel druk maakt omdat alles zo nieuw is
Heb vanalles gelezen maar weinig onthouden. Ga zo nog n keer proberen Hahah. Zwaluwhoeve was heerlijk! Baby lekker druk als ik in het zwembad lag. Paar kruidenbadjes gepakt en heerlijk buiten in t zonnetje gelegen. Nu op strandje van Scheveningen! Net zoals de rest van Nederland jemig.. is al 1,5u van huis maar we hebben er 2,5u over gedaan. Heerlijk bedje uitgezocht met zoveel kussens als n zwangere vrouw zich kan wensen! Dat word dan €25 alstublieft. Mijn god.. zwanger zijn is duur Verder alles helemaal prima maar jeetje moet toch wel zeggen dat dat slapen echt steeds meer drama word. Maar daar hebben er vast meer last van!?
Nog wel n paar bikkels aan het werk ! Jeetje respect. En nog verhuizen ook nog! Moet er niet aan denken. Beiden niet meer Ik hoor ook veel over misrekende groeiecho's.. toch vreemd! Hopelijk vallen alle geschatte reuze babys mee!
Tot nu toe heb ik nog geluk met slapen, met uitzondering van af en toe een wat mindere nacht. Ik geniet er nog maar even van, want daar komt vast snel verandering in !
Jaa.. het blijft een schattig en een meting! Ik heb alleen maar big boys.. dus verwacht dit keer niet anders!!! En @Appelsientje89 lekker zeg.. ik wil ook nog dagje sauna inplannen!! Scheveningen is bij mij in de buurt.. al ga ik sneller naar Kijkduin! Dat is echt mijn strandje maar ik heb nergens meer puf voor... ZO JAMMER!! Hier nog steeds strubbelingen met mijn oudste hij is ontzettend opstandig en zeurderig en klaagt over alles wat je je maar kunt bedenken.. wil liever bij zijn vader wonen bla bla... een ellende! Trek dat eventjes niet meer.. zijn vader moet hem maar iets vaker opvangen, want zo vlak voor je bevalling, is natuurlijk ook niet alles! Zoveel stress.. het loopt hopelijk wel weer los...
Hier is het waggelen begonnen vandaag ook echt last van t indalen merk nu echt dat ze behoorlijk gezakt is en daar heb ik vandaag dan wat ongemak van moet ook vaak plassen dus veel druk op de blaas @Appelsientje89 lekker hoor zo met je zwangere buik naar t strand alleen jammer dat half nederland er net zo over denkt @MMD86 wat vervelend ! Idd gewoon aan de bel trekken bij zijn vader het is niet anders moet zeggen dat ik rond die leeftijd wel meer van dat soort opstandelingen hoor dus heeft niet alleen met de zwangerschap te maken maar ook echt de leeftijd denk ik maar alsnog niet fijn voor een zwangere moeder
Hmm lastig mmd! Tis einde vakantie je merkt dat ze dan vaak weer toe zijn aan ritme en regelmaat! Zal ook wel te maken hebben met de laatste loodjes van jou. Misschien samen een keer wat leuks doen? Echt quality time voor de baby komt? Samen naar de bios en naar de MC? En ondertussen even kletsen over wat er zoal bij hem leeft. En idd ze vader vragen of hij meer tijd heeft om wat leuks met hem te doen? Zo hier een avondje thuis! Konijn was ontsnapt en me nichtje kon deze niet vangen! Nou ik kwam thuis en hij lag te maffen bij de buurman in een hoekje. Leuk 100km heen en 100km terug haha! Maar goed ben blij thuis te zijn. Even schoonfam moe! Stelle dooie zoutzakken! Vervelen ons te pletter en wij zijn maar in de weer met ons nichtje.
Ja het is een apart verhaal. Hij heeft diagnose ADHD en is nooit de makkelijkste geweest. Maar hij is op vakantie geweest 2 weken met zijn vader en sindsdien wil hij hier niet meer zijn en wil hij alleen zijn vader grote monden continue en het gaat gewoon richting onhandelbaar nu. Net is zijn vader hem ook geflipt omdat hij ook daar opstandig doet, heb ik zn vader moeten bijpraten en kalmeren.. hij maakt gewoon levens zuur! Lijkt me niet de bedoeling maandag afspraak bij de h.a. En houden contact met de psychiater. Even gestopt met medicatie, maar doet ook niet veel goeds!
Jeetje mmd wat een situatie ook niet fijn al die stress ! Raar miss maar wel eens aan de gedragsstoornis pdd-nos gedacht ? Geeft hij bijv om jullie emoties of doet dat hem helemaal niks ? Zoek t maar even op t internet miss herken je er wat van ze krijgen namelijk vaak de stempel adhd terwijl het eigenlijk pdd-nos is maar moeilijker vast te stellen
Bij mij zeiden ze ook bij de tweede dat hij gemiddeld was, rond 7 pond maar was bij geboorte toch ook 4100 gram. Het is ook bijna niet te checken want als je met een echo al 1 of 2 mm er naast zit scheelt dat alweer een paar honderd gram. Vandaag weer van die dikke voeten. M'n slippers aandoen doet nu wel pijn. Dus weer die pootjes omhoog en morgen misschien toch weer wat rustiger aan. Maar m'n hoofd zegt echt iets anders dan m'n lichaam! Ik wil nog zoveel, opruimen, schoonmaken. Als ik net zit, zie of bedenk ik alweer iets wat ik nog wil doen... Morgen komt hier de kraamzorg. Intake doen. Ben benieuwd! Moet zelf nog achter klossen aan en m'n kraampakket. Klossen gaan hier overigens echt pas op het laatste moment onder m'n bed en als de kraamhulp weg is, gaan ze er ook meteen onderuit. Wat vind ik de tijd ineens weer langzaam gaan. Ik word gewoon te nieuwsgierig naar de kleine!!! Gisteren ook al een beetje traktaties voor de 'grote broers' zitten zoeken. Wil eigenlijk iets hebben wat ik van tevoren klaar kan hebben... Oja en de geboortekaartjes.... die moeten we ook nog regelen...
@Mooss wat vervelend die dikke voeten maar ook omdat je zoveel wil maar je lichaam je tegen houd dat is dan nog het vervelendste goed water blijven drinken het helpt niet per direct maar helpt wel ik had op een gegeven moment een opgerolde badlaken onder t voeteneind van mn matras zodat mn benen wat hoger lagen en het naar beneden kon zakken s,ochtend geslonken elke dag en vermijd warmte op je voeten is miss lastig maar met je voeten boven de dekens liggen zodat ze "koud" worden helpt ook meer tips weet ik even niet ik hoop dat t helpt want weet hoe zeer het kan doen des te dikker hoe pijnelijker ze zijn