1 t/m 15 oktober 2017 -deel II

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door MMD86, 25 mei 2017.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Nyna87

Nyna87 Fanatiek lid

24 dec 2016
    1.668
    781
    113
    Vrouw
    NULL
    NULL
    Groot gelijk! Lekker ff bijtanken!

2. Nyna87

Nyna87 Fanatiek lid

24 dec 2016
    1.668
    781
    113
    Vrouw
    NULL
    NULL
    Sterkte vandaag!

3. Nyna87

Nyna87 Fanatiek lid

24 dec 2016
    1.668
    781
    113
    Vrouw
    NULL
    NULL
    Succes vandaag (en veel plezier met weer ff spieken) met de groeiecho!

4. Appelsientje89

Appelsientje89 Fanatiek lid

22 nov 2010
    3.045
    1.112
    113
    Vrouw
    de Achterhoek
    Succes met de groeiecho @Moos

Hier ook weer n bagger nacht.
    Beebje was zoet.. maar die rug.
    Kon eerst nog pijnloos op m'n rug liggen met giga veel kussen overal. Maar dat lukt ook niet meer.
    En linkers of rechterzij direct die rug. Hoe moet ik dan nog liggen?!
    Word er echt ellendig van.
    Overdag kan k amper wat doen of k word alweer gek.. en snachts slaap ik er niet meer van. Nou dat worden nog leuke weken :(
    Miss toch maar weer melden bij misschien een andere fysio.
    @MMD86 had jij nou wel profijt bij de fysio?
    Ik hoop echt dat t na de bevalling als sneeuw voor de zon is verdwenen!!

Alle andere slechte slapers wat n toestand word het he?! Gadsie.

Vandaag nog lekker lunchen met de buurvrouw.
    En wat laatste klusjes doen voor zover mijn man okk maar iets aan me heeft, zo sneu. Hij doet zoveel nu!

5. Donutlover

Donutlover Fanatiek lid

1 jan 2017
    3.316
    1.730
    113
    Haha t zelfde als hier dus! Ook nooit ingedaald en met 40.1 bevallen.

Hier op zich wel oke geslapen.. ik merk dat mn lichaam wat stijver word zeker als ik zoals gisteren veel gedaan heb haha. Pijn in mn buik.. denk miss is ie wel gedraaid hij was gister zooo druk en nu helemaal stil.

Sterkte dames die zo slecht slapen! Geen tv en telefoon /beeldscherm schiint ook nog wel eens te helpen

@Ladylola haha hier ook altijd laat en de volgende 'spijt' hebben

Luna30 vindt dit leuk.
  6. Linnel

Linnel Actief lid

12 mrt 2014
    365
    174
    43
    NULL
    NULL
    Het is niet dat ik echt aan het diëten ben, hoor, maar moet koolhydraten in de gaten houden vanwege de zwangerschapsdiabetes. Maar ben niet slank van mijzelf, dus hoe minder erbij komt, hoe beter!

Wat balen voor de dames die niet goed slapen, slaap is zoooo belangrijk om je fijn te voelen. Ik kan ook erg slecht tegen weinig slaap, word er vaak een beetje labiel van.. Maar ik heb nog niet zo veel problemen met slapen (vanwege de zwangerschap dan). Wordt tegenwoordig wel wakker als ik wil draaien, en dat is nogal vaak..

Maandag heb ik om 16.30 extra groeiecho bij vk en om 20.30 extra pretecho, supergoed gepland :confused:;)!! En dan de week erna maandag nog een echo bij de gyn om de groei te bepalen ivm diabetes. Nog zeker 3 keer even koekeloeren naar onze madam!!

Succes @poedel2015 in het ziekenhuis, geniet van de lunch @Appelsientje89 , fijne echo @Mooss , grappig artikel @Ladylola, maar dat gaat voor mij niet op. Heb wel echt behoefte aan me-time, maar ga ook graag slapen, anders heb ik er alleen meer last van de dag erna!!

