@trillen Meer die het hebben.. ik vraag me dan af of het echt de baby is of misschien je baarmoeder.. Spieren ofzo.. soms heb je van die spiertrekkingen (althans ik) Gek zeg.
Jeetje @MMD86 heftig, inderdaad goed om nu wat extra hulp te vragen!! En ook voor jouw zus @poedel2015 . Trillingen hier ook af en toe, je vraagt je inderdaad af wat het is. Alles weer goed bij controle! Weer een groei echo gehad en ze weegt nu ongeveer 2200 gram, klein maar groeit mooi op haar eigen lijntje en volgt precies haar curve dus ze was weer helemaal tevreden. Over 2 weekjes weer terug en dan wekelijks terugkomen! Verder vroeg ik naar haar procedure als je overtijd gaat en ze zei dat ze het prima vindt om vanaf 38 te strippen mocht ik heel oncomfortabel zijn. Maar aangezien ons zoontje met 40+1 geboren is met 3340 gram en moeite had om er uit te komen wil ik liever niet mega overtijd gaan. Maar wil wel het liefst dat de baby uit zichzelf komt. Als ze er nog niet is met mijn laatste afspraak met 40+4 laat ik me denk ik wel strippen!
He meiden, Hier wel twee kruiken voor de kraamzorg en de thuisbevalling... Maar ik leen ze van mijn zus. Het heeft wel een reden... De ene gebruiken ze om de kleertjes in voor te verwarmen, de andere voor iets anders... Ik weet het niet meer! Ons eigen bed gaat niet op klossen, dat gaat niet, het is een massief steigerhouten bed. Wij doen een eenpersoonsbed op klossen als bevallingsbed in de woonkamer. Als ze ons eigen bed niet willen verschonen omdat er geen klossen onder zitten doet mijn man dat wel. Wij hadden telefonische intake kraamzorg. Neuzel de neuzel dacht ik, hihi. Hier voel ik de baby regelmatig... Gisteren een late dienst gedaan, ben er nu eigenlijk wel haast klaar mee, ik kan nog steeds eigenlijk alles wel, maar het gaat wel steeds moeizamer... Vrijdag laatste dienst! Een dagdienst, dan verlof. Ha.
Wat een lastige situatie mmd, klinkt alsof ie volledig met zichzelf in de knoop zit. Hopelijk is het inderdaad alleen even omschakelen en wennen. Maar wel heel goed dat je even hulpt zoekt voordat het escaleert. Is het contact met vader wel goed? Ook tussen jullie? Hoop dat het gauw weer beter gaat! Hier gaat slapen trouwens prima, soms moet ik plassen en duurt t wat langer voordat ik in slaap kom weer, maar verder slaap ik goed. Zo maar weer eens aan de schoonmaak hier in huis, blehhhh
Jaa, al deze trucjes gedaan inderdaad! Maar we dachten dat hij inmiddels te groot was, maar hij ziet het stickersysteem voor het potje van zijn broertje en dan lijkt hij het wel weer leuk te vinden.. ga het gewoon weer proberen.. Mn hart breekt zo.. hij is nu extra dag bij zijn vader maar ik mis hem toch alweer
Oh dat is wel chill! Hier doet ze dat echt niet... ze zegt altijd een zw duurt 40w dat wist je van te voren Nou heb ik idd ook liever dat t spontaan begint veel beter voor mn lichaam en beeb @MMD86 jeetje meid wat lastig idd! Hoop dat t gauw beter gaat! @Me84 prikken daarom wss omdat ze zn jeuk heeft komt wel eens voor dat die zouten dan te hoog zijn
Hier ook af en toe trillingen in mijn buik! Echt een apart gevoel hè? Ben trouwens benieuwd hoe hij ligt, want ik voel ineens alles weer anders (hopelijk is meneertje niet teruggedraaid in stuit ). Ik zal het volgende week dinsdag wel horen, tijdens de controle bij de VK.
He Gadver komt m'n pakketje met moxa therapie toestand weer niet aan. Had er dinsdag al moeten zijn. Kerel gebeld.. instructievideo gekregen via de mail en proberen de sticks hier ergens te regelen. Dus eea afgebeld en iemand in nabij gelegen dorp gevonden. Die ze eerst niet wilde verkopen zonder eigen uitleg (€60!?!?!) Toen k vertelde over de instructie heb k de zover gekregen dat ze t wel doet. Dus daar gaan we nu de boel maar ophalen. Wat n gedoe.
Ik voel ook van alles... hij schuift en doet? Net zag je van links naar rechts iets gaan denk dat hii ondertussen wel goed ligt want ga er vanuit dat dat een voet was die boven langs voorbij schoof
@Appelsientje89 bed op klossen is ook voor Kraamzorg. Ik ga niet thuis bevallen maar ivm arbo van de Kraamzorg vinden ze het wel fijn. Ach een paar weekjes omhoog dan maar.
Ja na aanleiding van veel jeuk die vannacht ook onder mn voetzolen zat net alsof er beestjes op liepen en bleef maar terug komen
Ik zag iets voorbij komen over kruiken ? Wij hebben 2 stalen kruiken en thermometer ga ik niet nieuw kopen maak hem gewoon schoon met alcohol dan moet ook gewoon goed zijn vind t zn onzin ! Jeetje appelsientje het zit niet mee he wat een gedoe ! Zo hier eindelijk weer thuis even naar t stadje geweest even de blije doos opgehaald en een naam treintje gehaald dure hobby trouwens die naamtreintjes maar ja dochter heeft er ook 1 dus deze heeft er nu ook 1
Goed dat je het laat testen @poedel2015 ! Haha ja duur grapje hè, wij hebben mooie naam blokken laten maken maar die waren ook niet goedkoop. Nu kunnen we in elk geval niet meer van gedachten veranderen wat betreft naam Haha .
@Luna30 whaha nee dat bedacht ik me net ook .. Bedenk me net dat ik helemaal niks besproken heb over de bevalling dat doen ze toch met 33 weken ? Volgende x dat ik terug naar de vk moet is met 36 weken 14 september klinkt nog zo ver weg haha maar is sneller als dat je denkt we zitten natuurlijk al op eind augustus phoe gaat nu wel heel snel
Ik hoop het voor je !! Wanneer gaan ze weer checken? Ik voel alleen z'n hoofd soms van links naar rechts.. en links bovenin ook wel voeten of handjes.. als ie in onvolkomen stuit ligt zitten z'n voetjes ook boven.
Hier heb ik eigenlijk nooit de bevalling besproken ofzo Maar komt miss ook omdat ik verder geen wensen lijst heb en er open in wil gaan. Ik bel wel na een tijdje weeen zei ik altijd Phoeee gepoetst voor mn leven! En veel was gedaan en gestreken, dacht als ik toch de baby kleren strijk kan ik dat van ons ook wel doen mooi buiten haha Nu lekker even koffie! De kleinste zal zo wel wakker worden. Jaa gaat snel nu he dames ben zo benieuwd naar de mini!