Super leuk donut!!! https://www.thebirdsandbees.nl/product/gold-ballon/ Hier dit met idd ook touwtje en een polaroid fotolabel eraan.
Wauw mooi hoor dames ! Jullie maken er wel werk van dat is niet aan mij besteed geen geduld voor maar vind het wel erg mooi !!
Hier ook geschuif en geduw hoor is volgens mij ook wel normaal kindje krijgt steeds minder ruimte Hebben jullie ook dat jullie energie zo snel "op" is ? Ik heb dan ff lekker boven gepoetst voelt heerlijk dat ik dat gedaan heb maar heb vanmiddag dus gewoon 1 uur geslapen op de bank dochter lag ook even in bed man zat formule 1 te kijken ( was de bedoeling samen te kijken ) niet gelukt dus
Hier net mijn babyshower gehad! Super verwend.. en geen gekke spelletjes! Gewoon lekker bij Mn ouders in de tuin met vriendinnen en fam Mooi kaartje !
Leuke kaartjes en wat lief een babyshower! Zo, ik ben toch 's middags verder gegaan en buiten ook alle ramen en kozijnen schoongemaakt. Kan ik de vervelendste klus van het lijstje strepen! Het wordt morgen en overmorgen nog warm!
Heerlijk dit weer toch wij zijn nog even buiten dochter heeft vanmiddag lekker geslapen dus mag even wat langer wakker blijven ik denk dat het dinsdag een badje in de tuin word en verder beentjes omhoog , zo min mogelijk doen nou dat moet toch lukken zou je denken ! Ik denk dat we volgende week dan echt de babykamer gaan afmaken en de wieg gaan opmaken en de kinderwagen gaan klaarzetten en de box dus met 35 weken maar alles klaar althans dat is de bedoeling maar aan de andere kant zou ik ook nog wel even willen wachten ben een beetje besluiteloos geloof ik
Oooh wat leuk mmd!!! Zeker goed verwend! Was het een verrassing? Leuke kaartjes ook zie ik voorbij komen. Hier nog lang niet uit en te weinig mee bezig... Lekker bezig Modra dat maar weer gehad. Ja herken wel dat energie sneller op is poedel.. gelukkig kan alles nu ook op een wat langzamer tempo! Vandaag alle wikkel doeken, dekens/beddengoed en hydrofiel luiers gewassen! Nu ben ik denk ik bijna klaar met het wassen van kleertjes en toebehoren. Box kleden etc doe ik wel wanneer de box staat. Duurt nog paar week wel denk ik! Euhhh sorry verder vergeten wat er allemaal gekletst is. Vanmiddag verjaardag en was baby van met 3 maanden... mn dochter was er niet bij weg te slaan de schat.! Ze neemt straks de hele moederrol over als ik niet uitkijk denk ik hahaha
Vanavond buikfoto gemaakt (beetje jammer dat ie op de zijkant staat) Vandaag weinig gedaan en toch dikke enkels..ook een beetje jammer. Nu nog even twee warmere dagen doorkomen. Op zich vind ik de warmte niet erg en die voeten heb ik ook (nog) geen last van. Ach vind alles beter dan regen!! Hier een hele strijkmand vol met babykleertjes. Die moet nog 'even' weggestreken worden. Eerste keer strijk ik alles en als de kleine er is alleen het hoogstnoodzakelijke! Zag iets van een babyshower voorbij komen, leuk. Ook een leuk geboortekaartje! Wel lekker dat je er niet veel geld aan kwijt bent... helaas ben ik niet zo creatief!! Welke website gebruik je hiervoor?! Voor de rest alles een beetje vergeten... sorry!
O lekker verwend @MMD86 ! Wat n leuke spulletjes. Zie super veel leuke geboorte kaartjes voorbij komen! Hier weer super druk geweest, eigenlijk spoor k niet. Kan dan ook gewoon niet stoppen. Miss 10min stilgezeten! Krijgen jullie ook z'n last van je hakken? Bij veel staan/lopen? Nog een muurtje te gaan.. moest verdorie 2x. En dan schilder ik niks meer. Hele slaapkamer op kop dus direct alles gepoetst, gordijnen gewassen. Slaapkamer is helemaal lekker licht en zennn nu! Klaar voor evt kraamvisite Morgen nog n flinke klusdag.. En dan dinsdag rustdag! Word 30 graden zag ik?! Dus dan doen we lekker helemaal NIKS. Kraamhulp toestand komt dan om 16uur. Ben benieuwd. Nou hopelijk slaap lekker allemaal!
@MMD86 wauw wat een spullen @Mooss erg vervelend dat vocht en door de warmte word het ook niet beter maar ja he je moet soms toch wat doen maar wel een mooie buik @ appelsientje doe wel een beetje rustig dame straks kan je niks meer take it easy !
Nou, mijn laatste werkweek gaat bijna beginnen.. Drukke week voor de boeg, maar vrijdag gaat dan toch eindelijk mijn verlof in! Leuk zeg, een babyshower!! Inderdaad, flink verwend.. Bij mij zijn de dagen echt behoorlijk wisselvallig, de ene dag gaat het prima, de andere dag gaat het niet.. Ik ben het zwanger toch nog niet echt beu, vind het zo bijzonder en het gaat niet meer gebeuren hierna, dus als het nog een paar weken duurt, vind ik het prima! Pff, geen zin in die warme dagen.. Ben denk ik de enige in Nederland, haha! Heb een filmpje gemaakt van mijn golvende buik, maar helaas kan ik die niet uploaden, ziet er echt een beetje freaky uit.
Nee linnel je bent niet de enige tussen de 20 en 24 graden is prima maar daar boven is het echt te warm
@MMD86 waauw zo verwend!! Wat gaaf @Mooss mooi buikje zeg! @Appelsientje89 haha lekker bezig! Idd daarna weer een dag rust zo compenseer ik dat ook altijd hihi Tis wel warm ja maar zolang ik iets doe heb ik er minder last van anders krijg ik zn lui gevoel Vanmiddag nog wel even in de zon gelegen met mn hoofd en buik in de schaduw Verder ben ik t ff kwijt haha
Ik dacht lekker optijd naar bed te gaan maar Beeb denkt er anders over. Jij druk overdag ik snachts! Echt t beweegt nu overal, volg er niks meer van. Voel wel andere dingen?! Kriebeltjes rechts waar z'n hoofd ligt/lag. Soms lijkt t echt of ie gewoon over dwars ligt.. t puilt zooooo uit links en rechts. Super oncomfi.. lijkt me voor hem ook?! Als k dan draai in bed ga ik letterlijk op n uitpuilend stuk kind liggen?! Ik snap soms echt niet dat ie er (hopelijk) nog lekker zit. Dus we zitten maar weer beneden op de bank. Hele buik hard en uit fatsoen. Manlief moet er 5u uit en die ligt naast m'n gedraai en gezucht.. slapen er 2 niet..
Ik vanmiddag ook even met m'n benen in de zon. Maar vind het voor het mooie net iets te warm. Maar goed we zullen het ermee moeten doen. Die twee warme dagen zijn vast snel weer voorbij! Ik ga wel iets doen maar zal mij niet al te druk naken. Beetje rommelen in en om het huis...