Schrikken zeg Esje!!! Pfff... Poedel! Jeeh we staan denk ik 50/50 nou met meiden en knullen De rest met de 20-weken-echo, en en en ?? Hahahaa
Hier is onze ukkie goed gekeurd. Moet wars hijnlijk wel een suiker test doen wand zijn buikje loop voor het is een dikkerdtje zoals ze zijden hahah maar dat horen we nog via de vk.
Even gauw teruggelezen, Poedel Gefelicteerd team roze. Staat het nu gelijk?! Hopelijk andere dames ook een goeie echo gehad! Wildlands Emmen was echt te druk en te heet vandaag! Jemig.. Dat geslenter in die hitte, ik ging op gegeven moment bijna van m'n graatje van al die mensenmassa. Het is overigens wel een prachtig park. Maar alle leuke attracties was uren wachtrij, toch helaas maar overgeslagen. Nu zo met n lekker patatje in de schaduw in onze eigen achtertuin. Morgen echt weer even flink aan de vitaminen! Al met al wel heerlijk genoten deze dagen! Hopelijk jullie ook met het prachtige weer.
Hihi die van ons komt ook niks te kort.. maar viel nog binnen de norm. Niet over suikertest gehad. Hooelijk is dat niet teveel gedoe?? Fijn dat alles in ieder geval goed is!
Hier hebben we juist een ukkie terwijl mijn dochter juist heel zwaar was volgens de echo maar viel mee tien ze geboren werd met 3448 deze zal waarschijnelijk lichter zijn alles iets onder.gemiddeld maar ja ik ben ook niet groot
Hé meiden! Me84: Ach wat vervelend van je rug! Hopelijk trekt het gauw weer weg.. Esje: Ah jeetje, kan me voorstellen dat je erg geschrokken bent! Gelukkig alles goed! Appelsientje: Ik heb korte broeken van de h&m, maar zijn nog van mijn vorige zwangerschap. Die hebben een beetje een halve buikband, vind dat wel meevallen... @Ladylola: Dank je wel, lief van je. MLB: Dank je wel! Dinsdag de Guo, om 10.00... Poedel: Fijn dat de echo goed was, gefeliciteerd met een tweede meisje! Jij stond trouwens op verrassing, hebben jullie je bedacht? Maartje, fijn dat het goed is! Maar even kijken dan die suikertest! Hopen dat 't meevalt. Hier zet ik morgen het badje maar op voor de kleine man denk ik zo. Ik ben zelf het weekend vrij, mijn man helaas niet, dat is dan weer jammer! Fijn weekend alvast allemaal.
UITGEREKEND 1 T/M 15 OKTOBER 2017 29 SEPTEMBER FOEKE - 25 jaar - 1e kindje- Het is een: Meisje! 30 SEPTEMBER ME84 - 32 jaar - 2e kindje- Het is een: Verrassing! MOM2BE92 - 24 jaar - 2e kindje- Het is een: Meisje! 1 OKTOBER POOLVOS - 28 jaar - 1e kindje- Het is een: Meisje! LUNA30 - 33 jaar - 2e kindje- Het is een: Meisje! MOOSS - 35 jaar - 3e kindje- Het is een: Jongen! LINNEL - 38 jaar - 2e kindje- Het is een: Meisje! 2 OKTOBER BJLOVER - 38 jaar - 3e kindje- Het is een: Meisje! 3 OKTOBER DONUTLOVER - 24 jaar - 3e kindje- Het is een: Jongen! MMD86- 30 jaar - 3e kindje- Het is een: Jongen! 4 OKTOBER NYNA87 - 29 jaar - 2e kindje- Het is een: Jongen! 6 OKTOBER BLOEMETJE45 - ? jaar - 2e kindje- Het is een: Meisje! Amch - ? jaar - 2e kindje- Het is een: Jongen! 7 OKTOBER MAARTJE03 - 27 jaar - 2e kindje- Het is een: Jongen! KRISTELO - 25 jaar - 2e kindje- Het is een: Meisje! ANNEMIEKE1983 - 33 jaar - 2e kindje- Het is een: Meisje! | Jongen! MODRA - 28 jaar - 2e kindje- Het is een: Verrassing! PIOENROOS92 - 25 jaar - 2e kindje- Het is een: Meisje! 8 OKTOBER WENDY88 - 28 jaar - 3e kindje, 2e zwangerschap- Het is een: Jongen! 9 OKTOBER SUZANNE92 - ?? jaar - 2e kindje- Het is een: Jongen! 10 OKTOBER DROLLIE - 28 jaar - 2e kindje- Het is een: Jongen! APPELSIENTJE89 - 27 jaar - 1e kindje- Het is een: Jongen! 11 OKTOBER SAARTJ - 27 jaar - 1e kindje- Het is een: Meisje! Esje1984- 31 jaar- 3e kindje- Het is een: Jongen! WM1307 - 31 jaar - 1e kindje- Het is een: Jongen! 12 OKTOBER Poedel2015 - 31 jaar - 2e kindje- Het is een: Meisje! 14 OKTOBER LADYLOLA - 33 jaar - 2e kindje-Het is een: Meisje! MLB - 22 jaar - 1e kindje- Het is een: Jongen! Jongen (13) | Meisje (12) | Verrassing (2) __________________________________________________ ________ AFSPRAKEN 30 mei Donutlover Controle VK, Modra Guo 13 juli BJlover afspraak hartspreekuur 28 Juli Donutlover echo placenta ligging 14 aug Ladylola echo met 32 weken STERRETJES Miepje123 Maev Robijn89 Olli Snies
Bij ons is de slaapkamer nog niet heel heet... en koelt s nachts nog af. Hij draagt nu een romper zonder mouw, slaapzakje: vrij dunne stof en een enkele deken in een dekbedovertrek. Straks als de hitte blijft hangen gaat de deken er eerst maar s af enzovoorts!
Het is bij onze zoon nu 24 grade op z'n kamer. Echt afkoelen zal het er niet doen. De zon blijft daar tot dat deze onder gaat..
Wat leuk nog een meisje poedel! En fijn natuurlijk dat de echo goed is! Bij onze zoon is t 26 graden, die slaapt in zijn boxertje met een lakentje die hii steeds wegtrapt haha En onze dochter net zo in haar onderbroekje Hier geen zoet roze wat ik wel super schattig vind Maar dit setje voor onze as babyboy! Wil er alleen nog een leuk mutsje bij
Hier was de 20 weken echo ook helemaal goed. De kleine man ging er goed voor liggen waardoor het allemaal redelijk snel ging. Dat was 3 jaar geleden wel anders.. toen duurde het heel lang en moest ik zelfs terugkomen omdat hij er niet goed voor lag.
Wij wilden het idd in her begin niet weten maar vanaf week 13 werd dat toch anders @Bloemetje mijn dochter ligt in bed met alleen een romper met korte mouwen en een lakentje ze heeft het erg snel warm
Nou gaat gelijk op dames! Leuk poedel! Bloemetje hier hebben we vloerkoeling in de zomer, dus tis hier heel aangenaam. Ze slaapt in een shortje en een shirtje, nu wel met een hempje eronder, omdat ze een koudje heeft opgevangen. En zomer of winter ze trapt altijd de dekens weg. In de winter is het ook nooit koud is in huis. Fijn dat alles goed is maartje! Beetje jammer van de suiker test :-s Moet morgen dus ook werken...slaapdienst! Zo geen zin in, maar goed tis weekend, dus kan uitslapen