7. MMD86

MMD86 Fanatiek lid

14 okt 2013
    1.006
    870
    113
    Vrouw
    Hairstylist
    Hey.. de eerste waar ik was, is een vriend van mij en die heeft wel mijn onder rug goed gekregen want die is nu soepel. Maar hij was zo snel klaar, vind het altijd fijn als Mn spieren nog een beetje los gemaakt worden!! En nu bij die ander, heeft zij vooral gezegd hoe ik op mijn houding kan letten, wat voor oefeningetjes en een beetje los gemasseerd met olie.. dus dat was wel even fijn.. het voelt alleen zo beurs!! Blijf last houden! Maarja.. zo een slechte nacht helpt daarbij niet :(

Je kan het altijd proberen @Appelsientje89 wie weet? En wat dacht je van een zwangerschapsmassage, met zo een bank met een gat erin !! Dat wil ik HEEEEEL graag ! Alleen zo prijzig.. zal ff overleggen met boyfriend!

8. Luna30

Luna30 Fanatiek lid

8 aug 2014
    1.567
    420
    83
    Zuid-Holland
    Ja die zwangerschapsmassages zijn echt heerlijk!!

@Mooss succes vandaag met de echo!

Zo drukke dag op werk en net de sleutels van het nieuwe huis opgehaald :D heel fijn. Nu nog verhuizen ;). Lig nu in elk geval even bij te komen in bad.

Nyna87, Ladylola en MMD86 vinden dit leuk.
  9. Mooss

Mooss Bekend lid

16 jun 2014
    671
    616
    93
    NULL
    NULL
    Zo dames ben weer terug! De groei gaat echt goed!! Kindje ligt qua groei netjes tegen de gemiddelde lijn aan. VK zei alleen dat de komende weken het kindje 'vetjes' gaat krijgen en dat zal natuurlijk ook de grootte bepalen. Maar goed ben wel gerust gesteld en daar gaat het ook om.
    M'n ijzerwaarde was laag, 5.7, dit was wel met een vingerprik dus nu is er extra bloed afgenomen om het goed te laten checken.
    M'n buik was ook keurig qua centimeters, geloof dat ze zei 34 cm. Kindje lag met hoofdje naar beneden en al iets ingedaald. Heb meteen een folder meegekregen mochten de weeen gaan beginnen. Jeetje meiden gaat toch wel hard allemaal!!
    Net dus ook maar de lichte babywas dingetjes in de was gedaan. Nu kan het nog lekker buiten drogen in het zonnetje, en het kan maar gewoon allemaal klaar liggen.
    Geboortekaartje hebben we ook uitgezocht! Haha had gister een selectie van 3 kaartjes gemaakt en ml zei vanmorgen meteen welke hij leuk vond. Ideaal! Nu alleen de tekst nog!
    Kraampakket is ook binnen, klossen zijn aangevraagd... jeetje lijkt wel of ik er al bijna klaar voor ben!

Balen @Appelsientje89 van je rug! Inderdaad misschien een massage?! Waarschijnlijk zitten gewoon al je spieren helemaal vast!

Nyna87 en Luna30 vinden dit leuk.
  10. Luna30

Luna30 Fanatiek lid

8 aug 2014
    1.567
    420
    83
    Zuid-Holland
    Wat fijn dat de baby het zo goed doet @Mooss!!

11. MMD86

MMD86 Fanatiek lid

14 okt 2013
    1.006
    870
    113
    Vrouw
    Hairstylist
    Ahh! Wat een goed bericht @Mooss nou genieten van de laatste loodjes!! :)

Hier net mijn wenkbrauwen laten verven en epileren ! Lekker hoor! Ff googelen voor massages voor misschien volgende week?
    Ff in de watten leggen.. wil ook mijn haar nog doen, maar helaas is dat lastig op mijn werk.. in werktijd.. en dan is het de vraag of ze na werktijd zin hebben natuurlijk!! Nou en anders ga ik naar een vriendin van mij... die heeft salon aan huis!

Nyna87 vindt dit leuk.
  12. Bloemetje45

Bloemetje45 Actief lid

21 jul 2014
    220
    74
    28
    Pff ik ben helemaal de weg kwijt met wat ik nog moet regelen / kopen voor dat de bevalling begint.
    En dan is het de 2e..
    Wie kan me helpen?

