Wow linnel ik dacht dat ik weinig aangekomen was maar hij spant de kroon haha leuk dat je man dat doet met zn dochter geweldig Appelsientje met zn dikke buik is t wel eens zwaar ja zoals vandaag even 2 uurtjes door de stad gelopen en dat viel vies tegen was kapot bij thuis komst kon niks meer
Oooh waaauw en ik maar denken wat den olifant ik ben! Zit op 13 kilo! Maar in vergelijking met jou sodeju zeg! En bikkel hoor ook nog een week werken tot 36 weken. Prestige hoor
Ja k voel m van alle kanten al trekken en bij draaien in bed enzo doet t pijn aan de bandjes. Maar jemig zulke buiken is helemaal n toestand. Pfoe! Nou we hebben de eerste moxa sessie erop zitten. Hahaha als mensen t zouden zien zouden ze ons voor gek verklaren. Maargoed. Proberen waard. Morgen uit lunchen met buurvrouw (38+6) is die alweer.. kan elk moment gebeuren. Zo spannend. Kindje ligt ook in stuit en ze gaat n stuitbevalling proberen. Hoop zeker dat het mag lukken! Straks ook leuk met 2 kleine beebjes.. lekker wandelen.
@poedel2015 basic was hier echt alleen rompers en leggings! Ze kon de eerste 8 weken in niks anders liggen. De rompers heb ik de goede nog. En de leggings weg gedaan. Vanaf maat 62 wel nog aantal leuke dingen bewaard! Maar vandaag alleen maar ander babyspul gescoord. Dekens hoezen lakens enz.
Oh wow dus eigenlijk gewoon een hele babygarderobe moeten kopen nu ? Lijkt me wel erg leuk maar eerlijk is eerlijk ook vrij kostbaar maar ja je baby moet er wel goed verzorgd bij liggen je hebt altijd nog van die mensen die geven hun kindjes kleding aan uit t jaar kruik of zo en dat ziet er dan best raar uit zo heb ik een vriendin die dat dus deed arm jochie heeft echt voor paal gelegen maar ja als je weinig centen hebt moet je wat maar die is nu in verwachting van haar 2de en dat word een meid ben benieuwd of die straks in een tule rokje of zo ligt niet echt mijn smaak maar ja daar valt uiteraard over te twisten maar anyway je snapt wel wat ik bedoel gewoon een goed verzorgde en enigzinds moderne baby is wel fijn
Ja heb goed mijn best gedaan Ben zelf ook redelikk modieus dus geef graag geld uit aan mooie spullen! Ik ben niet zo van de hema, hennes enz. En helaas heeft niet iedereen het breed. Ik heb veel van mijn dochter weg gegeven aan moeders die het minder hebben.
Mijn eerste is nooit ingedaald, schijnt weleens te gebeuren. Bevallen met 40+1 maar voorweeen begonnen met 39+6 vroeg in de ochtend. Zegt niets dus lijkt me
Oh, moet opstaan om te gaan werken, maar wat lig ik lekker in mijn bed. Dochter en man nog steeds in de tent, dus geen dochter wanneer vannacht, geen man op 'mijn helft', heb niet eens hoeven plassen!! Mijn dochter was trouwens ook nooit ingedaald. Deze nieuwe baby ook nog niet, maar wie weet komt dat nog.. Ik heb wel veel minder last van brandend maagzuur, dus misschien is ze wel al wat meer gezakt!!
Pffff wat een rotmacht dochter aan het spoken en nu wakker om mijn vader naar het ziekenhuis te brengen wat grandioos
Morning! Hier ook al 6u wakker. Hoorde neefje en moest plassen! Leuk linnel zijn in een tentje! Lekker he een bed en een huis voor jezelf! Las eergister zo een leuk artikel waarom moeders vaak te laat naar bed gaan. Als kids op bed liggen en man om 22u in slaap valt, waarom veel vrouwen tot 23/24/01u wakker blijven. Voor even de tijd alleen. Geen mdr zijn, geen vrouw zijn, gewoon het meisje wie ik was. Heeeeerlijk! Daarom slaap ik ook altijd zo laat, ondanks ik weet dat de volgende dag mijn moeheid op de koop toe moet nemen Herkenbaar? Was hilarisch artikel en mijn vent snapte het nu nog beter haha.
Hier ook.. zoontje is heel de nacht aan t spoken geweest!!! Ik breng hem zo naar kdv en dan ga ik denk ik ff terug mijn bed in, anders wordt ik sjaggoooooo
@MMD86 hier is het dochter juist die sjaggo is heb haar zo lang mogelijk laten liggen maar wilde niet wakker worden en krijzen en trappen onder het aankleden dus hopelijk slaapt ze zo nog even in de auto nu eerst eten er in proberen te krijgen
Sterkte voor de dames die slecht hebben geslapen. Hier wel prima geslapen. Vroeg wakker door zoonlief maar voor de rest goed. Straks naar vk voor groeiecho. Mn buik gaat echt lager hangen dus ben benieuwd of dat indalen is... als ik aan de eettafel zit 'ligt' mn buik gewoon een soort op mn benen ! Na vk mn kraampakket ophalen bij de zorgverzekeraar. Heb ik dat ook maar meteen in huis. Gisteravond klossen besteld voor onder mn bed. Dus die komen ook binnen nu en een paar weken!
Ja het is nu echt wel zwaar die buik appelsientje ... Heerlijk zo shoppen en even lekker uit eten samen Kilo's hou op.... durf me niet meer wegen maar zit wel op 20 nu denk ik..... En nee heb dat er niet allemaal aan gevreten.. Werkse linnel! Nee niet gelezen maar klopt hier ook niet haha lig er altijd best op tijd in. Ml en ik gaan meestal tegelijk naar bed. Ah shit mmd.. maar even bijtanken zo dan idd
Succes mooss ben benieuwd! Oh mn schaambot doet nu gewoon 24/7 zeer... heb zo'n idee dat ook komt omdat wat gezakt is.... maar fijn is anders....
Hier denk ik rond 7kg volgens mij! Af aan het vallen door dat dieet ach beter voor erna! Jaa.. ohhh elk uur Vd nacht was ie aan het roepen om de meest onnuttige dingen! Grrr... @Me84 vervelend van je schaambotje!
@Me84 waardeloos van je schaambot!! Ik herken dit zo! Vorige twee zwangerschappen ook zo vreselijk last van gehad, en nu?! Heel af en toe bv als ik minder goed heb geslapen en als ik iets teveel heb gedaan maar trekt steeds weer weg! Gelukkig!!