13. Donutlover

Donutlover Fanatiek lid

1 jan 2017
    3.316
    1.730
    113
    @Mooss Heerlijk zeg! klinkt super!
    Gaat hard he..jeetje ik sta er ook van te kijken haha

@Bloemetje45
    Waar ben je haha?

14. Ladylola

Ladylola Fanatiek lid

19 sep 2009
    4.832
    1.234
    113
    Naarbij Amsterdam ;)
    Fijn dat alles goed is Moos!

Altijd fijn vertroeteld worden MMD. Hopelijk lukt het nog met j haar. Hier ga ik over 1,5 week. Heerlijk!

Veel succes met verhuizen Luna!

Ooh hier prefereer ik me time voor slaap. Kan prima een periode met 6/7u pn doorkomen.

oh my krijg opruim en schoonmaakwoede. Zijn net thuis en wil het liefst nu alles fiksen van de babykamer en alles boenen, maar goed heeft de komende dagen totaal geen zin. De komende dagen nog teveel afspraken en nog niet alles is in huis.

15. Bloemetje45

Bloemetje45 Actief lid

21 jul 2014
    220
    74
    28
    Kamertje is zo goed als af, kleding etc is in huis, eventueel flessen, spenen etc , kruiken, kraampakket, kinderwagen moet ik nog even de dingen vanuit wassen ,

Moet nog vluchttas, klossen etc regelen..
    maar verder, ben de weg echt even kwijt.

16. Nyna87

Nyna87 Fanatiek lid

24 dec 2016
    1.668
    781
    113
    Vrouw
    NULL
    NULL
    Net even op de weegschaal gestaan en gewoon al 13/14 kg aangekomen:eek:..
    Ben benieuwd wat dat nog gaat worden :roflmao:!
    De vorige zwangerschap was ik volgens mij in totaal 15 kg aangekomen.

17. Nyna87

Nyna87 Fanatiek lid

24 dec 2016
    1.668
    781
    113
    Vrouw
    NULL
    NULL
    Aahh hier ook zo'n aanval! Alles moet tegelijk en direct af (werkt niet o_O:roflmao:)

18. Mooss

Mooss Bekend lid

16 jun 2014
    671
    616
    93
    NULL
    NULL
    Ik stond ook vorige week op de weegschaal, was al 13 kg bij. Had mezelf afgezworen dat ik er deze weken op zou gaan staan. Toch gisteravond gedaan (nadat ik een Magnum, chocolade pinda's en een schaaltje chips op had :oops:) maar was nog hetzelfde als vorige week. Nu ga ik er misschien over 2 weken weer een keer op.

19. Nyna87

Nyna87 Fanatiek lid

24 dec 2016
    1.668
    781
    113
    Vrouw
    NULL
    NULL
    Haha ik wil er ook niet te vaak opstaan! Had ik nu ook een hele tijd niet gedaan en denk dat ik nu idd ook iedere 2 wkn ff ga spieken wat de schade is:roflmao:

20. poedel2015

poedel2015 Fanatiek lid

12 dec 2015
    2.059
    816
    113
    NULL
    NULL
    Wauw dames veel gekletst ... las een echo die goed was dat is altijd fijn
    @ vertroetelen ben al bij de kapper geweest en ik persoonlijk houd niet van massages maar als je daar wel van houd lekker doen ! De enige massage die ik lekker vind is een heerlijk uitgebreide voetmassage ...
    Iemand die de weg kwijt was met klaar zetten ik weet niet hoe ver je bent maar kleertjes wassen /strijken, kraampakket klaarzetten , vluchttassen klaarzetten, wieg/ledikant opmaken , babykamer schoonmaken , bekleding maxi cosi + kinderwagen wassen ( dat kan je tegelijk met je babykleding doen ) box neerzetten , en nog ff lekker het huis soppen voor je bevallen gaat , heb je al pampers liggen ? Badje al schoon ? Heb je een een haatkammetje ? Nagelschaartje? Thermometer ? Kruiken + kruikzakken ? Billencreme ? Mutsjes ? Wikkeldoeken? Billendoekjes? Haar en was producten ? Geboortekaartje ? Vitamine d ?

Deel Deze Pagina